Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Γιατί πληρώνουμε το μεταλλικό χρώμα, χρυσό;
Διαβάστηκε από 27903 αναγνώστες

Πόσα κιλά μπογιά μπορεί να χρειάζονται για να βαφτεί ένα αυτοκίνητο; Πόσο να έχει αυτή η μπογιά που στοιχίζει ο κούκος αηδόνι αν θες να την «αναβαθμίσεις» σε μεταλλική; Είναι όντως το μεταλλικό χρώμα ακριβό ή μας δουλεύουν οι εταιρείες; Πόσα κιλά μπογιά μπορεί να χρειάζονται για να βαφτεί ένα αυτοκίνητο; Πόσο να έχει αυτή η μπογιά που στοιχίζει ο κούκος αηδόνι αν θες να την «αναβαθμίσεις» σε μεταλλική;
 Όποιος έχει βάψει έναν τοίχο στη ζωή του ξέρει πως με καμιά 20ριά κιλά βάφεις ολόκληρο σπίτι. Πόση μπογιά μπορεί να χρειάζεται για ένα αυτοκίνητο και πόσο μπορεί να κοστίζει αυτή η μπογιά που στοιχίζει ο κούκος αηδόνι αν θες να την «αναβαθμίσεις» σε μεταλλική; 

Κάντε μια έρευνα αγοράς και δείτε πόσο παίζει από μάρκα σε μάρκα και μοντέλο σε μοντέλο η διαφορά του μεταλλικού χρώματος. Αναρωτηθήκατε γιατί είναι το κόστος τόσο μεγάλο; 700 ευρώ για ένα μικρομεσαίο μήπως είναι εξωφρενικά όταν μιλάμε για μπογιά;

Ακόμη και με μελάνη εκτυπωτή, το ακριβότερο υγρό στον πλανήτη (για κάποιον λόγο) να το βάφανε, τόσα λεφτά δεν θα στοίχιζε. Πως δικαιολογείται μια τόσο μεγάλη διαφορά για να πας από ένα «απλό» σε ένα «μεταλλικό» χρώμα; Χρυσό έχει; 

Πόσο μπογιά να κουβαλάει πάνω του ένα αυτοκίνητο. Και 20 κιλά να κουβαλάει, με 700 ευρώ τη διαφορά για το μεταλλικό, μιλάμε για 35 ευρώ το κιλό. Και αυτό δεν είναι η μπογιά, αλλά η διαφορά της μεταλλικής από την απλή. Είναι δυνατόν;

Σίγουρα πριν πολλά χρόνια, όταν οι μπογιές ήταν τεχνολογία αιχμής, υπήρχε σημαντική διαφοροποίηση στη τιμή και οι κατασκευαστές δεν ήταν διατεθειμένοι να την απορροφήσουν, περνώντας την έτσι σαν εξτρά στον αγοραστή. Σήμερα όμως; Ισχύει το ίδιο; 

Είναι οι μάρκες που πραγματικά χρεώνουν και εισπράττουν αυτή την μεγάλή διαφορά μόνο στην τιμή της μπογιάς; Την εποχή που το ESP και ο αυτόματος κλιματισμός είναι δωρεάν, είναι δυνατόν να χρεώνεται η μπογιά;

Ή μήπως πρόκειται για εμπορικό τέχνασμα; Μήπως ξέμεινε το «μεταλλικό» χρώμα σαν κατάλοιπο μιας άλλης εποχής και η αγορά το εκμεταλλεύεται για να κερδοφορεί; Γιατί δεν εξηγείται όλα τα ετοιμοπαράδοτα να είναι πάντα με μεταλλικό χρώμα, ενώ αν τελικά πωλούνται σε προσφορά το μεταλλικό να μετατρέπεται σε «δώρο». 

Δώρα 700 ευρώ δύσκολα δίνουν οι κατασκευαστές. Μήπως το δίνουν οι έμποροι; Μήπως το «καπέλο» του μεταλλικού είναι καθαρά ποσοστό του κέρδους του εμπόρου και μπορεί και το διαχειρίζεται όπως εκείνος θέλει; Είτε το εισπράττει, είτε το χαρίζει; Εσείς τι λέτε;

Ποιος νομίζετε ότι εισπράττει την τιμή του μεταλλικού χρώματος; Και τελικά πως γίνεται να κοστίζει τόσο πολύ τόσο λίγη μπογιά; Υπάρχει πραγματικό κόστος ή μήπως μας δουλεύουν; Τι λέτε; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
elefa... (14/12/2017, 11:32) Αγαπητέ συντάκτη του Autotriti, αυτές οι ερωτήσεις περί μεταλλικού χρώματος θα έπρεπε να απασχολούν εμάς, τους κοινούς θνητούς της αυτοκίνησης, εσείς από τη μεριά σας θα έπρεπε να μας τις απαντήσετε! Αναμένουμε κάποιο άρθρο που θα απαντάει όλα τα ερωτήματα που θέσατε!
bello... (13/12/2017, 22:43) Αν το κόστος ήταν της μπογιάς, σαν τιμή υλικού και ίσως η επιπλέον εργασία που μπορεί να έχει, τότε θα έπρεπε να έχει σχεδόν την ίδια τιμή (σε οχήματα ίδιου μεγέθους) αλλά και από χώρα σε χώρα. Όταν είχα πάρει το Cherokee μου, εκτός του ότι το μόνο μη μεταλλικό ήταν το κόκκινο, στην Ελλάδα το χρέωναν €1.500, στην Γερμανία €650 και στην Αμερική $400 (με την ισοτιμία του 2005 περίπου €270) άρα προφανώς μας δουλεύουν οι αντιπρόσωποι
lakis... (13/12/2017, 14:55) Το 2001 το πλήρωσα 500€ παραπάνω (TOYTA COROLLA) μπλε του πάγου μεταλλικό πέρλα. Αλήθεια γιατί δεν μου αφαίρεσε την διαφορά απο το απλό που δεν το έβαψε, η εταιρία ? Πάντως να ομολογήσω πως εκτος την ''ομορφιά'' ειναι πολύ ποιο ανθεκτικό, δεν το μετάνιωσα...!
keran... (13/12/2017, 14:05) Ρε παιδιά υπάρχει κανένας φανοποιος να μας τα εξηγήσει; ωραίο θέμα
tsipl... (13/12/2017, 12:00) πρώτα πρέπει να αναρτήσετε μελέτη και να μας ενημερώσετε για το τι είναι το μεταλλικό χρώμα και τι διαφορά έχει με το απλό χρώμα και μετά πάνω σε αυτήν την μελέτη θα απαντήσουμε
iagal... (13/12/2017, 11:43) KALHMERA SAS NOMIZW OTI TO DIKAIWTERON THA HTAN NA ENHMERWTHEI THESMIKA TO KOINO APO TOYS EMPOROUS TOY EIDOYS PRWTA ?
doner... (13/12/2017, 11:27) Εγώ πήγα σέ χρωματοπωλείο δηλαδή εκεί πού ψωνίζουμε χρώματα γιά νά βάψουμε τούς τοίχους στό σπίτι μας,καί αγόρασα 1 κιλό μεταλικό χρώμα διότι ήθελα νά βάψω τό καλοριφέρ διότι είχε σκουριά σέ ένα σημείο.Τό έτριψα λίγο τό καλοριφέρ καί τό έβαψα μέ τό μεταλικό χρώμα,νά σάς εξηγήσω ότι τό μεταλικό χρώμα είναι αυτό πού μπορείς νά βάψεις κατευθείαν πάνω από τήν σκουριά στά κάγκελα τής βεράντας(κτλ).Αυτό τό χρώμα άν θυμάμαι κάλα διότι τό ψώνισα πρίν 3 χρόνια κόστιζε διπλάσια από 1 κιλό λαδομπογιά.Οπότε τό μεταλικό χρώμα είναι πιό ακριβό όπου καί άν τό ψωνίσεις,είτε θέλεις νά βάψεις κάτι,είτε είναι τό αυτοκίνητο βαμένο μέ μεταλικό χρώμα,θά κοστίζει πιό ακριβά τό μεταλικό χρώμα !!!
nesmi... (13/12/2017, 10:27) Το ποσό των 700 ευρώ ίσως είναι ακραίο παράδειγμα για μικρομεσαίο. Αλλά ακόμα και αν αυτή η διακύμανση τιμών μεταξύ εταιρειών σε βάζει σε σκέψεις. Γιατί ο τάδε χρεώνει 400 το μεταλλικό και ο άλλος περισσότερα ; Εννοείται μα εννοείται πως σε μια αγορά αυτοκινήτου πληρώνουμε και "αέρα". Δεν είναι καινούργιο αυτό ..
stant... (12/12/2017, 15:58) γιατι εδώ στο ελαντα..ειμαστε χαιβανια.....μεχρι το 2000 δεν χρεωνοταν
lakis... (13/12/2017, 19:00) Με ένα απλό ψάξιμο στο Google θα σας λυθούν όλες η απορίες...!