Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Στον ύπνο οι Γερμανοί
Διαβάστηκε από 22673 αναγνώστες

Πόσο καιρό περπατάει η αυτοκινητοβιομηχανία στα χνάρια των γερμανικών εταιρειών; Μήπως τα πράγματα αλλάζουν με τους Γάλλους να ξαναβρίσκουν τη φόρμα που κάποτε είχαν; Και τελικά μήπως οι Γερμανοί έμειναν πολύ καιρό στάσιμοι; Μήπως έπιασαν οι Γάλλοι τους Γερμανούς στον ύπνο; Πόσο καιρό περπατάει η αυτοκινητοβιομηχανία στα χνάρια των γερμανικών εταιρειών; Μήπως τα πράγματα αλλάζουν με τους Γάλλους να ξαναβρίσκουν τη φόρμα που κάποτε είχαν; Και τελικά μήπως οι Γερμανοί έμειναν πολύ καιρό στάσιμοι;
Ξεχάστηκαν οι Γερμανοί στην περασμένη δεκαετία; Αν δεις λίγο τα μοντέλα του ομίλου VW, για παράδειγμα, δύσκολα θα βρεις κάτι σήμερα που δεν ήταν σχεδόν το ίδιο πριν δέκα χρόνια. Η Opel, παρά τη δική της αναγέννηση και την συνολική αναβάθμιση, ακολουθεί την ίδια λογική.

Εν τω μεταξύ ρίξε μια ματιά στους Γάλλους. Πριν δέκα χρόνια κράζαμε την Citroen γιατί από παγκόσμιος ηγέτης σε θέματα σχεδίασης, άνεσης και εργονομίας, είχε γίνει «μία από τα ίδια» και λάνσαρε αυτοκίνητα που θα τα περνούσες και για γερμανικά. Η Renault την περασμένη δεκαετία έκανε τη δική της επανάσταση με μία ίσως παραπάνω τόλμη σχεδιαστικά, που όμως δεν της βγήκε, ενώ η Peugeot, με λίγες εξαιρέσεις, είχε σκαλώσει να φτιάχνει μοντέλα για συνταξιούχους.

Όχι πια. Το βήμα φυσικά έγινε με την ολοκληρωτική σχεδόν κυριαρχία των Γάλλων στα μικρά SUV, με το Captur, 2008, C4 Cactus, αλλά και τα σημαντικά ανοίγματα στα μικρά, με το κυρίως με το Clio, ίσως και με το 208, πολύ περισσότερο όμως με την νέα γενιά του C3, που οι αναλυτές λένε ότι το 2017, πάει για την πρώτη θέση των πωλήσεων στην Ευρώπη, εκτοπίζοντας το Golf.

Και τώρα βαράνε στο ψαχνό. Το 308 στην Ευρώπη πάει πολύ καλά, όμως το μοντέλο που φαίνεται πως θα γυρίσει και τη μικρομεσαία κατηγορία προς τη Γαλλία, είναι το νέο Megane. Σχεδιαστικά βρίσκεται στα βήματα του Clio, το μοντέλο που επανέφερε τη μάρκα στην καλύτερή της φόρμα, ενώ από και πέρα, οι Γάλλοι κάνουν αυτό που οι Γερμανοί φαίνεται πως ξέχασαν: εκσυγχρονίζονται.

Δεν μιλάμε για την τεχνολογία, αυτή υπάρχει σε όλες τις μάρκες. Μιλάμε για την φιλοσοφία. Το πως περιμένουν οι νεότερες γενιές να είναι ένα αυτοκίνητο. Και δεν είναι μόνο οι οθόνες, αλλά είναι και αυτές. Δεν είναι μόνο τα συστήματα των Google και Apple στο αυτοκίνητο, αλλά είναι και αυτά. Είναι κυρίως η άποψη που έχουν οι Γάλλοι για το πως είναι το αυτοκίνητο του 2016 και σε αυτό κερδίζουν. Από κοντά βρίσκονται και οι Ασιάτες κατασκευαστές, τόσο οι Ιάπωνες, όσο και οι Κορεάτες. Οι Γερμανοί όμως πλέον υστερούν. Ή όχι;

Εσείς τι λέτε; Είναι η Γαλλική επέλαση σαρωτική ή απλά κάποια μοντέλα πετυχαίνουν περισσότερο σήμερα και απλά η ηγεμονία των Γερμανών δεν αλλάζει; Και στα μικρομεσαία; Έχουν ελπίδα οι Γάλλοι στα μικρομεσαία ή είναι κλειδωμένη η θέση των Γερμανών (και των Ιαπώνων); Τι λέτε; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
elvas... (20/1/2017, 17:56) Εσυ φιλε nikolas που το ξερεις οτι ειναι τα καλυτερα?Εκοψες απο κανενα γερμανοφιλο περιοδικο τη φωτο του R8?Η μηπως ο 60χρονος θειος που εχει PASSAT 1.6 8V,2TΟΝΟΥΣΑΠΟΒΑΡΟ,σου διδαξε το καλο?
cufli... (20/1/2017, 10:54) Θεωρώ ότι τα Γαλλικά και ιδία το PSA group είναι πιο αξιόπιστα από τα γερμανικά, ιδία τα τελευταία χρόνια. Από OPEL & VW σίγουρα, αλλά και από MERCEDES & BMW (εδώ βέβαια πρέπει να υπολογίσετε ότι τα τελευταία ως premium δεν τρώνε τον ίδιο χιλιομετρικό όγκο και την ιδία μεταχείριση με τα γαλλικά που ως πιο "λαϊκά" αυτοκίνητα τυγχάνουν μη ευγενικής οδήγησης. Παρόλο που είναι κάτοχος γαλλικού οχήματος, θέλω να τονίσω ότι εξαιρουμένης της OPEL, όλα τα υπόλοιπα "γερμανικά" έχουν πολύ καλή αίσθηση οδήγησης, ίσως και καλύτερης από τα γαλλικά. Οι αναρτήσεις και τα καθίσματα των τελευταίων έχουν γίνει τα τελευταία έτη πιο σκληρά και η ουσία είναι ότι δεν ταξιδεύεις πια τόσο πολυθρονάτος όπως παλαιότερα. Έχουν γίνει "πιο γερμανικά" ! Το θέμα της αισθητικής είναι υποκειμενικό. Ο συντηρητισμός των γερμανών, αρέσει σε πολλούς και γι' αυτό πουλάει. Ο μοντερνισμός των άλλων (γάλλων & ιταλών) που αλλάζουν συχνά στυλ, από το ένα μοντέλο στο άλλο, δεν αρέσει σε πολλούς. Επίσης μειώνει και την τιμολογιακή αξία του απερχόμενου μοντέλου και το κάνει να δείχνει πολύ πιο παλιό από αυτό που είναι. Είμαι υπερ των Γαλλικών διότι στην παρούσα φάση είναι σχετικά πιο οικονομικά απόκτηση αλλά και στο κόστος service και συντήρησης. Επίσης είναι και πιο πρακτικά σε χώρους κυρίως στο χώρο των αποσκευών, αλλά στο εσωτερικό κάνουν ακόμη πολλά εργονομικά λάθη. Δυσαρεστήθηκα από το εσωτερικό του νέου 3008 γιατί όσο εμφανήσιμο και ποιοτικό και να είναι , στην πράξη δεν είναι βολικό και κουράζει. Το τιμονάκι κρύβει την οθόνη μπροστά και είναι τόσο μικρό που φαντάζομαι ότι στην εθνική μικρό "μπαλατζάριμα" θα προκαλεί μεγάλες αλλαγές στην κατεύθυνση (έχει επισημασνθεί από testdrivers). Το εσωτερικό , ιδία στα πίσω καθίσματα είναι μικρότερο από το απερχόμενο 3008. Από κοντά βλέποντας το εξωτερικά δείνχει λιγότερο ογκώδες από το παλιότερο 3008 και σίγουρα σε σχέση με το tiguan. Είναι όμορφο, αλλά τόσο μοντέρνο που πολύ θα το θεωρήσουν λίγο "κιτς" γιατί έχει σκληρές γραμμές και γωνίες. Πιστεύω ότι θα κουράσει το μάτι στο μέλλον. Από αισθητικής πλευράς το kadjar μέσα-έξω είναι πιο ισορροπημένο. Όλα αυτά είναι όμως υποκειμενικά. Παρόλο που είμαι κάτοχος γαλλικού, ομολογώ ότι η αίσθηση οδήγησης των γερμανικών μου αρέσει περισσότερο. Δεν θα έπαιρνα γερμανικό για άλλους λόγους. Το να υποστηρίζετε, εδώ στη συζήτηση, ότι αυτοκίνητα με ημιάκαμπτο άξονα πίσω , έχουν καλύτερα κρατήματα και αίσθηση από εκείνα που έχουν πολλαπλούς συνδέσμους (τα περισσότερα γερμανικά έχουν) δεν ισχύει. Και αυτό γίνεται αντιληπτό και από τους απλούς οδηγούς όπως εμένα.
ntemo... (19/1/2017, 13:19) Συγχαρητήρια για το άρθρο, ειναι πράγματι έτσι όπως τα παρουσιαζετε. Έχουν μείνει πίσω οι Γερμανοί αφού τρελάθηκαν να πουλάνε τις δυο προηγούμενες δεκαετίες στην Ευρώπη, εξαγόρασαν τους πάντες (δείτε μονο ποιοι ανήκουν στο γκρουπ WV κ BMW) έφτιαξαν το brand τους μια χαρά, έβαλαν τα γρήγορα μοντέλα τους να τα οδηγεί ο "αήττητος καλός" του κινηματογράφου (μιλώ για την Audi φυσικά) κ φεύγουν τώρα για άλλες αγορές, εκει που πάει κ το χρήμα. Κ εγώ νομίζω οτι ο Γερμανός βλέπει Ασία κ Αμερική πλέον, εκεί ειναι τα λεφτά, για να προσφέρει μικρό κ μεσαίο "απατηλό" αλλά αναγνωρισμένο στην πλέμπα (βλ. Golf, a3, polo, bmw1 κ.λπ.) κ πανάκριβο μεγάλο στους μεγιστάνες, τώρα που αναπτύσσεται κ το Chinese ή Indian dream. Γιατί να κάτσει ο Γερμανός να ασχοληθεί με τους σχολαστικους, γκρινιάρηδες κ απαιτητικούς ευρωπαίους που όλο ζητάνε περισσότερα για λιγότερα που θέλουν να δώσουν ; Εδώ μέχρι κ οι ίδιοι οι Γερμανοι, που σημειωτέον δεν είχαν δει στους δρόμους τους κορεατικό μέχρι πριν 10 χρόνια, άρχισαν να αγοράζουν Hyundai, αφού τρελάθηκαν με την Audi που τους ζητάει 40.000€ για ένα 14αρι A4 ή ένα μικρομεσαίο q3!! Αυτά να πανε οι Γερμανοί να τα πούνε στους υποτακτικούς αδαείς Ασιάτες και στους ματαιόδοξους Αμερικανούς, στην Ευρώπη ο κόσμος έχει αξίες, κουλτούρα κ πολιτισμό. Αντίθετα ο Γάλλος φτιάχνει αυτοκίνητα για τον Ευρωπαίο. Για τον απαιτητικό που ξέρει απο αυτοκίνητο κ ξέρει ποσό πρέπει να πληρώσει για το αυτοκίνητο, όχι για το σήμα...
kosta... (19/1/2017, 11:50) τα γαλλικά έχουν κράτημα!..... θα κάνω το σταυρό μου, πλέουν σαν βάρκες στις στροφές, μόνο για άνεση είναι.... μη συγκρίνετε c3 με το GOLF. Μην τρελαθούμε κιόλας!!!
thkar... (19/1/2017, 10:52) ΡΕ ...ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΤΟ C3 ΜΕ ΤΟ GOLF; ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ;EINAI ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ;O ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΜΕ ΤΙ ΜΑΡΚΑ ΟΔΗΓΕΙ...ΤΟ ΚΑΘΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΥΣΟΥΡΙΑ ...
papad... (18/1/2017, 14:25) Τα γαλλικά είναι τα καλύτερα! Αυτό το έχουν καταλάβει και οι άλλες μάρκες και θέλουν να συνεργάζονται με τις γαλλικές.. Η mercedes φοράει σε πολλά μοντέλα της τους diesel της Renault.. Η Nissan παίρνει τα πάντα σχεδόν από την Renault και το νέο micra για καλή του τύχη θα βασίζεται και θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα του πανέμορφου Clio και θα κατασκευάζεται στη Γαλλία και έτσι δε θα έχει καμιά σχέση με το παλιό και άθλιο micra.. Για πολλά χρόνια η ford, mini, Bmw, Volvo έπαιρναν τους αξιόπιστους diesel κινητηρες της Peugeot-Citroen... Το νέο Opel Crossland X θα βασίζεται στην πλατφόρμα του Peugeot 2008 και του C3 Picasso και θα κατασκευαζεται στη Γαλλία στο εργοστάσιο της PSA (Peugeot-Citroen) στην Sochaux.. Το ίδιο και το Opel Grandland X που θα βασίζεται στο πανέμορφο Peugeot 3008.. Να φύγουν από τα εργοστάσια της Γαλλίας τα Opel και το Micra να παν αλλόυ δεν τα θέλουμε.. Να αφήσουν στην ησυχία τους τις γαλλικές μάρκες και να μην θέλουν να επωφεληθούν από τις πρωτοπορίες των Γάλλων οι οποίοι είναι πρωτοπόροι στους περισσότερους τομείς της αυτοκίνησης που δεν θα αναφερθώ στις καινοτομίες και πρωτοπορίες των Γάλλων γιατί δεν θα τελειώσω ούτε μέχρι αυριο...
vitho... (18/1/2017, 13:20) οσον αφορα τη σχεδιαση και το στυλ περα απο τους γαλλους δεν κανουν καμια προσπαθεια βελτιωσης αισθητικα ουτε οι ιαπωνες αλλα ουτε και οι γερμανοι,αλλα κ τα κορεατικα νομιζω πως ειναι παρωχημενα αισθητικα.την πρωτια σε θεματα εκσυγχρονισμου των μοντελων την εχουν οι γαλλοι κ μετα οι υπολοιποι.
ngkou... (18/1/2017, 08:26) Όλα αυτά τα άκυρα non paper για να παίρνετε κλικ με ξεπερνάνε!
giorg... (17/1/2017, 23:51) Τα γαλλικά αυτοκίνητα είναι καλύτερα από τα γερμανικά.. Είναι πιο άνετα, έχουν καλύτερο κράτημα, πιο αναπαυτικά καθισματα, καλύτερη ποιότητα κύλισης, πιο value for money και πιο καλό εξοπλισμένα, πιο τίμια, σέβονται τον πελάτη, δεν έχουν σκάνδαλα και κουλες ανακλησεις και πιο αξιόπιστα ειδικά στα diesel.. Αλλά πάνω από όλα είναι πρωτότυπα -διαφορετικά- ξεχωριστά και δεν περνούν ποτέ απαρατηρητα! Το Νέο Citroën C3 το θεωρώ το πιο όμορφο της κατηγορίας του. όχι ότι και τα πανέμορφα 208 και Clio παν πίσω.. Το νέο megane επίσης το θεωρώ το πιο όμορφο της κατηγορίας του! Και τέλος το νέο 3008 το θεωρώ με διαφορά το πιο όμορφο Crossover.. Τα Γαλλικά αυτοκίνητα είναι έργα τέχνης τελος
Isola... (17/1/2017, 23:16) Συμφωνώ μ αυτά που λεει ο Πειραιώτης! Βεβαια το golf δε δείχνει 3-4 γενιές πίσω, ειναι 3-4 γενιές πίσω αφου τόσο εχει να ανανεωθεί πραγματικά! Και μη πουν οι γερμανόφιλοι οτι ανανεώνεται καθε χρόνο επειδη αλλάζει φώτα και προφυλακτήρες γιατι γελάνε και οι ηλιοροφές!
phili... (17/1/2017, 23:14) τι σχεση εχει το c3 με το golf
tokko... (17/1/2017, 22:55) Οι γερμανοι εμπορευονται την διαφημιση και μονο,λειτουργουν παρανομα και συνηθως χρηματιζουν για να επιτυχουν το επιθυμητο αποτελεσμα για τα προιστορικα αυτοκινητα τους. Οι γαλλοι απο την αλλη εχουν σχεδιαστικη φινετσα βελτιωθηκαν στα ποιοτικα στοιχεια τους και την αξιοπιστια ενω στην οδικη συμπεριφορα χτυπανε κορυφη. Το c3 ειναι αριστο παραδειγμα που αξιζει πραγματικα και ειναι χρονια μπροστα απο κατι golf που μοιαζουν 3-4 γενιες πισω!
nikos... (20/1/2017, 16:18) Οι Γερμανοι δεν πιανονται ποτε στον υπνο και πουθενα αλλου. Κανουν τα καλυτερα αυτοκινητα με τεραστα διαφορα απο τους υπολοιπους. Αριστευουν σε ολα, πρωτιστως στην αξιοπιστια και στη συνεχεια στην ποιοτητα, τεχνολογιες ανεσης και ασφαλειας, κυρος, ποιοτητα διαστημικη και σπορ οδικη συμπεριφορα, συνυφασμενη με πολυ υψηλα επιπεδα ανεσης και ασφαλειας. Οταν αγοραζεις Γερμανικο, εισαι απολυτα σιγουρος οτι θα σου κρατησει για μια ζωη αφου ειναι τερας αξιοπιστιας και αντεχει για παντα. Αυτο ισχυει ανεξαιρετως για ολες τις Γερμανικες μαρκες. Αν καποιος κανει βολτα πχ με ενα Audi, Mercedes, BMW, θα εντυπωσιατει απο την υψηλη ανεση που πρσφερει και δεν συγκρινεται με τιποτα αλλο. Αυτο προκυπτει τοσο χωροταξικα οσο και μηχανολογικα στο θεμα των αναρτησεων. Οσο για την οδηγηση μιας Porsche, ειναι ενα σκετο ονειρο, αφου ειναι η αγαπημενη μου μαρκα ever και ξερει να σε στελνει στα ουρανια. Εχει τεραστια πειρα στην κατασκευη υπερτεχνολογικων αυτοκινητων με σπορ αγωνιστικα συμπεριφορα και παροιμιωση ανεση. Ειτε οδηγεις την κουκλαρα και υπεροχη Cayenne, ειτε την εξωτικη και πανεμορφφη 918 Spyder. Aν και η Lamborghini, ακομη μια υπεροχη φιρμα με πανεμορφα supercars ειναι Ιταλικη, εντουτοις ανηκει στην Audi και κατ'επεκταση στη VW. Δανειζεται ολη της την τεχνολογια και κινητηρες απο την Audi. Oποιο αυτοκινητο Γερμανικο και αν σκεφτεις, ειτε ειναι Mercedes, BMW, Audi, Opel, VW(με ολες τις θυγατρικες), Ford, Porsche και Μini, ειναι απλα οτι καλυτερο και ανωτερο υπαρχει σε ολα αυτα που προανεφερα. Ειναι πραγματικα κινουμενα γλυπτα, πρωτα σε αξιοπιστια, ποιοτητα και τεχνολογια, μαζι με ολα αυτα που ανεφερα. Μπορω να τα υμνω για ατελειωτες ωρες μιας και ειναι τα αγαπημενα μου μακραν αυτοκινητα και εχω παθος και πορωση μαζι τους.