Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Τι άλλαξε και η Lancia λανσάρισε την Ypsilon και με μοτέρ βενζίνης;
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Αυτό που θέλουν όλοι
Διαβάστηκε από 5143 αναγνώστες

Ποιας μάρκας το αυτοκίνητο θέλουν όλες οι άλλες; Ποιο προσπαθούν να αντιγράψουν, προκειμένου να κλέψουν από τις πωλήσεις του; To Nissan Qashqai είναι ένα από τα αυτοκίνητα τα οποία ο κάθε κατασκευαστής θα ήθελε στην γκάμα του. Ποιας μάρκας το αυτοκίνητο θέλουν όλες οι άλλες; Ποιο προσπαθούν να αντιγράψουν, προκειμένου να κλέψουν από τις πωλήσεις του; Ποια μοντέλα είναι αυτά που όλοι οι κατασκευαστές θα ήθελαν να έχουν στη γκάμα τους; Και τι ετοιμάζουν για να τα χτυπήσουν; Μήπως υπάρχει σήμερα ένα μοντέλο που όλοι οι άλλοι θέλουν να ανταγωνιστούν αλλά κανείς ακόμη δεν τολμάει να λανσάρει; Ποια μοντέλα λέτε πως θέλουν όλοι;

Ποιο μοντέλο βάζουν στο στόχαστρο οι κατασκευαστές όταν θέλουν να φτιάξουν ένα μεσαίο; Εντάξει δεν έχουν όλες οι μάρκες τις ίδιες προτεραιότητες, ούτε θέλουν να έχουν τα μοντέλα τους τα ίδια χαρακτηριστικά με τον ανταγωνισμό. Κρυφά όμως θα ήθελαν ένα μοντέλο του ανταγωνισμού να είναι δικό τους. Αυτό το μοντέλο ψάχνουμε.

Στα μικρομεσαία, για παράδειγμα, το πράγμα είναι λίγο πολύπλοκο. Σίγουρα το Golf έχει το ρεύμα του, όμως από την πρώτη γενιά του Focus, το μικρομεσαίο της Ford έγινε ο στόχος για τους περισσότερους κατασκευαστές. Λίγο η σχεδίαση, λίγο η πίσω ανάρτηση, λίγο τώρα οι χιλιάρηδες κινητήρες, και το Focus είναι το μοντέλο που πολλές μάρκες θα ήθελαν να πουλούν στις εκθέσεις τους με τα σήματά τους.

Στα μικρά το θέμα είναι ακόμη πιο πολύπλοκο αφού αρχίζουν και χωρίζουν σχολές. Αλλοι θέλουν μεγάλα μικρά, άλλοι θέλουν μικρά μικρά. Το Yaris για παράδειγμα είναι το μοντέλο που σίγουρα θα ήθελαν κι άλλοι κατασκευαστές, όμως βλέπουμε πως σήμερα και οι Γάλλοι, στον άλλον αντίποδα έχουν τους δικούς τους οπαδούς ανάμεσα στην κατηγορία. 

Στα crossover σίγουρα η επιτυχία της Nissan με το Qashqai άλλαξε τα δεδομένα και έκανε πολλές εταιρείες να τρέχουν για να προλάβουν να δημιουργήσουν αντίπαλο.

Όμως αυτή τη στιγμή, πέραν από τις διάφορες κατηγορίες, υπάρχει μία μάρκα που παράγει ένα μοντέλο που όλες οι άλλες θα ήθελαν να είχαν στην γκάμα τους. 

Εσείς ποια μοντέλα ξεχωρίζετε και νομίζετε πως αποτελούν στόχους για τους ανταγωνιστές τους; Ποια μοντέλα θα ήθελαν οι άλλες μάρκες να έχουν στην γκάμα τους με τα δικά τους σήματα; Τι λέτε; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
nikos... (8/10/2016, 10:59) Ενα μοντελο που σιγουρα θα ηθελαν να εχουν ειναι το Ford Focus που διαθετει πολλαπλους συνδεσμους πισω και διαθετει απο τις πιο fun to drive συμπεριφορες στην κατηγορια, χανοντας μονο απο το Opel Astra, το οποιο ειναι απλα το καλυτερο και κορυφαιο. Καταφερνει και εχει ακομη πιο σπορ οδικη συμπεριφορα απο το Focus, αλλα αδιαμφισβητητα και μεγαλυτερη ανεση. Φυσικα, χαρη στην παραδοσιακη αξιοπιστια και ποιοτητα της Opel, μαζι με τα τεχνολογικα επιευγματα Opel Eye και Opel On Star, ξεχωριζει. Σιγουρα θα ηθελαν να εχουν μοντελα οπως η BMW X6, αλλα και τα αντιστοιχα Mercedes GLC και GLE Coupe, τα οποια εχουν σαγηνευτικο σπορ σχεδιασμο, συνδυαζοντας τον με την macho εμφανιση των SUV. Φυσικα, ποιοτικα και στο θεμα της αξιοπιστιας, δεν παιζονται, κουβαλωντας μπολικη τεχνολογια. Στη συνεχεια, θα αναφερω το Lexus RX, που διαθετει τις off road ικανοτητες των SUV, μαζι με την υβριδικη τεχνολογια, στην οποια πρωτοστατησε η Toyota. Δεν θα μπορουσα να παραλειψω την περιφημη τετρακινηση Quattro της Audi, με την οποια τα αυτοκινητα της εγιναν θρυλοι, και με το ομωνυμο αυτοκινητο, σαρωσε νικες και πρωταθληματα στο Παγκοσμιο Ραλι στο περιφημο Group B. Αλησμονητη ειναι η νικη της Michele Mouton, το 1982, στο τιμονι του Audi Quattro, στο Ραλι Ακροπολις, που ταπεινωσε πολλους ανδρικους συνδυασμους. Απο τη λιστα μου δεν θα μπορουσαν να λειπουν οι περιφημοι Wankel κινητηρες της Mazda, που διαθετουν ροτορες και mporoysan na apodidoyn 800 κ.εκ για καθε ροτορα. Ποιος δε θυμαται τα αξεχαστα RX-7 και RX-8, τα οποια απο μολις 1.300 κυβικα απεδιδαν 231 ιππους. Το τελευταιο αξιο δειγμα ειναι το επερχομενο RX-9 που θα ειναι ηλεκτροκινητο, και αποδιδει συνδυαστικη ισχυ 400 αλογων. Κλεινοντας θα σταθω στους εξαιρετικους boxer ατμοσφαιρικους κινητηρες της Subaru, μαζι φυσικα με τη συμμετρικη τετρακινηση της, που δοξαστηκε με νικες και πρωταθληματα στο WRC, στα χερια θρυλων οπως o αλησμονητος Colin McRae και ο Peter Solberg, μαζι με τα θρυλικα Subaru Impreza και τη 2θυρη εκδοση του, το Impreza 22B.