Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Μπορεί η Ford να χτυπήσει τον ανταγωνισμό χωρίς τούρμπο κινητήρες ή μεσαίου κυβισμού SUV;
Διαβάστηκε από 12439 αναγνώστες

H Ford είναι η μάρκα που δημιουργεί τις εξελίξεις κυρίως στη μικρομεσαία και μεσαία κατηγορία τα τελευταία δέκα χρόνια. Είναι η μάρκα που αναβίωσε τη μίνι κατηγορία με το πρώτο Ka, έφερε το fun-to-drive με το προηγούμενο Fiesta, έκανε την οδική συμπεριφορά σημείο ενδιαφέροντος στα μικρομεσαία με το Focus, ανέδειξε τα mainstream μεσαία αυτοκίνητα με το νέο Mondeo και επικράτησε στα MPV με ολόκληρη γκάμα MPV.  Αρκούν όλα αυτά για να χτυπήσει τον ανταγωνισμό; H Ford είναι η μάρκα που δημιουργεί τις εξελίξεις κυρίως στη μικρομεσαία και μεσαία κατηγορία τα τελευταία δέκα χρόνια. Είναι η μάρκα που αναβίωσε τη μίνι κατηγορία με το πρώτο Ka, έφερε το fun-to-drive με το προηγούμενο Fiesta, έκανε την οδική συμπεριφορά σημείο ενδιαφέροντος στα μικρομεσαία με το Focus, ανέδειξε τα mainstream μεσαία αυτοκίνητα με το νέο Mondeo και επικράτησε στα MPV με ολόκληρη γκάμα MPV. Αρκούν όλα αυτά για να χτυπήσει τον ανταγωνισμό; Η Ford είναι η μόνη ευρωπαϊκή μάρκα που δε διαθέτει ευρέως τούρμπο κινητήρες στη γκάμα της. Μέχρι και οι παραδοσιακοί, όπως η BMW ή η Opel, αλλά και οι κλασσικοί, όπως η Mercedes έχουν κάνει το τούρμπο ψωμοτύρι..

Με την παρουσίαση του νέου Fiesta περιμέναμε να δούμε και τα πρώτα δείγματα downsizing στους κινητήρες της Ford, σμίκρυνσης δηλαδή της χωρητικότητας με παράλληλη μείωση κατανάλωσης και ρύπων και αύξηση της απόδοσης. Όμως το Fiesta ξεκίνησε με ατμοσφαιρικού κινητήρες, ενώ χωρίς τούρμπο έρχεται και το νέο Ka. Ατμοσφαιρικά συνεχίζουν και τα Focus και Mondeo, με τον μόνο τούρμπο κινητήρα της μάρκας να τοποθετείται στις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων, όπου τα 2,5 λίτρα δεν αποτελούν πρόβλημα.

Για πολλούς βέβαια το ότι η Ford διαθέτει ατμοσφαιρικούς κινητήρες αποτελεί προσόν για τη μάρκα και όχι μειονέκτημα. Η «ιαπωνική σχολή» ακολουθεί αυτή τη λογική και ενισχύει τεχνολογικά τους κινητήρες για αύξηση της αποδοτικότητας χωρίς να τους υποβάλει στην αυξημένη πίεση ενός τούρμπο. Τα αποτελέσματα στους ιάπωνες είναι άριστα, αφού πετυχαίνουν υψηλές αποδόσεις ισχύος με χαμηλούς ρύπους και κατανάλωση. Αν κάπου υστερούν είναι στη ροπή. Τονίζουν όμως έτσι την αξιοπιστία τους.

Η Ford όμως ανταγωνίζεται κυρίως ευρωπαίους κατασκευαστές, όπως η VW και η Opel. Η προσθήκη τούρμπο στα μοντέλα των άλλων δύο γερμανικών εταιρειών έχει προσδώσει και μία σπορ χροιά, λόγω ισχύος και επιδόσεων, την οποία η Ford στις κανονικές εκδόσεις των μοντέλων της δε μπορεί να ανταγωνιστεί. Έχει βέβαια να αντεπιδείξει την οδική συμπεριφορά των μοντέλων της, τομέας στον οποίο πρώτη ξεχώρισε και που ακόμη τη διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό.

Και αν το τούμρπο δεν αποτελεί «αγκάθι» τότε η έλλειψη SUV σίγουρα ενοχλεί. Το Kuga παρουσιάστηκε με μεγάλες προσδοκίες, αφού διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που θα το έκαναν ένα best seller στην ελληνική αγορά όπου η κατηγορία αναπτύσσεται ταχύτατα. Η έλλειψη όμως μεσαίου κινητήρα σημαίνει πως το κοινό του αυτοκινήτου περιορίζεται σε όσους μπορούν να αγοράσουν ντίζελ, ή δεν πτοούνται από τα 2,5 λίτρα βενζίνης. Η έλλειψη εμπορικής έκδοσης του Kuga μπορεί να αναχθεί και αυτή στο ότι η Ford δε διαθέτει κατάλληλο κινητήριο σύνολο για να το κινήσει με λίγα κυβικά αξιοπρεπώς.

Εσείς τι λέτε; Έχει μείνει πίσω η Ford στους κινητήρες, ή είναι επαρκείς για τη γκάμα της σήμερα; Είναι απαραίτητο το τούρμπο για να χτυπήσει τον ανταγωνισμό, ή αρκούν τα άλλα χαρακτηριστικά της μάρκας; Και με το Kuga τι γίνεται; Το περιμένετε σε άλλη έκδοση ή ενδώσατε στον ανταγωνισμό;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
drikf... (20/2/2009, 11:18) H ford εχει μεινει πολυ πισω οπως και οι ιαπωνες. η δε ποιοτητα κατασκευης ειναι μετρια, εφαμιλη της toyota αλλα πολυ κατωτερη της VW. Οποτε θεωρω λαθος να αγορασει κανεις ford οταν μπορει να παρει γερμανικο αυτοκινητο με περιπου τα ιδια λεφτα.
teola... (18/2/2009, 14:14) Λόγω της μόδας των καιρών σε τούρμπο χαμηλού κυβισμού,είναι θέμα χρόνου να λανσάρει και η Φόρντ αντίστοιχους κινητήρες.Τότε πιστεύω ότι τα ήδη πολύ καλά Φόκους,Φιέστα και Μοντέο θα είναι ασυναγώνιστα.Όσο για τα SUV έχουμε πήξει σε υψηλού κυβισμού,υπέρβαρα θωρηκτά, που σε τελική ανάλυση αγοράζονται για λόγους πρεστίζ.Το Kuga δε με ενθουσίασε ιδιαίτερα (ειδικά οι κινητήρες του) και νομίζω ότι πρέπει να γίνει μια στροφή σε μικρότερα μεγέθη (αμαξώματος και κινητήρων),τύπου Terios. ΥΓ. Γιατί δε βγάζουν το Qashqai 1.6 τετρακίνητο;Θα ήταν μια πολύ καλή κίνηση
uktur... (17/2/2009, 10:55) oloi xreiazontai kinitires turbo afou apodidoun ropi apo xamila pou einai poli xrisimi stous kinitires me liga kibika. tin ford ama den tin upostirizan oi aggloi tha eixe pethanei.
seads... (16/2/2009, 23:45) Συμφωνώ και εγώ με τους προλαλήσαντες οτι αν το Focus είχε ψηλότερη ιπποδύναμη σε λιγότερα κυβικά και "εκδιδόταν" 3θυρο θα ήταν ανάρπαστο. Αλλά αυτό είναι ανέκδοτο. Ποιό είναι πιο άσχημο, σχεδιαστικά, αυτοκίνητο από τον πισινό του Golf ή του Yiaris? Ολόκληρο το Ford Ka! (Μα δεν είναι ..χάλια?). Όσον αφορά τα υψηλού κυβισμού SUV λυπάμαι που σας απογοητεύω αλλά ειλικρινά αηδιάζω να τα βλέπω να κυκλοφορούν στην υπό συμφόρηση άσφαλτο της Αθήνας. Έλεος! Δεν έχουν με τι άλλο να παίξουν? Όσο γαι τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες θα ήθελα να ρωτήσω όσους γνωρίζουν καλύτερα: Μήπως παρά την γοητεία του turbo οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες έχουν πιο γραμμική απόδοση, δηλ. αποφεύγεται η υποστροφή που δυστυχώς το Golf TSI 122 hp παρουσιάζει αρκετά συχνά όταν γεμίζεις την 1η ή 2α ταχύτητα?
efthi... (14/2/2009, 11:54) Η τεχνολογία TURBO είναι πολύ παλιά , απλώς τώρα αναζωπυρώθηκε για έμπορικούς κυρίως λόγους, και βέβαια πατρονάρεται έντονα από περιοδικά για λόγους που δεν χρειάζονται σχολιασμό. Σχετικά με το ερώτημα τώρα , η FORD όπως και όλοι σχεδόν οι άλλοι κατασκευαστές έχει κινητήρες TURBO , τους χρησιμοποιεί όμως κυρίως σε αυτοκίνητα για συγκεκριμένο σκοπό (WRC) . Το ίδιο και η BMW που χρησιμοποιεί TURBO σε μεγάλα υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητα. Ότι και να λέμε πάντως , σε λίγα χρόνια είναι σίγουρο ότι θα επικρατήσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θα ξεχάσουμε και τα TURBO και τα ατμοσφαιρικά . Η τεχνολογία υπάρχει το μόνο που μένει είναι να πέσει το κόστος και να παρακαμφθούν οι αντιδράσεις των εταιριών πετρελαίου.
pees_... (14/2/2009, 09:08) Ειναι θεμα χρονου να παρουσιαστουν οι νεοι υπετροφοδοτουμενοι κινητηρες της Ford. Θα ειναι ετοιμοι για το νεο Focus III. Στο διαδικτυο μιλουν για εκδοσεις στα 1000 και 1600 κ.ε....
ixok... (13/2/2009, 21:02) Απλώς να υπενθυμίσω ότι αυτή η πρόσφατη τουρμπολαγνεία αποτελεί κυρίως φαινόμενο της ελληνικής αγοράς και δε μπορεί μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε δεκάδες χώρες όπως η Ford -και άλλες- να χαράζει την πολιτική της όσον αφορά τους κινητήρες, με γνώμωνα το παράλογο ελληνικό φορολογικό καθεστώς.Στο εξωτερικό αν θες δύναμη παίρνεις κυβικά (δε μιλάω για made in USA 7λιτρούς V8 αλλά για δυόμιση, 3 χιλιάδες κυβικά).Θες ροπή, παίρνεις diesel.Έλα όμως που σε εμάς αυτά είναι απαγορευμένοι καρποί.Και θέλουμε και φτηνά γκάζια.Ψιλοάσχετο με το θέμα απλά ήθελα να το πώ εδώ και καιρό λόγω και άλλων posts.Τελοσπάντων η Ford στέκεται επάξια απέναντι στον ανταγωνισμό.Αξιόπιστα αυτοκίνητα με καλή οδηγική συμπεριφορά,παράδοση,βελτιώνεται και στο design που μέχρι τώρα ήταν αδιάφορο.Δε βλέπω να χάνει απο το μερίδιο της στην αγορά
chris... (13/2/2009, 20:40) Είμαι κατοχος FOCUS 1,6 spor, εδώ και ένα εξάμηνο και είμαι ικανοποιημένος και απο την απόδοση του κινητήρα. Βέβαια το 1,4 με τους 80 ίππους είναι πολύ αργό. Να πω όμως οτι και το γκόλφ 1,4 με 122 ίππους να αγόραζα με τα ίδια χρήματα που βέβαια είναι πιο γρήγορο, πάλι θα ήθελα μετά τον κινητήρα tsi με τα 160 άλογα. Απο το αυτοκίνητο που πήρα μου αρέσει η οδική συμπεριφορα του στα ταξίδια που έκανα και ομολογώ ότι και η ποιότητα κατασκευής του στο εσωτερικό δεν απέχει τόσο πολύ απο τα wv όπως λέγεται.Εξάλλου το προηγούμενο αμάξι που είχα ήταν ενα golf 1,4.
chris... (13/2/2009, 20:40) Είμαι κατοχος FOCUS 1,6 spor, εδώ και ένα εξάμηνο και είμαι ικανοποιημένος και απο την απόδοση του κινητήρα. Βέβαια το 1,4 με τους 80 ίππους είναι πολύ αργό. Να πω όμως οτι και το γκόλφ 1,4 με 122 ίππους να αγόραζα με τα ίδια χρήματα που βέβαια είναι πιο γρήγορο, πάλι θα ήθελα μετά τον κινητήρα tsi με τα 160 άλογα. Απο το αυτοκίνητο που πήρα μου αρέσει η οδική συμπεριφορα του στα ταξίδια που έκανα και ομολογώ ότι και η ποιότητα κατασκευής του στο εσωτερικό δεν απέχει τόσο πολύ απο τα wv όπως λέγεται.Εξάλλου το προηγούμενο αμάξι που είχα ήταν ενα golf 1,4.
mixpa... (13/2/2009, 19:27) Απο την στιγμή που ο ανταγωνισμός πηγαίνει στους μικρούς κινητήρες με μεγάλη απόδοση, έπρεπε στα 1.200, 1.400 & 1.600 κ.ε. να αυξήσει & η FORD τους ίππους. Στα 1.200 απο 80-95, στα 1.400 με 100-120 και στα 1.600 απο 125-150 ίππους. Πάνος
lordl... (13/2/2009, 17:50) Απαραίτητα κ τα δύο. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός κ πάντα υπέρ μας. Άλλωστε είναι που είναι μπροστα στην οδήγηση τα Focus, κρίμα να τους λείπει το εύκολο κομμάτι...
mggia... (13/2/2009, 13:40) καλημερα ford k pali ford εχω στην κατοχη μου ενα maverick 2,3 kai εχω διανυσει 88000 δυσκολα χλμ.με εχει βγαλει ασπροπροσωπο.πολυ λογικες τιμες στα σερβις. το kuga einai απροσωπο αμαξι αισθητικα οχι πολυ ομορφο. περιμενω εναγωνιως την ελευση του νεου maverick στην ευρωπη,στην αμερικη κυκλοφορει ηδη και ειναι πανεμορφο. vamos arianara vamos campeon
a17... (12/2/2009, 22:09) Καλά κάνει η FORD. Τυχαία οι Ιάπωνες δεν έχουν προσχωρήσει στη μόδα των turbo;
mvm... (12/2/2009, 18:45) a 1.4 turbo ? It is a lawn mower ? or what ? Big cc big turbo big performance . Long live the 2,5 ford ( volvo ) turbo .
kiria... (12/2/2009, 16:48) Πιστεύω πως η Ford αργά ή γρήγορα θα περάσει και αυτή στους μικρού κυβισμού turbo κινητήρες.Απλώς δεν έχει κάτι έτοιμο να παρουσιάσει.
fotis... (12/2/2009, 16:23) Η FORD ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΕΑ ΣΕ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΗΦΟΡΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΞΙΟΠΗΣΤΙΑ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ ΚΟΙΝΗΤΙΡΕΣ.ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΗΓΜΑ ΤΟ FOCUS ΠΟΥΛΑΕΙ ΜΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ ΚΟΙΝΗΤΙΡΕΣ ΕΝΟ ΤΟ GOLF ΕΠΡΕΠΑΙ ΝΑ ΒΑΛΗ TURBO ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΑΙ ΤΟ FOCUS ΜΕ TURBO ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ BEST SELLER.ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟ GOLG FSI ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ FOCUS TI-VCT ΚΑΙ ΞΑΦΝΗΚΑ ΦΟΡΕΣΑΙ TURBO ΤΟ GOLF ΚΑΙ ΕΓΗΝΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΛΑΔΕΙ ΣΤΟ ΑΜΑΞΗ ΜΕΤΡΑΕΙ Ο ΚΟΙΝΗΤΙΡΑΣ.ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ MONDEO ΜΕ ΤΟ PASSAT ΚΑΙ ΤΟ KUGA ME TO TIGUAN.ΟΤΑΝ ΒΓΑΛΗ ΚΑΙ H FORD TURBO ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΗΚΑ ΘΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΡΥΦΕΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΧΑΡΗΣ ΤΟ TOURBO.ΕΙΜΑΙ 22ΧΡΟΝΩΝ ΕΧΩ ENA FOCUS ST ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΖΙΛΕΨΗ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΣΙΝΤΗΡΙΚΟ GOLF GTI ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΛΑ ΚΑΛΟ OPC
VKOPA... (12/2/2009, 16:17) ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΚΔΟΣΗ ΔΙΟΤΙ ΠΕΡΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΜΗΛΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΗΚΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΗ ΧΡΗΣΗ. ΤΟ DIESEL ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΟΥ
mzour... (12/2/2009, 13:49) Σαφώς η Ford έχει μείνει πίσω στο θέμα της υιοθέτησης turbo κινητήρων. Τα προϊόντα της οφείλουν λόγω του νέου kinetic design και sports profile να έχουν αυξημένη ροπή, η οποία σε συνδυασμό με την πολύ καλή τους οδική συμπεριφορά θα απογείωνε τον ανταγωνισμό τους. Προσωπικά περιμένω το καινούριο Focus με τον Ecoboost κινητήρα. Έχει αργήσει παρα πολύ! Η αδικαιολόγητη εμπορική αποτυχία του Kuga κλασσικό παράδειγμα θύματος των ανεπαρκών κινητήρων της εταιρείας. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η Ford πρέπει αν θέλει να είναι βιώσιμη να αναπτύξει κινητήρες χαμηλού κυβισμού, αυξημένης ιπποδύναμης και μειωμένης κατανάλωσης καυσίμου στα πρότυπα των TSi κινητήρων της VW. Άς της δώσουμε μία ευκαιρία...
marko... (12/2/2009, 13:07) Η κατασκευή κινητήρων χαμηλού κυβισμού με μεγάλη ιπποδύναμη πιστεύω αποτελεί μονόδρομο για την Ford αν θέλει να είναι ανταγωνιστική (δες vw) ΥΓ. focus έχω και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος
dcpag... (12/2/2009, 12:23) εγω πιστευω οτι τα μοντελα της Ford ειναι πολυ αξιοπιστα με πολυ καλη οδικη συμπεριφορα ποιοτητα κατασκευης και το οτι δεν διαθετει κινητηρες τουρμπο δεν με πειραζει.
DIMIT... (12/2/2009, 11:29) EIMAI ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ FIESTA ΕΔΩ Κ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ.ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΛΟ, ΤΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ ΤΟΥ ΟΠΩς ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΔΕ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΟΥΡΜΠΟ.ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΑΓΟΡΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΟΛΟ Κ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΘΕΛΗΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ, ΘΑΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΟΥΡΜΠΟ.ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΟ,ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΝΤΑΡ ΣΤΗΝ ΓΚΑΜΑ ΤΟΥΣ!! Υ.Γ ΤΟ ΝΕΟ FIESTA ΜΕ ΕΝΑΝ 1400cc ΜΕ 120 hp ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ Κ ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ,ΑΚΟΜΗ Κ ΧΩΡΙΣ ESP ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΛΕΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...
pakis... (12/2/2009, 09:49) Αν και ειμαι υπερ των τουρμπο κινητηρων θα αγοραζα ευχαριστως οποιοδηποτε μοντελο της FORD. Μαλιστα το εχω μετανοιωσει που πριν απο τρια χρονια, οταν αγορασα αυτοκινητο, δεν πηρα το Focus. H FORD διακρινεται στην καλη οδικη συμπεριφορα και την ποιοτικη και ανθεκτικη κατασκευη των αυτοκινητων της, την 5ετη εγγυηση, τις καλες τιμες πωλησεις και προσφορες και το χαμηλο κοστος συντηρησης. Στο μονο που υστερει εναντι της VW, βασικου ανταγωνιστη της, ειναι η προσοχη στην λεπτομερεια, το φινιρισμα, την εφαρμογη των πλαστικων του εσωτερικου θα ελεγα, δηλ. σε τομεις αμελητεους. Η απουσια μεσαιου SUV δεν μπορει να κριθει ελαττωμα, συντομα θα περασει η μοδα τους αλλωστε. Οταν, ελπιζω συντομα βγαλει στην αγορα τουρμπο μεσαιου κυβισμου, θα κανει θραυση στις πωλησεις. Εχω γινει φιλος της FORD χωρις να ειχα ποτε FORD, αυτο τα λεει όλα.
mts36... (11/2/2009, 21:10) μοδα ειναι και θα περασει και σε πραγματικες συνθηκες πιστευω πως θα καινε πολυ λιγοτερο οι ατμοσφαιρικοι και ας ανακοινωνουν αυτα τα νουμερα οι turbο εταιριες.ειμαι συμφωνος στο τurbo μονο στις σπορ εκδοσεις st mps gti opc κλπ. τωρα να πιεζει 1.2 για να γινει 1.4 και τον 1.4 να γινει 1.6 παιρνεις κατευθειαν 1.4 η 1.6 και τελος.turbo και καθημερινη χρηση για μενα οχι δεν θα παρω
lefts... (11/2/2009, 17:06) ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΑΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΣΟ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΕΚΤΟΣ COSWORTH,RS.
a.kou... (11/2/2009, 15:13) Οι 1600ρηδες κινητήρες της FORD που αποδίδουν 120 ίππους χαρίζουν στα αυτοκίνητά της επιδόσεις εφάμιλλες με τα 1400 τής VW και των θυγατρικών τους. Αρα η έλλειψη TURBO δεν είναι και τόσο σημαντικό πρόβλημα. Τώρα, ως προς τη κατηγορία των μεσαίων SUV, η FORD ίσως δεν πολυστοχεύει στην ελληνική αγορά και για το λόγο αυτό εξοπλίζει το KUGA με 2,5λιτρο κινητήρα-το αυτό πράττει και η RENAULT με το KOLEOS. Πάντως το προηγούμενο μοντέλο, το MAVERICK, αν και εξοπλιζόταν με 2,3λιτρο κινητήρα είχε πουλήσει καλά στην ελληνική αγορά. Ίδωμεν..........
xalia... (11/2/2009, 13:15) ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝ ΣΤΑ ΜΕΣΑΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΣΕ ΕΝΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΧΑΜΗΛΗΣ ΠΙΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΖΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΚΑΤΑ 15-20 ΑΛΟΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΑΝ ΤΟ ΜΟΝΤΕΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΚΟΥΣ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΑΝΑΡΠΑΣΤΑ
necro... (11/2/2009, 09:31) ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΜΑΞΙΑ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΣΗ, ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΜΑ ΕΝΟΣ FORD, ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΔΥΝΑΜΟΙ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΚΑΖΑΚΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΤΟ ΒΑΡΥ ΑΜΑΞΩΜΑ ΚΑΙ ΑΠΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΑ ΜΟΝΟ 100 ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ Ο 16ΑΡΗΣ ΚΙΝΗΤΑΡΣ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟ ΣΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ, Η ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟΥΡΜΠΟ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΚΥΒΙΣΜΟ
koukl... (10/2/2009, 22:29) Αν το focus ειχε turbo κινητήρα απλά δε θα υπήρχε ανταγωνισμός....τώρα όμως...Βέβαια ο 1600 το πάει μια χαρά αλλά είναι κρίμα ενα αυτοκίνητο με την οδηγική συμπεριφορά του να μην έχει εναν πιο σπιρτόζικο κινητήρα
dstav... (10/2/2009, 19:50) Η Ford έχει πολύ καλά αυτοκίνητα με εκπληκτική μοντέρνα σχεδίαση αλλά υστερεί στους κινητήρες.