Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Made in… έλα ντε;
Διαβάστηκε από 11728 αναγνώστες

Αγοράζετε ένα αυτοκίνητο γιατί είναι γερμανικό. Γιατί το θέλετε γερμανικό. Έχετε δει όμως που φτιάχνεται; Και τελικά έχει σημασία αν φτιάχνεται στη Γερμανία ή κάπου αλλού; Σας νοιάζει; Γερμανικό από την Τουρκία; Ιαπωνικό από το Μεξικό; Γενικά, σας ενδιαφέρει το που κατασκευάζεται το αυτοκίνητό σας; Αγοράζετε ένα αυτοκίνητο γιατί είναι γερμανικό. Γιατί το θέλετε γερμανικό. Έχετε δει όμως που φτιάχνεται; Και τελικά έχει σημασία αν φτιάχνεται στη Γερμανία ή κάπου αλλού; Σας νοιάζει; Με την παγκοσμιοποίηση σε πλήρη εξέλιξη, η αυτοκινητοβιομηχανία έχει επεκταθεί σε κάθε χώρα. Σε χώρες που έχουν δική τους αυτοκινητοβιομηχανία, δικές τους μάρκες δηλαδή, και σε χώρες που έχουν εργοστάσια όπου ξένες μάρκες παράγουν αυτοκίνητα.
Και έτσι έχεις γερμανικά αυτοκίνητα που φτιάχνονται στη Γερμανία, έχεις όμως και γερμανικά αυτοκίνητα που φτιάχνονται στην Ισπανία, την Ουγγαρία, την Πολωνία ή το Μεξικό και τη Βραζιλία.

Φυσικά εκτός συνόρων φτιάχνουν αυτοκίνητα και οι Γάλλοι και οι Ιταλοί, όμως οι Γερμανοί και οι Ιάπωνες κατασκευαστές, λόγω μεγέθους και θέσης στην κορυφή της αγοράς αυτοκινήτου παγκοσμίως έχουν τα πιο πολλά διεθνή εργοστάσια. Πειράζει;

Πειράζει αν το αυτοκίνητο που αγόρασες το έχει φτιάξει Τσέχος ή Σλοβένος; Αν το εργοστάσιο έχει χρησιμοποιήσει ρεύμα παραγμένο στην Γαλλία ή την Ρουμανία; Αν τα πλαστικά της καμπίνας έχουν κατασκευαστεί στη Φινλανδία ή την Τουρκία;

Εξάλλου ένα αυτοκίνητο αποτελείται από εκατοντάδες τμήματα, ενώ το εργοστάσιο τελικής παραγωγής απλά τα βάζει όλα μαζί για να μοντάρει το τελικό προϊόν. Αν και συμβαίνει τα άλλα εργοστάσια να είναι κοντά, σε κοντινές περιοχές, ή χώρες, το πιθανότερο είναι το αυτοκίνητο που αγόρασες να είναι ο πύργος της Βαβέλ και να μετρά πάνω από 10 χώρες προέλευσης των τμημάτων που το απαρτίζουν.

Άρα η τελική συναρμολόγηση τι σημασία έχει; Πόσο διαφορετικά φτιάχνεται ένα Fiat στην Ιταλία από ότι στην Τουρκία ή την Πολωνία; Πόσο διαφορετικά φτιάχνεται ένα VW στο Μεξικό και πόσο στο Βέλγιο; Υπάρχουν νομίζετε διαφορές ανάμεσα στα εργοστάσια, όταν μιλάμε για μία αυτοκινητοβιομηχανία με ενιαίο έλεγχο ποιότητας, κοινές διαδικασίες, και όμοιες γραμμές παραγωγής;

Τι λέτε; Σας ενδιαφέρει που κατασκευάζεται το αυτοκίνητο που αγοράζετε; Σας κάνει διαφορά σε ποια χώρα φτιάχτηκε; Και τελικά πόση σημασία δίνετε;
 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
isola... (12/12/2016, 10:37) Και το made in germany VW/AUDI/BMW γιατι χαλαει ρε ξεφτερια; Ενω το made in οπουδηποτε ιαπωνικο δε χαλαει;
bapan... (11/12/2016, 19:37) αγγλικο+γαλλικο+αμερικανικο+ιταλικο=παρνεις νοτιοκορεατικο και ησυχαζεις...
ch036... (12/12/2016, 18:47) ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ. ΤΟ TOYOTA HILUX ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ, ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΗΡΕΙΤΑΙ Ο ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ Η ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
nolja... (8/12/2016, 14:49) O AXILLEAS TA EIPAI SOSTA.ME THN PAGOSMPIOSI I PIOTITA EXEI PAI PERIPATO.METRAI MONO TO KERDOS.ENO KAPOTE TA FTIAXNAN ME MERAKI.KAI ITAN SKEDON XEIROPIOITA.TA ROBOT OSO KAI MODERNA KAI NA EINAI DEN FTANOUN THN PIOTITA TOU XERIOU.
chron... (8/12/2016, 13:51) @ΜΙΧΑΗΛ. Αυτά όλα είναι σχετικά. Ναι, έχεις δίκιο ότι υπάρχουν οι νέοι στα συνεργεία (κάπου πρέπει να δουλέψουν κι αυτοί), δεν έχω όμως διαπιστώσει στα τελευταία χρόνια να είναι άσχετοι, οι περισσότεροι τουλάχιστον πλέον είναι από σχολές και πάντα υπάρχει ο "μάστορας" που είναι υπεύθυνος τους συνεργείου και είναι μεγαλύτερης ηλικίας και μιλάει με τον πελάτη. Ο κανόνας να μην είσαι κοντά ισχύει αλλά τις περισσότερες φορές μπορείς να τον παρακάμψεις και να δεις τι γίνεται και στο συνεργείο. Ο μοναδικός πάντως λόγος που μιλάω για εξουσιοδοτημένα (εκτός από το θέμα εγγύηση) είναι επειδή υποχρεωτικά ενημερώνονται από τις "μαμάδες" εταιρείες για το πως πρέπει να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που παρουσιάζονται στα συγκεκριμένα μοντέλα. Φυσικά και δεν έχω εμπειρία από όλες τις αντιπροσωπείες και τα συνεργεία τους. Εκ πείρας μιλάω και μόνο και σίγουρα οι υπόλοιποι έχετε τη δικές σας εμπειρίες και τη δική σας γνώμη.
pomis... (8/12/2016, 12:36) ΠΡΟΣ ΤΟΝ P.G. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ TA ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΗ. ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΩΝ "ΜΑΣΤΟΡΩΝ" ΕΙΝΑΙ ΤΑ 19 ΕΤΗ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΞ' ΑΥΤΩΝ ΕΧΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΥΤΕ Τ' ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΧΝΙΑ ΤΩΝ "ΜΑΣΤΟΡΩΝ" (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΣΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ).
chron... (8/12/2016, 10:56) Ποτέ δεν ψάχνω να δω που κατασκευάστηκε το αυτοκίνητο που διάλεξα. Σημασία δίνω στο αποτέλεσμα, δηλαδή αν το αυτοκίνητο έχει τη ποιότητα και τα χαρακτηριστικά που με ενδιαφέρουν για τη χρήση που το έχω ανάγκη. Δεν έχω συγκεκριμένη προτίμηση σε χώρα και μιας κι έχω δοκιμάσει από διάφορες χώρες κι όχι μόνο Ευρωπαϊκές και Ιαπωνικό και Αμερικανικό, σας λέω ότι δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στην αξιοπιστία, τουλάχιστον για τα πρώτα 10 χρόνια. Κανένα μοντέλο δεν μου βγήκε τόσο πολύ ζημιάρικο που να με κάνει να το πετάξω. Αυτό που έχει σημασία είναι να τηρείς τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, τα service στην ώρα τους και γενικά να το προσέχεις και να μη το κακομεταχειρίζεσαι. Η εμπειρία μου λέει ότι όταν βάλεις μετατροπή στο αυτοκίνητο ή στο συντηρεί κάποιος μη εξουσιοδοτημένος, αυξάνονται οι πιθανότητες βλαβών. Τώρα βέβαια όταν έκανα test drive ένα αυτοκίνητο που μοσχοπουλάει (Ιαπωνικό SUV 2016) και με το που ξεκίνησα έκανε σφύριγμα μόλις άφησα τον συμπλέκτη (μάλλον ο δίσκος;) έφυγα μακριά. Αν λοιπόν κάποια κατασκευάζονται στη Κίνα ή την Τουρκία και η ποιότητα κατασκευής είναι εφάμιλλη με τα Ιαπωνικά ή Ευρωπαϊκά εργοστάσια, δεν με πειράζει η χώρα κατασκευής.
phili... (8/12/2016, 10:25) japan flag: δες video στο youtube από εργοστασια της nissan και της honda στην Αγγλια και θα αλλαξεις γνωμη. Με τον τροχό κάνουν το φινίρισμα στο σασί και το πιστόλι στο χρώμα και η γραμμή παραγωγής είναι παλιά και όχι αυτοματοποιημένη. Δες το εργοστασιο της skoda και της vw και θα δεις διαφορά. Tα προβλήματα των αυτοκινήτων όταν δεν προέρχονται από τον σχεδιασμό (τεχνογνωσία) οφείλονται στις χαμηλές προδιαγραφές των εξαρτημάτων και στον ανθρώπινο παράγοντα
mostr... (8/12/2016, 10:00) @filippos Δεν εχει σημασια η κουλτουρα. Ολα γινονται με ρομποτ τωρα και απλα οι ανθρωποι επιβλεπουν. Ο,τι ρομποτ υπαρχουν στην Ιαπωνια τα ιδια υπαρχουν και οπουδηποτε αλλου. Οι ανθρωποι επεμβαινουν ελαχιστα στη γραμμη παραγωγης. Η διαφορα εγκειται στο οτι οι Ιαπωνες παντα απο τα ρομποτ μεχρι και ολα τα επιμερους εξαρτηματα του αυτοκινητου επιλεγουν τις καλυτερες ποιοτητες ενω οι ευρωπαιοι μεχρι και τα ρομποτ τους ειναι ελαττωματικα!!!
achil... (8/12/2016, 09:28) Αυτή η παγκοσμιοποίηση μας έφαγε. Φυσικά και έχει διαφορά το πού κατασκευάζεται ένα προϊόν. Τώρα, οι φιλοδοξίες των εργοστασιαρχών έχουν φτάσει τα σημερινά προϊόντα να είναι ευτελούς (πραγματικής) αξίας. Από την άλλη, λόγω ακριβώς της παγκοσμιοποίησης, δεν έχει πλέον μεγάλη σημασία η καταγωγή της μητρικής εταιρείας παραγωγής του αυτοκινήτου.
gazir... (8/12/2016, 09:28) Τα corolla 92-97 μοντέλο κατασκευάζονταν εξ ολοκλήρου Ιαπωνία Δες πόσο πιο γερό και αξιόπιστο ήταν σε σχέση με το ακριβώς επόμενο μοντέλο που έβγαλε μετά (εννοώ εκείνο το στρογγυλοφαναρο) που το έβγαζε Ευρώπη Έχω ακούσει βέβαια και κάποια corolla που βγήκαν αργότερα στην Τουρκία εμφάνισαν μικροπροβλήματα Η TOYOTA χάλασε τη φήμη της Τώρα όσο για την VW ή Γερμανία βγάλει ένα αυτοκίνητο ή αλλού προβλήματα συνεχώς ακούγεται ότι έχει τα τελευταία χρονια
stexa... (8/12/2016, 11:02) Πιστεύω ότι το ερώτημα, θα έπρεπε να τεθεί σε άλλη βάση. Δηλαδή: Αν πηγαίνατε στην αντιπροσωπεία και είχατε να επιλέξετε ένα αυτοκίνητο μάρκας ας πούμε Nissan Micra και είχατε την δυνατότητα επιλογής. Το Micra Ιαπωνίας με τιμή 14.000 ή το Micra Τουρκίας με τιμή 12.000, τότε ποιά θα ήταν η απόφαση σας; Αυτή η απάντηση θα έδινε το αληθινό στίγμα της ερώτησης σας, κατά πόσο δηλαδή υπάρχει εμπιστοσύνη στα εργοστάσια συναρμολόγησης στις χώρες, χωρίς ιδιαίτερη παράδοση στα αυτοκίνητα. Ευχαριστώ...
georg... (7/12/2016, 14:23) Πες τα κ. loukia
nolja... (7/12/2016, 13:25) KAPOTE ENA PROION EGRAFE "MADE IN GERMANY" I "MADE IN USA" I "MADE IN FRANCE" KAI KRATAGE MIA ZOI.TORA TO IDIO PROION GRAFEI "MADE IN CHINA" KAI KRATAI TO POLI 5 XRONIA.ME PIANETE?
kosta... (7/12/2016, 11:28) Εχω νισσαν αλμερα του 2000 ως το 2002 ερχοταν απο Ιαπονια, μετα το 2002 απο Αγγλια, μεγαλη διαφορα και πολλα καινε και λαδι, το δικο μου μετα απο 16 χρονια και 225000 χλ ειναι αψογω.
phili... (7/12/2016, 10:59) japan Flag : δηλαδή ο εργάτης στο Μεξικό ή στην Μαλαισία ή στην Αγγλία έχει την ίδια κουλτούρα και ποιότητα εργασίας με τον Ιάπωνα?
mostr... (7/12/2016, 10:19) Τα γερμανικα ειναι σαραβαλα οπου και αν φτιαχνονται και τα ιαπωνικα ειναι απολυτα αξιοπιστα οπου και αν φτιαχνονται! おはようございます!
ferra... (6/12/2016, 22:56) Και βέβαια μετράει το που κατασκευάζεται ένα προϊόν.-Όσο και να κάνεις τους πεινασμένους βιομηχανικούς εργάτες ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ...και όποιους άλλους κάτι άλλο!!!Είδαμε και στην χώρα μας πολλούς που ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΦΕΡΑΝΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ, ΑΥΤΟ ΤΟ 'ΤΑ ΞΕΡΩ/ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ'... σπίτια 5 ετών να χρειάζονται ανακαίνιση, γιατροί σε λάθη ζωής και θανάτου, και πόσα άλλα.-Όσο και να έχεις ανάγκη τα χρήματα, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΥ, κ.τ.λ. είναι πάρα πολύ δύσκολο... να πετύχεις... υπάρχουν εξαιρέσεις, επιμονή, υπομονή, κ.τ.λ. για να επιβεβαιώνουν τον ΚΑΝΟΝΑ.-
nikos... (8/12/2016, 15:10) Η πρωτη μου επιλογη και η κορυφαια ειναι τα Γερμανικα τα οποια ειναι απλα τα καλυτερα σε αξιοπιστια, ασφαλεια, ποιοτητα, οδικη συμπεριφορα αλλα και τεχνολογιες. Μετα εχω τα Ιαπωνικα. Οι Γερμανοι δεν παιζονται σε θεματα αξιοπιστιας και το εχουν αποδειξει. Μιλαμε για ιερα τερατα, τοσο για το κυος τους οσο και την αντοχη τους στο χρονο. Τι να πρωτοπεις για τις Mercedes, Audi, VW(με ολες τις θυγατρικες), Opel, BMW, Ford, Mini, Porsche που ειναι απλα οι καλυτερες. Δεν εχουν απλα αντιπαλο.