Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy 1000αράκι ή μήπως 3λιτρο με αέριο;
Διαβάστηκε από 35593 αναγνώστες

Το υγραέριο διευρύνει ή περιορίζει τη γκάμα αυτοκινήτων που κοιτάτε για αγορά; Μήπως το βλέπετε ευκαιρία για περισσότερα κυβικά; Δημιουργεί δίλημμα ανάμεσα σε τούρμπο ή ατμοσφαιρικό; Το υγραέριο διευρύνει ή περιορίζει τη γκάμα αυτοκινήτων που κοιτάτε για αγορά; Μήπως το βλέπετε ευκαιρία για περισσότερα κυβικά; Το υγραέριο διευρύνει ή περιορίζει τη γκάμα αυτοκινήτων που κοιτάτε για αγορά; Μήπως το βλέπετε ευκαιρία για περισσότερα κυβικά; Δημιουργεί δίλημμα ανάμεσα σε τούρμπο ή ατμοσφαιρικό;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εκμεταλλευτείς τη μείωση κόστους καυσίμου που σου δίνει το υγραέριο. Εσείς πως το βλέπετε; Ευκαιρία για πραγματικά οικονομική μετακίνηση ή για περισσότερα κυβικά χωρίς όμως επιπλέον επιβάρυνση λόγω κατανάλωσης;
 
Η δεύτερη αυτή οπτική έχει δώσει τα τελευταία χρόνια μια ανάσα στην αγορά των SUV και των μεσαίων μοντέλων που μέχρι πρότινος έβλεπε πωλήσεις να χάνονται προς μικρότερα οχήματα, κυρίως μικρομεσαία. Και είναι λογικό, από εκεί που κάποιος σκεφτόταν πως μπορούσε να αγοράσει ένα SUV αλλά δεν ήθελε να πληρώνει την κατανάλωση, τώρα βρήκε τη λύση στο υγραέριο.

Έτσι ένα μεγαλύτερο και βαρύτερο αυτοκίνητο με εγγενώς υψηλότερη κατανάλωση ξαναμπαίνει στο παιχνίδι της αγοράς. Το υγραέριο, είτε εργοστασιακά τοποθετημένο, είτε τοποθετημένο μετά την αγορά, μειώνει το κόστος καυσίμου περίπου στο μισό και κάνει τη χρήση ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου ιδιαίτερα οικονομική.

Το ίδιο ισχύει βέβαια και στην επιλογή κινητήρα οποιοδήποτε μοντέλου. Δηλαδή τώρα μπορεί κανείς άφοβα να διαλέξει μια ισχυρότερη έκδοση και να τη γυρίσει σε υγραέριο, χωρίς να φοβάται την κατανάλωση και το κόστος του καυσίμου.

Αυτό δεν αυξάνει αυτομάτως τη διαθέσιμη γκάμα αυτοκινήτων προς αγορά; Δεν δίνει τη δυνατότητα να διαλέξει κανείς αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, ή κυβισμού χωρίς το άγχος της κατανάλωσης;

Αυτή βέβαια είναι η μία όψη του νομίσματος, γιατί για άλλους το υγραέριο περιέργως δημιουργεί ενδοιασμούς και περιορίζει την γκάμα. Κάποιοι για παράδειγμα απορρίπτουν τα τούρμπο αυτοκίνητα φοβούμενοι πως η τεχνολογία του κινητήρα τους δεν ταιριάζει με το υγραέριο.

Ρωτήσατε όμως πριν αγοράσετε; Γιατί υπάρχουν συστήματα για όλους τους κινητήρες, ατμοσφαιρικούς ή τούρμπο, αρκεί να το επιβεβαιώσετε πριν την αγορά.

Aρα τέτοιος περιορισμός δεν υφίσταται. Αυτό που μπορεί να περιορίζει τις επιλογές είναι ο προϋπολογισμός του κόστους εγκατάστασης, ή του κόστους επιλογής μιας εργοστασιακής έκδοσης με υγραέριο. Στοιχίζει κάτι παραπάνω είναι αλήθεια, και όταν κοιτάς για αγορά αυτοκινήτου, αν αφαιρέσεις το κόστος του υγραερίου, ίσως αναγκαστείς να κατεβείς σε κατηγορία, σε έκδοση ή κινητήρα.

Εσείς το προϋπολογίζετε; Αγοράζετε νέο αυτοκίνητο με το υγραέριο στο μυαλό σας; Κάνετε σχετική έρευνα πριν την αγορά; Και τελικά το υγραέριο νοιώθετε πως σας περιορίζει στην επιλογή; Λόγω κόστους; Ή μήπως σας ανοίγει και άλλες περιπτώσεις που μέχρι τώρα απορρίπτατε λόγω κατανάλωσης;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
axl66... (10/1/2019, 20:16) το υγραέριο καταστρέφει τη μηχανή, μακρυά..
nikol... (9/1/2019, 19:19) Καμία σχέση το ένα με το άλλο. Πόσοι άνθρωποι μπορούν να αγοράσουν σήμερα 3.000 κυβικά αυτοκίνητο με εργοστασιακό σύστημα αερίου; Απαιτούνται σίγουρα 70.000 ευρώ και πάνω για τέτοιο αυτοκίνητο. Και σύστημα αερίου να έχεις σε αυτοκίνητο με τόσο υψηλό κυβισμό η κατανάλωση είναι πάλι αρκετή. Μετά πρέπει να λάβετε υπόψη ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια, service, φθορές ελαστικών. Ένα αυτοκίνητο 1.000 κυβικών είναι ορθολογικότερη επιλογή και πολύ φθηνότερη τόσο σε τιμή αγοράς όσο και σε συντήρηση