|
|
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||||||||||||||||||
περισσότερα » | |||||||||||||||||||||
Τα αυτόματα κιβώτια είναι εύχρηστα, οικονομικά και διαδεδομένα. Είναι όμως για την Ελλάδα; | |||||||||||||||||||||
Διαβάστηκε από 31511 αναγνώστες | |||||||||||||||||||||
Το αυτόματο κιβώτιο το έχουμε συνδυάσει με μεγάλους κινητήρες, πελώριες λιμουζίνες ή SUV, αυξημένη κατανάλωση και χαμηλές επιδόσεις. Είναι όμως ώρα αυτοί οι μύθοι να καταρριφθούν. Γιατί τα αυτόματα κιβώτια δεν είναι έτσι πια.
Το smart πέρα από τις λιλιπούτειες διαστάσεις και το κάθετο (αν και όχι πολύ ευγενικό) παρκάρισμα, έχει κλέψει την παράσταση τα τελευταία χρόνια γιατί έχει μία ακόμη ευκολία στη χρήση, και μάλιστα στάνταρ: το αυτόματο κιβώτιο. Ασχέτως με την κριτική που έχει δεχθεί, αυτό το κιβώτιο έφερε τα πάνω κάτω στην ελληνική αγορά. Οδηγώντας το smart στην κίνηση καταλάβαμε πως το αυτόματο κιβώτιο είναι ιδανικό και για μικρά αυτοκίνητα, και για την πόλη. Σήμερα τα περισσότερα αυτοκίνητα πόλης εξοπλίζονται, τουλάχιστον προαιρετικά με αυτόματα, ή αυτοματοποιημένα μηχανικά κιβώτια. Τα τελευταία είναι ουσιαστικά όπως τα μηχανικά απλά έχουν αυτοματοποιημένη λειτουργία συμπλέκτη. Σε αυτά έχουν προστεθεί προσφάτως και κάποια με διπλό συμπλέκτη, για ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων για μεγαλύτερη άνεση ή επιδόσεις. Στα κιβώτια αυτά οι κατασκευαστές προσφέρουν μεγάλες εγγυήσεις και ανάγκη υποτυπώδους σέρβις. Επιπλέον υπάρχει πια τεχνογνωσία ώστε (αν χρειαστεί) να επισκευάζονται όπως και τα μηχανικά. Και έτσι ένας ένας οι μύθοι για τα αυτόματα κιβώτια έχουν καταρριφθεί. Το αυτόματο κιβώτιο για τα αυτοκίνητα πόλης γίνεται σταδιακά απαραίτητο, αφού ξεκουράζει το πόδι και τον συμπλέκτη και μειώνει τους ρύπους (που σε λίγο θα μας νοιάζουν ακόμη περισσότερο) και την κατανάλωση. Στα μικρομεσαία, η VW και η Audi με τα DSG χάρισαν αρχικά ένα ακόμη «παιχνίδι» για όσους κυνηγούσαν επιδόσεις, όμως τώρα εξοπλίζουν προαιρετικά όλα τους τα μοντέλα με κιβώτια διπλού συμπλέκτη με στόχο την μειωμένη κατανάλωση και τη βελτίωση της άνεσης. Με επτά σχέσεις μάλιστα, τα νέα κιβώτια που προορίζονται για τα μοντέλα μετρίων επιδόσεων μπορούν να διατηρούν τον κινητήρα στο απολύτως ωφέλιμο φάσμα στροφών του, κάνοντας χρήση της καλύτερης απόδοσής του. Τα αυτοκίνητα είναι έτσι πιο ξεκούραστα στην οδήγηση, πιό γρήγορα στις επιδόσεις, και πιο οικονομικά στη χρήση. Υπάρχει ακόμη λόγος να το σκεφτόμαστε; |
|||||||||||||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||||||||||||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr