Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Μπορεί το ID. Buzz να αναστήσει την κατηγορία των πολυμορφικών;
Τι κάνει ο «κάφρος» γείτονας με το αυτοκίνητό του και σε εκνευρίζει;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Επένδυση η αγορά ενός θρυλικού αυτοκινήτου;
Διαβάστηκε από 3089 αναγνώστες

Οι σημερινές τιμές πώλησης κάποιων μοντέλων που άφησαν εποχή δείχνει πως οι τετράτροχοι θρύλοι μπορούν να αποτελέσουν μια σοβαρή επένδυση. Ή μήπως όχι; Μια Lancia Delta Integralle EVO1 Μartini 5, του 1992 πωλείται σήμερα με περισσότερα από 120.000 ευρώ. Οι σημερινές τιμές πώλησης κάποιων μοντέλων που άφησαν εποχή δείχνει πως οι τετράτροχοι θρύλοι μπορούν να αποτελέσουν μια σοβαρή επένδυση. Ή μήπως όχι;
Η ανάγνωση μιας αγγελίας σε ιστοσελίδα του εξωτερικού δεν άφηνε περιθώρια. Μια Lancia Delta Integralle EVO1 Μartini 5, του 1992, είχε τιμή πώλησης άνω των 120.000 ευρώ. Σπάνιο και θρυλικό κομμάτι χωρίς αμφιβολία. 

Ήταν το Νο 111 από τα 400 κομμάτια, που κατασκευάστηκαν βαμμένα στα θρυλικά χρώματα της Martini για να τιμήσουν τον 5ο συνεχόμενο Τίτλο της Lancia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Αλλά 120.000 ευρώ με 42.500 χλμ. στο κοντέρ; Αμ εκείνη η Mercedes 190E 2.5-16V EVO II με τα λίγα χλμ. και τιμή 200.000 ευρώ; 

Μα με τόσα χρήματα αγοράζεις καινούργιο υπεραυτοκίνητο, αλλά και πολλά άλλα αντικείμενα ή έργα τέχνης. Γιατί τέτοια παράκρουση με τις τιμές θρυλικών μοντέλων; Όπως φαίνεται όμως υπάρχουν μερικά αυτοκίνητα, που όχι μόνο δεν χάνουν ποτέ την αξία τους –σε παγκόσμιο επίπεδο- αλλά και που μπορούν να αποδώσουν περισσότερα από τις μετοχές, τα ομόλογα ή ακόμα και από το χρυσό! 

Σε έρευνα που έγινε από ασφαλιστική εταιρεία, η οποία μεταξύ άλλων ειδικεύεται στην ασφάλιση κλασσικών μοντέλων, την τελευταία 5ετία τα καλά κλασσικά μοντέλα είδαν τις αξίες τους να εκτινάσσονται ακόμα και μέχρι 300%!

Αν όμως το 2009, αντί να δώσετε 50.000 ευρώ για την αγορά ενός ομολόγου (που ύστερα από μερικά χρόνια θα σας το κούρευαν με την ψιλή) είχατε προτιμήσει να αγοράσετε μία Mercedes 190SL του 1955, σήμερα θα είχε στα χέρια σας ένα αυτοκίνητο με αξία τουλάχιστον 140.000 ευρώ και θα είχατε αυξήσει την επένδυσή σας κατά 150%!

Αντίστοιχα, με 10.000 ευρώ περισσότερα, δηλαδή 60.000 ευρώ, το 2009 θα μπορούσατε να αποκτήσετε μία Ferrari 330 GT του 1964-67 και σήμερα να βρεθείτε με ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσατε να πουλήσετε διεθνώς προς περίπου 190.000 ευρώ ή αλλιώς απόδοση 215%!

Φυσικά όπως κάθε επένδυση, και ο χώρος του κλασσικού και εξωτικού αυτοκινήτου είναι και αυτός γεμάτος παγίδες… Τρακαρίσματα, πρόχειρες επισκευές, ανταλλακτικά-μαϊμού, «γυρισμένα» κοντέρ…

Εσείς τι λέτε; Αξίζει να επενδύσει κανείς σε θρυλικά αυτοκίνητα; Ή μήπως τελικά θα χάσει κανείς λεφτά; Και αν δίνατε τόσα χρήματα θα κυκλοφορούσατε στο δρόμο για να απολαύσετε τα οδηγικά χαρίσματα του αυτοκινήτου ή θα το κλειδώνατε στο γκαράζ;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
nikos... (27/10/2016, 11:58) Σιγουρα το παλια αυτοκινητα αποτελουν μια σιγουρη επενδυση και σιγουρα αξιζει να ασχοληθει κανεις σοβαρα και να προβει σε μια καλη αγορα. Την προηγουμενη φορα στο συγκεκριμενον non paper ανεφερα τα πιο καλσικα μοντελα που πιστευω αναμφιβολα πως πιανουν πολλα χρηματα και αξιζει καποιος να τα εχει. Τα παλια αυτοκινητα ειναι σαν το παλιο κρασι. Οσο περισσοτερο ωριμαζουν τοσο καλυτερα γινονται και αποτελουν την τελεια επενδυση για καποιον με μερακι και αγαπη γι'αυτα που θα τα προσεχει σαν τα ματια του.
ferra... (27/10/2016, 00:38) ΠΡΩΤΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ...ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΣΟ ΣΕ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ.- Μια αγορά ενός τέτοιου οχήματος πάντα είναι καλή, για εμένα προσωπικά, κάποιες φορές το χρόνο να το κυκλοφορείς και να το βελτιώσεις κι όλας...όχι να το έχεις παροπλισμένο...περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...καθείς την όποια "τρέλλα" του...
chris... (26/10/2016, 19:00) ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Η ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ ΘΡΥΛΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΠΑΜΠΟΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΛΕΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΚΛΕΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΛΙΜΑΤΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΠΑΡΚΩΣ ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΗ ΣΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΙΘΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΛΟΥΣΙΩΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΣΕ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΙΔΙΩΤΗ ΣΥΛΕΚΤΗ
stath... (26/10/2016, 16:16) Δυστυχώς τα αυτοκίνητα που ανεβαίνει η αξία τους, με το χρόνο, είναι τα ακριβά και σπάνια μοντέλα, που είναι ακριβά πάντοτε και έτσι δεν μπορούμε να τα αγοράσουμε, όσοι τουλάχιστον δεν έχουμε κάποιες δεκάδες χιλιάδες ευρώ να μας περισσεύουν. Επίσης είναι δύσκολο να προβλέψει κανείς σε ποιά μοντέλα θα ανεβεί η αξία τους, μετά από 30 ή περισσότερα χρόνια, για να επενδύσει στην αγορά τους. Αυτοί που επωφελούνται είναι όσοι έτυχε να βρεθούν με ένα σπάνιο μοντέλο στην κατοχή τους.