Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Τα φθηνά αυτοκίνητα ήρθαν στην Ελλάδα. Εσείς ποιο μοντέλο θα αφήσετε στην άκρη για χατίρι τους;
Διαβάστηκε από 44253 αναγνώστες

Το αυτοκίνητο φαινόμενο που σάρωσε την ανατολική Ευρώπη σε πωλήσεις έφτασε και στην Ελλάδα. Η Dacia εκπροσωπείται πλέον από νέα εταιρεία, την ίδια που διαθέτει στην ελληνική αγορά και τα μοντέλα της (μητρικής της Dacia) Renault. Tο φαινόμενο φυσικά δεν έχει να κάνει με τίποτε άλλο εκτός από την τιμή των μοντέλων της Dacia αφού τυπικά στοιχίζουν κάτω από δέκα η ακόμη και 9.000 ευρώ. Εσάς σας ενδιαφέρουν; Το αυτοκίνητο φαινόμενο που σάρωσε την ανατολική Ευρώπη σε πωλήσεις έφτασε και στην Ελλάδα. Η Dacia εκπροσωπείται πλέον από νέα εταιρεία, την ίδια που διαθέτει στην ελληνική αγορά και τα μοντέλα της (μητρικής της Dacia) Renault. Tο φαινόμενο φυσικά δεν έχει να κάνει με τίποτε άλλο εκτός από την τιμή των μοντέλων της Dacia αφού τυπικά στοιχίζουν κάτω από δέκα η ακόμη και 9.000 ευρώ. Εσάς σας ενδιαφέρουν; Το αυτοκίνητο φαινόμενο που σάρωσε την ανατολική Ευρώπη σε πωλήσεις έφτασε και στην Ελλάδα. Η Dacia εκπροσωπείται πλέον από νέα εταιρεία, την ίδια που διαθέτει στην ελληνική αγορά και τα μοντέλα της (μητρικής της Dacia) Renault. Tο φαινόμενο φυσικά δεν έχει να κάνει με τίποτε άλλο εκτός από την τιμή των μοντέλων της Dacia αφού τυπικά στοιχίζουν κάτω από δέκα η ακόμη και 9.000 ευρώ. Εσάς σας ενδιαφέρουν; Η Dacia φυσικά καμία σχέση δεν έχει πλέον με την εταιρεία που για δεκαετίες παρήγατε κατόπιν αδείας το Renault 12 του 1969. Ανήκει στον όμιλο της Renault-Nissan και αποτελεί την αιχμή του δόρατος στη νέα τάση που διατρέχει τις αγορές και προσφέρει φτηνό αυτοκίνητο. Στην Ελλάδα η Dacia έρχεται με δύο μοντέλα, το Logan, το αυτοκίνητο που την καθιέρωσε και το νέο Sandero.

To Logan είναι ένα μικρομεσαίο σεντάν, στις διαστάσεις του Hyundai Accent. Δεδομένης της επιτυχίας του κορεατικού μοντέλου θα περίμενε κανείς πως το Logan έρχεται να κλέψει πωλήσεις από το Hyundai, αφού όπως και αυτό έτσι και το Dacia βασίζεται στην λογική της ιδιαίτερα καλής σχέσης τιμής αξίας.

Το Sandero έχει πιο δύσκολη αγορά αφού σα μικρό χάτσμπακ έχει μπροστά του ολόκληρο τον εδραιωμένο ανταγωνισμό της πιο δημοφιλούς κατηγορίας. Το βασικό του όπλο και εδώ είναι η ιδιαίτερα προσιτή του τιμή που ξεκινάει από 8,600 ευρώ, φτηνότερο και από μίνι μοντέλα που βρίσκονται μια κατηγορία κάτω από αυτό.

Όμως δεν είναι όλα ρόδινα. Και τα δύο μοντέλα στις βασικές και ιδιαίτερα φθηνές τους εκδόσεις είναι λακωνικά εξοπλισμένα. Υδραυλικό τιμόνι και κλιματισμός δεν περιλαμβάνονται και η προσθήκη τους, μαζί με τα ηλεκτρικά παράθυρα και το κεντρικό κλείδωμα ανεβάζουν την τιμή τουλάχιστον 900 ευρώ. Αν και ακόμη και έτσι παραμένουν ιδιαίτερα προσιτά δεν είναι τόσο εντυπωσιακά φθηνά όσο πριν.

Άρα τι μένει; Μπορούμε να ζήσουμε χωρίς κλιματισμό και υδραυλικό τιμόνι και να αποκτήσουμε ένα πραγματικά φθηνό αυτοκίνητο; Θα πίστευε κανείς πως έχουμε μάλλον καλομάθει όμως με τη σημερινή ύφεση είναι μόνο μια μικρή θυσία προκειμένου να αποκτήσουμε ένα σύγχρονο καινούργιο αυτοκίνητο.

Εσείς πως το βλέπετε; Σας ικανοποιεί η προσφορά της Dacia; Ποιο μοντέλο σκεφτόσασταν πριν που θα το αφήσετε για να δείτε τα νέα της μοντέλα; Τιμές - εξοπλισμός των νέων Dacia
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
theod... (24/10/2008, 18:14) Το ακριβό ή το φθηνό είναι σχετικό. Λέτε ότι είναι ακριβό ..ναι αλλά σε σχέση με ποιο?πχ με το i10? Άλλη κατηγορία. Εγώ πηγα το είδα το αυτοκίνητο και το οδήγησα. Και λέω αυτό γιατί εμείς είμαστε η χώρα της ατάκας. Είπε κάτι κάποιος και το θεωρούμε τόσο τεκμηριωμένο και έγκυρο που το μεταφέρουμε και σε τρίτους . Εκφράζουμε άποψη απο τον καναπέ τον ΗΥ και το internet. Για να λέμε τα πράγματα ως έχουν. Για να πάρεις το Sandero θέλεις 10000€. Και παίρνεις ένα αυτοκίνητο Κατηγορία Β 1400cc με 3 χρόνια Εργοστασιακή εγγύηση. Να το συγκρίνω με κάτι παρόμοιοο ένα Citroen C3 1.400 ας πούμε. Θεωρείτε από τα φθηνότερα στην κατηγορία. Εχει ένα κινητήρα 20ετίας 2 χρόνια εγγύηση και τιμη. 12000 Και μην μου πείτε ότι έχει τιμή μεταπώλησης. Εκτός αν μου πείτε ότι τα 2000€ (700.000δρχ) είναι λίγα λεφτά είναι 20%. Οπότε με επιπλέον άλλα 2 να πάρω το νέο Φιεστα κοκ δεν βγάζει πουθενά.Έφθασε ο Έλληνας σε τέτοιο μισθολογικό επίπεδο; 2000 έχει ένα σκούτερ...Και ο κύριος με το Fusion να ρωτήσει λίγο τιμές service της Ford (πχ700€ δισκο πλατό πληρωσε ένας φίλο) για 5 χρόνια στην εγγύηση και να δει πόσο τα πουλάνε μεταχειρισμένα στην εφημερίδα. Και μη μου πείτε ότι είναι πιο ποιοτικό to Fusion. Είμαι σίγουρο ότι έχει πετσικάρει ήδη το ντουλαπάκι πάνω στο ταμπλώ από τον ήλιο. Εγώ μπορώ να το συγκρίνω μόνο με το Seat Ibiza 2004 επειδή το έχει η γυναίκα μου. Ποιότητα πλαστικών τα ίδια. Ανεση υπέρ του Dacia. Χώροι Υπέρ του Dacia. Κινητήρας δεν μπορώ να κρίνω από το τεστ αλλά τον είδα πρόθυμο. Τιμόνι καλύτερο. Από τα πράγματα που μου έκαναν εντύπωση η μεταλλική ποδιά και μετώπη. Για να καταλήξω το αυτοκίνητο δεν είναι κακό. Την τσεπη του ο καθένας την κουμαντάρει όπως θέλει και κρίνει τι είναι ακριβό και φθηνό. Απο κατασχέσεις καλα πάμε σαν χώρα. Έχω την εντύπωση οτι το αυτοκίνητο θα πουλήσει πολύ σε μετανάστες απο ανατολικό μπλοκ που ήδη είναι εξικιωμένοι με την μάρκα και πεπισμένοι για την αξιοπιστία και προακτίκότητα. Σορι για τα ορθογραφικά έχω μεγαλώσει στο εξωτερικό.
galva... (23/10/2008, 23:32) ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΟΠΩΣ Η VW ΜΕ ΤΗΝ SKODA. ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΜΙΑΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΗΣ FABIA ΔΕΝ ΑΠΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1500 Η 2000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΜΕ ΚΥΡΟΣ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΡΑΞΕ Η RENAULT ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΕΝΟΤΗΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
mitso... (23/10/2008, 10:12) Ακριβά. Είχαν πολυδιαφημιστεί σαν φτηνά-από 7500 ευρώ στην Ευρώπη,εδώ όμως 9600 και πάνω ,γιατί χωρίς κλιματισμό στη χώρα μας δεν το συζητάμε- η πραγματικότητα δηλ. είναι πως με λίγα χρήματα πάρα πάνω,ή και με τα ίδια, πέρνεις ένα ποιοτικότερο και κυρίως δοκιμασμένο. Απαγοητεύτηκα.
patap... (22/10/2008, 15:00) δεν τα αποκαλουμε φθηνα αυτοκινητα οταν εγω αγορασα το ford fusion 1.4 high αρκετα εξοπλισμενο,2 αεροσακους ,a/c ηλ.παραθ. ηλ/κες πορτες rcd εργοστασιακο κτλπ 4ασστερο στο NCAP 5χρονια εγγυηση με το κυρος ford 12400 euro με το κλειδι στο χερι και να επαιρνα τι? το sandero dacia 1500 euro πιο φθηνο με μικροτερη εγγυηση καμμια μεταπωληση ,αγνωστης αξιοπιστιας και πολλα αλλα -
necro... (22/10/2008, 14:30) ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΠΕΣΕΙ ΘΥΜΑ ΤΗΣ RENAULT ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΤΗΣ. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΠΡΟΚΑΤΗΛΕΙΜΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ. ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΩ ΤΟ LOGAN ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΡΙΝ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΦΟΥ ΟΠΩΣ ΘΑ ΞΕΡΕΤΕ ΕΚΕΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΝΩΡΙΤΕΡΑ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΙΣΩΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΚΟΣΤΙΖΕ 7000€.ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΜΟΝΟΚΟΜΑΤΗ, ΑΡΧΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΤΑΜΠΛΟ ΜΟΝΟΚΟΜΑΤΟ, ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ (ΔΙΟΤΙ ΠΕΡΙ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ) ΑΠΟ ΤΟ CLIO ΤΟΥ 2000 ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΣΑΝ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΜΕ ΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΚΑΘΩΣ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΑΡΧΙΖΕ ΑΠΟ 7500€. ΜΑΚΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΤΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΛΑΙΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
giorg... (21/10/2008, 21:55) Δεν με επιρεάζουν καθόλου γιατί πάντα προτομούσα να δώσω λίγο παραπάνω σε χρήμα και να πάρω αυτ/το γνωστής εταιρίας παρά το άγνωστο.
a.kou... (20/10/2008, 15:51) Αν ξεπεράσει κανείς τι αντιπροσώπευε η DACIA κατά το παρελθόν τότε τα αυτοκίνητα αυτά θα πάνε καλά διότι οι εκδόσεις τους είναι φτηνότερες κατά 3000 με 4000 ευρώ από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό
rovit... (19/10/2008, 15:59) perisi eixa paei voukouresti (Roumania) k eixa noikiasei ena Dacia logan.to amaksi htan mia xara sto dromo (logo ths Renault).estreive k frenare mia xara gia thn marka tou k ta lefta tou.k oi xwroi mesa yperanetoi gia ena oikogeniarxi.alla mexri ekei.h poiotita twn plastikwn k h sxediasi htan toulaxiston mia dekaetia prin.mporouses aneta na kaneis to eswteriko tou mikra kommatakia xwris kamia idaiteri prospatheia.pisteuw oti dyskola tha kathierothoun sthn elliniki agwra mias k me elaxista xrimata parapanw mporeis na pareis ena poly poiotikotero.
pogon... (18/10/2008, 23:53) Καλό ξεκίνημα, αν και νομίζω ότι χωρίς έκδοση με κλιματισμό, έστω και σπάζοντας το φράγμα των 10000 ευρώ, θα είναι μια πολλή δύσκολη προσπάθεια να καθιερωθεί γρήγορα στην αγορά.
topas... (18/10/2008, 12:34) ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ Η DACIA ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
kecha... (17/10/2008, 23:49) Υπάρχουν πολλοί υποψήφιοι αγοραστές οι οποίοι λόγω μειωμένου προύπολογισμού κατευθύνονται προς την αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου 3, 4 και 5 ετών. Αυτό γίνεται φανερό και από το πόσο κινείται αυτή η αγορά των αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια, ειδικά μετά από την αύξηση του ποσοστού των μεταναστών, οι οποίοι φαίνεται ότι διακατέχονται σε πολύ μικρότερο βαθμό από τους Έλληνες από το σύνδρομο του ...φαίνεσθαι μέσα σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Φυσικά, τα οχήματα αυτά δε συνοδεύονται κατά κύριο λόγο από εγγύηση (εκτός από κάποιες εξαιρέσεις ολιγόμηνων εγγυήσεων "καλής λειτουργίας"), ενώ και σε περίπτωση μη πληρωμής τοις μετρητοίς, τα επιτόκια είναι συνήθως πολύ πιο τσουχτερά από τα αντίστοιχα των αντιπροσωπειών για καινούργια οχήματα. Τα τελευταία πολλές φορές προσφέρονται και με προγράμματα άτοκων (ονομαστικά) δόσεων, ή και με περίοδο χάριτος μηνών ή και έτους, ευκολίες άκρως σημαντικές για τον μικρομεσαίο αγοραστή που δεν έχει ρευστό άμεσα, ή και τον μεσαίο που προτιμά να κρατήσει στην κατοχή του τον κύριο όγκο του κεφαλαίου του για άλλη χρήση ή επένδυση. Επίσης, δεν πρέπει να παραβλέπεται και το γεγονός ότι τα όλα τα νέα αυτοκίνητα, φθηνά ή όχι, είναι πλήρως εναρμονισμένα με τις τελευταίες κοινοτικές οδηγίες εκπομπών CO2, κάτι που μπορεί να αποτελέσει και σημαντικό κριτήριο επιλογής σε περίπτωση εισαγωγής νέων φορολογικών συντελεστών που τις λαμβάνουν υπόψιν. Σαφώς η μεταπωλητική εικόνα δεν αναμένεται πολλά υποσχόμενη, αλλά δεδομένου ότι αγοράζοντας ένα τυπικό μικρομεσαίο πχ. της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας της τάξης των 15000€ και μεταπωλώντας το σε 5 χρόνια υπάρχει μια απαξίωση της τάξης των 6000-7000€, ενώ η τιμή του Sandero με τα στοιχειώδη εξτρα θα αγγίζει τα 10000€, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι δε θα απασχολήσει το μέσο αγοραστή, ο οποίος δεν ενδιαφέρεται για το ποσοστό απαξίωσης, αλλά για την απόλυτη τιμή. Συνεπώς, τα τμήματα marketing των εταιρειών έχουν χτυπήσει διάνα εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, και με την Dacia στο παιχνίδι, αλλά και την απάντηση της PSA (Peugeot-Citroen) για ενα αντίστοιχο μοντέλο που αναμένεται σύντομα, καθώς και την υποθετική δυνατότητα να φέρει η VW το Gol (και όχι Golf) στην Ευρώπη, η αγορά αναμένεται να λάβει μια τονωτική ένεση από τον ανταγωνισμό σε μια νέα κατηγορία που θα τραβήξει αγοραστές που υπό άλλες προϋποθέσεις θα κινούνταν προς την αγορά μεταχειρισμένου.