Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy «Χαρακίρι» με τα τούρμπο;
Διαβάστηκε από 6713 αναγνώστες

Παραμένουν πιο αξιόπιστα τα γιαπωνέζικα αυτοκίνητα ακόμα και σήμερα ή τώρα που είναι τούρμπο έγιναν το ίδιο με τους ευρωπαίους κατασκευαστές; Πόσο έχουν αλλάξει τα ιαπωνικά στην εποχή του τούρμπο; Παραμένουν πιο αξιόπιστα τα γιαπωνέζικα αυτοκίνητα ακόμα και σήμερα ή τώρα που είναι τούρμπο έγιναν το ίδιο με τους ευρωπαίους κατασκευαστές; Πόσα χρόνια ακούγαμε το επιχείρημα ότι οι Ιάπωνες κατασκευαστές δεν θα αλλάξουν τα ατμοσφαιρικά τους μοτέρ λόγω αξιοπιστίας; Και τώρα που όλοι τους προσφέρουν τούρμπο μοτέρ, τι έγινε; Χάθηκε η αξιοπιστία τους; Είναι ακόμη αξιόπιστα τα γιαπωνέζικα αυτοκίνητα;
Σαφώς οι κακές γλώσσες πάντοτε θα υπάρχουν. Και σαφώς για όλα θα υπάρχει μία εξήγηση αλλά πολλές δικαιολογίες. Έτσι έγινε και με το τούρμπο. Όταν πολλοί κατασκευαστές έμπαιναν με τα μούτρα στην τεχνολογία τούρμπο και δεν άφησαν μοτερ για μοτέρ που να μην υπετροφοδοτήσουν, άλλοι δεν ήθελαν καν να ακούσουν.

Σαφώς το τούρμπο ήταν για ένα διάστημα μια τεχνολογία που δεν ήταν σίγουρο ότι θα καθιερωθεί. Σαφώς και χρησιμοποιήθηκε από πολλές μάρκες ως ένας τρόπος να κερδίσουν την μάχη του μάρκετινγκ που θέλει όσο πιο πολλά άλογα από λίγα κυβικά.

Το γεγονός όμως ότι οι Ιάπωνες κατασκευαστές δεν μπήκαν νωρίς στο τούρμπο δεν έχει να κάνει με την αξιοπιστία, όσο με το προφίλ και τη φιλοσοφία τους. Δεν είναι και πολλά χρόνια που Honda και Toyota εξέλισσαν ατμοσφαιρικά μοτέρ με έμφαση στη μείωση των τριβών και των απωλειών στη διαδικασία της εισαγωγής προσφέροντας επιδόσεις πολύ κοντά σε αυτές των τούρμπο, τουλάχιστον σε ότι αφορά την ισχύ. Ήταν αυτά τα μοτέρ πιεσμένα; Ήταν αναξιόπιστα; Όχι.

Απλά έκαναν το πέρασμα στο τούρμπο πιο ανώδυνο. Οι Ιάπωνες κατασκευαστές έχουν τη δική τους φιλοσοφία. Σίγουρα η αξιοπιστία είναι πιο ψηλά στις προτεραιότητές τους, και λόγω ίσως κουλτούρας να μην αρκούνται σε μία εγγύηση και ένα πολύ καλά στημένο after sales που θα κάλυπταν ενδεχόμενες ζημιές λόγω αναξιοπιστίας. Οι Ιάπωνες καμαρώνουν όταν δεν υπάρχει λόγος να καλύψουν ζημιές μέσα στην εγγύηση.
Και έτσι μπορεί να πει κανείς, πως πάλι, πέρασαν στα τούρμπο τώρα που η τεχνολογία είναι ώριμη, η εξελίξεις σε τριβές και απώλειες από πλευράς τους ολοκληρωμένες, και έτσι μπορούν να προσφέρουν την αξιοπιστία που θέλουν.

Κάποιοι άλλοι θα πουν πως είναι απλά συντηρητικοί, ενώ κάποιοι πιθανώς να σκέφτονται πως απλά δεν ασχολούνται και τόσο με την αξιοπιστία πια οπότε δεν τους νοιάζει να σπάει και κανένα μοτέρ κάθε τόσο.

Εσείς όμως τι λέτε; Υπάρχει ακόμη αυτή η κουλτούρα πιστεύετε στους Ιάπωνες κατασκευαστές που θέλει την αξιοπιστία θέμα τιμής και έτσι τα αυτοκίνητά τους δεν σπάνε δεν χαλάνε; Ακόμη και στην εποχή του τούρμπο; Ή μήπως έγιναν το ίδιο με τους ευρωπαίους κατασκευαστές σε αυτό το σκέλος; 
 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
Nikos... (10/12/2016, 17:35) Re nolian mathe ligw apo istoria autokinisis kai meta mila min petate mparoufes
stath... (10/12/2016, 12:20) Πέρα από την αξιοπιστία του κάθε κατασκευαστή, μεγάλο ρτόλο παίζει και ο χρήστης του αυτοκινήτου, ειδικά για όσα αυτοκίνητα έχουν turbo. Για τα αυτοκίνητα αυτά ισχύει ότι θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι η θερμοκρασία του λαδιού (όχι του νερού) να φθάσει τη θερμοκρασία λειτουργίας του, γύρω στους 80 βαθμούς και μετά να πατάμε το γκάζι μέχρι τέρμα. Επίσης μετά από μια γρήγορη διαδρομή, να μην βιαζόμαστε να σβήσουμε τον κινητήρα, αλλά να περιμένουμε λίγα λεπτά, στο ρελαντί και μετά να τον σβήσουμε. Αυτό διότι το turbo περιστρέφεται με κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες στροφές το λεπτό και αν σβήσουμε τον κινητήρα το turbo δεν σταματάει να περιστρέφεται πολύ γρήγορα και θα μείνει από λάδι, οπότε χωρίς λίπανση θα φθαρεί πολύ γρήγορα. Όπως ξέρουμε το λάδι που λιπαίνει το turbo έρχεται από το κύκλωμα λίπανσης του κινητήρα, ο οποίος όταν σβήσει, σταματάει να στέλνει λάδι στο turbo. Επίσης θα συμφωνήσω με τον alfa romeo fs, ως φανατικός φίλος και εγώ των Alfa Romeo, με τη διαφορά ότι εγώ δεν κατάφερα ποτέ να αποκτήσω μια Alfa Romeo, αλλά απέκτησα μια Maserati, που κάνει το ίδιο, πλην όμως λιγότερο αξιόπιστη. Παρ΄όλα αυτά προτιμώ ένα αυτοκίνητο, που μου αρέσει και ας χαλάει, παρά ένα που να μην χαλάει, αλλά να μη μου αρέσει. Στην περίπτωση αυτή, μια λύση είναι να έχεις δύο αυτοκίνητα, ένα αξιόπιστο για καθημερινό και ένα που σου αρέσει για τις βόλτες σου.
laios... (10/12/2016, 09:03) Οπότε να πάρουμε αξιόπιστο vw έ; Όξωωωωωω!
FSTAV... (10/12/2016, 00:33) Τι σημασία έχει αν το αυτοκίνητο είναι ιαπωνικό, γερμανικό, ιταλικό ή οποιασδήποτε άλλης χώρας; Σημασία έχει να είσαι ερωτευμένος μαζί του. Μπορεί να είναι ένα υπεραξιόπιστο ιαπωνικό, ένα καλοκατασκευασμένο γερμανικό, ένα ψυχωμένο ιταλικό. Μπορεί να έιναι κορεάτικο, αμερικάνικο, αγγλικό. Ας είναι ότι θέλει. Η καρδιά μας χτυπάει πάντα για ένα. Τί νόημα έχει να ασχολούμαστε με το ποιο είναι καλύτερο όταν ο καθένας μας γνωρίζει μέσα του ή τουλάχιστον θα έπρεπε να γνωρίζει ποιο είναι το καλύτερο γι'αυτόν; Ναι, συμφωνώ ότι τα ιαπωνικά είναι τα πλέον αξιόπιστα. Συμφωνώ ότι τα γερμανικά είναι από τα πλέον καλοφτιαγμένα. Η δικιά μου καρδιά όμως ανήκει στα ιταλικά και συγκεκριμένα στην Alfa Romeo. Ναι, μπορεί να χαλάνε πολύ συχνότερα, μπορεί να μ'αφήσουν στο δρόμο, μπορεί ακόμη και κάποτε να παίρνανε νερό, όπως σε κάποιο τέστ μιας Alfa Romeo 33 πριν πολλά χρόνια. Δε με νοιάζει όμως, γιατί αυτή η μάρκα είναι το πάθος μου. Όσο κι αν ταλαιπωρηθώ, όσο κι αν με κουράσει, αυτή θέλω να οδηγώ, μ'αυτήν θέλω να ταξιδεύω. Κι αυτό πιστεύω ότι είναι και το νόημα της αυτοκίνησης. Ασχολούμαι με τα αυτοκίνητα από το 1992 και ποτέ μα ποτέ μου δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να μου πει ποια μάρκα είναι καλύτερη και ποια όχι. Το καλύτερο για τον καθένα είναι αυτό που πραγματικά γουστάρει και σ'αυτό δεν υπάρχει σωστό και λάθος.
tokko... (9/12/2016, 23:16) Δεν θα βαλουμε δα στο ιδιο τσουβαλι γιαπωνεζους με γερμανους...ημαρτον! Οι ιαπωνες ειχαν και εχουν σημα κατατεθεν την αξιοπιστια τους που ειναι κορυφαια στον πλανητη,αντιθετα με τους γερμανους που ειναι για να τους κλαινε οι ρεγγες. Μια βολτα στα συνεργεια η τα κατα τοπους ρεπορταζ και αναλυσεις σε ερευνες διεθνως για το ποιος εχει την πρωτια φτανει να μας δειξει την αληθεια...παντως μονο γερμανος δεν θα ειναι και αυτο ειναι γεγονος,μαλλον απο ανατολη μερια εχει λημερια!!
ferra... (9/12/2016, 18:27) Ναί μειώθηκε η αξιοπιστία των Ιαπώνων σε ότι δεν είναι made in japan!!! Όμως και πάλι σε σχέση με τους Ευρωπαίους κατασκευαστές είναι πολύ πιο αξιόπιστοι οι Ιάπωνες!!!Ότι βέβαια είναι made in japan ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΟΥ!!! Μπορούν και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές οχημάτων να είναι αξιόπιστοι.-ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ;;;ΚΑΙ ΑΝ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΜΕ ΛΙΓΟ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΑΙΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΘΑΝΕ.- Αγοράζεις Γερμανικό όχημα με πάνω από 300000 ευρώ και βγάζει γελοίες βλάβες=ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΣ ΕΒΓΑΖΕ και αγοράζεις με 20000 ευρώ τύπου Ιαπωνίας όχημα και είναι πιο ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ, ΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ!!! Ρωτήστε ένα μηχανουργό να σας πει γιατί τα Ευρωπαϊκά μοτέρ είναι πιο αναξιόπιστα σε σχέση με τα Ιαπωνέζικα, τύπου Ιαπωνίας, Κορεάτικα, Αμερικάνικα, Ισραηλινά...
mostr... (9/12/2016, 18:18) @nolian Εγω λεω καλυτερα να ζητησω συγνωμη απο ολη τη γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια, απο τον Σοϊμπλε, απο τη Μερκελ, απο τον Χιτλερ και μετα να κανω και ενα χαρακιρι για τα εγκληματα που διεπραξα ωε Ελληνας εις βαρος τους!!! Μερικοι εδω μεσα μαζι με τον γερμανοτσολια το εχετε τερμαατισει λεμε!
kouka... (9/12/2016, 16:18) Ποιός άργησε; δεν σας καταλαβαίνω για άλλη μια φορά... DAIHATSU CHARADE ΤΟΥ '86, 1.000cc με 101 άλογα, τρικύλινδρο με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο που ακόμα κυκλοφορεί απροβλημάτιστο στροφάροντας πάνω από 8.000rpm... με το Downsizing ασχολήθηκαν οι Ιάπωνες 20 χρόνια πριν από τους άλλους, όπως κάνουν σε όλα... Suzuki cappuccino 657cc turbo, με τα 63 άλογα??? Subaru Vivio 658cc supercharged με 64 άλογα??? 20 χρόνια μετά, όλοι οι άλλοι... στα '90s η Ιαπωνία τα άφησε πίσω της αυτά και την έψαξε με εξέλιξη ατμοσφαιρικών δυνατών και αξιόπιστων μοτερ. 10 χρόνια μετά, όλοι οι άλλοι... Στα τέλη των 90s, μπαίνοντας στα 00s οι Ιάπωνες παράγουν υβριδικά, 10 χρόνια μετά, όλοι οι άλλοι. Σήμερα οι Ιάπωνες παράγουν και υδρογονοκίνητα, σε 10 χρόνια εύχομαι το περιοδικό σας να υπάρχει και να δοκιμάζει το "ΝΕΟ" προϊόν της VAG που θα κινείται με υδρογόνο...
info... (9/12/2016, 13:04) Γιατί θα πρέπει να πάρουμε σαν δεδομένο ότι ο Ιάπωνας είναι αξιόπιστος;
nolja... (9/12/2016, 12:24) OXI,APLA DIKAIONETE I VW POU TO EKANE PROTOS.VRE JAPAN FLAG EINAI ALITHEIA OTI EIXE PROVLIMATA I VW ALLA TO KATHETI KAINOURGIO PANTA EXEI PROVLIMATA MEKRI NA EINAI TELEIO.KAI I VW TO TOLMISE KAI THYSIASTIKE KAI GIA TOUS ALLOUS.KAI I ALES ETAIRIES TA VRIKAN OLA ETOIMA.KAI I KOLLITOI SOY I IAPONES.GIA AYTO ZITISTE SYGNOMH APO THN VW.
vagge... (9/12/2016, 10:41) εγώ ένα πράγμα έχω να πω, ως κάτοχος yaris 1.3 2002..το yaris συνεχίζει να είναι ατμοσφαιρικό, να μην βγάζει προβλήματα όλα τα χρόνια της κυκλοφορίας του στην αγορά..τα 100 άλογα με το dual vvti μπορεί να είναι λίγα για τα σημερινά δεδομένα, όμως παραμένουν αξιόπιστα και σε ασφαλή επίπεδα για τον κυβισμό του κινητήρα..και το βασικό παραμένουν προσιτά για την τσέπη των περισσοτέρων Ελλήνων μιας και τα turbo έχουν μεγαλύτερη ανάγκη σε service κλπ..
mostr... (9/12/2016, 10:11) Αν ειχαν ιχνος φιλοτιμιας μεσα τους οι γερμανοι, αυτοι θα επρεπε να κανουν χαρακιρι με τις αμετρητες "αστοχιες υλικου" (ετσι βαφτιζουν τις φτηνιαρικες ποιοτητες υλικων που επιλεγουν) και τις παρανομιες τυπου dieselgate αλλα δυστυχως εχουν καβαλησει απο χρονια το καλαμι ως η εκλεκτη φυλη του πλανητη...