|
|
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | ||||||||||||||||||
περισσότερα » | ||||||||||||||||||
Διαλέγουμε αυτοκίνητο στο χρώμα που μας αρέσει όμως μετά κυκλοφορούμε βρόμικοι και ζεματιστοί. Εσείς τι χρώμα θα πάρετε το δικό σας; | ||||||||||||||||||
Διαβάστηκε από 16652 αναγνώστες | ||||||||||||||||||
Το χρώμα του αυτοκινήτου είναι σχεδόν πάντα το μήλον της Έριδος όταν έρχεται η στιγμή της αγοράς. Η εξέλιξη της τεχνολογίας στη βαφή έχει κάνει την επιλογή του χρώματος πραγματικά δαιδαλώδη αφού κάθε αυτοκίνητο προσφέρεται σε τουλάχιστον δέκα χρωματισμούς. Και αυτό πριν φτάσουμε στο εσωτερικό ή τους πιθανούς συνδυασμούς. Όμως εκτός από το γούστο, υπάρχουν άλλα κριτήρια για την επιλογή του;
Στο λανσάρισμα κάθε νέου μοντέλου ο σχεδιαστής διαλέγει ένα χρώμα, το «feature color» με το οποίο το παρουσιάζει. Είναι το χρώμα που εκείνος πιστεύει πως ταιριάζει καλύτερα στο δημιούργημά του και συνήθως δεν πέφτει έξω αφού στο μείγμα των πωλήσεων το «feature color» είναι πάντοτε πρώτο. Πράγμα που σημαίνει πως οι περισσότεροι διαλέγουμε πρώτα το χρώμα που ταιριάζει στο αυτοκίνητο και μετά σε εμάς. Υπάρχουν και εξαιρέσεις και βλέπουμε συχνά και κάποιες εκκεντρικές επιλογές, όμως οι περισσότεροι είμαστε πιστοί στο ντουέτο ασημί-μαύρο. Όμως στην Ελλάδα το χρώμα έχει και χρηστικά χαρακτηριστικά. Αν και δεν είναι το σημαντικότερο, το χρώμα καθορίζει πόσο βρόμικο φαίνεται το αυτοκίνητο. Τα σκούρα χρώματα λερώνουν αμέσως και απαιτούν συχνό πλύσιμο. Το ίδιο συμβαίνει και με τα κόκκινα και πράσινα, ενώ αντίθετα το ασημί, το μπεζ, το θαλασσί και τα γήινα χρώματα αντέχουν στη σκόνη τη λάσπη και το χώμα. Στο εσωτερικό ισχύει το αντίστροφο. Τα ανοιχτά χρώματα λερώνουν αμέσως, ειδικά όταν μπαινοβγαίνουν παιδιά στο αυτοκίνητο, τα σκούρα όμως δημιουργούν κλειστοφοβικά αισθήματα. Όχι σε όλους όμως. Δεν είναι τυχαίο που τα περισσότερα αυτοκίνητα στην Ελλάδα πωλούνται με μαύρο εσωτερικό. Το μαύρο αρέσει γιατί είναι επίσημο, δίνει ειδικό βάρος στο αυτοκίνητο και πολλές φορές μια πολυτέλεια. Είναι όμως μακράν το χειρότερο χρώμα για το ελληνικό καλοκαίρι. Πέρσι το Auto Motor und Sport είχε κάνει έρευνα για τη θερμοκρασία που αναπτύσσεται στο εσωτερικό των αυτοκινήτων αναλόγως χρώματος. Πήρε τέσσερα Kia Rio, ένα ασημί, ένα κόκκινο, ένα μπλε και ένα μαύρο, και μέτρησε στη διάρκεια μιας Αυγουστιάτικης μέρας τη θερμοκρασία του εσωτερικού σε σκιερό χώρο της κεντρικής κονσόλας. Οι διαφορές ήταν τεράστιες. Με τον ήλιο ντάλα και μετά από 6 ώρες στο πάρκινγκ, το ασημί δεν ξεπέρασε τους 70 βαθμούς, θερμοκρασία που το μαύρο είχε φτάσει δύο ώρες νωρίτερα στην κούρσα του για τους 122 βαθμούς. Τα εσωτερικά ήταν όλα μαύρα, άρα η διαφορά είχε να κάνει μόνο με το εξωτερικό χρώμα. Άρα το μαύρο είναι η λάθος κίνηση για την Ελλάδα. Εξασφαλίζει πως το αυτοκίνητο θα είναι πάντα βρώμικο και καυτό. Και όμως μερικοί το προτιμούν. Η χρηστικότητα δεν είναι πάντοτε πρώτη σε τέτοια θέματα, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για το πρώτο χαρακτηριστικό που έχει να κάνει με το προσωπικό γούστο του καθενός. Απλά κατόπιν μετανιώνουμε. Εσείς διαλέξατε σωστά το χρώμα του αυτοκινήτου σας, ή το μετανιώσατε και θα προσέξετε την επόμενη φορά; |
||||||||||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | ||||||||||||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr