Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Τι άλλαξε και η Lancia λανσάρισε την Ypsilon και με μοτέρ βενζίνης;
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Γιατί μικρά turbo βενζίνης;
Διαβάστηκε από 20356 αναγνώστες

Ποια μάρκα σήμερα δεν έχει 1.000άρια 3κύλινδρα τούρμπο βενζινοκίνητα μοτέρ; Ποιά μάρκα αντίθετα έχει σήμερα μικρά ντίζελ; Η στροφή από τα μικρά ντίζελ στα μικρά τούρμπο βενζινοκίνητα ολοκληρώνεται και φέρνει τους κατασκευαστές έτοιμους για το 2020. Γιατί; Γιατί αυτή η στροφή από μικρά turbo diesel σε μικρά turbo βενζινοκίνητα; Ποια μάρκα σήμερα δεν έχει 1.000άρια 3κύλινδρα τούρμπο βενζινοκίνητα μοτέρ; Ποιά μάρκα αντίθετα έχει σήμερα μικρά ντίζελ; Η στροφή από τα μικρά ντίζελ στα μικρά τούρμπο βενζινοκίνητα ολοκληρώνεται και φέρνει τους κατασκευαστές έτοιμους για το 2020. Γιατί;
Θυμάστε πόσο δημοφιλή ήταν τα μοντέλα της Hyundai και της Kia όταν το πετρέλαιο επετράπη σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη; Γιατί τόση επιτυχία; Ήταν απλό. Την περασμένη δεκαετία, την εποχή που όλοι οι κατασκευαστές έτρεχαν να προλάβουν το όριο των 130 γρ./χλμ διοξειδίου του άνθρακα, τα ντίζελ μοτέρ ήταν η καλύτερη λύση γιατί ανέκαθεν εξέπεμπαν ελάχιστο CO2.

Με ντίζελ κινητήρες στα 1,1 και 1,4 λίτρα, οι κορεατικές μάρκες είχαν και το μαχαίρι και το καρπούζι. Πάμε πέντε χρόνια μπροστά και τα δύο αυτά μοτέρ δεν βρίσκονται καν στη στρατηγική του ομίλου να πετύχει υψηλές πωλήσεις. Γιατί; Γιατί το ντίζελ πέθανε.

Αυτή τη στιγμή οι κατασκευαστές έχουν μια ακόμη κούρσα μπροστά τους να πετύχουν όρια. Το 2020 η Ε.Ε. θα υποχρεώσει τους στόλους όλων των κατασκευαστών να βρίσκονται στον μέσο όρο των 95 γρ./χλμ. για το διοξείδιο του άνθρακα. Μία μείωση της τάξης του 30% στοιχίζει σε εξέλιξη νέων κινητήρων περιουσίες ολόκληρες. Μόνο που αυτή τη φορά η λύση του ντίζελ δεν παίζει.
Γιατί συγχρόνως τα ντίζελ πρέπει να πετύχουν να μετριούνται στα όρια που τους θέτει το Euro6 για τα καυσαέρια που είναι επικίνδυνα για την υγεία, τα μονοξείδια του αζώτου (NOx) και που μέχρι τώρα ξεπερνούσαν κατά 40-400%. Μέσα σε τόσο λίγο διάστημα, το να εξελίξεις δύο τεχνολογίες συγχρόνως, ενώ την ίδια στιγμή υπάρχει πυρετός με τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά, που όμως συνεργάζονται καλύτερα με βενζινοκινητήρες, είναι αδύνατον. Και έτσι το ντίζελ κόβεται.

Έτσι βλέπουμε όλους τους κατασκευαστές να επιμένουν με τα νέα τούρμπο βενζινοκίνητα που είναι ρυθμισμένα για αποδοτικότητα και οικονομία, για χαμηλούς ρύπους και κατανάλωση, για μικρά τέλη κυκλοφορίας και κόστος αγοράς.  Μια ματιά στα νέα λανσαρίσματα αρκεί για να σας πείσει.

Εσείς τη βλέπετε τη στροφή; Βλέπετε πόσο δυνατά έχουν μπει οι τούρμπο βενζινοκινητήρες στην αγορά σε όλες τις κατηγορίες; Βλέπετε πως όλα τα νέα μοτέρ είναι πλέον μικρά τούρμπο βενζίνης; Και τελικά αλλάζετε τα γούστα σας ή θα περιμένετε ακόμη; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
sspec... (2/3/2017, 01:11) το πετρελαιο εσβησε σαν μαντρας εισαγωμενος αυτοκινητων και μηχανικως εχουμ εντολη όλα τα euro 4 να καταργηθουν τα eyro 5 είναι απαγορευτικα για εισαγωγή και μεχρι το 2023 θα πρεπει η ελλαδα να εχει απαγορεψει στις μεγαλες πολεις τα πετρελαιοκίνητα ιχ.ηδη η γαλλια-γερμανια-ιταλια σταματησε την πραγωγη και εξαγωγή πετρελαιοκινητων euro 4 και προχωραει euro5 αλλα με κανονες τους οποιους η ελλαδα λογω αυξημένων ρυπων δεν καλυπτει.τουτεστην οσοι εχετε πετρελαια σε 5 χρονια θα είναι αχρηστα γιατι εχει ηδη αρχισει και σταματάει η παραγωγη ανταλλακτικών επίτηδες γιαυτο τον λογω.
giala... (1/3/2017, 22:36) Εγώ βλέπω μία γιγαντιαία στροφή του κόσμου προς το ντίζελ χωρίς να ασχολείται και να διαβάζει ειδικά... περιοδικά του τύπου, μάλλον κάτι θα ξέρει όλος αυτός ο κόσμος,γιατί καμμιά φορά η πολλή μόρφωση...παραμορφώνει