|
|
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
περισσότερα » | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Μπορεί η Ford να χτυπήσει τον ανταγωνισμό χωρίς τούρμπο κινητήρες ή μεσαίου κυβισμού SUV; | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Διαβάστηκε από 12439 αναγνώστες | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
H Ford είναι η μάρκα που δημιουργεί τις εξελίξεις κυρίως στη μικρομεσαία και μεσαία κατηγορία τα τελευταία δέκα χρόνια. Είναι η μάρκα που αναβίωσε τη μίνι κατηγορία με το πρώτο Ka, έφερε το fun-to-drive με το προηγούμενο Fiesta, έκανε την οδική συμπεριφορά σημείο ενδιαφέροντος στα μικρομεσαία με το Focus, ανέδειξε τα mainstream μεσαία αυτοκίνητα με το νέο Mondeo και επικράτησε στα MPV με ολόκληρη γκάμα MPV. Αρκούν όλα αυτά για να χτυπήσει τον ανταγωνισμό;
Η Ford είναι η μόνη ευρωπαϊκή μάρκα που δε διαθέτει ευρέως τούρμπο κινητήρες στη γκάμα της. Μέχρι και οι παραδοσιακοί, όπως η BMW ή η Opel, αλλά και οι κλασσικοί, όπως η Mercedes έχουν κάνει το τούρμπο ψωμοτύρι.. Με την παρουσίαση του νέου Fiesta περιμέναμε να δούμε και τα πρώτα δείγματα downsizing στους κινητήρες της Ford, σμίκρυνσης δηλαδή της χωρητικότητας με παράλληλη μείωση κατανάλωσης και ρύπων και αύξηση της απόδοσης. Όμως το Fiesta ξεκίνησε με ατμοσφαιρικού κινητήρες, ενώ χωρίς τούρμπο έρχεται και το νέο Ka. Ατμοσφαιρικά συνεχίζουν και τα Focus και Mondeo, με τον μόνο τούρμπο κινητήρα της μάρκας να τοποθετείται στις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων, όπου τα 2,5 λίτρα δεν αποτελούν πρόβλημα. Για πολλούς βέβαια το ότι η Ford διαθέτει ατμοσφαιρικούς κινητήρες αποτελεί προσόν για τη μάρκα και όχι μειονέκτημα. Η «ιαπωνική σχολή» ακολουθεί αυτή τη λογική και ενισχύει τεχνολογικά τους κινητήρες για αύξηση της αποδοτικότητας χωρίς να τους υποβάλει στην αυξημένη πίεση ενός τούρμπο. Τα αποτελέσματα στους ιάπωνες είναι άριστα, αφού πετυχαίνουν υψηλές αποδόσεις ισχύος με χαμηλούς ρύπους και κατανάλωση. Αν κάπου υστερούν είναι στη ροπή. Τονίζουν όμως έτσι την αξιοπιστία τους. Η Ford όμως ανταγωνίζεται κυρίως ευρωπαίους κατασκευαστές, όπως η VW και η Opel. Η προσθήκη τούρμπο στα μοντέλα των άλλων δύο γερμανικών εταιρειών έχει προσδώσει και μία σπορ χροιά, λόγω ισχύος και επιδόσεων, την οποία η Ford στις κανονικές εκδόσεις των μοντέλων της δε μπορεί να ανταγωνιστεί. Έχει βέβαια να αντεπιδείξει την οδική συμπεριφορά των μοντέλων της, τομέας στον οποίο πρώτη ξεχώρισε και που ακόμη τη διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Και αν το τούμρπο δεν αποτελεί «αγκάθι» τότε η έλλειψη SUV σίγουρα ενοχλεί. Το Kuga παρουσιάστηκε με μεγάλες προσδοκίες, αφού διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που θα το έκαναν ένα best seller στην ελληνική αγορά όπου η κατηγορία αναπτύσσεται ταχύτατα. Η έλλειψη όμως μεσαίου κινητήρα σημαίνει πως το κοινό του αυτοκινήτου περιορίζεται σε όσους μπορούν να αγοράσουν ντίζελ, ή δεν πτοούνται από τα 2,5 λίτρα βενζίνης. Η έλλειψη εμπορικής έκδοσης του Kuga μπορεί να αναχθεί και αυτή στο ότι η Ford δε διαθέτει κατάλληλο κινητήριο σύνολο για να το κινήσει με λίγα κυβικά αξιοπρεπώς. Εσείς τι λέτε; Έχει μείνει πίσω η Ford στους κινητήρες, ή είναι επαρκείς για τη γκάμα της σήμερα; Είναι απαραίτητο το τούρμπο για να χτυπήσει τον ανταγωνισμό, ή αρκούν τα άλλα χαρακτηριστικά της μάρκας; Και με το Kuga τι γίνεται; Το περιμένετε σε άλλη έκδοση ή ενδώσατε στον ανταγωνισμό; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr