Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Εσείς τι μεταχειρισμένο προτιμάτε;
Διαβάστηκε από 3024 αναγνώστες

Η αγορά των μεταχειρισμένων στην ελληνική αγορά έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Και αυτό αποτυπώνεται στις νέες τιμές μεταχειρισμένων του AutoΤρίτη. Εσείς, αν έπρεπε να επιλέξετε μεταξύ τριών ίδιων μοντέλων, ποιο θα επιλέγατε; Η αγορά των μεταχειρισμένων στην ελληνική αγορά έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Και αυτό αποτυπώνεται στις νέες τιμές μεταχειρισμένων του AutoΤρίτη. Εσείς, αν έπρεπε να επιλέξετε μεταξύ τριών ίδιων μοντέλων, ποιο θα επιλέγατε; Το να βρεις ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από ιδιώτη, καλοσυντηρημένο, ατρακάριστο και με σωστά όλα του τα service είναι δύσκολο. Απόδειξη πως ο μέσος όρος ηλικίας των κυκλοφορούντων οχημάτων είναι 12,3 χρόνια, δηλαδή πλέον οι ιδιώτες κρατάτε για περισσότερα χρόνια στην κατοχή τους το αυτοκίνητό τους. Και αν – όταν έρθει η ώρα να το πουλήσουν, τότε σίγουρα δεν το «σκοτώνουν» εφόσον πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις. Αυτό το μεταχειρισμένο, λοιπόν, στις τιμές μεταχειρισμένων του AutoΤρίτη έχει «πράσινη» τιμή.

Από την άλλη, την τελευταία 5ετία έχει ανοίξει πολύ η αγορά του leasing και πλέον έχουν μπει στην αγορά πολλά μοντέλα, ειδικά diesel, τα οποία έχουν κάνει αρκετά χιλιόμετρα, ενώ τις περισσότερες φορές δεν μπορούν να αποδείξουν ότι έχουν συντηρηθεί σωστά και πως τα χιλιόμετρά τους δεν είναι γυρισμένα. Και αυτά τα αυτοκίνητα συμβολίζονται στις τιμές του AutoΤρίτη με κίτρινο χρώμα.

Και τέλος, είναι τα εισαγόμενα αυτοκίνητα και τα αυτοκίνητα από εταιρείες ενοικιάσεων τα οποία έχουν και πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη. Αυτά έχουν κόκκινη τιμή και είναι πολύ πιο φθηνά.

Για να γίνουν κατανοητά καλύτερα όλα τα παραπάνω, ας πάρουμε ένα παράδειγμα.

Ένα μικρό diesel 4ετίας –που κόστιζε 15.000 ευρώ περίπου- σήμερα αν είναι πράσινο κοστίζει 9.000 ευρώ, αν έχει κίτρινη τιμή 6.900 ευρώ, ενώ αν είναι από το εξωτερικό 5.300 ευρώ.

Φυσικά, όλοι οι αγοραστές ψάχνουν ένα μεταχειρισμένο σε πράσινη κατάσταση, αλλά σε κόκκινη τιμή. Πράγμα αδύνατο!
Επομένως, το ερώτημα που γεννάται είναι: εσείς μέχρι που μπορείτε να βάλετε νερό στο κρασί σας; Τι «χρώμα» θα επιλέγατε αν είχατε να διαθέσετε 10.000 ευρώ; Γιατί σίγουρα, αν είναι κίτρινο ή κόκκινο θα χρειαστεί και περισσότερα «μαζέματα»- επισκευές. Αρα; Τι προτιμάτε. Κάτι φθηνό που θα βγάλει βλάβες, ή κάτι εγγυημένο, αλλά και ακριβότερο;

Κάνοντας κλικ εδώ μπορείτε να βρείτε τις τιμές των μεταχειρισμένων για τα περισσότερα μοντέλα της ελληνικής αγοράς. 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
ebeta... (3/7/2016, 09:40) σαν το καινουριο.....
nikos... (2/7/2016, 10:52) Σε αυτες τις δυσκολες εποχες που ζουμε, η στροφη προς ενα καλοσυντηρημενο, προσεγμενο και αξιοπιστο μεταχειρισμενο ειναι η καλυτερη επιλογη. Διοτι, οπως και να το κανουμε, συν τοις αλλοις, το να δωσεις σημερα αρετα λεφτα για να αγορασεις καινουριο, αν δεν εχεις και δικο σου γκαραζ, το αφηνεις εκτεθειμενο στο ελεος του δρομου με οτι κινδυνους αυτο συνεπαγεται.
mostr... (2/7/2016, 10:19) Αγοράζεις καινούριο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.