Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Τι άλλαξε και η Lancia λανσάρισε την Ypsilon και με μοτέρ βενζίνης;
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Τι μάθαμε από τα 2 αστέρια της Mustang στο EuroNCAP;
Διαβάστηκε από 16379 αναγνώστες

Φυσικό είναι να υπάρχει ένα σοκ κάθε φορά που ένα αυτοκίνητο καταφέρνει μόλις 2 αστέρια στις δοκιμές NCAP. Όμως η περίπτωση της Mustang είναι διαφορετική. Τι μάθαμε από αυτήν όμως; Mόνο 2 αστέρια κατάφερε να αποκομίσει η Mustang στο NCAP. Φυσικό είναι να υπάρχει ένα σοκ κάθε φορά που ένα αυτοκίνητο καταφέρνει μόλις 2 αστέρια στις δοκιμές NCAP. Όμως η περίπτωση της Mustang είναι διαφορετική. Τι μάθαμε από αυτήν όμως; Η τελευταία φορά που ένα μοντέλο πήρε μόνο δύο αστέρια στο EuroNCAP ήταν η Lancia Ypsilon το 2015, ενώ παλιότερα ακόμη ένα σοκ είχε έρθει όταν μόνο δύο αστέρια απέσπασε στην ίδια δοκιμή και το Jeep Compass το 2012.
Θα περίμενε κανείς πως μάθανε οι κατασκευαστές το μάθημά τους και πως τέτοιες επιδόσεις δεν είναι πλέον αποδεκτές αλλά ούτε και πιθανόν να τις ξαναδούμε. Και τώρα έχουμε τη Mustang.

Όμως η περίπτωση της Mustang είναι λίγο διαφορετική, και από αυτήν μπορούμε να μάθουμε μερικά πράγματα. Η διαφορά της Mustang με τα άλλα δύο διάστερα μοντέλα, είναι ότι πρόκειται για ένα αμερικανικό αυτοκίνητο. Ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στις ΗΠΑ με πρώτη έννοια τους εκεί κανονισμούς ασφαλείας.
Έτσι η Μustang πήγε στο EuroNCAP έχοντας μόνο τις βασικές αλλαγές σε σχέση με το αμερικανικό μοντέλο, ώστε να καλύψει τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές και να μπορεί να πωλείται στην Ευρώπη.

Και έτσι στις δοκιμές δεν τα πήγε καλά. Όχι τόσο στην στάνταρ δοκιμή για την προστασία των ενηλίκων επιβατών, όπου πήρε 72%, ένα όχι και σπουδαίο σκορ αλλά όχι και κακό, όσο στην προστασία των παιδιών, των πεζών και στον εξοπλισμό ασφαλείας.
Το πρόβλημα, όπως δήλωσε και το EuroNCAP είναι ότι η Mustang σχεδιάστηκε γύρω από τις αμερικανικές δοκιμές πρόσκρουσης όπου τα πήγε μία χαρά, ενώ απέναντι στον Ευρωπαϊκό τρόπο δοκιμής δεν τα κατάφερε αντίστοιχα. 
Τρακάρουν τα αυτοκίνητα αλλιώς στην Αμερική; Όχι, δοκιμάζονται όμως αλλιώς.

Έτσι για τους πεζούς η Mustang δέχθηκε μόνο τις ελάχιστες μετατροπές για να περάσει την έγκριση τύπου, και φυσικά πάτωσε στο EuroNCAP, αφού δεν υπήρξε καμία σχεδίαση για αντίστοιχη πρόσκρουση.  Αντίστοιχα το σύστημα προειδοποίησης πρόσκρουσης που διαθέτει στάνταρ η Mustang στην Αμερική, δεν προσφέρεται στην Ευρώπη και έτσι στον εξοπλισμό το σκορ έπεσε μόλις στο 16%.

Φαίνεται ότι η Ford δεν περίμενε το EuroNCAP να δοκιμάσει την Mustang και έτσι προτίμησε να μην κάνει αλλαγές που βοηθούν στο συγκεκριμένο τεστ, σε ότι αφορά τη λειτουργία των ζωνών ασφαλείας, και τους αερόσακους, με αποτέλεσμα αυτά τα συστήματα στις προσκρούσεις να μην λειτουργήσουν όπως «αρέσει» στο EuroNCAP.
Για το 2017 η Ford θα λανσάρει την φρεσκαρισμένη φουρνιά Mustang με πλήρη εξοπλισμό που θα καλύπτει τις ανάγκες ενός επιτυχούς τεστ. Το ερώτημα είναι, ο εξοπλισμός αυτός βελτιώνει την ασφάλεια ή μόνο τα αποτελέσματα του τεστ;
Εσείς πως το βλέπετε;

Τι μάθατε από αυτή την αποτυχία της Mustang στο EuroNCAP; Κλόνισαν τα ευρήματα την εμπιστοσύνη σας στα αποτελέσματα των δοκιμών; Στη Ford; Πως είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο που είναι καλό για τα αμερικάνικα τεστ ασφάλειας να παίρνει μόνο 2 αστέρια στην Ευρώπη;
 
 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
ferra... (20/2/2017, 01:58) Καμία βασική διαφορά κύριε Χρήστο ΔΕΝ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ.- Μπορεί, κ.τ.λ. είτε να με καταλαβαίνετε, είτε να επιμένετε, είτε οτιδήποτε άλλο... δεν το γνωρίζω... Οι μάρκες που σας αναφέρω είναι ΑΠΟ ΜΙΚΡΕΣ ΒΙΟΤΕΧΝΙΕΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ.-Τι σημαίνει αυτό ΝΑ ΕΞΗΓΉΣΩ τότε... σημαίνει ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ, ΟΠΩΣ Π.Χ. Η TOYOTA, H VW, H MERCEDES, Κ.Τ.Λ. Η διαφορά είναι στα ΠΟΣΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ.- ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, Κ.Τ.Λ. Γνωρίζετε την ιστορία της ferrari; Που κατά τα λεγόμενα σας, την γνωρίζουν όλοι, είναι ακριβή, κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ. ΩΣ ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ, ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ, ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.- Από μερικά οχήματα που πουλούσε το χρόνο έφτασε στα 6000 κομμάτια το χρόνο, κ.τ.λ. ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ.- ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΟΥΛΟΥΣΕ 30 ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ Π.Χ. ΟΜΩΣ καθείς όπως το κρίνει, κ.τ.λ. Και να σας απαντήσω σε αυτά που λέτε και να το κλείσω, είτε το καταλαβαίνετε, είτε, όχι, κ.τ.λ. ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ... Και τα υπόλοιπα οχήματα είτε αυτά που αναφέρω είτε άλλα ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΣΤΑΝΤΑΡ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.- Κάνετε πάρα πολύ μεγάλο λάθος του να λέτε ότι στην bugatti μιας και είναι στη συζήτηση μας, ο πελάτης δεν μπορεί να αλλάξει κάτι πέρα από το αισθητικό κομμάτι.- Είτε δεν γνωρίζετε, είτε κάτι άλλο... ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ BUGATTI KAI THN KAΘΕ BUGATTI KAI ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ STATION WAGON ΝΑ ΣΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ COUPE ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ.- ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΦΥΣΙΚΑ, Κ.Τ.Λ. ΟΜΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΕΝΙΟΤΕ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ.- Τα συγκεκριμένα Αμερικάνικα μοντέλα όπως και πολλά άλλα, όπως η bugatti και η κάθε bugatti, βγαίνουν από εκεί και πέρα το αν θέλεις να κάνεις τις όποιες αλλαγές, μετατροπές, κ.τ.λ. παντού, κάπου, κ.τ.λ. ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ... ΕΝΙΟΤΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ.- Οι μικρές βιοτεχνίες κάποιες ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ PAGANI NA KATAΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΑΣΙ, ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΤΕΡ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.- Το αν εσείς προσωπικά κρίνετε ότι πρέπει, κ.τ.λ. το όχημα σας να είναι αναγνωρίσιμο είναι προσωπικο σας δικαίωμα, κ.τ.λ. και το σέβομαι απόλυτα... ΟΜΩΣ προσωπικά και εγώ και η οικογένεια μου ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΙ, Κ.Τ.Λ. Είμαι γνωστή στους κύκλους μου.- Δεν ψάχνω να κάνω "ΟΝΟΜΑ" ΜΕ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΟΥ=ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ... Πλέον χρηματικά ΚΟΝΤΡΕΣ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΟΣΟΙ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΔΕΝ ΜΕ ΒΑΖΟΥΝ.- Οι άσχετοι, ημιμαθείς, κ.τ.λ. ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΤΕΤ Α ΤΕΤ.- Τρελλαίνομαι, ηδονίζομαι, κ.τ.λ. όταν ο άλλος έχει καμιά porsche π.χ. ιπποδύναμης 1800 αλόγων και προσωπικά ενά μη γνωστό όχημα και ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΛΑ ΑΠΟ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ.- ΤΡΕΛΛΟ ΓΕΛΙΟ ΜΙΛΑΜΕ, ΠΟΛΥ ΤΡΕΛΛΟ.- Έκανα και κάνω πολλές τερατογενέσεις στα οχήματα μου, είτε μηχανικές, είτε οτιδήποτε άλλο, είμαστε συλλέκτες τέτοιων οχημάτων στην οικογένεια μου, και χαιρόμαστε γι'αυτό πάρα πολύ.-Χορτάτοι είμαστε.- Και ότι κάνουμε το κάνουμε ωστε να πετύχουμε και να διδάξουμε τους υπολοίπους και ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, ΟΠΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΦΟΒΟ "ΔΥΝΑΜΗΣ"... Αν κρίνετε, κ.τ.λ. μπορείτε να ακούσετε την όποια φίλη σας και να μην αγοράσετε nissan gt, αγοράστε κάτι άλλο στα ίδια χρήματα, κ.τ.λ. προσωπικό δικαίωμα σας είναι... επίσης μπορείτε να αγοράσετε και το nissan και κάτι άλλο και άλλο, κ.τ.λ. Δεν υπάρχει το τέλειο, είναι το τι θέλει να έχει κάνεις, το πότε, κ.τ.λ. ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΥΛΟ ΧΟΡΤΑΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ κύριε Χρήστο.- Κάπου θα κερδίσεις και κάπου θα χάσεις, αν μπορείς, κ.τ.λ. τα αγοράζεις όλα ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΑΜΕ.- Αλλιώς κάνεις τις όποιες επιλογές σου, στις οπόιες δεν έχει πρέπει, και δεν πρέπει, κ.τ.λ.
c.bin... (19/2/2017, 17:06) Ναι κυρία Λουκια, αλλά η βασική διαφορά παραμένει. Η Bugatti, βγαίνει από γραμμή παραγωγής με στάνταρ προδιαγραφές. Ο πελάτης δεν μπορεί να αλλάξει κάτι πέρα από το αισθητικό κομμάτι. Αντίθετα στα συγκεκριμένα αμερικανικά μοντέλα, μπορεί να αλλάξει τα πάντα αφού στην ουσία αυτός δίνει τα λεφτά για να φτιαχτεί το αμάξι και μάλιστα τα δίνει πριν το πάρει στα χέρια του, γιατί αυτές οι εταιρείες, δεν μπορούν να σηκώσουν το κόστος κατασκευής του οχήματος μόνες τους. Εκεί πάει και το customαρισμα που ανέφερα. Και έπειτα παίζει ρόλο και το κατά πόσο το όχημα είναι αναγνωρίσημο. Ολοι-σχεδον-θα αναγνωρίσουν μια Bugatti στον δρόμο. Ποιος θα αναγνωρίσει όμως ένα Dagger ή ένα Venom? Ποιος θέλει να δώσει τόσα λεφτά -ειδικά στην Ελλαδα- και να μην ξέρει κανένας τι οδηγαει, άρα και πόσο κοστίζει για να ξέρει αν θα τον θαυμασει ή όχι? Εδώ είπα κάποτε σε μια φίλη μου ότι θέλω να αγοράσω ένα Nissan GT και μόλις της είπα πόσο περίπου κοστίζει, μου λέει "μα καλά, θα δώσεις τόσα λεφτά για Nissan?"
ferra... (19/2/2017, 16:16) Κύριε Χρήστο δεν είναι έτσι όπως τα λέτε τα πράγματα και αντιλαμβάνομαι το τι λέτε έτσι όπως το θέτετε ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ... Οι εταιρείες που αναφέρω δεν είναι custom, ούτε βελτιωτικοί οίκοι, κ.τ.λ. είναι όμως μικρές βιοτεχνίες οχημάτων, που βγάζουν, πωλούν, κ.τ.λ. ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ τα οχήματα τους στον κόσμο, όπου και αν βρίσκεται αυτός... Το θέμα είναι εμείς το τι προτιμάμε βάση ιδιοσυγκρασίας, κ.τ.λ. στο οποίο θέμα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ, ΧΛΕΥΑΣΜΟΥΣ, Κ.Τ.Λ. Δεν φτιάχνουν καθόλου ένα όχημα για διαφημιστικούς λόγους, μουσιακούς, συλλεκτικούς, κ.τ.λ. και ανάλογα τις παραγγελίες τους προσαρμόζονται και αυτοί ... Επίσης και στην Ευρώπη, και στην Ιαπωνία, κ.τ.λ. μπορούν να κυκλοφορήσουν ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΑ, με χειρουργικές "μετατροπές" ελεό νορμών ρύπων... Και π.χ. ford focus rs να βελτιώσεις σε οίκο στην Ευρώπη, την Ιαπωνία, την Αμερική, κ.τ.λ. ΝΟΜΙΜΑ ΚΤΕΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ... αν δεν θέλεις να δωροδοκείς, κονέ, κ.τ.λ. τότε χαρτογραφούν έτσι τον κινητήρα ώστε να πληρή την νομοθεσία για τους ρύπους... βέβαια σε καμία των περιπτώσεων δεν μπορεί να αποδόσει ο εν λόγω κινητήρας, όπως αν δεν λέμβανε ο βελτιωτής τις νόρμες περί ρύπων... δεν γίνεται όμως τελικά να τα έχουμε όλα στην ζωή μας... και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο... από αλλού θα "κερδίσουμε" και από αλλού θα "χάσουμε"... κάνουμε τις όποιες προσωπικές επιλογές μας... Υπάρχουν και άλλες λύσεις οι οποίες κοστίζουν σε χρόνο και χρήμα... οπότε και εκεί το επιλέγουμε... δηλαδή να έχουμε δύο εγκεφάλους στον ίδιο κινητήρα ώστε και να πληρή τις νόρμες καυσαερίων και όχι... όμως το κόστος ανεβαίνει, όπως και ότι αν δεν μπορούμε να το κάνουμε μόνοι μας=απαιτείται χρόνος και χρήμα, θα απευθυνθούμαι σε κάποιον ειδικό=οπότε και εδώ απαιτείται κόστος και χρόνος...
giann... (19/2/2017, 16:03) Καλησπέρα, Αυτό που υποπτευόμουν εδώ και χρόνια..... Ότι δηλαδή, είναι για τις συγκεκριμένες διαδικασίες του EuroNCAP που στοχεύουν οι (ευρωπαίοι κυρίως) κατασκευαστές, για να αυξηθούν οι πωλήσεις κ το μάρκετινγκ, και δεν αντανακλούν 100% την πραγματικότητα σε αληθινή σύγκρουση! Ο,τι δηλαδή χειρότερο για το κοινό...
c.bin... (19/2/2017, 15:43) Λουκια, τα παραδείγματα αμερικανικών μοντέλων που αναφέρεις, έχουν μια βασική διαφορά με την Bugatti. Δεν είναι μοντέλα παραγωγής. Φτιάχνουν ένα αμάξι, το πουλάνε και τέλος. Μιλάμε στην ουσία για custom αυτοκίνητα τα οποία στην Αμερική μπορούν να κυκλοφορήσουν νόμιμα, όχι όμως και στην Ευρώπη. Η Bugatti, παραμένει το πιο γρήγορο αμάξι παραγωγής στον κόσμο. Από εκεί πέρα στο τι μπορεί να φτιάξει ο κάθε βελτιωτικος οίκος δεν υπάρχει όριο. Αλλά στην ουσία μιλάμε για αυτοκίνητα επίδειξης και όχι κάτι που μπορεί να κυκλοφορήσει στον δρόμο και να χρησιμοποιηθεί έστω και για βόλτα....
ferra... (14/2/2017, 17:30) Τα πράγματα με την σειρά... τα crash tests των Αμερικανών είναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΆ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΩΝ ΕΥΡΩ(ΠΑΙΩΝ) ΤΡΕΛΛΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΗΠΩΣ, ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ΟΧΙ ΒΓΑΛΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΞΥΠΝΙΟΙ, Κ.Τ.Λ. ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΑΧΡΗΣΤΑ, Κ.Τ.Λ. ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΝΤΑΡ ΣΕΣΟΥΑΡ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΤΕ!!! ΒΡΕ ΔΕΝ ΠΑ ΝΑ ΚΟΥΡΕΥΤΕΙΤΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΜΙΑ ΠΙΟ ΒΑΡΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.- Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΠΟΛΕΊΠΕΤΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ Κ.Τ.Λ. ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ!!! ΑΝ ΠΑΜΕ ΔΕ ΣΤΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΕΚΕΙ ΠΕΦΤΕΙ ΤΟ ΚΛΑΜΑ ΤΙΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ!!! ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΟΙ ΜΙΣΕΣ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΟΜΩΣ ΤΑ 2/10 ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAGGER GT, HANNESSEY VENOM, Κ.Τ.Λ. ΜΕ ΤΙΜΗ ΛΊΓΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 300000 ΕΥΡΩ, ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΝΤΕΜΕΚ BUGATTI ΤΟΥ VW GROUP, ΓΕΛΑΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ=ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ... ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 1,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΑΣ ΑΝΕΦΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΙΤΕ ΚΟΝΤΡΑ 1000 ΜΕΤΡΑ, ΕΙΤΕ DRAGSTER, ΕΙΤΕ ΠΙΣΤΑ, ΕΙΤΕ ΔΕΞΙΤΕΧΝΙΑ, ΕΙΤΕ DRIFT, Κ.Τ.Λ. ΑΝ ΠΑΜΕ ΔΕ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ/ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΑΠΛΑ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΜΠΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ CRASH TESTS, Κ.Τ.Λ. ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ!!!!!!!!!!!! ΠΟΙΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΑΡΑΓΕ;;;;;;;;;;;;;; ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΣΑΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.- ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΓΑΛΛΙΑ, Η ΙΤΑΛΙΑ, Κ.Τ.Λ. ΠΟΥ ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ, ΧΘΕΣ ΟΧΙ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΠΕΙΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΝΤΕΜΕΚ ΓΡΗΓΟΡΗ BUGATTI ΜΕ ΤΑ 16 ΨΥΓΕΙΑ=ΜΟΝΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΨΥΞΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΤΕ ΜΙΑ DAGGER GT, MIA HANNESSEY ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΕΧΘΕΣ ΤΙΣ ΧΑΩΔΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.- ΕΔΩ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΑΓΓΟΥΡΙΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΙΝΑΖΟΝΤΑΙ!!!! ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ, ΚΟΠΕΛΙΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ, ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΡΔΕΛΛΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, Α ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΜ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Antoi... (14/2/2017, 11:47) Στις ΗΠΑ το ΙΙHS κανει κρας τεστ με 25% του μπροστινου μερους με 60 χλμ/ωρα κστι που ειναι πολυ αντιπροσωπευτικο μιας μετωπικης στο αντιθετο ρευμα και πολυ απαιτητικο για το αυτοκινητο. Στην Ευρωπη γίνεται στο 40% που ειναι πιο ευκολο για το αυτοκινητο να ανταπεξελθει. Πιστευω εδω στην ευρωπη μετραν πιο πολυ τα συστηματα ασφαλειας παρα οι επιδοσεις στα κρας τεστ.
Musca... (14/2/2017, 10:31) Για να βγάλουμε άκρη θα πρέπει να μας πείτε τις διαφορές των δύο τεστ, σε διαφορετική περίπτωση τι ρωτάτε; Να ένα ωραίο θέμα!
mostr... (14/2/2017, 10:19) Απαραδεκτες κουτοπονηρες κινησεις απο τη Ford οι οποιες θυμιζουν λιγο απο τις πρακτικες του vw γκρουπ! Κριμα γιατι ειναι και η μονη εταιρεια που εχω σε εκτιμηση μετα τα ιαπωνικα/κορεατικα. Αλλη μια λαθος κινηση της για να μην πω χοντρη βλακεια της να βαλει drift mode στο Focus RS και σκοτωνεται κοσμος στο δρομο που δεν ξερει να ντριφταρει! Το ΚΙΑ Stinger δειχνει σοβαρος αντιπαλος του Mustang και η Ford ελπιζω να σοβαρευτει και να δειξει γρηγορα αντανακλαστικα αν δεν θελει να χασει πωλησεις...