Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Αξιόπιστα τα Ιαπωνικά
Διαβάστηκε από 24701 αναγνώστες

Δεν σπάνε, δεν χαλάνε ακόμα τα ιαπωνικά ή μαζί με την στροφή στο turbo, έκαναν και «στροφή στην ποιότητα»; Τι λέτε; Παραμένουν ακόμη αξιόπιστοι οι Ιάπωνες, ακόμη και τώρα που έγιναν τούρμπο; Δεν σπάνε, δεν χαλάνε ακόμα τα ιαπωνικά ή μαζί με την στροφή στο turbo, έκαναν και «στροφή στην ποιότητα»; Τι λέτε;
Σαφώς οι κακές γλώσσες πάντοτε θα υπάρχουν. Και σαφώς για όλα θα υπάρχει μία εξήγηση αλλά πολλές δικαιολογίες. Έτσι έγινε και με το τούρμπο. Όταν πολλοί κατασκευαστές έμπαιναν με τα μούτρα στην τεχνολογία τούρμπο και δεν άφησαν μοτερ για μοτέρ που να μην υπετροφοδοτήσουν, άλλοι δεν ήθελαν καν να ακούσουν.

Σαφώς το τούρμπο ήταν για ένα διάστημα μια τεχνολογία που δεν ήταν σίγουρο ότι θα καθιερωθεί. Σαφώς και χρησιμοποιήθηκε από πολλές μάρκες ως ένας τρόπος να κερδίσουν την μάχη του μάρκετινγκ που θέλει όσο πιο πολλά άλογα από λίγα κυβικά.

Το γεγονός όμως ότι οι Ιάπωνες κατασκευαστές δεν μπήκαν νωρίς στο τούρμπο δεν έχει να κάνει με την αξιοπιστία, όσο με το προφίλ και τη φιλοσοφία τους. Δεν είναι και πολλά χρόνια που Honda και Toyota εξέλισσαν ατμοσφαιρικά μοτέρ με έμφαση στη μείωση των τριβών και των απωλειών στη διαδικασία της εισαγωγής προσφέροντας επιδόσεις πολύ κοντά σε αυτές των τούρμπο, τουλάχιστον σε ότι αφορά την ισχύ. Ήταν αυτά τα μοτέρ πιεσμένα; Ήταν αναξιόπιστα; Όχι.

Απλά έκαναν το πέρασμα στο τούρμπο πιο ανώδυνο. Οι Ιάπωνες κατασκευαστές έχουν τη δική τους φιλοσοφία. Σίγουρα η αξιοπιστία είναι πιο ψηλά στις προτεραιότητές τους, και λόγω ίσως κουλτούρας να μην αρκούνται σε μία εγγύηση και ένα πολύ καλά στημένο after sales που θα κάλυπταν ενδεχόμενες ζημιές λόγω αναξιοπιστίας. Οι Ιάπωνες καμαρώνουν όταν δεν υπάρχει λόγος να καλύψουν ζημιές μέσα στην εγγύηση.

Και έτσι μπορεί να πει κανείς, πως πάλι, πέρασαν στα τούρμπο τώρα που η τεχνολογία είναι ώριμη, η εξελίξεις σε τριβές και απώλειες από πλευράς τους ολοκληρωμένες, και έτσι μπορούν να προσφέρουν την αξιοπιστία που θέλουν.

Aλλοι θα πουν πως είναι απλά συντηρητικοί, ενώ κάποιοι πιθανώς να σκέφτονται πως απλά δεν ασχολούνται και τόσο με την αξιοπιστία πια οπότε δεν τους νοιάζει να σπάει και κανένα μοτέρ κάθε τόσο.

Εσείς όμως τι λέτε; Υπάρχει ακόμη αυτή η κουλτούρα πιστεύετε στους Ιάπωνες κατασκευαστές που θέλει την αξιοπιστία θέμα τιμής και έτσι τα αυτοκίνητά τους δεν σπάνε δεν χαλάνε; Ακόμη και στην εποχή του τούρμπο; Ή μήπως έγιναν το ίδιο με τους ευρωπαίους κατασκευαστές σε αυτό το σκέλος;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
SPVAK... (11/9/2017, 17:57) Ναί ισχύει η Ιαπωνική αξιοπιστία, τελεία και παύλα, είτε αρέσει σε κάποιους, είτε όχι. Yaris με 135χιλ χλμ, και Suzuki SX4 με 105χιλ χλμ, πέραν των αναλωσίμων, ουδέν ! Σημειώνω ότι και τα δύο αυτά, δεν είναι φτιαγμένα στην Ιαπωνία, αλλά στην Ευρώπη, σκέψου δηλαδή και να ήταν Μade in Japan, όπως το Mazda MX5 που είχα κάποτε και που δεν παιζότανε !
kosta... (10/9/2017, 22:44) Οι Ιαπωνες <<ηρθαν>> πιο κοντα στην Ευρωπη, και οι Ευρωπαιοι πιο κοντα στην Ιαπωνικη αξιοπιστια.Το ποσο θελουν ακομα αυτα τα δυο να συγκλεινουν δεν ξερω.
agora... (10/9/2017, 19:30) Μια ερώτηση προς autotriti Ποιοι Ιάπωνες θα πάνε σε μοτέρ τούρμπο; Η Mazda πχ θα βγάλει; Γιατί απ ότι διάβασα θα εξελίξει τους sky active που ως γνωστόν είναι ατμοσφαιρικοι
mostr... (11/9/2017, 13:44) Ποτε θα το χωνεψετε οτι τα ιαπωνικα οπου κι αν φτιαχνονται ειναι το ιδιο αξιοπιστα με το παρελθον; Κανατε και μια ερευνα αξιοπιστιας κι εκει πρωτα τα ιαπωνικα/κορεατικα. Ε τι αλλο πια; Ενα αρθρο για την αξιοπιστια των ευρωπαϊκων δεν εχετε κανει ποτε!