Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Ου... συγχωνεύσεις ή μήπως όχι;
Διαβάστηκε από 3705 αναγνώστες

Εσείς θα αγοράζατε αυτοκίνητο μιας μάρκας που μόλις εξαγοράστηκε από μια άλλη; Πιστεύετε ότι «χαλάει η μανέστρα» σε τέτοιες περιπτώσεις, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα των αυτοκινήτων ή μήπως γίνονται καλύτερα τα πράγματα; Τι λέτε; Εσείς φοβάστε να αγοράσετε αυτοκίνητο μιας μάρκας που ετοιμάζεται να πουληθεί, ή μιας μάρκας που άλλαξε ιδιοκτήτη;  Εσείς θα αγοράζατε αυτοκίνητο μιας μάρκας που μόλις εξαγοράστηκε από μια άλλη; Πιστεύετε ότι «χαλάει η μανέστρα» σε τέτοιες περιπτώσεις, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα των αυτοκινήτων ή μήπως γίνονται καλύτερα τα πράγματα; Τι λέτε;
Τη δεκαετία που διανύουμε οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχει βρεθεί απέναντι στο απαιτητικότερο κοινό. Έπρεπε να βελτιώσουν την ασφάλεια, κατόπιν την κατανάλωση και τώρα τους ρύπους, ενώ συγχρόνως να ανανεώνουν τα μοντέλα όλο και συχνότερα για να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό. Σε αυτή την αδυσώπητη μάχη, κάποιες μάρκες αλλάζουν ιδιοκτησιακό καθεστώς. Εσείς φοβάστε να αγοράσετε αυτοκίνητο μιας μάρκας που ετοιμάζεται να πουληθεί, ή μιας μάρκας που άλλαξε ιδιοκτήτη; 

Πιθανώς η πρώτη αίσθηση που δημιουργείται όταν μια μάρκα πάει για πούλημα είναι πως κάπου υπάρχει πρόβλημα και άρα η αγορά ενός μοντέλου από τη γκάμα της μπορεί να θεωρηθεί ριψοκινδυνευμένη. Όμως η πρόσφατη ιστορία έχει αποδείξει πως οι μάρκες που πουλήθηκαν τα τελευταία χρόνια αγοράστηκαν με τον ίδιο, αν όχι και μεγαλύτερο ζήλο.

Την τελευταία μόνο εικοσαετία η Volvo πουλήθηκε στη Ford, η Saab στην General Motors, οι Jaguar και Land Rover επίσης στη Ford, κατόπιν η Chrysler ενώθηκε με τη Daimler (Mercedes) μετά χώρισαν, ενώ απομακρύνθηκε και η Mitsubishi που "συγγένευε". Η GM έκοψε τη Suzuki την Isuzu και τη Subaru, η Ford πούλησε τις "αδελφές" Land Rover και Jaguar και λίγο αργότερα «πάσαρε» τη Volvo στη Geely. Οι πιο πρόσφατες αλλαγές είναι η αγορά μεγάλου μεριδίου της Mitsubishi από τη συμμαχία Renault-Nissan πέρυσι και πριν λίγες μέρες η εξαγορά της Opel από το γαλλικό PSA Group.

Παρά τις αλλαγές όλες αυτές οι μάρκες σήμερα όχι μόνο υπάρχουν αλλά και ανθούν κάτω από το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς τους. Μπορεί να πει κανείς πως όσες μάρκες πουλήθηκαν τα τελευταία χρόνια είδαν μια κάποια βελτίωση. Αρα οι φόβοι που πιθανώς να δημιουργούνται όταν ετοιμάζεται μια τέτοια αλλαγή είναι μάλλον άκυροι.

Συνήθως τα αίτια πώλησης μια μάρκας δεν έχουν να κάνουν με την ίδια αλλά με τον ιδιοκτήτη της. Η Ford για παράδειγμα δεν πούλησε τη Volvo γιατί έχει η σουηδική φίρμα κάποιο πρόβλημα αλλά γιατί είναι το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο του ομίλου και η πώλησή της έφερε ρευστότητα στην αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Αρα λοιπόν υπάρχει λόγος φόβου; Εσείς θα παγώνατε την προγραμματισμένη σας αγορά γιατί η μάρκα του αυτοκινήτου που θα αγοράσετε είναι προς πώληση; Η πιστεύετε πως αυτές οι ανακατατάξεις κάνουν καλό στον ανταγωνισμό και άρα και στην τσέπη μας;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
tokko... (27/3/2017, 14:50) Το κοστος ειναι το ζητουμενο και για αυτο ξεχνουν την μεταξυ τους διαφορες και εσονται οι δυο εις σαρκαν μιαν. Το πλεον πιθανο που βλεπω στον οριζοντα εχει να κανει με συνεργασια vw-fca και αυτο γιατι και οι δυο θελουν χερι βοηθειας στην σημερινη εποχη οταν γεννηθηκε μαλιστα ο κολοσσος psa-opel στην ευρωπη που αμεσα απειλει το group των γερμανων και επισης φοβιζει την fiat. Θελει βεβαια και ο ιταλικος ομιλος διπλα του κατι σταθερο για να ατενιζει το μελλον καλυτερα χωρις προβληματα κοστους. Το μεγαλο ερωτημα ειναι στην συνεχεια οι ιαπωνες της toyota και honda και ποιες εταιρειες θα απορροφησουν οι δυο μεγαλοι γιγαντες με σκοπο να μεγαλωσουν περισσοτερο γιατι στην ανατολη βλεπω αμεσως μετα το επομενο βημα στον χωρο των συνεργασιων.