Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Γιατί μικρά turbo βενζίνης;
Διαβάστηκε από 12174 αναγνώστες

Ποια μάρκα σήμερα δεν έχει 1.000άρια 3κύλινδρα τούρμπο βενζινοκίνητα μοτέρ; Ποιά μάρκα αντίθετα έχει σήμερα μικρά ντίζελ; Η στροφή από τα μικρά ντίζελ στα μικρά τούρμπο βενζινοκίνητα ολοκληρώνεται και φέρνει τους κατασκευαστές έτοιμους για το 2020. Γιατί; Γιατί αυτή η στροφή από μικρά turbo diesel σε μικρά turbo βενζινοκίνητα; Ποια μάρκα σήμερα δεν έχει 1.000άρια 3κύλινδρα τούρμπο βενζινοκίνητα μοτέρ; Ποιά μάρκα αντίθετα έχει σήμερα μικρά ντίζελ; Η στροφή από τα μικρά ντίζελ στα μικρά τούρμπο βενζινοκίνητα ολοκληρώνεται και φέρνει τους κατασκευαστές έτοιμους για το 2020. Γιατί;
Θυμάστε πόσο δημοφιλή ήταν τα μοντέλα της Hyundai και της Kia όταν το πετρέλαιο επετράπη σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη; Γιατί τόση επιτυχία; Ήταν απλό. Την περασμένη δεκαετία, την εποχή που όλοι οι κατασκευαστές έτρεχαν να προλάβουν το όριο των 130 γρ./χλμ διοξειδίου του άνθρακα, τα ντίζελ μοτέρ ήταν η καλύτερη λύση γιατί ανέκαθεν εξέπεμπαν ελάχιστο CO2.

Με ντίζελ κινητήρες στα 1,1 και 1,4 λίτρα, οι κορεατικές μάρκες είχαν και το μαχαίρι και το καρπούζι. Πάμε πέντε χρόνια μπροστά και τα δύο αυτά μοτέρ δεν βρίσκονται καν στη στρατηγική του ομίλου να πετύχει υψηλές πωλήσεις. Γιατί; Γιατί το ντίζελ πέθανε.

Αυτή τη στιγμή οι κατασκευαστές έχουν μια ακόμη κούρσα μπροστά τους να πετύχουν όρια. Το 2020 η Ε.Ε. θα υποχρεώσει τους στόλους όλων των κατασκευαστών να βρίσκονται στον μέσο όρο των 95 γρ./χλμ. για το διοξείδιο του άνθρακα. Μία μείωση της τάξης του 30% στοιχίζει σε εξέλιξη νέων κινητήρων περιουσίες ολόκληρες. Μόνο που αυτή τη φορά η λύση του ντίζελ δεν παίζει.
 
Γιατί συγχρόνως τα ντίζελ πρέπει να πετύχουν να μετριούνται στα όρια που τους θέτει το Euro6 για τα καυσαέρια που είναι επικίνδυνα για την υγεία, τα μονοξείδια του αζώτου (NOx) και που μέχρι τώρα ξεπερνούσαν κατά 40-400%. Μέσα σε τόσο λίγο διάστημα, το να εξελίξεις δύο τεχνολογίες συγχρόνως, ενώ την ίδια στιγμή υπάρχει πυρετός με τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά, που όμως συνεργάζονται καλύτερα με βενζινοκινητήρες, είναι αδύνατον. Και έτσι το ντίζελ κόβεται.

Έτσι βλέπουμε όλους τους κατασκευαστές να επιμένουν με τα νέα τούρμπο βενζινοκίνητα που είναι ρυθμισμένα για αποδοτικότητα και οικονομία, για χαμηλούς ρύπους και κατανάλωση, για μικρά τέλη κυκλοφορίας και κόστος αγοράς.  Μια ματιά στα νέα λανσαρίσματα αρκεί για να σας πείσει.

Εσείς τη βλέπετε τη στροφή; Βλέπετε πόσο δυνατά έχουν μπει οι τούρμπο βενζινοκινητήρες στην αγορά σε όλες τις κατηγορίες; Βλέπετε πως όλα τα νέα μοτέρ είναι πλέον μικρά τούρμπο βενζίνης; Και τελικά αλλάζετε τα γούστα σας ή θα περιμένετε ακόμη; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
risza... (5/10/2017, 10:56) Τα Αυτοκίνητα diesel κάποια στιγμή θα σταματήσουν εμφανίστηκαν λόγω της οικονομικής κρίσης όπως και πολλά άλλα προϊόντα ότι βγήκε λόγω οικονομικής κρίσης δεν έχει κανένα μέλλον και φυσικά ρυπαίνει ήδη από 1.1.18 σταματάνε οι πλαστικές σακούλες μέχρι το 2070 Θα κυκλοφορούν υπερσύγχρονα αυτοκίνητα με βενζινοκινητήρες με σχεδόν μηδενικούς ρύπους και σιγά-σιγά θα επεκταθούμε και στα ηλεκτροκίνητα το μέλλον Εννοείται πως είναι τα ηλεκτροκίνητα και όχι τα diesel που είναι πισωγύρισμα και όχι το μέλλον Όσο για τα υπάρχουν diesel αυτοκίνητα προβλέπονται πολύ ακριβά τέλη και πιθανώς και κάποιο χαράτσι
geova... (28/6/2017, 18:46) Συμφωνώ απόλυτα με το harris .Η βενζίνη ειναι η καλύτερη λυση για οποιον δεν ειναι επαγγελματιας και δεν κανει πολλα χιλιομετρα.Προτιμώ ομως τις ατμοσφαιρικες εκδοσεις .Δεν εχω διαβασει καποιο επισημο τεστ αξιοπιστιας 100000χμ των μικρων τρικύλινδρων τούρμπο βενζινοκινητήρων Αλλωστε στην Ελλαδα της κρίσης δεν αλλαζεις αυτοκινητα μετα την πενταετια οποτε πρεπει καποιος να γνωριζει την αντοχη και την αξιοπιστια.Τώρα σχετικα με τους μικρους ντιζελ, οντως ειναι ρυπογόνοι και ρωτηστε καποιον μηχανικό για τα προβληματα με το βιοντιζελ, pdf, αντλιες κλπ!Καλη η οικονομια δε λεω αλλα ενα απο τα παραπανω να σου τυχει την έβαψες.Τέλος η οδηγηση ειναι και απολαυση που δεν σου την προσφερει κανενας μικρος ντιζελ κινητηρας και αν μονο στο μυαλο μας υπαρχει μονο η οικονομια ε τοτε υπαρχει και το ΚΤΕΛ!!!
c.bin... (27/6/2017, 00:15) Η μόνη περίπτωση να πουλήσει η βενζίνη παραπάνω από το ντίζελ και ειδικά στην επαρχία, είναι να σταματήσουν να εισάγονται αυτοκίνητα ντίζελ ή τουλάχιστον να εισάγονται μόνο από δυλιτρα και απάνω,όποτε δεν θα συμφέρει φορολογικά. Όσο υπάρχουν είτε καινούργια είτε μεταχειρισμένα 1600άρια ντίζελ στην αγορά, δεν υπάρχει περίπτωση ούτε εγώ αλλά ούτε και πολλοί άλλοι να προτιμήσουμε βενζίνη και μάλιστα μικρου κυβισμού με τουρμπίνα.
nikos... (26/6/2017, 21:16) το πετρελαιο πουλαει ειδικα στις μικρες κατηγοριες για λογω κυριως οικονομιας.ναι μεν η επισκευή κοστιζει παραπανω. τωρα παμε στα turbo μικρα βενζίνης.ενα 1000 κυβικων αμαξι θα κινηθεί σβελτα οσο δουλεψει η τουρμπινα κυριως από τις 1700 μεχρι 4000 περιπου από κει και πανω θα κινηται σαν ένα ατμοσφαιρικο χιλιαρι και ποσο μαλλον που εβαλαν χιλιαρια σε αμαξώματα των 1300 κιλων.σαφως και θα ζοριστεί ο 1000 κυβικων κινητήρας και θα καψει και περισσοτερο καυσιμο.τωρα από αξιοπιστια το πρωτο μπαμ θα το κανει η τουρμπινα οπου το κοστος επισκευης είναι υψηλο και μετα οσο αντεξει ο κινητήρας και αρχισουν τα ρεκτιφιέ. είμαι κατοχος μιας BMW e39 520 και ειχα μιλησει παλιοτερα σε επιδοσεις με φοκους 1000 125 ιππων και kuga 150 ιππων.η 520 είναι και πιο γρηγορη από τα δυο αλλα και πιο οικονομικη στον ανοιχτο δρομο μονο μεσα στη πολη καιει παραπανω. ξαναοδηγησα το kuga αυτές τις μερες σε ανοιχτο δρομο και μου φανηκε πιο αργο από ότι ηταν πριν και ειπα ότι φταιει το αιρκοντίσιον το σβηνω και ανοιγω παραθυρα παλι κατι πιο αργο φαινοταν από πριν και ο λογος ηταν ότι τωρα με τη ζεστη η τουρμπινα δεν ψυχει τον κινητητα οσο με το κρυο.εκεινη τη στιγμη ειχε 35 βαθμούς εξωτερικη θερμοκρασια,αλλη μια απογοητευση και ειπα μακαρι να ειχα τη 520 τωρα να τη πατησω να φτασω γρηγορα και ανετα στον προορισμο μου.
Nikos... (26/6/2017, 16:28) Το ακούσουμε και αυτο απο γνωστο αντιπαλο Περιοδικό λενε οτι το καινούργιο yiaris 1.5 και ενα λίτρο παραπάνω απο τα 1.0 tsi . Το yiaris με 500 χλμ στο καντραν κατα τα αλλα αντικειμενικη .Σταματήστε ποια να εκθιαζεται αυτο το βρωμικο γκρουπ ημαρτον ποια TSI ο ποιο ζημιαρης κινητηρας στην ιστορία του αυτοκίνητου.
aniko... (26/6/2017, 13:08) Στην Αγγλία ειδικά, όλα τα τεστ που κάνουν προτείνουν μοτέρ βενζίνης αν κάνεις κάτω από 15.000 μίλια το χρόνο, αριθμός που νομίζω αντιπροσωπεύει και το μέσο Έλληνα. Πέρα από όλα αυτά, η οικονομία είναι μεν ένας πολύ σημαντικός παράγοντας αλλά μην ξεχνάμε ότι τα diesel δεν είναι το ίδιο ευχάριστα στην οδήγηση (υποκειμενικό, δεν στροφάρουν ούτε ακούγονται ωραία), ενώ σταματώντας σε φανάρι με ανοιχτά παράθυρα μυρίζεις τα ίδια σου τα καυσαέρια (απαράδεκτο!). Ασφαλώς είναι ευχάριστο που στην αγορά υπάρχουν όλα τα είδη μοτέρ και ο καθένας επιλέγει σύμφωνα με τις ανάγκες του, αλλά νομίζω η βενζίνη είναι πλέον η ορθή επιλογή μιας και βρίσκεις πλέον εύκολα σχεδόν από όλους τους κατασκευαστές μικρά μοτέρ μέχρι 1 λίτρο που δεν καίνε ιδιαίτερα, δίνουν επιδόσεις και φορολογικό ατού. Και μάλλον το επόμενο βήμα είναι αυτά τα μοτέρ να συνδυαστούν με μικρά ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρίες για το σταμάτα ξεκίνα. Τότε, αυτά τα μοτέρ θα κοστίζουν ακριβώς το ίδιο με τα diesel, θα έχουν καλύτερες επιδόσεις, ίδια αν όχι καλύτερη οικονομία και φυσικά "πράσινες" ταμπέλες. Άρα, συμφωνώ κι εγώ, τα μικρά diesel είναι προς το τέλος της ζωής τους, σύντομα δε θα έχουν νόημα, πόσο δε μάλλον αν πρέπει να επενδυθεί σε αυτά πανάκριβη τεχνολογία για να γίνουν νόμιμα (σε ρύπους), αν και αυτό είναι άλλη κουβέντα.
ihout... (26/6/2017, 12:27) @Παναγιώτη,έχεις δίκιο φίλε μου,κανονικά πρέπει να μαζευτούν ιδιοκτήτες diesel να καταθέσουν αγωγές και μυνήσεις σε αυτούς τους απαράδεκτους τύπους που πανικοβάλουν και νουθετούν τον κοσμάκη για την επιλογή τους που έχουν κάνει.Πρέπει να επέμβει άμεσα Εισαγγελέας για τα δημοσιεύματα και καταστροφολογίες που συνεχώς βάζουν και πανικοβάλλουν τον κόσμο και την αγορά.Και προτείνω όλοι μας να μαζευτούμε να καταθέσουμε αγωγές.
panos... (26/6/2017, 12:03) Νομιζω πλεον αγαπητο περιοδικο πρεπει να παρεμβει εισαγγελεας και να φατε μυνησεις για αυτα τα πραγματα που λετε εσεις δενλετε την αποψη σας δυσφημιζεται και αυτο ειναι χειροτερο,αληθεια πιστευεται οτι απο το 2020 δεν θα υπαρχουν ντιζελοκινητηρες?εγω λεω και το 2050 θα υπαρχουν και μεχρι τα προτυπα των Euro 7 plus ,η βενζινη επεσε κατα πολυ η τιμη της δεν αντιλεγω αλλα ολα θα κριθουν απο την συμφωνια του Παρισιου η οποια δεν εχει γινει ξεκαθαρη αν θα απαγορευει euro 4 τεχνολογιας και κατω η και τα καινουργια ακομη.Εγω σας εχω πει ειμαι κατα τα καυσιμου το οποιο θα αποδειχθει βρωμικο και να κατεργηθει αλλα δεν εχει αποδειχτει τιποτα για τα νεα πετρελαια,ο κοσμος επενδυσε στο να παρει ενα τετοιο αυτοκινητο και δεν ειμαι απο αυτους που θα τους κραξει γιατι η επιλογη τους ειναι δικαιωμα στο τι καυσιμο πιστευει απλά δεν εχει δικαιωμα στο να το αφηνει ασυντηρητο και να αφαιρει τα φιλτρα dpf να περναει κτεο ανενοχλητος.Και αλλη μια ερωτηση γιατι πλεον στα νεα μοτερ βενζινης βαζουν dpf φιλτρακι δεν ειναι απαραιτητο για εμενα και οπως ειχα πει πολυ παλια εδω καποτε οτι αν οι βενζινοκινητηρες χρησιμοποιουν τετοιο φιλτρο θα ξανακανουν στροφη στο ντιζελ ποιο πολυ εξαιτιας αυτου.

Απάντηση:
Αγαπητέ αναγνώστη, αρχικά έχουμε πει πολλάκις πως αναφερόμαστε στους μικρού κυβισμού diesel κινητήρες και όχι στο diesel σε όλα τα επίπεδα! Επιπλέον, πολλές εταιρείες έχουν δηλώσει ότι θα σταματήσουν την παραγωγή diesel σταδιακά έως το 2020. Μια από αυτές είναι η Renault, κάτι που σημαίνει πως αυτομάτως και οι Nissan και Mercedes αποχωρίζονται τα μικρού κυβισμού diesel μοτέρ. Τέλος, για τα νέα diesel που αναφέρατε, αυτά είναι που ενεπλάκησαν στο σκάνδαλο dieselgate και δεν αναφερόμαστε μόνο στη VW. Υπάρχουν μετρήσεις επίσημου φορέα που δείχνουν ότι οι ρύποι των καινούργιων diesel αγγίζουν έως και το 1.600% πάνω από τα όρια!(http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-diesel-skotwnei-pethainei_144848.asp). Συνεπώς δεν δυσφημίζουμε κανέναν! Απλά παραθέτουμε τα γεγονότα, από τα οποία βγαίνουν εύλογα συμπεράσματα. ΥΓ: Δείτε τα νέα όρια εκπομπών ρύπων που αναμένεται να τεθούν σε ισχύ από το 2020. (http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Nea-oria-ekpompwn-rypwn_140013.asp)
ihout... (26/6/2017, 11:08) Και ένα που ξέχασα να πώ είναι ότι το 70% plus των αγοραστώ αγοράζει diesel αμάξι όσο και να θέλετε να μας πείσεται για το αντίθετο ερασιτέχνες της και καλά ειδικής ενημέρωσης.
staur... (26/6/2017, 09:43) ...για μενα μετραει πανω από όλα η αξιοπιστία, και δεν πειθομαι πως οι μικροί τούρμπο κινητήρες τη έχουν, μετα η κατανάλωση και τα τελη κυκλοφορίας που αυτά θα αλλάξουν οσονούπω! δεν είναι κοροιδα οι γιαπωνέζοι που εξελισουν και ατμοσφαιρικούς κινητηρες! έπειτα υπαρχουν και ευρωπαικοι ατμοσφαιρικοι πχ Φιατ! Δεν ξ'ερω η Ντάτσια αν εχει ακομη τους ατμοσφαιρικούς βετζινης της Ρενω....