Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Τι άλλαξε και η Lancia λανσάρισε την Ypsilon και με μοτέρ βενζίνης;
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Japan για «μια ζωή»;
Διαβάστηκε από 18661 αναγνώστες

Γιατί επιμένουν πολλοί πως αν πάρεις αυτοκίνητο για «μια ζωή» θα πρέπει να είναι ιαπωνικό; Εσείς τι λέτε; Εσείς, τελικά, τι θα αγοράσετε για να κρατήσετε «μια ζωή»;  Γιατί επιμένουν πολλοί πως αν πάρεις αυτοκίνητο για «μια ζωή» θα πρέπει να είναι ιαπωνικό; Εσείς τι λέτε; Ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων στην Ελλάδα μεγαλώνει. Δεν είναι περίεργο, κρατάμε τα αυτοκίνητα περισσότερο απ όσο παλιά. Είναι λοιπόν λογικό όταν διαλέγεις αυτοκίνητο να μην σκέφτεσαι μόνο τι σου αρέσει σήμερα, αλλά τι θα θες να οδηγείς κάθε μέρα και σε μερικά χρόνια. Όταν θα είναι «παλιό».

Κάνε άλλο ένα πείραμα. Ρώτα τον διπλανό σου, τι αυτοκίνητο θα αγόραζε για να κρατήσει δέκα χρόνια; Οι μισοί θα απαντήσουν ιαπωνικό. Γιατί; Τι είναι αυτό που έχουν τα αυτοκίνητα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας που τα ξεχωρίζουν και τα κάνουν ιδανικά γι αυτό το σκοπό;

Η πρώτη ματιά, το κλισέ στα ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι η αξιοπιστία. Σαφώς και αδιαμφισβήτητα οι Ιάπωνες ήταν αυτοί που έσπρωξαν όλη την αυτοκινητοβιομηχανία στο να κατασκευάζει αυτοκίνητα που κρατάνε.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, ορμώμενη από τον κώδικα τιμής που ακολουθεί η κοινωνική ηθική της χώρας, έφερε στην αγορά, μοντέλα που δεν σου μένουν στο δρόμο, δεν πάνε για πέταμα και δεν περνάνε τη ζωή τους στα συνεργεία. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έφτιαξε το προφίλ της αξιοπιστίας με πραγματικά καθημερινά παραδείγματα.

Όμως η αξιοπιστία από μόνη της σαν χαρακτηριστικό ήταν αρκετή το 1990. Εικοσιτέσσερα χρόνια μετά θέλουμε και κάτι παραπάνω. Όταν αγοράζεις αυτοκίνητο για να το κρατήσεις δε θέλεις απλά να μην χαλάει. Θέλεις να αντέχει στο χρόνο. Να είναι σύγχρονο όσο το δυνατό περισσότερο.

Οι Ιάπωνες ήταν οι πρώτοι και παραμένουν στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας. Μπορεί οι περισσότεροι να συνδυάζουμε την τεχνολογία με γκάτζετ και ευκολίες, όμως εδώ μιλάμε για τους πιο εξελιγμένους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου σε κυβισμούς και αποδόσεις που ταιριάζουν στην Ελλάδα. Μιλάμε για την υβριδική τεχνολογία, πλήρους ή ήπιας μορφής, μιλάμε για απίστευτα χαμηλές καταναλώσεις και ελάχιστους ρύπους.
Μιλάμε ακόμη για τεχνολογία στη χρήση υλικών, στην εφαρμογή της εργονομίας και της σχεδίασης για μέγιστους χώρους με ελάχιστες διαστάσεις αλλά και βάρος.

Τι αυτοκίνητο λοιπόν θα αγόραζε κανείς για να το κρατήσει; Για να είναι αξιόπιστο και τεχνολογικά προηγμένο από κάθε άποψη, σε βάθος χρόνου; Ποιο είναι το βασικό στοιχείο των ιαπωνικών αυτοκινήτων που τα κάνει ξεχωριστά, τι είναι αυτό που κάνει εσάς να τα θέλετε και τελικά τι θα αγοράσετε για να κρατήσετε «μια ζωή»; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
Nikos... (5/3/2017, 09:52) Ααχ γερμανε βιαστη εισαι πολυ ωραιος
miapa... (28/2/2017, 13:34) Αναδημοσιεύω αυτούσιο το σχόλιο που έκανα σε πιο πρόσφατο άρθρο: Το πιο αληθινό σχόλιο εδώ,το έκανε ο Νικόλαος Νάστος και,θα έπρεπε να δώσετε βάση σε αυτό που έγραψε: Οι Ιάπωνες,έχουν αρκετά θέματα με την ποιότητα των πλαστικών που χρησιμοποιούν στο εσωτερικό (φαίνονται και συνήθως είναι φτωχής ποιότητας)και όντως,φροντίζουν να πατούν τεχνολογικά "στα σίγουρα",κάτι που δεν τους καθιστά πρωτοπόρους.Παρόλα αυτά,εκεί είναι και το χαρτί τους.Όταν μια τεχνολογία την εφαρμόσεις και την πρωτοδοκιμάσεις,δεν ξέρεις πώς ακριβώς θα κυλήσει και πώς θα αποδώσει.Όταν όμως την αφήσεις να εδραιώσει την αξιοπιστία της για λίγο καιρό και μετά την πάρεις κι εσύ και την εξελίξεις,το μόνο σίγουρο είναι πως θα είσαι (λίγο) πιο πίσω από τον ανταγωνισμό,αλλά δε θα έχεις ζημιές και προβλήματα.Αυτο όμως,δεν ξέρω πώς ακριβώς μεταφράζεται σε κακό. Αν θες να είσαι στο επίκεντρο της τεχνολογίας,πάρε ένα Audi.Απλώς,εκτός από το επίκεντρο της τεχνολογίας,θα είσαι και το επίκεντρο των συνεργείων,μιας και τα χιλιάδες (αναξιόπιστα) ηλεκτρονικά,θα σε στείλουν εκεί πολύ περισσότερες φορές και,με πολύ μεγαλύτερο κόστος απ' ότι τον Ιάπωνα.Οι Ιάπωνες όμως,εκτός από το πρώτο χαρτί που προανέφερα,έχουν και ένα άλλο: Ακόμα και στα βασικά τους μοντέλα,σε συγκεκριμένα σημεία (εκεί που καταπονείται το αμάξι),βάζουν ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ εξαρτήματα.Και αυτό,σε συνδυασμό με το παραπάνω,είναι τα σημεία κλειδιά.Το δικό μου το Lancer πχ που είναι ένα απλό 1500άρι στη βασική έκδοση,φέρει πχ μπουζί ιριδίου (το μοντέλο παράχθηκε το 2008),κάτι που ακόμα και σήμερα,το βλέπεις σε πολύ πιο ακριβά μοντέλα.Επίσης,οι Ιάπωνες,πολλά από τα χαρακτηριστικά των ακριβών & γρήγορων εκδόσεων των οχημάτων τους,τα θεωρούν ΒΑΣΙΚΑ.Τι εννοώ;Το ίδιο αμάξι που προανέφερα,φέρει την ίδια προστατευτική ποδιά & τις ενισχύσεις στο πάτωμα,που φέρει το EVO.Γιατί;Γιατί μία Ιαπωνική μάρκα,δεν έχει σα σημαία ένα αμάξι (συγκεκριμένα στη Mitsubishi,το EVO) και όλα τ' άλλα τα βγάζει πατάτες,αλλά φροντίζει ΟΛΑ της τα μοντέλα,να είναι αντάξια,ώστε να δικαιολογούν το κάθε ευρώ τους. Όταν λοιπόν εγώ είμαι δίπλα σε ένα EVO,μπορεί να μην έχω το ίδιο μοτέρ,κιβώτιο,εξοπλισμό και εμφάνιση αλλά,το αμάξωμά μου,παραμένει το ΙΔΙΟ.Γι' αυτό και το πλήρωσα (2010) 18 χιλ. και είχε μόνο air condition στο βασικό εξοπλισμό,ενώ στα ίδια λεφτά,έπαιρνες Opel Astra full extra με δυο υπηρέτες να σου κάνουν αέρα στις μασχάλες.Κι άντε σύγκρινε το απλό το Astra με το GTC (αν λέγεται έτσι),να δεις τις διαφορές. Επίσης,αυτό που παρέλειψα να πω πιο πάνω,σχετικά με τα υλικά,είναι πως έχουν κορυφαία συναρμογή.Και πέστε ό,τι θέλετε.Το να πάρεις ένα (ομολογουμένως) φθηνό πλαστικό και,να καταφέρεις να το κάνεις να μην τρίζει για 20 χρόνια,συγγνώμη αλλά,δεν το έχει κάνει κανένας άλλος.Είναι σαν το μάστορα στο σπίτι σου:Μπορείς να επιλέξεις τα καλύτερα υλικά για να φτιάξεις την κουζίνα σου και να γίνει τόσο χάλια δουλειά,που θα τα σαπίσει σε χρόνο dt (σα δουλειά της Mercedes μου ακούγεται...!).Μπορείς να επιλέξεις και πολύ μέτρια και,να τύχεις σε τόσο αλάνι μάστορα,που να αναρωτιέσαι πώς γίνεται να μη χαλάει τίποτα.. Οι Ιάπωνες,αυτό που κάνουν,το κάνουν όπως κανείς άλλος.Δε βγήκε τυχαία αυτή η φράση που λέει "Μόνο λάδια θέλει και θα τσουλάει για πάντα".
mostr... (1/2/2017, 10:02) Αφου δεν μου λες τι καρο οδηγας δεν σου λεω κι εγω που το βρηκα το κειμενακι. Συνεχισε να μπουρδολογεις Fordakia...
gregf... (31/1/2017, 18:10) @Japan το κειμενακι σου ειναι για κλωτσιες ....μαθε λοιπον και ψαξτο για να σιγουρευτεις οτι το 2.3 (2261cc) εμφανιστηκε για πρωτη φορα στο Ford Galaxy το 1995 πολυ πριν απο το 2001 που λεει το κειμενακι σου οτι το πηρε η mazda. Τωρα για το τι αυτοκινητο οδηγαω οταν ειπες οτι κυκλοφορεις με μαζντα 350 αλογα φοβηθηκα και το πουλησα...
mostr... (31/1/2017, 17:55) Bandit αυτη τη φορα βαζω πρωτο το ΥΓ μηπως και κανεις οτι δεν το βλεπεις: Θα μας πεις τι αυτοκινητο οδηγεις??? Τωρα στο θεμα μας. Δεν φταιω εγω αν δεν ξερεις αγγλικα. Λοιπον παμε μεταφρασουλα απο το κειμενο που ειναι ΠΟΛΥ ΨΑΓΜΕΝΟ γιατι δεν κυκλοφορει στο ιντερνετ για να το βρεις. Λοιπον το κειμενακι γραφει μεταξυ αλλων οτι οι κινητηρες ειναι της Mazda και οτι η Ford πηρε το δικαιωμα να τους κατασκευαζει με το ονομα Duratec για τα δικα της αυτοκινητα. Ρε φιλε ειλικρινα αν και τωρα δεν καταλαβαινεις ή κανεις πως δεν καταλαβαινεις ειναι πραγματικα δικο σου (σοβαρο) προβλημα. Νιανια το εκανα πια για να το καταλαβεις! χαχαχα
Gregf... (31/1/2017, 15:21) @Japan το έχεις πει τόσες φορές ότι είναι 100% Japan πού ότι και να ήταν εσύ το έχεις πιστέψει για τα καλά. ... Καλό είναι πάντως όταν σου λένε κάτι να μην είσαι κολλημένος και να το ψάχνεις λίγο. ...εύκολο είναι στη τελική αφού το mps σου είναι γεμάτο με σφραγίδες της fomoco (Ford Motor Corp) αν εσύ δεν τις βλέπεις δεν σου φταίει κανένας) . Ξαναλέω οτι καλό είναι που ειναι ford δεν το λέω για κακό, ίσα ίσα. ...
mostr... (31/1/2017, 11:20) Bandit (ληστης? wtf?) συγνωμη εχεις δικιο...99% ειναι ιαπωνικο γιατι οπως σου ειπα εχει γαλλικα λαστιχα πανω! χαχαχα Στην περιπτωση σου ταιριζει το "στου κουφου την πορτα παρε την πορτα και φυγε"! χαχαχα Ρε μεγαλε μην το συνεχιζεις γιατι γινεσαι ρομπα! ΥΓ: Ακομα περιμενω να μου πεις τι αυτοκινητο οδηγεις μια που εισαι τοοοοοσο πολυ "ψαγμενος".
gregf... (30/1/2017, 14:23) @japan για την επιμονη σου στο 100% made in Japan σε δικαιολογω λογω ασχετοσυνης...οσον αφορα τα τσαγια και τα τσουξιματα δεν θα απαντησω....
mostr... (30/1/2017, 14:05) Χαχαχα! Ναι ναι το υφος που γραφω φταιει! Πωπω τσουξιμο λεμε! Τι αλλο να πεις βρε κακομοιρη αφου σε τσαγιασα για τα καλα! Διδαγμα: Να μιλατε οταν ειστε 100% σιγουροι για κατι και να μην πετατε κοτσανες ημιμαθειας στον αερα για να εκφρασετε απλα την αντιθεση σας στα ιαπωνικα και να κανετε ντορο! Εσυ ΤΖ γιατι θιχτηκες? Εννοειται οτι δεν εννοουσα εσενα. Αλλα αφου απαντησες κι εγω σου λεω οτι η γνωση σου περι ιαπωνικων και γερμανικων ειναι ελαχιστη αν ειχες στην ιδιοκτησια σου 1 αυτοκινητο απο καθε σχολη.
gregf... (30/1/2017, 12:36) @japan λογω στιλ γραφης και υφους απαντησεων σταματαω εδω το διαλογο...παντως απο τις γνωσεις που εχεις και τα συμπερασματα που βγαζεις μια χαρα σου παει η μαζνταρα,δεν σε φανταζομαι με κατι αλλο...
zogas... (30/1/2017, 11:58) Αγαπητε Κε "Ιαπωνα" Εμενα προσωπικα δεν με ταπώσες αν αυτό εννοεις. Ο λογος που εγω προσωπικα δεν ενεπλακειν στην κουβεντα, είναι ότι το περιεχομενο της μου είναι αδιαφορο όπως αδιαφορα μου είναι και τα πυραυλακια σας. Παρτε τα και πεξτε οσο θελετε αρκει να μην απειλείτε την ακεραιοτητα αλλων οδηγων. Επιπλεων μου είναι αδιαφορα και τα συμπερασματα σας περι Ιαπωνων και τεχνολογιας ως αυθαιρετα και αποσπασματικα.
mostr... (30/1/2017, 10:13) Bandit εξυπνακια ημιμαθη ετσι θελω να εισαι για να αγοραζεις οτιδηποτε αλλο εκτος των ιαπωνικων που ειναι για πραγματικα ψαγμενους! Λοιπον οπως ταπωσα τοσους εδω μεσα και εχουν λουφαξει ακου κι εσυ να μαθαινεις απο καποιον που πραγματικα ψαχνει σε βαθος και οχι επιφανειακα: 1) ολα ειναι 100% japan εκτος απο τα ελαστικα που ειναι michelin pilot super sport σε διασταση 235. Τα συγκεκριμενα λαστιχα εχουν τοσο καλη προσφυση που ξεριζωνουν την πισσα απο το δρομο! 2) το αυτοκινητο δεν ειναι μαμα και βγαζει 350 αλογα οποτε συνεχιζει να ειναι πυραυλος (στην κατηγορια του παντα γιατι δεν νομιζω να το συγκρινεις με εξωτικα σπορ αυτοκινητα), 3) αυτα τα βιντεακια ειναι για γελια...τα αληθινα βιντεακια ειναι απο ιδιωτες που κανουν ανοιγματα στο δρομο! Εκει να δεις πονο που μοιραζουν τα MPS!!! και τωρα το κερασακι 4) ασε τη βικιπαιδεια τι γραφει για τον κινητηρα του MPS και δες πολυ ψαγμενο κειμενο το οποιο στο αφιερωνω με πολυ love! χαχαχα "MZR is the brand name of a generation of Straight-4 engines engineered and built by the Mazda Motor Corporation from 2001 to the present. MZR stands for Mazda Responsive". The MZR generation includes gasoline and diesel powered engines ranging in displacements from 1.3L to 2.5L. All gasoline-powered MZRs feature an all-aluminum block construction with iron cylinder liners. The diesel MZR-CD engines use a cast-iron block (virtually identical to the Mazda F engine) and an aluminum cylinder head. There are three specific engine families within the MZR which include: 1. the small 1.3L to 1.6L Mazda Z-engine, 2. the mid-sized 1.8L to 2.5L Mazda L-engine, and 3. the 2.0L and 2.2L common-rail diesel Mazda R-engine. The DISI turbocharged MZR L3-VDT was on the Ward's 10 Best Engines list for 3 consecutive years for 2006, 2007 and 2008. The Ford Motor Company owns rights to build and use the MZR generation of engines under their Duratec brand name for global service in its vehicles since 2003." Τουμπεκι ψιλοκομμενο λοιπον γιατι εγω το εψαχνα πολυ καιρο πριν το αγορασω για να ειμαι σιγουρος οτι ολο ειναι 100% japan και να χωσω τα ωραια μου €€€€€€! Ψαξε αλλα ποστ μου να δεις αν εχω ξοδευτει ή οχι στο παρελθον για ακριβα σπορ αυτοκινητα. Εξαλλου για να το φταιξω εχωσα και αλλα €€€€€€ ;))) 5) τωρα που ηπιες το τσαγακι σου πες μας κι εσυ τι οδηγεις τωρα που ελπιζω οτι εισαι περηφανος ως κατοχος του για να μην το αναφερεις χαχαχα
valan... (28/1/2017, 17:14) Αν κάποιος θέλει να έχει αξιοπιστία έφ' όρου ζωής θα επιλέξει ιαπωνικό αυτοκίνητο. Αν θέλει να έχει απτή ποιότητα μόνο σε οτι φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού και άθλια ποιότητα ανταλλακτικων σε κράματα κινητήρα, ηλεκτρονικά και ηλεκτρολογικά συστήματα ας επιλέξει γερμανικό. Θα το απολαμβάνει και θα το χαίρεται όταν είναι σταθμευμένο, ακινητοποιημενο από τα πλείστα προβλήματά του.
gregf... (25/1/2017, 10:50) @japan δεν ξερω σε ποιον αναφερεσαι οτι ασχολειται μαζι σου,ουτε εχω αλλο ψευδωνυμο. Προς πληροφορηση σου παντως γιατι λες εσυ τις μπουρδες Νο1.οταν ειπα πολυδιαφημισμενο εννοουσα διαφημισμενο απο εσενα, Νο2.αν δεις τα φρενα σου ειναι Ford οπως και το πατωμα και ολα σχεδον τα περιφερειακα καθως και το μοτερ σου που αν τσεκαρεις τα λαδια ο δεικτης γραφει fomoco (ford motor corporation) mazda ειναι η κεφαλη μονο.Δεν το ειπα για κακο,αν ηταν ford παραπανω πραγματα θα καλυτερα.Δες μια το ψυγειο σου και πες μας τι made in.....? Νο3.αν εσυ καταφερες να λυσεις το torque steering τοποθετωντας πιο φαρδια ελαστικα δεν εχω να πω τιποτα....215 φοραει ....εσυ με τι το ελυσες με 225? γιατι το μκ2 φοραγε 225 με το ιδιο προβλημα... Νο4. εισαι τοσο καλο μεντιουμ διαβαζοντας οταν ειπα ευρωπαικο χωρις προβληματα καταλαβες γερμανικο? επεσες και εδω εξω. Τωρα για το value for money καταλαβαινω οτι δεν ηθελες να ξοδευτεις για κατι καλυτερο αλλα αν για σενα ειναι πυραυλος για μερικους απο εμας δεν ειναι. bonus video με τον πυραυλο σου να βγαινει τελευταιος απο ιαπωνες οδηγους σε ιαπωνικη πιστα . https://www.youtube.com/watch?v=Ea3LoONhT-s
mostr... (24/1/2017, 18:22) @bandit που τελικα πρεπει να εισαι ο ιδιος που ασχολειται εδω μεσα μαζι μου με διαφορετικα ψευδωνυμα: μπουρδα Νο 1) το MPS οχι μονο δεν ηταν πολυδιαφημισμενο αλλα δεν διαφημιστηκε ΠΟΤΕ! Αλλιως θα ειχε κανει πολλαπλασιες πωλησεις και οχι μερικες δεκαδες απο ψαγμενους αγοραστες οπως ημουν κι εγω, μπουρδα Νο 2) μπασταρδεμενο μπορει να ειναι το δικο σου γαιδουρακι αλλα το MPS ειναι 100% japan, μπουρδα Νο 3) Torque steer εξυπνακια που διαβασες μονο τις κριτικες των περιοδικων της εποχης χωρις να το εχεις οδηγησει, υπαρχει μονο με τα μαμα λαστιχα που ηταν σκληρα και στενα. Με πιο φαρδια και πιο μαλακα λαστιχα δεν υπαρχει τετοιο θεμα και μπουρδα Νο 4) δεν ειπα ποτε οτι εχω το καλυτερο κ. γερμανοφιλε που ειχες ζημιαρικα ιαπωνικα και αξιοπιστα γερμανικα αλλα στην εποχη του ηταν αντικειμενικα ο πιο value for money πυραυλος και με φουλ εξτρα.
gregf... (24/1/2017, 13:57) Τα περι αξιοπιστιας ολοι πανω κατω τα ξερουμε γιατι τα ζουμε χωρις να υπαρχει "απολυτο" ακομη και σε αυτο....εχω αγορασει ιαπωνικο που με ταραξε στις βλαβες και ευρωπαικο που δεν εκανε κιχ.... Σε γενικες γραμμες ομως ξερουμε οτι τα ιαπωνικα τα πανε αρκετα καλα σε αυτο το τομεα. Αυτο που με παραξενευει ειναι η αγνοια καποιων οτι το "ιαπωνικο" αυτοκινητο τους δεν σπαει δεν χαλαει αλλα στην ουσια ειναι μια μπασταρδεμενη κατασκευη με "μαζεματα" απο παντου,αναφερομαι στο πολυδιαφημισμενο mps που εχει ιδιο 0-100 με porsche ....και? μετα τι? Φιλε αν Ψαξεις λιγο το mps σου απο πλατφορμα μεχρι φρενα ,Ψυγεια ,μοτερ θα δεις οτι δεν ειναι mazda....τα μπροστινα ψαλιδια ειναι ιδια με το 1.4 για να μην βαριεσαι και πλητεις αλλα να παλευεις με το torque steering και τοσο τεχνολογικα προηγμενο που αν ξεχασεις λιγο την πορτα ανοιχτη η πλαφονιερα θα σου αδειασει την μπαταρια...πραγμα που δεν γινεται ουτε σε ενα saxo 20ετιας... ο ελληναρας οτι εχει ειναι το καλυτερο...τερμα....
tripo... (23/1/2017, 13:43) Επομένως κάποιοι συγκρκριμένοι εδώ θα βρίζουν τους άλλους αναίτια. Εντάξει. Και πώς εξηγούνται τα 100άδες like σε μερικά λεπτά ΜΟΝΟ σε συγκεκριμένα post. ΟΛΟΙ ξαφνικά κάνουν like σε ένα άτομο? Στατιστικά δεν γίνεται και το γνωρίζετε. Επίσης πώς μειώνονται (κατά 10άδες) τα like εφόσον οι αναγνώστες δεν μπορούν να αφαιρέσουν αλλά μόνο να προσθέσουν.
tripo... (23/1/2017, 10:36) Νοητική στέρηση.... Προς το Autotriti. Γιατί βλέπουμε κάποιους να γράφουν απλά θέλοντας να προκαλέσουν και να έρθουν σε πρόσκρουση με άλλους? Σημειώστε ότι αυτό γίνεται κατ΄εξακολούθηση. Επίσης τι είναι αυτό με τα Like? Παρακολουθώ τη συγκεκριμένη συζήτηση κάποιες μέρες και βλέπω κάποια ονόματα να παίρνουν σε μερικά λεπτά 100άδες Like και κάποιους που είχαν δεκάδες ή 100άδες να μήν έχουν πιά.

Απάντηση:
Η έκφραση της άποψης του καθενός αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα αγαπητέ αναγνώστη. Για τα likes δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να αυξηθούν ή να μειωθούν. Συνεπώς η αύξηση τους έχει να κάνει απλά με την απήχηση του κάθε σχολίου στους υπόλοιπους αναγνώστες.
mostr... (23/1/2017, 09:59) Στα δωματιο να κλειστεις εσυ με το ντιζελακι σου και να κοπανας ολη μερα το κεφαλι σου πανω του με την λαθος αγορα που εκανες και ασε τους διαολους εκει που βρισκονται και τους τσαμπουκαδες. Διαλογο δεν θες να κανεις μαζι μου αλλα ΚΑΝΕΙΣ ομως. Εσυ λες αυτα που θελεις να πεις. Εγω δεν μπορω να εχω τη δικη μου αποψη? Λοιπον η δικη μου αποψη ειναι οτι ΠΟΤΕ δεν ειχες MPS! ΤΕΛΟΣ!
tripo... (23/1/2017, 09:15) Μα πραγματικά κ. Japan τι στο διάολο δεν καταλαβαίνεις? Υπάρχει κάποια νοητική στέρηση? Σας το έχω πει όσο πιο ευγενικά μπορώ 3 φορές. Δεν με ενδιαφέρει τι οδηγάτε, τι είχατε, τι έχετε, τις απόψεις σας. Έγραψα μια άποψη, δεν συμφωνείτε, πρόβλημά σας. Δεν με ενδιαφέρει να κάνω προσωπικά διάλογο με κάποιον, πόσο μάλλον με κάποιον που γράφει άσχημα για κάποιον χωρίς να τον έχει προκαλέσει. Δεν με ενδιαφέρει ο αντίλογος σας. Είμαι κατανοητός? Τώρα αν έχω αδρεναλίνη και άλλες ορμόνες όποιος αμφιβάλει ας έρθει να κλειστεί σε ένα δωμάτιο μαζί μου και να το διαπιστώσουμε όπως έλεγε και ο αγαπητός Γκλέτσος...
ferra... (21/1/2017, 18:03) Κύριε flag, ΝΑΙ το 3 mps προσθιοκίνητο, το 6 mps τετρακίνητο... δεν αντιλήφθηκα, εσείς το 6 mps, αντιλαμβάνομαι ότι έχετε; Αν κάνω λάθος, ΣΥΓΓΝΩΜΗ!!! Σαν value for money ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, άλλωστε οι σώφρονες, κ.τ.λ. ΩΣ ΤΡΙΤΟΙ, κ.τ.λ. το παραδέχονται... Έχει αξιοπιστία, κ.τ.λ. όπως και η porsche boxster, η οποία είναι σε αξιοπιστία ΣΑΝ TOYOTA ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΛΛΩ!!! Σαν porsche ατμοσφαιρική, κ.τ.λ. δίχως τουρμπίνα/ες... με το να γίνονται τα πάντα όλα όπως και σε όλα τα οχήματα, είναι πολύ καλή για να την κρατήσεις χρόνια πολλά... Περί ορέξεως... καθείς ότι του αρέσει, κ.τ.λ. αγοράζει...
mostr... (21/1/2017, 09:38) κ. Λουκια το MPS 3 ειναι προσθιοκινητο. Το MPS 6 ειναι 4κινητο. Το 0-100 το ανεφερα ως value for money οτι ενα αυτοκινητο 30.000€ ειχε τον ιδιο χρονο με ενα σπορ πολυτελειας με τα διπλα λεφτα!
ferra... (21/1/2017, 02:41) Κύριε 日本 旗, μικρές ενστάσεις... Δεν το λες προσθιοκίνητο μιας που είχε/έχει σύστημα τετρακίνησης... μπλοκέ διαφορικό διαφόρων τύπων εμπρός είχαν πολλά οχήματα πριν όπως rover, audi, κ.τ.λ. Δεν συγκρίνω προσωπικά ΠΟΤΕ όχημα ατμοσφαιρικό με turbo... η porsche εως το 2005... ήταν ατμοσφαιρική, με πολλούς κυλινδρισμούς 2500cc, 2700cc, 3200cc μετά 3400cc ... κάποιες από αυτές με χειροκίνητο κιβώτιο είχαν κάτω από 6 δεύτερα το 0-100... μετά αυξήθηκαν τα κυβικά και οι ιπποδυνάμεις ... πιο μετά άλλαξε το μοντέλο cayman...
ferra... (21/1/2017, 01:18) Κύριε Χάρη πρώτη σε πωλήσεις για το 2016 είναι η toyota, όπως ήταν και το 2015...
mostr... (20/1/2017, 17:59) @Diesel fun Ποιος αστυνομος και ποιες προσβολες? Καταλαβαινεις τι γραφεις? Αν εισαι τοσο ευθικτος και δεν αντεχεις αντιλογο να μην γραφεις εδω. Το οτι εχω MPS το εχω αποδειξει με φωτο στο ποστ "8+1 νεα μοντελα VW" οπου εχω κανει και αφιερωσουλα σε καποιους που ηταν απιστοι. Δεν με ενδιαφερει τι εχεις τωρα αλλα εσυ δεν ειχες σε ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ MPS γιατι με τις ειρωνικου τυπου ευγενιες σου δεν σε κοβω να κυλαει και πολλη αδρεναλινη μεσα σου...
elvas... (20/1/2017, 17:22) ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΠΟΥ ΚΡΑΖΕΤΕ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ,ΑΛΗΘΕΙΑ...ΠΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑΞΑΤΕ ΑΡΑΓΕ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΤΕ?ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΤΟ GOLFΑΚΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΟΥ ΠΑΩ ΜΕ ΤΟ TOYOTA ΚΑΙ ΤΙΣ 38000χμ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΩ,ΝΑ ΤΟ ΜΑΖΕΥΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΦΤΥΑΡΙ....
boss1... (20/1/2017, 13:21) @loukia Ποιος ειναι πρωτος σε πωλησεις για το 2016; Διαβασα γραφεις δεν ειναι η VW.
tripo... (20/1/2017, 12:45) Κ. Japan συνεχίζετε να προσβάλλετε. Δεν σας απεύθυνα προσωπικά το λόγο, δεν γνωρίζω γιατί μιλάτε προσωπικά σε μένα. Εγώ λέω την άποψή μου για ένα θέμα που έχει θέσει το περιοδικό και τίποτα περισσότερο. Εσείς μπορείτε να έχετε όποια άποψη θέλετε και να την εκφράσετε. Αν σας άρεσε το Mazda σας καλά κάνετε και εγώ ήμουν αρκετά ικανοποιημένος αλλά θεωρώ, κατά την άποψή μου πάντα, ότι αυτό που έχω αποκτήσει τώρα είναι συνολικά καλύτερο. Τέλος ξαναλέω ο καθένας γράφει εδώ ότι θέλει ανώνυμα. Αν αμφισβητείτε ότι το είχα ή οτιδήποτε άλλο το ίδιο κάνω και εγώ για εσάς (έχετε επισυνάψει αποδεικτικά έγγραφα?) και στο κάτω-κάτω ποιος είστε εσείς ο αστυνόμος του site? Τέλος όπως βλέπετε παρότι μιλάτε απαξιωτικά και προσβλητικά προς εμένα προσωπικά, εγώ δεν σας πρόσβαλα και εξακολουθώ να σας μιλάω στον πληθυντικό γιατί έτσι θεωρώ πως είναι το σωστό όταν δεν γνωρίζεις κάποιον.
mostr... (20/1/2017, 11:08) Συμφωνω κ. Λουκια με αυτα που γραφετε. Η κινηση να αγορασω το MPS ηταν ψαγμενη και επειδη ασχοληθηκα αρκετα πριν το αγορασω καινουριο, το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειχε καποια ιδιαιτερα χαρακτηριστικα και πρωτιες για την εποχη του: α) ηταν το πρωτο προσθιοκινητο παραγωγης στην ιστορια της αυτοκινησης με 260+ αλογα, β) το πρωτο με μπλοκε διαφορικο μπροστα που αργοτερα υιοθετησαν και αλλοι κατασκευαστες οπως η Ford, γ) απεσπασε για 3 συνεχομενες χρονιες το βραβειο καλυτερου κινητηρα στην Αμερικη, δ) 100% made in Japan, ε) ηταν το πιο οικονομικο με μονο 30.000€ και με φουλ στανταρ εξοπλισμο που στον ανταγωνισμο θα ηθελα καμμια 10αρια χιλιαδες ακομα να βαλω επιπλεον, στ) ειχε μεγαλυτερους χωρους και ζ) ειχε τον ιδιο χρονο στο 0-100 σε 6,1 δλ με την Porche Boxster!
ferra... (20/1/2017, 00:09) Πραγματικά, ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΤΡΟΜΑΖΕΙ Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ, Κ.Τ.Λ. όμως βρε παιδιά 'ΣΩΜΑΕΙΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΣΟ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ;' Λέτε πολλοί ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ, Κ.Τ.Λ. για διαφόρους λόγους, μπερδεύεται πράγματα και πολλές φορές 'ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ, ΟΜΩΣ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΩ ΤΡΙΚΟΣΜΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ, ΕΚΕΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.-' ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΕΜΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΡΑΤΟΣ, ΕΘΝΟΣ, ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ; ΠΑΛΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΚΟΤΩΝΑΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΕΞΥΠΝΟΙ, ΑΝ ΖΟΥΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΞΥΠΝΟΥΣ, ΤΩΡΑ ΘΑ ΛΕΓΑΝ, 'ΠΙΣΤΕΥΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ', ΤΟΣΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ!!! ΚΑΛΑ ΕΛΕΓΕ Ο ΑΪΣΤΑΪΝ 'Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ'.- Καταρχάς η vw δεν είναι πρώτη σε πωλήσεις!!! Και τις μας ενδιαφέρει εμάς ποιός είναι πρώτος; ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΟΧΗΜΑΤΑ, Κ.Τ.Λ.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Και άντε και είναι πρώτη, ΚΑΙ; Οι πωλήσεις δεν είναι ο απόλυτως δείκτης ότι η μία εταιρεία ή η άλλη έχει το καλύτερο προϊόν!!! απλά να βλέπουν οι άλλοι την δυναμική της σε αυτό τον τομέα... συνολικά είναι σώφρον να βλέπεις κάποιο όχημα που σε ενδιαφέρει!!! Υπάρχουν πολλές μικρές βιοτεχνίες οχημάτων ανεξάρτητα από την καταγωγή τους που είναι πολύ καλύτερες ποιοτικά από πολλές μεγάλες εταιρείες με πωλήσεις!!! Μία μικρή οικοτεχνία έχουμε και εδώ στην Ελλάδα, μόνο που δεν απευθύνεται σε οχήματα μαζικά και μικρά ώστε να έχουν και μία πιο φθηνή τιμή!!! Σώφρον είναι να βγάζουν και φθηνά οχήματα για τους περισσότερους ή ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΟ ΟΧΗΜΑ ΣΑΝ ΚΡΑΤΟΣ/ΕΘΝΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΜΑΣ.- Σας έχω γράψει πάρα πολλά πράγματα εδώ μέσα ΔΩΡΕΑΝ για να μάθετε και εσείς να γράφετε ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ!!! Γηράσκω δ’ αιεί πολλά διδασκόμενος... ΜΈΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΩΡΟ, ΚΕΡΔΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΞΕΡΩ, ΤΟ ΕΦΤΑΣΑ ΚΑΠΟΥ, Κ.Τ.Λ. ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΟΣΟ ΜΙΚΡΟ/ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΠΕΙΡΟ... ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ!!! ΤΟ ΜΙΚΡΟ Η ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ... Επειδή τυγχάνει να μπορώ να έχω, να αλλάζω πολύ συχνά οχήματα, σας λέω πως και εγώ προσωπικά αντιλαμβάνομαι τα πράγματα... Λέει κάποιος κύριος για Ιαπωνέζικο όχημα=ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟ ΤΙ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ότι είναι παλαιάς κοπής! Ναί είναι παλαιάς κοπής όπως και τα τότε αντίστοιχα Γερμανικά, κ.τ.λ. ΌΜΩΣ εως τις μέρες μας αυτό το μοτέρ επειδή το είχα και στη σειρά 6 ατμοσφαιρικό και turbo και με μετατροπές και στη σειρά 3 και στην επόμενη δίχως turbo το οποίο το έκανα turbo... είναι ΑΠΛΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΤΕΡΑΤΟΓΕΝΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ Η ΜΗ!!! ΤΟΤΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ!!! Στόχος μου προσωπικός δεν είναι το να είμαι με την μία ή με την άλλη εταιρεία, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΟΜΩΣ ΩΣ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΩΣ ΧΩΡΑ/ΕΘΝΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΟΧΗΜΑΤΑ, Κ.Τ.Λ. ΩΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΥΔΕΤΕΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!! Άλλο το να τα βλέπουμε τα πράγματα ως οπαδοί, φίλαθλοι, κ.τ.λ. και άλλο ως ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ.- Είναι ένα μοτέρ που αν δεις το πως είναι κατασκευαστικά ο ρυθμιστής πίεσης απλά τον ζηλεύουν και οχήματα μικρών βιοτεχνιών=χειροποίητα τα οποία δίνουν βάση στην τεχνολογική και κατασκευαστική λεπτομέρεια... ΚΑΙ ΜΕΤΡΑΕΙ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ... από εκεί και πέρα περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, όμως κάποια πράγματα είναι αυτά, έτσι, κ.τ.λ. ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ, παρά μόνο με προσπάθεια, επιμονή, υπομονή, τάση για μάθηση, μελέτη, βελτίωση, κ.τ.λ. Αυτό μου ήρθε από ολόκληρο τον κινητήρα επειδή τον είδα λυμένο όλο και αυτό σας λέω, δίχως έπαρση, ξερολογία, κ.τ.λ. ΑΣ ΜΗΝ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΟΥΡΑΖΟΥΝ, ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΡΑΠΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΔΕΝ ΕΜΑΘΑ, Κ.Τ.Λ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ... Είναι δικαίωμα όλων μας να πιστεύουμε, κρίνουμε, κ.τ.λ. ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ!!! Η ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ Η "ΔΥΝΑΜΗ"... ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ, ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ, ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ, Κ.Τ.Λ. ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΜΕ!!! Ακόμα και στο βρίσιμο, δεν είναι κακό... η μετάνοια είναι καλό πράγμα... χρειάζεται προσπάθεια, κ.τ.λ. και χρόνο, ο οποίος είναι διαφορετικός στον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά... ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!!! Η hyundai ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΩΣ ΤΩΡΑ!!! ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ, ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΕΡΕΙ ΚΕΡΔΟΣ!!! ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΕΤΕ.- Η HYUNDAI ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΠΛΟΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΕΡΟΥΝ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ ΓΕΩΤΡΥΠΑΝΟ ΓΙΑ ΕΞΟΡΥΞΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ!!! ΕΧΕΤΕ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΟΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΑΠΟ ΚΑΡΤΕΣ ΜΝΗΜΗΣ ΕΩΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ, ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΜΑΖΙ, ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΕΝ "ΓΙΝΕΤΑΙ"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΣΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΓΕΡΜΑΝΟΙ, ΙΑΠΩΝΕΣ, ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, Κ.Τ.Λ. ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΝΙΑΡΧΟΣ, GAGE, Κ.Τ.Λ. ΠΛΗΡΩΝΟΥΝΕ ΤΗΝ HYUNDAI ΑΔΡΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Καλύτερα να είμαι ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΤΗΝ HYUNDAI, ΠΑΡΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΕ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΑΜΕΡΙΚΗ, ΕΛΛΑΔΑ, Κ.Τ.Λ. Συνεχίζω να θέλω να πιστεύω ότι ΚΑΝΕΤΕ ΝΤΟΥΝΤΟΥΡΜΑ, ΧΟΥΛΙΑΜΑ, Κ.Τ.Λ. H kia επίσης κατασκευάζει πολλά προϊόντα!!! Η hyundai την δεκαετία του '90 plus ... ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Η HONDA ΑΠΟΡΟΥΣΕ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΖΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εξελίχθηκε με τα χρόνια και την ενδιαφέρει το κομμάτι όχημα ώστε να αφήνει ένα κέρδος, όπως βλέπουμε όχι πολύ μεγάλο ακόμα, λόγω των πολλών ασχολιών της... βαδίζει στο να γίνει όπως άλλοι κατασκευαστές... είτε στα θετικά τους, είτε στα αρνητικά τους... στον τελικό λογαρισμό προς τους πελάτες θα δείξει αν είναι θετική στο σύνολο της ή αρνητική και θα το δούμε όλοι μας... στο κομμάτι αξιοπιστία πάντως είναι σε πολύ καλά επίπεδα καλύτερη από πολλούς!!! Τα ίδια και η kia... Οι μικρές εταιρείες πάντοτε χρειάζονται ώστε κάτι να δώσουν στους πιο μεγάλους που δεν το έχουν και παίρνει χρόνο και χρήμα ώστε να το εξελίξουν και κάτι θα πάρουν και αυτές... συνήθως δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα... από το να μην υπάρχουν, να κλείσουν, κ.τ.λ. προσωπικά ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΩ, με τα όποια αρνητικά και θετικά τους... Η mazda είναι μία μικρή εταιρεία που έχει πάρα πολλούς φίλους από όλο τον κόσμο, ακόμα και από άλλες μάρκες... με τεχνολογική προϊόντα και προσπαθεί... όμορφα, διαφορετικά, κ.τ.λ. περί ορέξεως... Τα πάντα όλα στο γούστο αγοράς ενός προϊόντος, είναι προσωπικό θέμα... τα έχουμε ξαναπεί σε κάθε τομέα διαφορετικά ώστε να βγει ένα συνολικό συμπέρασμα, ειδικό για κάθε χρήση που το χρειάζεται, κ.τ.λ. καθείς...
mostr... (19/1/2017, 17:44) @Diesel fun Για να λες το MPS απλα καλο αστο δεν μας πειθεις οσο και να προσπαθεις οτι ησουν κατοχος του. Πηγαινε στα σαιτ της VW να κλαψεις τα λεφτα σου μαζι με τους αλλους εκει και ασε το σεις και το σας. Ουτε εγω ειμαι κολλημενος και ειχα και γερμανους και Ιαπωνες στο παρελθον αλλα με κερδισαν οι Ιαπωνες και οι Κορεατες επειδη δειχνουν εμπρακτα οτι σεβονται τους πελατες και τα λεφτα τους με την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ των προϊοντων τους!
tripo... (19/1/2017, 16:55) Συγγνώμη αλλά υπάρχει κάποιο πρόβλημα κ. Japan? Εγω γράφω τις προσωπικές μου εμπειρίες, αντικειμενικά και χωρίς να προσβάλω κανέναν. Τώρα αν αυτά που λέω είναι μπούρδες, αυτό μπορεί να ειπωθεί για όλους όσους γράφουν εδώ συμπεριλαμβανομένου και εσάς, ένα απλό φόρουμ είναι ο καθένας γράφει ότι θέλει.Όσο για το Mazda 3 MPS καλό αυτοκίνητο αλλά με ένα κινητήρα παλαιάς κοπής πλέον (πολλά κυβικά και κατανάλωση) για την εποχή που διανύουμε. Η τεχνολογία προχωράει και σε μερικά χρόνια και τα σημερινά αυτοκίνητα θα δείχνουν και θα είναι παλιά. Οι ζημιές που αναφέρω επίσης έχουν συμβεί χωρίς να σημαίνει ότι δεν ήταν σε γενικές γραμμές ενα αξιόπιστο αυτοκίνητο. Παρόλα αυτά δεν χαρακτηρίζω κανέναν, η κάθε άποψη καλό είναι να ακούγεται, εγώ δεν είμαι κολλημένος με εταιρείες και χώρες. Ζούμε στην παγκοσμιοποίηση, η κάθε εταιρεία συναρμολογεί με υλικά απο όλα τα μέρη του κόσμου και βλέπουμε συνεργασίες όπως Mercedes-Renault-Nissan, Fiat-Chrysler ή ακόμα και Ford-Mazda-Volvo πρίν κάποια έτη.
stath... (19/1/2017, 15:42) Αγαπητέ Akt μίλησα για τη δική μου εμπειρία, που αφορά Nissan, Toyota, Suzuki και Mitsubishi, τα οποία είχα κατά καιρούς στην κατοχή μου και βρήκα πολύ ακριβά τα ανταλλακτικά τους, ιδιαίτερα στα Mitsubishi. Δεν έχω εμπειρία για τα Honda. Για παράδειγμα ο αισθητήρας MAF, στο Nissan Micra K11 του 1996 χρεώνεται 700 ευρώ. Ευτυχώς που κατάφεραν στο συνεργείο να τον επισκευάσουν με 60 ευρώ.
voulg... (19/1/2017, 14:42) Γερμανοτσολια,εχεις ιδεα απο μηχανες γενικα?Γιατι αν εχεις θα ξερεις οτι εδω και χρονια ο θερμοστατης των wv οταν παθαινει εμπλοκη πρεπει να ξερεις να βαλεις καρφακι για να ξεμπλοκαρει!μιλαμε για 35 χρονια το ιδιο ανταλλακτικο!τοσο μπροστα τεχνολογικα ειναι οι ανθρωποι!αν δε το ξερεις που μαλον δεν,ρωτα κανενα φιλαρακι σου απο συνεργειο,για να σου πει ποσο καλα ειναι τα αυτοκινητα που λατρευεις!οσο για τα datsun που λες (αληθεια για ποιο datsun λες ?μηπως για ενα με 570 αλογα και τετρακινηση που εχει μιση τιμη απο μια carrera , αλλα εχει κανει τους μηχανικους της να εχουν χασει τον υπνο τους?
boss1... (19/1/2017, 14:11) @germanotsolias Αυτο ακριβως του ειπα! 3 αστερια σαβουρα πλαστικο τερμα. Και τι ελλατωμα βρηκε στο Polo; Δεν εχει λεει βαρυ τιμονι. Μα καλα δεν ξερουν οτι οι σοβαρες εταιρεις κανουν ελαφρια τα τιμονια να μη σου βγαινει ο πατος οπως με τα μηχανικα; Αλλα μιλαμε για ανιδεους. Και επισης ειπε οτι ειναι μη fun to drive. Δηλαδη μιλαμε για τρελα. Η σαβουρα το baleno ειναι fun to drive; ΧΑΧΑ! Εγω πιστευω αυτες οι μικρες εταιρειες σαν τη Suzuki ας πουμε η την kia, τη huyndai κλπ μαλλον κατι δινουν για να ειναι υπερ τους οι κριτικες.
tokko... (19/1/2017, 14:28) Μμμμμμ.....βλεπω ανεβαινει το επιπεδο στο autotriti. Μετα τον germanotsolia και τα περιεργα γερμανικα γουστα του εμφανιστηκε και το αποπαιδι αλλου site και της ιδιας αποψης που τον σουταταν γιατι εκανε διαλογο του δρομου. Εμεις στον πειραια το ονομαζουμε τρουμπα το επιπεδο αυτο και μαλλον απο εκει ξεφυτρωσε το νεο ανεγκεφαλο ηλιθιο φρουτο της γοτθικης υπο-κουλτουρας για να μας πνιξει στης ανοησιες και βρηκε εδω διεξοδο να συνεχισει το εργο του!! Και σε ανωτερα λοιπον!!
thano... (19/1/2017, 13:49) @xarhs:Αυτό το baleno κατασκευαζεται στην ΙΝΔΙΑ (!) και πηρε 3(!!!) αστερια euroncap! Μιλαμε για το χειροτερο αυτοκινητο της ευρωπης!!! Και λιγα του πες,για να επαινεις αυτή την ινδικη βαρκα κατι περιεργο παιζει... Βεβαια οι ιαπωνοτσολιαδες σιγουρα το προτιμουν από το POLO για τοσο στοκους μιλαμε!
mostr... (19/1/2017, 13:41) Χαρουλη κουτοπονηρουλη που αλλαζεις διαφορα ψευδωνυμα εδω μεσα, οχι 5 VW δεν ειχες ποτε αλλα ουτε αυτοκινητο δεν ειχες ποτε! χαχαχα Ακου 5 VW! Σιγα μην ειχες 15! Δηλαδη η ερευνα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ του Autotriti ηταν μουφα που εδειχνε τελευταια την VW ε? χαχαχα Ακου 5 VW! Σιγα μην ειχες 15! χαχα Ρε πιτσιρικια αντε παρτε το κουβαδακι σας και πηγαινετε αλλου να παιξετε! Και σταματα το copy-paste που κανεις σε ολα τα ποστ περι πλαστικων και τενεκεδων και λοιπων μπουρδολογιων γιατι ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ και εκτειθεσαι! Εσυ γερμανοτσολια εισαι το ανεκδοτο εδω μεσα και ισως συνομιληκος με τον Χαρουλη και σε εχουμε για να σπαμε πλακα μαζι σου γι' αυτο εχω σταματησει να ασχολουμαι.
boss1... (19/1/2017, 12:32) @Πειραιωτης Φιλαρακο η Lexus πουλαει μονο στην Αμερικη πουθενα αλλου. Για πηγαινε μετρα πωλησεις στον κοσμο Audi και Lexus. Θα σου πω γω γιατι μαλλον δεν ξερεις σαβουροχωριατη μπινε, Lexus 500 χιλιαδες και Audi 2 εκατομμυρια. Παρακαλω μπουρτζοβλαχε.
boss1... (19/1/2017, 12:08) @germatsolias Με μπαναρανε γτ ενας αρθρογραφος εβγαλε το suzuki baleno καλυτερο στο review απο το Polo Blue GT και του ειπα οτι ειναι καραγκιοζης. Σορρυ αλλα το πλαστικο σιβικ 8 χιλιαδες ευρω που σχεδιαστικα ειναι λες και 15χρονος γιαπωνεζος πιωμενος εφηβος πηγε και τραβηξε 5 σχεδια, ειναι καλυτερο απο το καλυτερο mini της κατηγοριας που πουλαει περισσοτερο απο ολα τα αλλα μαζι και εχει 140 αλογα, εσωτερικο πενα και απενεργοποιηση κυλινδρων για οικονομια βενζινης; Ε και επειδη του ειπα εισαι καραγκιοζης και γελαει ο κοσμος μαζι σου με μπαναρε.
thano... (19/1/2017, 11:35) Ρε χαρη γιατι σε μπαναρανε;;Παντως το autoblog ειναι παραδεισος σε σχεση με εδω! Εδω κυριαρχουν αυτοι οι αλλοπαρμενοι ιαπωνοτσολιαδες που σε καθε αρθρο μας λενε οτι τα μαζντα τα μπατιρια και τα τουοτα τα μονοπενταλα ειναι καλυτερα απο τα Mercedes!!! @flag:Ξεφτυλιστηκες παλι καημενε,ακαμπτο σα τσιχλα το mps σου!χοχοχο!
aktak... (19/1/2017, 11:36) @Stathis, εισαι σε ολα λαθος. 40 χρονια 2 Civic και δεν ειχα ποτε προβλημα με τις τιμες και την παρακαταθηκη ανταλλακτικων η δε αξιοπιστια ηταν και ειναι ακομη εκπληκτικη. Πιστευω και μαθαινω οτι πολλα ανταλλακτικα ειδικα της VW ειναι φαρμακειο σε συγκριση η δε αξιοπιστια και συχνοτητα βλαβων της οπως ακουω απο μηχανικους μεσα στον ομιλο ειναι ερωτηματικη.
boss1... (19/1/2017, 11:06) Λοιπον ακουστε για να μαθενετε. Στην Ελλαδα απ οτι καταλαβατε κυκλοφορουν ενα ματσο Ελληναραδες που τους φταινε σε ολα οι κακοι Γερμανοι. Οποιος θελει Γερμανικο αυτοκινητο ειναι Γερμανοτσολιας και ταμπελολατρης. Μαθετε κατι μαγκες, γτ η VW πουλαει τα περισσοτερα αυτοκινητα στον κοσμο; Γτ πολυ απλα βγαζει το καλυτερο προιον σε συγκριση με τον ανταγωνισμο. Οι σαπιοι ιαπωνικοι κουβαδες με τα πλαστικα εσωτερικα και τις κακογουστες σχεδιαστικες γραμμες θα ειναι μια ζωη απο πισω. Αυτο το δειχνουν οι πωλησεις και τελος. Τα πολλα λογια ειναι για τους πικραμενους. Εχω οδηγησει 5 VW και δεν εχω παει ποτε για βλαβη σε συνεργειο. Υπαρχετε εσεις που σας φταινε οι Γερμανοι σε ολα αλλα υπαρχουμε και εμεις που θελουμε να μπαινουμε στ αμαξι μας και να μη φαινομαστε ξενερωτοι καγκουρες ιαπωνες. Ο περισσοτερος κοσμος συμφωνει με οσα λεω γι αυτο και η VW ειναι πρωτη σε πωλησεις στον κοσμο. Μαζευτε τη μιζερη παρεα σας με τα ιαπωνικα πλαστικα σαβουροχρεπια και πηγαινετε σε κανα δωματιακι να τα πειτε πανω στο πιωμα της μπυρας και να χαιρεστε. Η μαζντα πουλησε το 2016 συνολικα 297,773 αυτοκινητα. Το Golf μονο του πικραμενα καγκουρακια πουλησε 550 χιλιαδες. Φιλακια και αλλη φορα να μαζευετε το στομα σας πριν μιλησετε για την εταιρεια που ενα μοντελο της πουλαει οσο η kia η mazda η suzuki και η huyndai μαζι.
evans... (19/1/2017, 10:23) Άλλο το κατασκευασμένο στην Ιαπωνία και άλλο στην Ουγγαρία. Στο Suzuki SX4 (Ουγγαρία) που μόλις έδωσα ξεκολλησε ο 2ος καταλύτης μέσα στο καζανάκι του στα 80,000 χλμ. To καινούριο μου (Misubishi ASX 4X4 και αυτό) είναι made in Japan (αν και με κινητήτα Diesel της Peugeot - δεν φτιάχνουν diesel oι σχιστομάτηδες...)
mostr... (19/1/2017, 09:47) @diesel fun Επειδη τυχαινει να εχω MPS εδω και χρονια σου λεω οτι ο,τι λες για το MPS ειναι μπουρδες!!! Και φρεναρες εχεις που δεν τις αλλαξα, και φοβερη ακαμψια εχει συγκριτικα με αλλα σπορ αυτοκινητα της κατηγοριας του και δεν μου εχει βγαλει καμμια ζημια! Στην καταναλωση φυσικα και καιει και το ηξερες οτι καιει οταν το αγοραζες αλλα οταν παιρνεις τετοιο αυτοκινητο ειναι λογικο και υποτιθεται οτι εχεις τα φραγκα να το ταιζεις!!! Τι συγκρινεις τωρα? Την καρουτα που αγορασες με τον πυραυλο εδαφους? Κατσε να περασει ο χρονος και ελα να με βρεις απο τις βλαβες που θα σου βγαλει....
osean... (19/1/2017, 07:29) Εγω αγορασα ενα Toyota με πρωτο κριτιριο την αξιοπιστια και μου βγηκε περiπου σαν το yugo ου ειχα την δεκαετια του 80
tasga... (19/1/2017, 06:45) Απλα οπως και στον...αθλητισμο οι ανθρωποι ειναι κορυφαιοι!ακομη και οι Γερμανοι τους υπολογιζουν σαν ισος προς ισο,κατι που δεν κανουν με κανεναν ευκολα!
tokko... (18/1/2017, 22:14) Ψαξε και δες germanotsolia πρωτου πεις την βλακεια σου της πωλησεις που εχει η lexus στην αμερικη ποιο ονομα εχει την μεγαλυτερη αξια ποιο πετυχαινει πρωτιες στης καθε λογης αξιολογησεις και την μεταπωλητικη αξια την ποιοτητα αξιοπιστια και την ασφαλεια και μετα πετα της εξυπναδες σου. Lexus γραφει ονειρο-χτυπημενε γερμανολατρη καθε μια απο της πιο πανω περιπτωσεις και εχει σφραγιδα γιαπωνεζου. Χαμενος απο χερι και πληρως ανενημερωτος εισαι,αντε γεια αρχοντοχωριατη της αγκελα!!
thano... (18/1/2017, 18:18) @Πειραιωτης:Οπως ειπε και ο Τραμπ στη 5η λεωφορο εχουν ολοι mercedes!Ουτε Lexus ουτε Datsun!!Mercedes!!! Μπολικο ξιδακι τωρα και μπολικο διαβασμα για να επανελθεις αυριο με κατι εξυπνοτερο...
stath... (18/1/2017, 15:54) Από τη δική μου εμπειρία τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι μεν πιό αξιόπιστα, από τα Ευρωπαικά, αλλά όταν χρειαστούν ανταλλακτικά, αυτά τα χρεώνουν πανάκριβα, σε αντίθεση με τα Ευρωπαικά. Επίσης αν κρατήσεις ένα αυτοκίνητο πολλά χρόνια, ας πούμε πάνω από 20, δεν βρίσκεις εύκολα ανταλλακτικά, αν είναι Ιαπωνικό, σε αντίθεση με τα Ευρωπαικά, που βρίσκεις πιό εύκολα. Πέρα όμως από αυτά, αν πάμε σε πιό ακριβά μοντέλα, κανένα Ιαπωνικό δεν έχει το πρεστίζ μιας BMW, ή Mercedes.
alex-... (18/1/2017, 12:44) ROVER 25 ....18 ΧΡΌΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ....ΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ....ΚΙ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ....ΩΣ ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΠΛΕΟΝ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ....ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΆ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΞΥΛΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ...ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ...Κ-SERIES 1.4 KAI 105 ΑΛΟΓΑ ΌΤΑΝ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΒΓΑΖΕ 75 ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΎΡΙΖΕ...ΣΚΥΛΙ ΜΑΥΡΟ
tripo... (18/1/2017, 12:22) Όπως είχα γράψει και σε χθεσινό άρθρο, ήμουν κάτοχος ενος Mazda 3 MPS το οποίο και πούλησα για να αποκτήσω ενα passat 2.0 tdi 240 ps 4motion με 500Nm ροπή. Και τα 2 πολύ καλά αυτοκίνητα αλλά το passat είναι αρκετά ανώτερο νομίζω. Το mazda υπερτερούσε μόνο σε επιδόσεις αλλά υστερούσε πολύ σε κατανάλωση, απτή ποιότητα, φρένα, αίσθηση στο δρόμο και ακαμψία αμαξώματος. Επίσης το mazda μου είχε βγάλει και 2 βλάβες στα 6 χρόνια που το είχα (turbo και air condition), το passat δεν μπορώ να κρίνω γιατί το έχω λιγότερο απο χρόνο. Γενικά στο παρελθόν έχω οδηγήσει κυρίως γερμανικά αυτοκίνητα και νομίζω ότι υπερτερούν των ιαπωνικών.Επίσης οι ευρωπαίοι γενικότερα έχουν πολύ περισσότερες επιλογές και σε diesel που είναι η τάση της εποχής και νομίζω μονόδρομος για κάποιον που θέλει να αγοράσει ενα αυτοκίνητο σήμερα. Το υβριδικό και τα ηλεκτρικά είναι μακριά ακόμα απο τη απλότητα και πρακτικότητα που σου προσφέρει το diesel.
mostr... (18/1/2017, 11:54) Το αρθρο και ο Πειραιωτης με καλυψαν πληρως. Θα προσθεσω ομως και τη Mazda που πλεον εχει ανεβει παρα πολυ και σαρωνει τα βραβεια παγκοσμιως! Δεν μιλαμε πλεον για μια φτηνη μαρκα γι' αυτο και δεν ερχεται στην Ελλαδα! Η ποιοτητα σαλονιων και κυλισης συγκρινεται ανετα με Audi και Mercedes! Φυσικα συνεχιζει να μην υπαρχει συγκριση στην ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ γιατι εκει ειναι ετη φωτος μπροστα και απο τις 2 γερμανικες εταιρειες που ανεφερα.
zogas... (17/1/2017, 23:32) Συγκρινονοντας 2 αυτοκίνητα που περασαν από τα χερια μου ( το πρωτο Toyota για 7 χρονια, to 2o VW για 8 χρονια), με μικρες διαφορες σταθηκαν ισαξια από πλευρας αξιοπιστίας. Το Toyota μου παρουσιασε μια παραπανω ζημια (στο ψυγειο), αλλα ειχε ελαφρως σκληρωτερη χρηση. Το VW απ' την άλλη, δεν με εχει προβληματισει καθολου τα τελευταια 8 χρονια. Και τα 2 αυτοκίνητα ηταν προσεγμενα με πληρη βιβλια service. Στον δρομο το Toyota ειχε μια "λαστιχενια" αισθηση, ενώ το VW είναι ποιο "αμεσο" και ευχαριστο στην οδηγηση. Και τα 2 αυτοκίνητα ειχαν αγορασθεί καινουρια. Toyota Corolla, και VW Touran είναι τα μοντελα στα οποια εγεινε η συγκριση. Ευχαριστω, για τον χωρο που μου διαθέσατε.
tokko... (17/1/2017, 22:46) Οι γιαπωνεζοι δινουν ολο το πακετο και συμφερουν...συνηθως. Ποιοτικα ειναι αρχηγοι,στην αξιοπιστια δεν εχουν αντιπαλο,εχουν δραματικα εξυγχρονιστει στην οδικη συμπεριφορα και σχεδιαστικα προτεινουν το διαφορετικο που σε κερδιζει. Αν βαλεις στο πακετο της μεταπωλητικη αξια των κατασκευων τους και οτι συνηθως ζεις μαζι τους για πολλα χρονια αποτελουν ξεκαθαρα μονοδρομο και οχι αδικα στα καθημερινα οχηματα!! Αλλα και στα πολυτελη εχουν κανει την διαφορα και ζωντανο παραδειγμα για αυτο ειναι η τελευταια γενια των πανεμορφων lexus lc και rc κουπε και το σενταν lexus ls που προ ολιγων ημερων εμφανιστηκε στο ντιτροιτ,μια υπεροχη λιμουζινα που την βλεπει ο γερμανικος ανταγωνισμος και τον πιανει ταχυκαρδια!!
nikos... (20/1/2017, 16:24) Ειναι αξιοπιστα τα Ιαπωνικα, αλλα ερχονται δευτερα πισω απο τα Γερμανικα,τα οποια δεν εχουν αντιπαλο ουτε στην αξιοπιστια ουτε και πουθενα αλλου. Παντως ειναι οι δυο ανωτερες χωρες παραγωγης αυτοκινητων σε ολα με εμφαση σε ανωτατες αξιες και ιστορια. Τα Γερμανικα παντως ειναι τα πρωτα και καλυτερα σε ολα.!