Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Αυτοκίνητο στα μέτρα μας
Διαβάστηκε από 6048 αναγνώστες

Τα Kei-Cars είναι μικρά, ιαπωνικά τετράτροχα θαύματα καθώς μπορούν να είναι ευέλικτα και ταυτόχρονα ευρύχωρα, με καλές επιδόσεις και συνάμα οικονομικά. Είναι με λίγα λόγια τα ιδανικά αυτοκίνητα για τις μεγαλουπόλεις της χώρας μας. Και όμως, δεν πωλούνται στην Ελλάδα. Γιατί; ΤΑ Kei-cars θα μπορούσε να είναι ιδανικά αυτοκίνητα για τις ελληνικές μεγαλουπόλεις. Και όμως απουσιάζουν από την αγορά. Εσείς θα τα προτιμούσατε; Τα Kei-Cars είναι μικρά, ιαπωνικά τετράτροχα θαύματα καθώς μπορούν να είναι ευέλικτα και ταυτόχρονα ευρύχωρα, με καλές επιδόσεις και συνάμα οικονομικά. Είναι με λίγα λόγια τα ιδανικά αυτοκίνητα για τις μεγαλουπόλεις της χώρας μας. Και όμως, δεν πωλούνται στην Ελλάδα. Γιατί; Πως είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για την ελληνική πόλη; Μικρό να χωράει στο παρκάρισμα, αλλά ευρύχωρο να χωράει πολλούς επιβάτες, φθηνό στην αγορά και στη χρήση, αλλά με καλές επιδόσεις για προσπέρασμα, με μικρό μοτέρ να μην έχει φόρο και γιαπωνέζικο (αξιόπιστο) να μην χαλάει. Όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά δηλαδή που συναντάμε στα Kei-Cars και τα οποία θα έκαναν το ιδανικό έλληνικό αυτοκίνητο πόλης. 

Η κατηγορία των Kei είναι αποκλειστικό προνόμιο της ιαπωνικής αγοράς. Για να ανήκει ένα αυτοκίνητο στην κατηγορία πρέπει να έχει τα εξής δύο συστατικά: Διαστάσεις όχι πάνω από 3,4 μέτρα μήκους και 1,5 μέτρα πλάτους. Κινητήρα όχι πάνω από 660 κ.εκ και όχι πάνω από 65 άλογα.

Κάποια Kei-Cars, μεμονωμένα,  βρέθηκαν εκτός Ιαπωνίας και έκαναν και στην Ελλάδα πολύ καλή σταδιοδρομία. Τα περισσότερα με διαφορετικά μοτέρ, όμως κάποια μοντέλα από αυτά της Daihatsu, που πλέον αποσύρθηκε από την Ευρώπη, και της Suzuki, που πλέον παράγει περισσότερα αυτοκίνητα στην Ινδία που έφτασαν στην Ελλάδα τα προηγούμενα χρόνια, ήταν βασικά Kei-Cars.

Θα μου πεις, έχουμε μια ολόκληρη κατηγορία μίνι μοντέλων που καλύπτουν αυτή την αγορά, και κάποια από αυτά, παρά τις διαστάσεις τους, είναι πλήρη και κανονικά αυτοκίνητα. Σαφώς, όμως τα kei-car είναι ακόμη μικρότερα και ακόμη οικονομικότερα.

Σε διαστάσεις είναι σχεδόν 30 εκατοστά πιο κοντά στο μήκος και δέκα στο πλάτος. Εκεί που όμως κερδίζουν είναι οι εσωτερικοί χώροι. Όταν λέμε ότι οι Ιάπωνες κατασκευαστές είναι «μάστορες» στην εκμετάλλευση των εξωτερικών διαστάσεων για τους μέγιστους δυνατούς εσωτερικούς χώρους, από τα Kei-Cars το έμαθαν. Δεν υπάρχει τίποτε πιο ευρύχωρο σε αυτές τις διαστάσεις.

Και μετά είναι η σχεδίαση. Δεδομένου ότι δεν πρέπει να περισσεύει τίποτε από πλευράς μήκους ή πλάτους, τα πιο πολλά έχουν ένα τετραγωνισμένο σχήμα. Μπορεί πριν μερικές δεκαετίες να έδειχνε περίεργο, σήμερα όμως, δείχνει αυτό ακριβώς που έχουμε μάθει να περιμένουμε όταν βλέπουμε κινητά τηλέφωνα και τάμπλετς.

Με καταναλώσεις κάτω από 3 λτ./100χλμ και τιμές κάτω από 10.000 ευρώ όλα τους, μιλάμε για τα ιδανικά αυτοκίνητα για τις ελληνικές πόλεις.

Εσείς όμως θα τα αγοράζατε; Θα τα προτιμούσατε; Ή θα θέλατε κάτι μεγαλύτερο; Και τι θα σας απασχολούσε; Η ποιότητα; Οι χώροι; Η ασφάλεια; Τι λέτε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
nikos... (8/10/2016, 11:05) Τα kei cars εκτος απο πανεμορφα, ειναι ιδιαιτερα προσιτα, διαθετουν εξαιρετικα μικρο κυκλο στροφης και χαρη στις μικρες τους διαστασεις, ειναι ιδιαιτερως πρακτικα στο παρκαρισμα αλλα και στην ευελιξια που χρειαζεται στις μεγαλουπολεις. Μια πιθανη εξηγηση για το οτι δεν εισαγονται στην Ευρωπη, και κατ' επεκταση στην Ελλαδα, ειναι οτι οι Ευρωπαιοι εχουν συνηθισει να κυκλοφορουν με μεγαλυτερα αυτοκινητα, πολυ συχνα δε, και με πολυτελεις λιμουζινες απο τις τρεις Γερμανικες premium, Audi, Mercedes και BMW. Φυσικα, χαρη στη χαμηλη τιμη αγορας τους αλλα και στο χαμηλο κοστος χρησης, ειναι βαλσαμο για τις δυσκολες οικονομικες εποχες που ζουμε. Τα kei cars σκιζουν σε πωλησεις στην Ιαπωνια αλλα και σε αλλες αγορες της Ασιας. Ενδεικτικα αναφερω τα Mitsubishi Toppo, Minica, ek wagon, Pajero Mini, Nissan Pico, Otti, Daihatsu Move, Sonica, Materia, Honda City, Today, Toyota Voltis αλλα και το Suzuki Twin.
jkout... (2/10/2016, 14:30) @ Πειραιώτης. Αφού η ασφάλειά τους είναι μελετημένη για πιο λόγο δεν τα φέρνουν στην Ευρώπη; Κοστίζουν η σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο, η ασφαλής οδική συμπεριφορά και η εφαρμογή του Euro VI φαίνεται... Η αλήθεια είναι ότι ένα λίγο μεγαλύτερο "Ευρωπαϊκό" μοντέλο όπως π.χ το Twingo, το Ι10, το Picanto, η τριπλέτα UP, η γαλλοιαπωνική τριπλέτα Aygo και το Panda είναι αυτοκίνητα ασφαλέστερα, στην πράξη το ίδιο οικονομικά και με καθαρότερα καυσαέρια, κοστίζοντας αντίστοιχα χρήματα. Ας μείνουν τα Ιαπωνικά παιχνίδια στο νησί για το οποίο σχεδιάστηκαν. Δεν τα έχουμε ανάγκη ούτε στην Ελλάδα, ούτε στην Ευρώπη.
tokko... (26/9/2016, 15:45) Λυση που θα ειχε τεραστια απηχηση στους οδηγους οικονομικα με χωρους επαρκεστατους και ασφαλεια μελετημενη.Δυστυχως οι ευρωπαικες νορμες δεν επιτρεπουν την εισαγωγη τους...αν και πιστευω οτι φοβουμενοι οτι θα κατακτησουν σχεδον απολυτα την αγορα εβαλαν προσχωματα οπως κανουν συνηθως σε καθε τι γιαπωνεζικο προστατευοντας της δικες τους βιομηχανιες...και δεν τα βλεπουμε στην χωρα μας.
sdfaf... (26/9/2016, 12:20) Όντως πρόκειται για εκπληκτικά αμαξάκια με άριστη εκμετάλλευση χώρων, πανεύκολα στο παρκάρισμα, με τρομερή ορατότητα και κινητήρες που δεν καίνε τίποτα, ιδανικά για πόλεις σαν την Αθήνα. Μπορεί να είναι σαν κουτιά και άσχημα πολλες φορές αλλά αυτό δεν ενδιαφέρει τόσο αυτούς που θέλουν να μετακινηθούν με ευκολία άνεση και οικονομικά μέσα στην πόλη. Κρίμα που δεν εισάγονται και στην χώρα μας.
ebeta... (28/9/2016, 07:48) daihatsu sirion for ever!
asdf... (27/9/2016, 10:29) Χαλαρά αγόραζα για να πηγαίνω στη δουλειά!
stsan... (27/9/2016, 10:03) κανονικος ανθρωπος χωραει εκει μεσα η μονο ιαπωνες;