Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Brexit Jaguar;
Διαβάστηκε από 3989 αναγνώστες

Οι τρεις premium γερμανικές εταιρείες, BMW, Mercedes και Audi, ετοιμάζονται να χτυπηθούν στην κατηγορία των λιμουζίνων για την κορυφή, ενώ η βρετανική Jaguar θέλει να μπει σφήνα μεταξύ τους. Ποιος θα βγει νικητής; Μήπως θα έχουμε αυτοκινητικό Brexit αυτή τη φορά; Η βρετανική Jaguar μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τις γερμανικές εταιρείες ή θα έχουμε Brexit; Οι τρεις premium γερμανικές εταιρείες, BMW, Mercedes και Audi, ετοιμάζονται να χτυπηθούν στην κατηγορία των λιμουζίνων για την κορυφή, ενώ η βρετανική Jaguar θέλει να μπει σφήνα μεταξύ τους. Ποιος θα βγει νικητής; Μήπως θα έχουμε αυτοκινητικό Brexit αυτή τη φορά; Οι μεγάλες λιμουζίνες σίγουρα δεν αποτελούν μια από τις πιο εμπορικές κατηγορίες οχημάτων, αφού εξ` ορισμού απευθύνονται σε περιορισμένο αγοραστικό κοινό. Αυτό που έχει τη δυνατότητα να διαθέσει αρκετές δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Και όμως βλέπουμε πως οι παραδοσιακές premium φίρμες επενδύουν πολλούς οικονομικούς και ανθρώπινους πόρους για να βγουν νικητές από αυτή την άτυπη «μάχη» των μεγάλων σεντάν. 

Πρώτη έκανε την εμφάνισή της η Jaguar XF, ένα μοντέλο που σε κερδίζει με τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα και την αίσθηση της οδήγησης που δίνει στον οδηγό, κατά την απαλή κύλισή της στο δρόμο, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες.  

Πολύ γρήγορα ήρθε η απάντηση της Mercedes με την Ε-Class, στην οποία οι Γερμανοί επέλεξαν να εφαρμόσουν όλα τα προηγμένα τεχνολογικά συστήματά τους, αντί της S-Class. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι η βελτιωμένη έκδοση του συστήματος αυτόνομης οδήγησηςDrive Pilot, ένα από τα πιο προηγμένα συστήματα του είδους. 

Άμεσα στο παιχνίδι θα μπει και η νέα Σειρά 5 της BMW. Όπως διαβάσατε παραπάνω η βαυαρική φίρμα, που πρόσφατα έκλεισε τα 100 χρόνια ζωής, επίσης επικεντρώθηκε στην άνεση και την ασφάλεια της οδήγησης, τα οποία απορρέουν από την προηγμένη τεχνολογία που έχει υιοθετήσει το νέο της μοντέλο. Παράλληλα θα κάνει και την έκπληξη με τον τρικύλινδρο 1.500άρη κινητήρα, προφανώς για να γίνει η 5άρα πιο προσιτή και να κάνει άνοιγμα σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. 

Τέλος το νέο Audi A6 μπαίνει στην 5η του γενιά και η Audi ετοιμάζεται για να μας φέρει ένα από τα πιο high-tech μοντέλα της των τελευταίων ετών. Άλλωστε, το νέο γερμανικό μεγάλο σεντάν εξελίσσεται για πρώτη φορά μαζί με το 4θυρο μεγάλο κουπέ A7 2ης γενιάς, αλλά και τη νέα γενιά της ναυαρχίδας της Audi, το A8, ενώ χάρη στη χρήση του νέου MLB δαπέδου της εταιρείας, υπολογίζεται πως θα υποστεί μια μείωση 100 κιλών, κάνοντάς το οικολογικότερο και οικονομικότερο. 

Εσείς ποιος πιστεύετε ότι θα βγει νικητής σε αυτή την κόντρα; θα μπορέσει η Jaguar να τα βάλει με τις παραδοσιακές γερμανικές δυνάμεις ή θα έχουμε και εκεί Brexit αλλά αυτή τη φορά αυτοκινητικό;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
nick.... (2/8/2016, 14:32) Το διάβασα κάπως αργά. Εν πάσει περιπτώσει, επειδή έχω οδηγήσει και τα 3 στην Αμερική, σας λέω αδίστακτα ότι η Τζάγκουαρ είναι ανώτερη ειδικά στην οδηγική συμπεριφορά. Ακόμα και το 2-λιτρο ντήζελ των 190 ίππων είναι εξαιρετικό. Οι γερμανοί πουλάν όνομα κάτι στο οποίο οι ελλαδικοί είστε επιρρεπείς. Η δε αξιοπιστία των γερμανών, με εξαίρεση ίσως την άουντι έχει πέσει. Το μερσεντές δεν έιναι αυτό που ήταν παλιά. Το δικό μου είχε συνεχώς προβλήματα, το δε Μπε Εμ Βε, πριν λίγα χρὀνια...αφήστε καλύτερα! Καλοσχεδιασμένο αλλά μάπα ποιότητα μηχανική. Το επέστρεψα άρδην γιατί συνεχώς ήταν στο γκαράζ. Τ καινούργια BMW έχουν κινητήρες που φτιάχνει η Πεζώ και περιμένω να είναι πιο αξιόπιστα, ειδικά στα ηλεκτρονικά. Στο μόνο που υπερέχουν τα γερμανικά είναι στο σασμάν (που λέτε στην Ελλάδα). Τώρα οδηγώ ένα Βόλβο S60 Polestar, και βρήκα την "ὑγειά"μου. Το σασμάν τους έιναι πλέον εφάμιλλο των γερμανικών και η οδηγική συμπεριφορά επίσης. Γερμανική υπεροψή υπάρχει μόνο στο κεφάλι των Ελλαδικών, που πληρώνουν ακριβά για να έχουν όνομα και μόνο. Παρεπιπτόντως, το οδηγικά (διέυθυνση, κράτημα και άνάρτηση) καλύτερο αυτοκίνητο στις μεσαίες κατηγορίες είναι το Πεζώ 308.
xgior... (1/7/2016, 15:58) Aναμεσα στους 4 αναμενεται και το νεο μεγαλο sadan της Alfa που αν κρινουμε απ την giulia θα διαθετει την καλυτερη αναρτηση λογω της ευρεσυτεχνειας Alfa link που κανει την αναρτηση και την απορροφηση των ανωμαλιων πραγματικο μαγικο χαλι και οχι στα λογια. Το συστημα διευθηνσης λογω ημιεικονικου αξονα ειναι το αμεσοτερο στην κατηγορια και κατω απ το καπο ο κινητηρας ειναι σε συνεργασια με την Ferrari και φυσικα ειναι ALFA κατι που οι υπολοιποι τεσσερις ανταγωνιστες δεν ειναι και ουτε προβλεπεται να γινουν στο αμεσο ή στο μακρυνο μελλον.
nikos... (30/6/2016, 18:23) Ψηφιζω με αριστα 10, th Μεercedes Ε-CLASS. Οχι οτι οι αλλες επιλογες πανε πισω, αλλα η Mercedes ειναι ενα κλικ πιο πανω σε ποιοτητα απο τις αλλες τρειις επιλογες και γενικοτερα απο οποιονδηποτε ομοεθνη και μη αντιπαλο. Επισης ειναι πιο ραφιναρισμενη απο τα υπολοιπα, φιλτραρει τις ανωμαλιες σαν μαγικο χαλι, με υποδειγματικο τροπο. Ok, χανει λιγο σε οδικη συμπεριφορα απο την 5αρα, αλλα και αυτη δεν θα αρνηθει, οταν της ζητηθει να προσφερει απολαυση στον οδηγο της. Παντως, τελειο ειναι και το Audi, ενω μια πολυ πιπερατη επιλογη ειναι και η κουκλαρα Jaguar. Μια αλλη πολυ καλη επιλογη που ειναι εξαιρετικη, αλλα λειπει απο το αρθρο ειναι και το νεο Volvo S90.