facebook twitter
youtube rss
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

  Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί φτιάχνουν οι κατασκευαστές ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Για να πουλήσουν ή για να κάνουν επίδειξη; (8 σχόλια)
Τι «λέει» για εσάς το αυτοκίνητο που οδηγείτε; (7 σχόλια)
Εσείς ποιες μάρκες θέλετε να χτυπήσει η Alfa Romeo; (6 σχόλια)
Υπάρχει έλεγχος για το ποιος οδηγεί στους ελληνικούς δρόμους; (7 σχόλια)
Μήπως η μάχη για τους ρύπους είναι πλέον πολύ πιο κάτω από τα 100 γραμμάρια κάθε χιλιόμετρο; (2 σχόλια)
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Από το Almera στο Qashqai, άλλαξε η Nissan προς το καλύτερο;
Διαβάστηκε από 14986 αναγνώστες

Αν μπορεί κανείς να πει πως μια μάρκα έχει κάνει στροφή τα τελευταία δέκα χρόνια, αυτή είναι η Nissan.Από το κλασσικό προφίλ των αρχών της δεκαετίας στην πιο αβαν γκάρντ γκάμα αυτή τη στιγμή, η Nissan πραγματικά μεταμορφώθηκε. Είναι όμως αυτή η αλλαγή προς το καλύτερο; Αν μπορεί κανείς να πει πως μια μάρκα έχει κάνει στροφή τα τελευταία δέκα χρόνια, αυτή είναι η Nissan.Από το κλασσικό προφίλ των αρχών της δεκαετίας στην πιο αβαν γκάρντ γκάμα αυτή τη στιγμή, η Nissan πραγματικά μεταμορφώθηκε. Είναι όμως αυτή η αλλαγή προς το καλύτερο; Αν μπορεί κανείς να πει πως μια μάρκα έχει κάνει στροφή τα τελευταία δέκα χρόνια, αυτή είναι η Nissan.Από το κλασσικό προφίλ των αρχών της δεκαετίας στην πιο αβαν γκάρντ γκάμα αυτή τη στιγμή, η Nissan πραγματικά μεταμορφώθηκε. Είναι όμως αυτή η αλλαγή προς το καλύτερο; Αλήθεια είναι πως όπως η Nissan, έτσι αλλάζουν και τα γούστα της αγοράς. Για μία μεγάλη μάρκα το να απέχει από τις δύο βασικές μέχρι πρότινος κατηγορίες της αγοράς, τα μικρομεσαία και τα μεσαία, θα μπορούσε να θεωρηθεί αυτοκτονία. Όμως η Nissan σκότωσε το Almera, το κλασσικό της μικρομεσαίο για χάρη μιας διαφορετικής πρότασης, που αν και ταξινομείται στην ίδια κατηγορία είναι μάλλον ένα μικρό SUV, το Qashqai, ενώ άφησε χωρίς αντικαταστάτη τη μεσαία της σειρά μετά το τέλος του Primera.
Και δε μπορεί να πει κανείς πως τα μοντέλα που σταμάτησε δεν ήταν δημοφιλή. Το Almera μέχρι και το τελευταίο χρόνο που ήταν διαθέσιμο βρισκόταν στα πρώτα πέντε παρά τα χρόνια του, ενώ το Primera, αν και στην τελευταία του γενιά ξένισε λίγο τους παραδοσιακούς πελάτες, σίγουρα σα μοντέλο άφησε πίσω του ιστορία.
Και μετά το χάος; Ή όχι. Η Nissan με τη συνένωσή της με τη Renault σα να πήρε αέρα από τη σχεδιαστικά πρωτοπόρα νέα «αδελφή» της και βάλθηκε να την ξεπεράσει. Παρουσίασε ένα Micra με ξεχωριστή σχεδίαση, ένα μοντέλο που θα ήθελε πολύ να έχει στη γκάμα της η Lancia. Σύμπτυξε δύο κατηγορίες σε ένα αυτοκίνητο, 1.6 προσθιοκίνητο Qashqai για μικρομεσαίο ή 2λιτρο τετρακίνητο Qashqai για μεσαίο, βλέποντας νωρίς τη δυναμική της κατηγορίας στην Ευρώπη και ειδικά στην Ελλάδα.
Για τους κλασσικούς πελάτες έφερε το Tiida, που αν και δεν καινοτομεί όσο τα άλλα της μοντέλα, δίνει λύσεις σε όσους ήθελαν να αντικαταστήσουν το Almera με κάτι παρόμοιο μένοντας πιστοί στη μάρκα. Στα μεγάλα της αυτοκίνητα, τα παγκόσμια, η Nissan ενδυνάμωσε την εκτός δρόμου εικόνα της με το Pathfinder και την πολυτελή της πτυχή με το Murano ενώ άφησε το 350Z (και τώρα το 370Ζ) για κορωνίδα της γκάμας της.
Όσο για το X-Trail, κράτησε τη συνταγή και τα γονίδια και το ανανέωσε με το πιο συγκροτημένο SUV της αγοράς σήμερα. Η ουσία είναι πως η Nissan αντίθετα με όλους τους άλλους κατασκευαστές δε σχεδίασε εταιρική στρατηγική, αλλά εξατομίκευσε τις αποφάσεις που πήρε σε κάθε μοντέλο. Κάθε ένα ακολουθεί τη δική του λογική.
Αποτέλεσμα; Στην Ελλάδα τουλάχιστον η πορεία της είναι σταθερή, γύρω στα 12.000 αυτοκίνητα το χρόνο. Νέοι πελάτες, παλιοί πελάτες, νέα μοντέλα, φουτουριστικά, ιδιαίτερα, κλασσικά, σκληροτράχηλα σπορ ή οικογενειακά η Nissan προσάρμοσε την αλλαγή της στα σημεία των καιρών και καταφέρνει να προσφέρει κάτι ξεχωριστό και όχι μία από τα ίδια. Σε άλλους αρέσει η αλλαγή σε άλλους όχι.
Εσείς πως τη βλέπετε; Προτιμάτε τη Nissan του 2000, ή του σήμερα; Σας καλύπτει η γκάμα της ή θέλετε ένα μοντέλο σε κάθε κατηγορία; Σας λείπουν οι γρήγορες εκδόσεις της; Και τελικά μπορεί με αυτή τη συνεχή αλλαγή να κρατήσει έναν πελάτη;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
brian... (3/10/2009, 22:07) to qashqay einai kalo aytokinito
pzafi... (24/3/2009, 15:03) Καλο το quasgai αλλα χρειαζονται και τα almera και τα primera στην γκαμα της.
g_kor... (24/3/2009, 12:47) Πιστεύω και εγώ με την σειρά μου ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από την Nissan ήρθε να καλύψει ένα κενό που υπήρχε ανάμεσα στα μικρομεσαία αυτοκίνητα και στα SUV. Η επιτυχία του είναι αδιαμφισβήτητη ακόμα και στους πλέον χαλεπούς καιρούς που ζούμε. Μακάρι να ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες εταιρείες με μοντέλα παρόμοια στα χαρακτηριστικά και στην τιμή. Προσωπικά υπολογίζω να είναι το επόμενο αυτοκίνητο μου μετά από ένα Opel Astra G που διαθέτω αυτή την στιγμή.
marin... (21/3/2009, 14:51) eixa to n13 cherry,poly omorfo gia tin epoxi toy. mexri poy to edosa miden zimies.pragmatika xiliometra? 345000km!!!oso afora ta simerina montela....malon milame gia astoxia sxediaston.
geogr... (21/3/2009, 13:20) Ως επαγγελματιας ( μηχανικος αυτοκινητων ) αλλα και ως κατoχος τριων nissan, (almera n15 97 mondel - micra k10 92 model - lgb-120 φορτηγακι 94 model.) μονο τα καλυτερα εχω να πω για τα εως τωρα μοντελα της νισσαν, δυστηχως ομως απο τη συνεργασια της νισσαν με τη ρενο και μετα η ποιοτητα της νισσαν εχει παρει την κατηφορα γιατι χρησιμοποιει πολλα μηχανικα μερη της ρενο, αντιθετα βεβαια εχει βελτιωθει πολυ στο θεμα του αμαξωματος μιας και η ρενο ειναι κορυφαια σ αυτο τον τομεα, θα ηταν το καλυτερο ολων αν χρησιμοποιουσαν αμαξωμα και αναρτηση ρενο με κινητηρες - κιβωτιο ταχυτητων - και ολα τα ηλεκτρικα ηλεκτρονικα νισσαν.
apori... (19/3/2009, 16:29) εχασε τους παραδοσιακους πελατες οι οποιοι ηθελαν να πιανουν τοπο τα λεφτα τους (δεν τους εχασε απλα δεν εχει αυτοκινητα, αν βγαλει νεο almera primera θα τους ξαναβρει) και απεκτησε νεους πελατες (kκατοχοι πλεον qashqai) που μεχρι τωρα την σνομπαραν βγαζοντας κομπλεξιλικια γιατι ο ελληνας την ειχε συνδεσει με τα αγροτικα τα datsun. Για την εταιρια που φτιαχνει το g-tr ο,τι και να πουμε λιγο θα ειναι. NISSAN for ever
gryll... (19/3/2009, 11:05) Nissan=Παροιμιωδης αξιοπιστια και σε καποιες περιπτωσεις κορυφαια μοντελα επιδοσεων ( Skyline παλαιοτερα και τωρα G-TR,300ZX,200SX και τωρα 370Z). Απο εκει και περα ομως το χαος!!Ευτυχως κατασκευασε τα Qashqai και Murano και διασωθηκε λιγο απο το λακκο του συντηρισμου που ειχε πεσει!! Ας ελπισουμε σε καλυτερες μερες για τη Nissan γιατι ο ανταγωνισμος και ο καταναλωτης την εχει αναγκη!
alexa... (18/3/2009, 20:21) Αναφέρω τη δικιά μου εμπειρία. Εχω ένα NISSAN SUNNY , μοντέλο του 1989 (Ν 13 , συμβατικής τεχνολογίας) , έχει κάνει 273.000 Km , είναι αξιόπιστο , δεν μου έχει παρουσιάσει το παραμικρό , το έχω χρησιμοποιήσει και άσχημες καιρικές συνθήκες (πάγο , χιόνι , χρήση αλυσίδων , χωματόδρομο - λάσπες κ.λ.π). Το αξιοπερίεργο είναι ότι οι εκπομπές καυσαερίων είναι κάτω και από τα όρια των σημερινών καταλυτικών. (Τσεκαρισμένο από 2 συνεργεία και ΚΤΕΟ) και δεν καίει λάδια. Το Οκτώβρη του 2007 όταν πήγα να αγοράσω το Almera πληροφορήθηκα ότι έχει καταργηθεί . Το Qashqai βεβαίως υπάγεται στα SUN και δεν με ενθουσίασε καθόλου. Για το άσχημο Tiida τι να πω. Μπορεί να σχεδιάστηκε για την Αμερική , αλλά δεν νομίζω να νομίζω να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της Ευρώπης. Πιστεύω ότι η NISSAN παρότι την θεωρώ πολύ καλή εταιρεία , έχει ένα καινό στην κατηγορία των μικρομεσαίων και μεσαίων αυτοκινήτων της. Αυτό με ανάγκασε να αγοράσω άλλη μάρκα αλλά και να έχω σε χρήση και το Ν13.
grwin... (18/3/2009, 19:38) Ποτέ δεν περίμενα ότι θα αγόραζα nissan ίσως λόγο της αδιάφορης σχεδίασης με εξαίρεση ίσως το τελευταίο πριμερα. Εδω και ενάμιση χρόνο είμαι κάτοχος ενός qashqai.1.6 Σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι είμαι ευχαριστημένος μέχρι τώρα.Το αμάξι αποτέλεσε ένα επιτυχημένο πείραμα για την Nissan..Το δείχνουν άλλωστε και οι πωλήσεις του.Η νισσαν με αυτό το μοντέλο ουσιαστικά αντικαθιστά 2 μοντέλα almera και primera.Μη μπορώντας ίσως να ανταγωνιστεί σε φήμη και πωλήσεις τα golf,focus,corolla,astra έπρεπε να κινηθεί πιο έξυπνα και το κατάφερε .Δημιούργησε ένα αυτοκίνητο που ακροβατεί ανάμεσα σε hatchback-crossover ψηλό 20 πόντους από το έδαφος και με δυνατότητα επιλογής τετρακινησης στο 2λιτρο.Εκανε ότι έκανε το RAV4 όταν πρωτοεμφανίστηκε δημιούργησε μια κατηγορία από μόνο του και ήδη έχουν αρχίσει και βγαίνουν πολλοί κλώνοι βλέπε kuga,ix35,….peugeot3008 …ktl Σε σχέση με το almera σίγουρα αποτελεί μεγάλο βήμα μπροστά. Πιστεύω και η αξιοπιστία του να μην με προδώσει αν δεν είχε ανάμειξη και η Renault σε κάποια parts θα ήταν ακόμα καλύτερα. Όσον αφορά το θέμα της σχεδίασης είναι κάτι υποκειμενικό και πιστεύω για την κατηγορία που αντιπροσωπεύει είναι αρκετά κάλο!!
achal... (18/3/2009, 15:56) Κατα την ταπεινη μου αποψη η nissan μετα την συνεργασια της με τη renault αρχισε να παιρνει την κατηφορα! Μονο η Γαλλικη εταιρεια κερδισε, ενω η nissan σκοτωσε almera primera εμφανιζοντας ενα απο τα πιο αντιπαθη αυτοκινητα που εχουν εμφανιστει στην αγορα (μαζι με το προηγουμενο ,megane) το μονο θετικο ειναι οτι επιτελους εμφανισε ενα μικρομεσαιο suv
kerke... (17/3/2009, 20:53) Αυτό που με προβληματίζει με την αντιπρόσωπο εταιρεία της Nissan στην Ελλάδα είναι ένα προκλητικό καπέλο στην τελική τιμή του qashqai σε σχέση με τις αντίστοιχες τιμές στην Αγγλία ή ακόμη και στη γείτονα Ιταλία. 4-5 χιλιάδες ευρω αέρα είναι πολύ και όλα τα έντυπα του χώρου τσιμουδιά. Θα μου πείτε δεν γίνετε μόνο με αυτή την μάρκα ή τον αντιπρόσωπο, σωστά. Αιτιάσεις που αφορούν τον φόρο κατανάλωσης είναι παρωχημένες πλέον, ειδικά κάτω από τα 2000 κυβικά. Τελικά μόνο η καθίζηση των πωλήσεων θα τους κάνει να μας αντιμετωπίσουν όχι ως θύματα.
dimim... (17/3/2009, 20:28) Είμαι κάτοχος ενός Almera του 96 και παρά τα 300.000 χλμ το αυτοκίνητο βγάζει καυσαέρια καινούργιου (δεν έχει αλλάξει ποτέ καταλύτη), από αξιοπιστία δεν το συζητάμε… Τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι σίγουρα ποιο ποιοτικά και παραμένουν αξιόπιστα αλλά το tiida το θεωρώ το ποιο άσχημο αυτοκίνητο που παράγεται αυτή τη στιγμή! Και το qashqai ξεφεύγει λίγο η τιμή του, άρα αν θέλω μικρομεσαίο αυτοκίνητο αναγκαστικά θα φύγω από την nissan
const... (17/3/2009, 09:35) Κατά τη γνώμη μου, η Nissan ποτέ δεν είχε ενδιαφέροντα αυτοκίνητα (εκτός του 350Ζ και του πρώτου Primera), αλλά τα τελευταία χρόνια έχει χαλάσει περισσότερο. Δε βρίσκω κανένα από τα "λαικά" αυτοκίνητά της ενδιαφέρον. Από το άσχημο Micra, το πανάσχημο Tiida, μέχρι το αδιάφορο και σε-ποια ακριβως-κατηγορία-ανήκει Qashqai, θεωρώ ότι η Nissan δεν αφορά αυτούς που ψάχνουν κάτι παραπάνω στο αυτοκίνητό τους.
santo... (16/3/2009, 20:22) κοιταξτε να δειτε.θα σας πω την δικια μου εμπειρια.εχω 1 νισαν αλμερα σενταν 1.4 του 1996 καινουργιο.το αμαξι εχει 222.500 χ.λ.μ. και ΔΕΝ εχει παρουσιασει το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ.αν θελετε πιστεψτε το.ουτε λαδι καιει,ουτε περιεργους θορυβους μου βγαζει.ειλικρινα αν θα το αλλαζα θα επαιρνα παλι αλμερα,αλλα ξερω οτι δεν υπαρχει πλεον...εαν παλι εβρισκα καποιο αλμερα απο στοκ (ολοκαινουργιο) θα το επαιρνα αμεσως!το τιιντα και εμενα δεν μου πολυαρεσει αλλα η νισαν το δινει σε καλη τιμη για οποιον αναζητα 1 καινουργιο αμαξι με μεγαλους χωρους και αξιοπιστο.οντως λειπει 1 κλασικο σενταν απο την γκαμα της νισαν οπως το αλμερα η το πριμερα.ας ελπισουμε οτι στο αμεσο μελλον η νισαν θα μας θυμηθει και θα βγαλει 1 πραγματικο σενταν...
gloyc... (16/3/2009, 20:12) pantos apo thema axiopistias simfona me ta stixia tu autotriti i nissan ine prasini diladi poli kaliteri apo ti kitrini toyota. tora gia to tiida dikeo exete ine ektos sinagonismou, an exeresis kinitira axiopistia k ikonomia, ala n min xexname oti to tiida irthe sti europi mono k mono gia n kalipsi to keno se sintiritikous agorastes, to tiida den kataskeuastike gia tin europi,daniko ine se emas, endiktika anafero oti den polite se oles tis europaikes xores px sto inomeno vasilio.
a.kou... (16/3/2009, 16:51) Εξαρτάται από τον πελάτη. Αν κάποιος ήθελε μικρομεσαίο τότε ελλειψει μοντέλου που θα αντικαθιστούσε το ALMERA είναι βέβαιο ότι θα φύγει από τη μάρκα. Το αυτό ισχύει και σχετικά με τη μη αντικατάσταση του PRIMERA. Το Qashkai είναι κατά βάση crossover δηλαδή παίζει σε ειδική κατηγορία που διαφοροποιείται αισθητά από τις άλλες δύο
dchri... (16/3/2009, 11:22) Πιστεύω οτι η nissan έχασε πλεόν το ελληνικό προσονήμειο ως η mercedes του έλληνα. Σιγουρα ειναι θετικο να γινονται βήματα αλλα οχι να φτιαχνει τοσο ασχημα αυτοκίνητα πχ το 20ετιας Ν13 -Ν14 ειναι σκαλες ομορφοτερο απο το quaskai & το κακασχημο tiida επίσης γιατι εχει αρχίσει να αφαιρει πολυτιμα στισ πληροφορίες οργανα απο το ταμπλο (δεικτης θερμοκρασιας νερού). Μην χαλα την τοσο καλη φημη που εχει με τετοια αυτοκινητα
rovit... (16/3/2009, 10:34) kala ola ta modela tis Nissan k to 350z apisteuta omorfo sport amaksi k to Murano-Qashqai jeepares alla k to micra katapliktiko an k thelei ananewsi pisteuw. ektos to Tiida.ti amaksi einai auto? asximo oso den paei.apo design polla xronia pisw gi auto den exei poulisei katholou!pisteuw auto pou leipei akoma apo thn Nissan einai oi grigores k sport ekdoseis kati san thn OPC ths Opel.
manos... (16/3/2009, 09:06) Με εξαίρεση το Tiida, πιστεύω ότι με το Qashqai η Nissan έχει κάνει άλματα πρόοδου στους τομείς της ποιότητας και φυσικά της ασφάλειας. Το Almera ήταν συνολικά ένα καλό αυτοκίνητο για τον οικογενειάρχη με όμορφη εμφάνιση, αλλά ο αντικαταστάτης του, το Tiida είναι εντελώς αδιάφορο αισθητικά και μέτριο σε ποιότητα.
xxnir... (15/3/2009, 18:28) το μοντέλο tilda είναι η μοναδική ίσως περίπτωση όλα τα χρόνια της αυτοκίνησης που είναι πιο άσκημο από αυτό που αντικαθιστά (almera). Mήπως δηλώνει αδυναμία της εταιρίας να συναγωνιστεί στα ίσα τις άλλες εταιρίες στις κατηγορίες των μικρομεσαίων και μεσαίων ΙΧ οχημάτων, και γι αυτό και δημιουργεί καινούργιες; Μήπως την ίδια τακτική θα ακολουθήσουν και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες στο μέλλον αυτή την δύσκολη εποχή προκειμένου να επενδύσουν στην έρευνα και στον εκσυγχρονισμό των ήδη υπαρχόντων μοντέλων τους;
mailo... (15/3/2009, 17:47) pisteuo oti i nissan tou simera einai klaseis anoteri apo auti tou 2000.o pelatis exei polles epiloges pou stin ousia einai oles aksiopistes.i nissan exei anavathmistei se poiotita k pleon vgazei modela pou oi europaioi pelates sintoma tha ta kanoun best seller.kata tin apopsi mou omos tha mou arese i nissan na eixe ena modelo stin mesaia katigoria opos itane to primera..
stago... (15/3/2009, 00:03) ΠΡΑΓΜΑΤΙ Η NISSAN ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΛΥ ΤΑ ΤΕΛΕΙΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΜΑΡΚΑ ΜΕ ΚΛΑΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΛΑΟ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΟΥΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ PRIMERA (ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟΥ 2000 ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΛΑΣΙΚΟ) ΣΤΗΝ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ 50ΝΤΑΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΕΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ, ΚΛΑΣΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
d-lek... (14/3/2009, 23:49) Το Synny 120Y ,το almera N-15 και το almera N-16 ειναι οτι καλυτερο εχει κατασκευασει ποτε η NISSAN. Αυτοκινητα αξιοπιστα που αγαπηθηκαν τοσο πολυ απο το ελληνικο και οχι μονο καταναλωτικο κοινο. Τα νεα μοντελα της ειναι σε συνεργασια με τη γαλλικη εταιρεια. Αυτο σημαινει καλυτερα καθισματα, καλυτερη ανεση, καλυτερο ισως σασι αλλα οχι καλυτερη αξιοπιστια. Η παρομοιωδης αξιοπιστια της NIISSAN πεταξε για παντα. Για αυτο οσοι εχουν almera ας τα κρατησουν οσο μπορουνε. Γιατι ειναι τα τελαυταια.
tasos... (14/3/2009, 17:08) Η NISSAN ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΑΠΡΟΣΩΠΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑ ΤΟΥΣ.ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΑΝ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΧΑΛΑΣΕ ΚΑΠΩΣ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΑΚΟΥΩ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ.ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ, ΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ,ΨΙΛΟΧΑΛΑΝΕ.ΔΕ ΛΕΩ ΚΑΛΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΝΑΝΕ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΑΠΟ ΣΧΕΔΙΟ,ΚΡΑΤΗΜΑ ΗΤΑΝ.....ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ.ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.
papaj... (14/3/2009, 17:01) Εμεις εχουμε για οικογενειακο ενα Almera tou 97,πολυ αξιοπιστο αυτοκινητο με καλα οδηγικα χαρακτηριστικα για την κατηγορια του τοτε.Ενω η Nissan μου εχει αφησει πολυ καλες εντυπωσεις με το Almera τωρα δεν θα αγοραζα ενα Nissan αν εξαιρεσω το X-trail κ τo quasqai..Και ειναι απλο επειδη κανενα αυτοκινητο της Nissan δεν μου αρεσει εμφανησιακα...το Tida ειναι απλα αθλιο και για μενα δεν ανταποκρινεται στην Ευρωπαικη αγορα αλλα στην αγορα της Β.Αμερικης.Δεν μπορω να καταλαβω ποιος θα προτιμουσε ενα Τida απο ενα corola η απο ενα mazda 3??Θα πρεπει να εχει τρελο κολλημα με τα Nissan..Οσο για το micra αν εξαιρεσεις τον καλο κινητηρα δεν βρισκω αλλον λογο να τ αγορασει καποιος..το Note μου αρεσει αν κ δεν ξεφευγει σχεδιαστικα απο την γραμμη της φιρμας αλλα δεν μου κανει "κλικ".Επισης η συνεργασια με renault δεν μου αρεσει αναφορικα με την σχεδιαση αν κ το νεα megane k laguna ειναι πολυ ομορφα αυτοκινητα..Θα ηθελα Nissan να εχει στην γκαμα της ενα μικρομεσαιο πιο συγχρονο σχεδιαστικα με καλυτερους κινητηρες και ισως οικολογικο χαρακτηρα και εναν αντικαταστατη του Micra..επισης ενα μεσαιο που να μπορει να ανταγωνιστει mazda 6 η toyota avensis και ισως και ενα μικρο 4θεσιο(οπως toyota iq)
mysti... (14/3/2009, 17:00) Oles oi eteries panta theloun na dokimasoun kati kenourio me elpides gia kati kalitero Ego prosopika den eime latris tis nissan opos o pateras mou, ektos ton grigoron montelon tis 350z >370z kai to GTR (skyline) Pisteuo omos oti den tha kalipsei to euri koino gia afta pou tha anazitisei
giann... (14/3/2009, 14:10) Ειχα το αλμερα σεδαν 98 για δεκα χρονια.πολυ αξιοπιστο αυτοκινητο με καλο πατημα στο δρομο.το 2008 πηρα το qashqai.Πολυ ποιοτικο εσωτερικα με καλο κ δυνατο κινητηρα.Παροτι το αλμερα ηταν ποοτικο αυτοκινητο για την εποχη του το νεο qashqai ειναι ενα σκαλι πιο πανω.Φινατσατο με προσωπικοτητα κατι που ελειπε απ την εταιρια σε γενικεs γραμμεs.Μενει να αποδειχθει αν θα ειναι το ιδιο αξιοπιστο.παντωs μεχρι στιγμηs δειχνει πωs θα συνεχισει την παραδοση.Ειναι εξαλλου και ενα απ τα ασφαλεστερα ανεξαρτητου κατηγοριαs.
gloyc... (13/3/2009, 22:56) ontos, mpori i nissan na min exi ena mikromeseo k ena meseo ala exi ena qashqai pou poulai pio poli k apo ta dio auta mazi tulaxisto edo sti kipro, an exo katalavi kala i nissan theli pleon n ine eteria me crossover xaraktira i akomi k i eteria me ta pio pola 4x4 (qazana-neo micra, qashqai, qashqai+2,murano, patrol, pathfinder, navara, x-trail) i k akomi k eteria me sport korifeo prosanatolismo ( 370z, gtr). pantos ta kataferni poli kala k stis dio katigories. pia ali iaponiki eteria ta vale me ti porche k malista me epitixia? to mono pou tis lipi ine sport autokinita miromeseou k meseou xaraktira (opos ta 100nx i k 200sx) Ime sxedon veveos oti erxonte k auta. k m aresi pu to to qashqai den miazi me to micra k uto kathexis.


ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ | BEST BUY

Μέτρα τροχαίας για την 28η Οκτωβρίου

Δοκιμή: Toyota Yaris 1,4 D-4D

Ανανεωμένη Mercedes B-Class

Φόρμουλα δρόμου

Οδηγούμε: Νέο Opel Corsa

Αντίστροφη μέτρηση στα φανάρια

Ένα 2.500 ίππων Ford Mustang του 1967

Πρόοδος για τον Σουμάχερ

Οδηγώντας ένα αγωνιστικό Toyota GT 86 με 125 ευρώ

«Αυτοκίνηση CWMFX 2014» με επίτιμη καλεσμένη μια μοτοσυκλέτα

Ανάδοχος μέσα στο 2014 για το Θριάσιο

Piaggio Fly 125 3V σε χαμηλότερη τιμή

Έως 100 δόσεις για οφειλές μέχρι 15 χιλ. - Στο 4,56% ο τόκος

Σπίτι – ένα με το δάσος!

10+2 λόγοι για να Πάμε Θεσσαλονίκη!

Το Ανθοχώρι των βουνών

E-Shops & Αυτοκίνητο!

LPG-CNG Oικονομική μετακίνηση.

Anytime: Ασφάλιση αυτοκινήτου πιο οικονομικά από ποτέ, με νέες χαμηλότερες τιμές! Advertisement

Volkswagen Bank GmbH: Σεπτέμβριος 2007

Π. Ζαμπέτας, Γεν.Διευθυντής Volkswagen Bank Hellas: «Kλείνουμε 10 χρόνια στην Ελληνική Αγορά και ατενίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία και δημιουργικότητα»

Allianz Direct: Νέα Προγράμματα Ασφάλισης Αυτοκινήτου, Χαμηλότερες ΤιμέςAdvertisement

Οι καλύτερες καταδυτικές εκδρομές

περισσότερα »
autotriti-asfaleies
Με την δύναμη της νανοτεχνολογίας!
Κάντε το εσωτερικού του αυτοκίνητου σας καινούριο με την εγγύηση των ειδικών.
http://www.nanotekcarcleaning.gr/




ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ


© 2014 autotriti.gr