|
|
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | ||||||
περισσότερα » | ||||||
Μπουτίκ αυτοκινήτων | ||||||
Διαβάστηκε από 4964 αναγνώστες | ||||||
Τελικά μήπως η χώρα μας έχει μείνει πίσω στην εμπειρία που προσφέρει μία έκθεση αυτοκινήτου στον υποψήφιο αγοραστή;
Τα αυτοκίνητα αλλάζουν αλλά η εμπειρία και ο τρόπος αγοράς έχουν μείνει ίδια. Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξει και αυτό;
Πως αγοράσατε το
αυτοκίνητό σας; Πήγατε σε έκθεση; Το είδατε από κοντά; Το οδηγήσατε; Το πήρατε
ετοιμοπαράδοτο ή το «χτίσατε» με τον πωλητή; Και τελικά πόσο διαφορετική ήταν
αυτή η εμπειρία από μία αντίστοιχη 10, ή 20 χρόνια πριν; Πως γίνεται τα
αυτοκίνητα να αλλάζουν, αλλά ο τρόπος που τα αγοράζουμε όχι; Τον τελευταίο καιρό, πριν
δούμε καλά καλά το λανσάρισμα ενός αυτοκινήτου, βλέπουμε την ιστοσελίδα από όπου
μπορεί κανείς να το παραγγείλει σε κάποιες αγορές. Έτσι μάθαμε για παράδειγμα
τι επίπεδα και στοιχεία εξοπλισμού θα προσφέρονται στη νέα Alfa Romeo Giulia. Αυτές της μέρες η Mercedes ανακοίνωσε μία ολόκληρη ψηφιακή πλατφόρμα όπου οι επίδοξοι πελάτες θα αποκτούν
εμπειρία με τα μοντέλα της μάρκας και θα μπορούν να τα εξοπλίζουν, να τα
κοστολογούν και να τα αγοράζουν. Τέτοιες πλατφόρμες
ετοιμάζουν και όσοι κατασκευαστές δεν έχουν ήδη, καθότι το αυτοκίνητο δεν
μπορεί να μην συμμετέχει στην ψηφιακή εποχή και στον τρόπο με τον οποίο οι
άνθρωποι πλέον επιλέγουν και αγοράζουν προϊόντα. Είναι όμως το αυτοκίνητο
ένα ακόμη προϊόν; Μήπως σε σχέση με το πως αγοράζουμε άλλα πράγματα από το
διαδίκτυο, το αυτοκίνητο θέλει ακόμη να το δούμε από κοντά; Αυτή την ιδέα έχει η BMW που
μαζί με το ψηφιακό της πρόγραμμα έχει ετοιμάσει σε πολλές πόλεις της Ευρώπης,
μπουτίκ αυτοκινήτων. Μέσα σε λίγα τετραγωνικά μέτρα μία μπουτίκ έχει μία σειρά
από μοντέλα που αλλάζουν κάθε τόσο ώστε μέσα σε μερικές εβδομάδες να έχει
περάσει όλη η γκάμα και σε κάθε εξοπλισμό, και μετά πάλι από την αρχή. Μπαίνεις
στην ιστοσελίδα και εκτός των άλλων, αν θες να δεις το αυτοκίνητο από κοντά,
ξέρεις σε ποια μπουτίκ θα είναι πότε στον εξοπλισμό που το θες και πας και το
βλέπεις. Στην Ελλάδα όμως η έκθεση
είναι ακόμη βασιλιάς. Όπως και το ετοιμοπαράδοτο. Μπορείς να εξοπλίσεις το
αυτοκίνητο που θες όπως το θες, όμως αυτό γίνεται στην έκθεση και αφού,
συνήθως, έχεις δεχθεί ένα σωρό προτάσεις, συχνά συμφέρουσες, να αγοράσεις
ετοιμοπαράδοτο. Εσείς θα αγοράζατε
αυτοκίνητο από την ιστοσελίδα του κατασκευαστή; Θα σας αρκούσε να το δείτε
ζωντανά σε μία μπουτίκ; Ή θέλετε τον πωλητή στο πλευρό σας να σας πουλήσει το
καινούργιο σας αυτοκίνητο όπως πάντα;
|
||||||
Σχολιάστε την είδηση | ||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr