Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Μπορεί το ID. Buzz να αναστήσει την κατηγορία των πολυμορφικών;
Τι κάνει ο «κάφρος» γείτονας με το αυτοκίνητό του και σε εκνευρίζει;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Το εσωτερικό μετράει
Διαβάστηκε από 5994 αναγνώστες

Τελικά μήπως ζούμε στην εποχή όπου το σημαντικότερο στοιχείο ενός αυτοκινήτου είναι το εσωτερικό του, στο ποίο περνάμε και τις ώρες μας σε αυτό και όχι το αμάξωμα και το πως στρίβει; Εσείς σε τι δίνετε περισσότερο σημασία; Στην καμπίνα ή στην οδική συμπεριφορά; Τελικά μήπως ζούμε στην εποχή όπου το σημαντικότερο στοιχείο ενός αυτοκινήτου είναι το εσωτερικό του, στο ποίο περνάμε και τις ώρες μας σε αυτό και όχι το αμάξωμα και το πως στρίβει; Τα αυτοκίνητα πλέον έχουν προοδεύσει πάρα πολύ και πολύτιμος αρωγός στην πρόοδο αυτή στάθηκαν και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Και αυτό γιατί ακόμη και τα μέτρια μοντέλα με την βοήθεια της τεχνολογίας είναι ασφαλή, ουδέτερα και προβλέψιμα.

Στο κάτω κάτω μιλάμε για αυτοκίνητα που απευθύνονται στο μέσο οδηγό που δεν θα υπερστρέψει, δεν θα υποστρέψει (όχι σκοπίμως τουλάχιστον) και δεν θα τα δει στο όριο. Ακόμη και τότε όμως, τα ηλεκτρονικά θα αναλάβουν να τον βγάλουν ασπροπρόσωπο.

Μήπως λοιπόν είναι ώρα να στρέψουμε την προσοχή μας σε κάτι άλλο; Σε κάτι που σήμερα μετράει περισσότερο από ποτέ, ειδικά αφού όλα τα άλλα είναι κανονισμένα, φροντισμένα και εντάξει;

Οι κατασκευαστές πάντως έχουν ήδη αρχίσει. Ήδη διαφημιστικές καμπάνιες γίνονται στο όνομα της καμπίνας. Βλέπεις έχουμε κακομάθει. Όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια γύρω μας έχουν γίνει πλέον δεύτερη φύση. Οθόνες, πληροφόρηση, ψυχαγωγία. Δεν είναι λογικό να θέλουμε και στην καμπίνα πλέον κάτι από αυτόν τον κόσμο, και όχι απλά «ποιότητα κατασκευής» και τέλειο φινίρισμα;

Σήμερα η καμπίνα του αυτοκινήτου μεταμορφώνεται περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μέρος του αυτοκινήτου. Οι οθόνες υπάρχουν παντού, και η πληροφόρηση γίνεται πλέον όχι απλά μέρος της εμπειρίας οδήγησης, αλλά η ίδια η εμπειρία. Η μετακίνηση στο αυτοκίνητο έχει περάσει σημαντικά σε δεύτερη μοίρα και αυτό που πλέον μετράει περισσότερο είναι πως περνάμε την ώρα μας μέσα στην καμπίνα.

Τα συστήματα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας ενοποιούνται και πλέον πολλά αυτοκίνητα διαθέτουν συμβατότητα με λογισμικά της Apple ή της Google. Οι κατασκευαστές ξέρουν πως οι οδηγοί περιμένουν την ίδια τεχνολογία, ίδια πληροφόρηση και ίδια ψυχαγωγία με αυτή που παρέχει ένα κινητό τηλέφωνο, κάτι πλέον πολύ διαδεδομένο. Ειδικά οι νέοι αγοραστές αφήνουν το θέμα της οδήγησης στην άκρη και ασχολούνται βασικά με τις παροχές της καμπίνας.

Εσείς; Είστε έτοιμοι να αρχίσετε να ασχολείστε με το τι «ανέσεις» σας παρέχει η καμπίνα και τι τεχνολογία σας προσφέρεται, ή σας νοιάζει ακόμη πόσο διαφορετικά στρίβει το ένα αυτοκίνητο από το άλλο; Τι λέτε; Συμφωνείτε πως η προσέγγιση έχει αλλάξει; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
geome... (14/8/2016, 19:11) Το πώς στρίβει (φρενάρει κλπ) πρέπει να είναι το πρώτο που πρέπει να απασχολεί τον οδηγό. Το εσωτερικό είναι το επόμενο, αλλά με βασικό κριτήριο την εργονομία, ώστε η προσοχή του οδηγού να αποσπάται το λιγότερο δυνατόν. Η εξωτερική εμφάλιση πρέπει να είναι (θεωρητικά) το τελευταίο, αλλά στην πράξη μάλλον είναι το πρώτο (μαζί με την τιμή).