Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Ανέσεις ή χρήμα στην τσέπη;
Διαβάστηκε από 7084 αναγνώστες

Πόσο καιρό δεν βγάζει κρύο αέρα το air condition όταν το ανάβεις; Και πόσο καιρό δεν ξεθολώνει το πίσω παρμπρίζ παρότι ανάβεις τις αντιστάσεις; Μήπως οι αναβολές των μικροεπισκευών έχουν αφαιρέσει από το αυτοκίνητό σου κάθε άνεση που μπορεί να σου προσφέρει; Μήπως οι μικροεπισκευές που αναβάλλεις σου στερούν υποτυπώδεις ανέσεις που μπορεί να σου προσφέρει το αυτοκίνητό σου; Πόσο καιρό δεν βγάζει κρύο αέρα το air condition όταν το ανάβεις; Και πόσο καιρό δεν ξεθολώνει το πίσω παρμπρίζ παρότι ανάβεις τις αντιστάσεις; Μήπως οι αναβολές των μικροεπισκευών έχουν αφαιρέσει από το αυτοκίνητό σου κάθε άνεση που μπορεί να σου προσφέρει;
Σαρανταπέντε ευρώ. Τόσο κοστίζει η πλήρωση ψυκτικού υγρού στο κλιματιστικό και υποτυπώδης έλεγχος. Το πιθανότερο, αν δεν δουλεύει ο κλιματισμός στο αυτοκίνητο, είναι να έχει τελειώσει το υγρό. Αξίζει 45 ευρώ ένα καλοκαίρι στο λιοπύρι χωρίς κλιματισμό;

Η επίσκεψη σε ένα συνεργείο για να γίνει αυτή η εργασία θα διαρκέσει περίπου δύο ώρες και η διαφορά του πριν και μετά θα είναι τεράστια. Και αυτό έχει σημασία. Βλέπεις το πρόβλημα με την επίσκεψη στα συνεργεία είναι πως δεν βλέπεις τη διαφορά. Πας για τακάκια, για παράδειγμα, φρένα είχες πριν, φρένα θα έχεις και μετά. Δεν υπάρχει αίσθημα ικανοποίησης πως τα λεφτά αυτά πήγαν σε κάποιο είδος αναβάθμισης. Η συντήρηση εξάλλου, παρότι απαραίτητη, δεν είναι ευχάριστη.

Τέτοιες όμως μικροζημιές που μαζεύονται, διορθώνονται χωρίς πολλά λεφτά και δημιουργούν μια ικανοποίηση αφού μετά το συνεργείο κάτι θα δουλεύει που πριν ήταν χαλασμένο. Και η διαφορά είναι μεγάλη.

Ο κλιματισμός το καλοκαίρι, για παράδειγμα κάνει τεράστια διαφορά. Για 45 ευρώ σίγουρα αξίζει τον κόπο. Το ίδιο και οι αντιστάσεις στο πίσω παρμπρίζ. Χαλάνε με τον καιρό και μόλις μισή ώρα στον ηλεκτρολόγο είναι αρκετή για να τις επισκευάσει. Συχνά μάλιστα η επισκευή είναι ακόμη πιο εύκολη. Η αντίσταση τραβάει πολύ ρεύμα και έχει δική της ξεχωριστή ασφάλεια. Το κόστος της ασφάλειας είναι κάτω από ένα ευρώ και η διαφορά που θα κάνει η λειτουργία της αντίστασης είναι τεράστια.

Υπάρχουν μια σειρά από τέτοιες ζημιές που μαζεύονται με τα χρόνια. Και επειδή είτε δεν δίνεις σημασία γιατί «πάλιωσε» το αυτοκίνητο, είτε γιατί θεωρείς ότι θα είναι ακριβή η επισκευή, τις αφήνεις και μαζεύονται, χάνοντας τις ανέσεις που σου προσφέρει το αυτοκίνητό σου, και αρχίζεις την γκρίνια ότι θες καινούργιο.

Εσύ λοιπόν τι ζημιές τέτοιου είδους έχεις μαζέψει και ποιες έχεις δει πόσο κοστίζουν να επισκευαστούν; Μήπως είναι κρίμα να ζεις χωρίς υποτυπώδεις ανέσεις όταν φτιάχνονται φθηνά και γρήγορα; Τι λες; Μήπως να το κοιτάξεις; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
stath... (26/12/2016, 14:30) Εγώ το βλέπω διαφορετικά το θέμα. Δεν είναι το κόστος που κάποιες φορές καθυστερώ να φτιάξω κάτι στο αυτοκίνητο μου. Το μεγαλύτερο πρόβλημα, για μένα είναι ότι κάποτε βαριέμαι να ασχοληθώ, αν είναι κάτι που θα το φτιάξω μόνος μου, διότι αν είναι κρύο, ή βρέχει θα πρέπει να ταλαιπωρηθώ στο ύπαιθρο. Αν πάλι είναι κάτι που θα πρέπει να πάω σε συνεργείο, εκεί και αν είναι το μεγάλο πρόβλημα. ΄Η θα πρέπει να ξυπνήσω νωρίς, για να είμαι πρώτος πελάτης και να μην αργήσει ο μάστορας να το φτιάξει, ή αν πάω πιό αργά, θα περιμένω ώρες, επειδή πιάνει το ένα και μετά το αφήνει, να πιάσει το άλλο και εγώ ταλαιπωρούμαι αφάνταστα να περιμένω τόσο πολύ. Για τους λόγους αυτούς αφήνω κάποιες επισκευές, για αργότερα. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που είναι μικρό μεν το πρόβλημα, αλλά κοστίζει πολλά σε χρήμα κια σε χρόνο. Για παράδειγμα αν τρυπήσει το καλοριφέρ. Μπορεί θεωρητικά να φαίνεται μικρή η ζημιά, αλλά αν χρειάζεται να ξηλωθεί ολόκληρο το ταμπλό των οργάνων, προκειμένου να βγει το καλοριφέρ, όπως γίνεται σε πολλά αυτοκίνητα, το κόστος και ο χρόνος, που απαιτείται, για την επισκευή, είναι μεγάλα.