Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Σου φαίνονται τώρα χαμηλά τα όρια ταχύτητας; Ετοιμάσου για χαμηλότερα
Υπάρχει ελπίδα στο υδρογόνο, για να «γλιτώσουμε» από τα ηλεκτρικά;
Χρεώνουν πάρκινγκ με το κιλό στα SUV. Μήπως πρέπει και στα τέλη;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Απαραίτητο το 4Χ4 στα SUV;
Διαβάστηκε από 19348 αναγνώστες

Μήπως σήμερα η τετρακίνηση είναι περιττή στα SUV; Εσείς την πληρώνετε εξτρά ή την αφήνετε εκτός για να σας έρθει και φθηνότερα; Τι λέτε; Παίζει πια ρόλο το σύστημα μετάδοσης και στους 4 τροχούς σε ένα SUV; Μήπως σήμερα η τετρακίνηση είναι περιττή στα SUV; Εσείς την πληρώνετε εξτρά ή την αφήνετε εκτός για να σας έρθει και φθηνότερα; Τι λέτε;
Γίνεται εκτός δρόμου όχημα χωρίς τετρακίνηση; Αν ακόμη απαντάτε έτσι στην ερώτηση του τίτλου, τότε μήπως δεν ξέρετε ότι τα SUV δεν είναι πλέον εκτός δρόμου οχήματα; Μήπως με αυτό που είναι σήμερα τα SUV η τετρακίνηση είναι περιττή; Τι λέτε;

Πως θα απαντούσαμε στην ίδια ερώτηση 20 χρόνια πριν; 10 χρόνια πριν; Σήμερα; Αλλάξαμε άποψη ή μήπως άλλαξαν τα αυτοκίνητα; Βλέπεις τα SUV έχουν προγόνους τα εκτός δρόμου 4x4 οχήματα των περασμένων δεκαετιών. Όμως Τι σχέση έχει ένα σημερινό Vitara με ένα Vitara πρώτης γενιάς;

Βλέπεις τα αυτοκίνητα αλλάζουν μαζί με τους ανθρώπους. Ποιός θα περίμενε πως η Jeep θα είχε ένα Renegade βασικά προσθιοκίνητο, με αυτοφερόμενο πλαίσιο και ποιότητα κύλισης επιβατικού. Όποιος είχε βρεθεί ποτέ μέσα σε ένα Renegade της δεκαετίας του 80 μπορεί να μαρτυρήσει το χάος που χωρίζει τα δύο αυτοκίνητα.

Αν λοιπόν η κατηγορία των SUV απομακρύνθηκε τόσο πολύ από τους εκτός δρόμου σκληροτράχηλους προγόνους της, γιατί θα πρέπει να διατηρεί σώνει και καλά το πιο βασικό χαρακτηριστικό τους; Την τετρακίνηση;

Τα SUV είναι αυτοκίνητα που απευθύνονται 100% σε ανθρώπους που οδηγούν στην πόλη. Τα στοιχεία που μεταφέρθηκαν από τις παλαί ποτε off road κατηγορίες, δηλαδή το ύψος της θέσης οδηγού, η απόσταση από το έδαφος, οι κοντοί πρόβολοι και οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης, παραμένουν, σε ένα βαθμό, είτε για λειτουργικούς, είτε για πρακτικούς, είτε για αισθητικούς λόγους.

Το SUV σήμερα θέλει ύψος να βλέπεις από ψηλά διασταυρώσεις (ειδικά με τα παρκαρισμένα παντού), και θέλει και απόσταση από το έδαφος να μπορείς να περνάς φορτωμένος σαμαράκια, λακκούβες αλλά και να καβαλάς και κανένα πεζοδρόμιο εδώ που τα λέμε.

Οι κοντοί πρόβολοι και το όλο εκτός δρόμου «look» παραμένουν γιατί απλά αρέσουν, ενώ στοιχεία όπως η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης, παρότι αισθητικά ξεγελάνε, δεν υπάρχουν πιά, ώστε η οδική συμπεριφορά και η κύλιση να είναι αυτή που πλέον όλοι περιμένουν: Ασφάλτινη.

Αρα η τετρακίνηση που κολλάει; Ποιός τη θέλει; Τι να την κάνει εκτός κι αν έχει ειδική χρήση; Και τελικά εσείς ασχολείστε; Την πληρώνετε εξτρά; Ή την αφήνετε εκτός για να σας έρθει και φθηνότερα; Τι λέτε; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...