Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Μικρό αλλά γιατί;
Διαβάστηκε από 2746 αναγνώστες

Κυβικά, κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας, τιμή, επιδόσεις ή σκέτη εμφάνιση; Πώς διαλέγετε μικρό; Πως διαλέγετε μικρό αυτοκίνητο; Ποια είναι τα κύρια κριτήρια που χρησιμοποιείτε πέραν της τιμής; Κυβικά, κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας, τιμή, επιδόσεις ή σκέτη εμφάνιση; Πώς διαλέγετε μικρό;
Πέρασαν, λέει, οι εποχές που διαλέγαμε μικρό αυτοκίνητο μόνο και μόνο γιατί μας άρεσε. Αν πέρασαν όμως οι εποχές αυτές, πως γίνεται να μένουν τα ίδια μοντέλα στην κορυφή των πωλήσεων; Αν αλλάξαμε τον τρόπο που διαλέγουμε, δεν θα άλλαζαν και τα μοντέλα που πουλάνε; 
 
Το μικρό δεν είναι απλά μία ακόμη κατηγορία αυτοκινήτου. Είναι Η κατηγορία αυτοκινήτου. Αυτό γιατί απλά καλείται να καλύψει τόσες ανάγκες που δεν ξέρει κανείς από που να αρχίσει για να πει τι του κάνει και τι όχι. Πως διαλέγεις λοιπόν μικρό; 
 
Θα περίμενε κανείς πως η τιμή θα είναι ο σημαντικότερος παράγων, αφού σίγουρα με στενούς προϋπολογισμούς δεν υπάρχουν περιθώρια για σπατάλες με κριτήριο το συναίσθημα. Και όμως τα οικονομικά μικρά δεν είναι πιο πάνω σε πωλήσεις απ’ότι ήταν πριν δέκα χρόνια. 
 
`Αρα με την τιμή να μην αποτελεί τον καθοριστικό παράγοντα, τα επιμέρους στοιχεία αρχίζουν να βαραίνουν. Όλοι οι κατασκευαστές πλέον προσφέρουν μικρά μοτέρ. Από τα 900 κυβικά της Renault, τη σειρά 1.000 κ.εκ. από πολλές μάρκες, τα 1.200 από ακόμη περισσότερες και τα 1.300 ακόμη και ντίζελ, είναι πλέον τόσο δημοφιλή που τα 1.400 φαντάζουν πολλά. Και είναι, πλέον, αφού αποδίδουν όσο απέδιδαν κάποτε τα δίλιτρα. 
 
Όμως τα κυβικά πλέον μετράνε λιγότερο. Αυτό που ενδιαφέρει στο κόστος χρήσης είναι τα τέλη κυκλοφορίας, όπως καθορίζονται από τους ρύπους, και η κατανάλωση. Και σε αυτό το μέτωπο τα πράγματα είναι περίπου ίδια ανάμεσα στις διάφορες μάρκες. Τα τέλη παίζουν 30-50 ευρώ πάνω κάτω, και οι καταναλώσεις είναι μετρημένες με έναν «φανταστικό» τρόπο τον οποίο οι αγοραστές δεν εμπιστεύονται, ούτως ή άλλως, και θεωρούν πως όλα, πάνω-κάτω, θα καίνε τα ίδια. Εκτός κι αν είναι ντίζελ, οπότε θα καίνε λιγότερο. 
 
Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, μάλλον εδώ έχει χαθεί το ενδιαφέρον περισσότερο από κάθε άλλο χαρακτηριστικό. Τα 11 δλ. για το 0-100 είναι αρκετά, ενώ μέχρι και τα 13 δλ. δεν υπάρχει θέμα. Στην τελική, πάλι, μετά τα 180 δεν κινείται και κανείς πολύ συχνά οπότε τα πράγματα είναι απλά.
 
Όμως αυτό που φαίνεται πως εξακολουθεί να παραμένει το νούμερο ένα χαρακτηριστικό που καθορίζει την απόφαση, είναι η εμφάνιση. Ακόμη και σήμερα, στην πιο σκληρή και ρεαλιστική κατηγορία, το συναίσθημα του πιο αμάξι μου αρέσει, πια μάρκα «γουστάρω» και τελικά η εμφάνιση παίζουν το σημαντικότερο ρόλο.
 
Ισχύει αυτό για εσάς; Είναι ακόμη η μάρκα και η εμφάνιση το κριτήριο με το οποίο αποφασίζετε να αγοράσετε μικρό; Κάνετε υποχωρήσεις σε τομείς που επηρεάζουν το πορτοφόλι σας, όπως η κατανάλωση και τα τέλη, ή ακόμη και η τιμή για να πάρετε το μικρό που απλά «σας αρέσει»; Τι λέτε; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
nikos... (1/9/2016, 11:48) Σιγουρα, πρωτος λογος ειναι η εμφανιση. Αν μου μιλησει στην καρδια μου ενα αυτοκινητο, σιγουρα θα το προτιμησω. Δεευερον, στις εποχες που ζουμε ειναι τα κυβικα. Μεχρι ενα 1.400 βενζινοκινητο ειναι οτι καλυτερο. Αντε και μεχρι 1.600. Ακομη, θα ηθελα το μοντελο να ειναι συνυφασμενο με την τεχνολογια και να ειναι αρκουντως ποιοτικο. Φυσικα πανω απο ολα, ο κυριοτερος παραγοντας και ο πιο βασικος ειναι Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. Τελος, θα πρεπει να συνοδευεται και απο αρκετα ετη εγγυησης για να με πεισει οτι ειναι αξιοπιστο και οτι θα αντεξει στο περασμα του χρονου.