mototriti.gr autotritipro.gr xrimatistirio.gr 4green.gr
2.280 Καινούρια μοντέλα
Test - Συγκριτικά - Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
42.900 Μεταχειρισμένα
Αυτοκίνητα - Επαγγελματικά - Autoaccessories
Μοτοσυκλέτες - Motoaccessories
facebook twitter youtube rss

  Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Εσείς τι χρειάζεστε για να αγοράσετε ένα μικρό SUV; (3 σχόλια)
Είναι ιεροσυλία να βγει Vitara χωρίς κοντές σχέσεις! (7 σχόλια)
Είναι λίγα 1.600 κυβικά για ένα SUV; Ακόμη κι αν μιλάμε για ντίζελ; (6 σχόλια)
Ποιότητα κατασκευής ή ευκολία επισκευής; Τι προτιμάτε; (7 σχόλια)
Αν το κρατήσεις για χρόνια, μήπως να το πάρεις πιο πλούσιο; (2 σχόλια)
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Τι την θέλουμε την πίστα F1 στην Ελλάδα; Υπάρχει ουσία ή πρόκειται για καπρίτσιο;
Διαβάστηκε από 8639 αναγνώστες

H Φόρμουλα 1 ξεκινάει αυτό το Σαββατοκύριακο και η συζήτηση περί πίστας στην Ελλάδα έρχεται ξανά στο προσκήνιο. Όμως θέλουμε πίστα απλά για να την έχουμε ή για να τη χρησιμοποιούμε; H Φόρμουλα 1 ξεκινάει αυτό το Σαββατοκύριακο και η συζήτηση περί πίστας στην Ελλάδα έρχεται ξανά στο προσκήνιο. Όμως θέλουμε πίστα απλά για να την έχουμε ή για να τη χρησιμοποιούμε; H Φόρμουλα 1 ξεκινάει αυτό το Σαββατοκύριακο και η συζήτηση περί πίστας στην Ελλάδα έρχεται ξανά στο προσκήνιο. Όμως θέλουμε πίστα απλά για να την έχουμε ή για να τη χρησιμοποιούμε; Η Ελλάδα είναι μια χώρα χωρίς κουλτούρα μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μπορεί να πει βέβαια κανείς πως αυτό οφείλεται ακριβώς στην έλλειψη μιας πίστας που θα μπορούσε να αποτελέσει το επίκεντρο για κάτι τέτοιο. Μπορεί να πει κανείς πως τα ράλι στην Ελλάδα έχουν το κοινό τους και πως δείχνουν το δυναμικό που υπάρχει.
Μπορεί να είναι και έτσι, όμως το αίτημα για πίστα διατυπώνεται τώρα και αυτή την κουλτούρα (δεν) έχουμε. Όμως μια πίστα δεν είναι ότι πιο απλό, ειδικά αν έχουμε σκοπό να φιλοξενήσουμε και ένα grand prix της F1.
Το πρόβλημα φυσικά είναι το κόστος. Μια πίστα προδιαγραφών F1 έχει τεράστιο κόστος κατασκευής και από μόνη της δεν εξασφαλίζει το γεγονός ότι θα προσελκύσει και θα «δέσει» απαραίτητα ένα grand prix. Χωρίς την Φόρμουλα 1 δεν υπάρχει επενδυτής που θα προχωρήσει σε κάτι τέτοιο.
Ακόμη όμως και να έρθει η ένας αγώνας F1 σε μια τέτοια πίστα, από μόνος του δεν αρκεί για να βγάλει τα έξοδά της. Το παράδειγμα της πίστας της Κωνσταντινούπολης είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό. Οι Τούρκοι δεν κατάφεραν να κλείσουν άλλες σειρές αγώνων, με αποτέλεσμα τα οικονομικά της πίστας να θέτουν σε κίνδυνο ακόμη και τη διοργάνωση του grand prix της F1.
H Τουρκία είναι ένα καλό παράδειγμα προς μελέτη γιατί είναι μια χώρα που όπως και εμείς δεν έχει ούτε παράδοση ούτε κουλτούρα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αυτό θα πρέπει να ληφθεί υπόψη όταν υπολογίζουμε πως θα γεμίσει αυτή η πίστα, ακόμη και σε έναν αγώνα της F1. Υπάρχουν 200.000 Έλληνες που θα πληρώσουν πάνω από 200 ευρώ ο καθένας για μία θέση; Και καλά την πρώτη φορά, ίσως το κάνουν. Την επόμενη χρονιά;
Μια τέτοια πίστα αναφέρεται συχνά πως θα αποτελέσει πόλο έλξης τουρισμού ή διαφήμισης της Ελλάδας στο εξωτερικό. Πιθανώς ναι, ειδικά τις ημέρες μιας μεγάλης διοργάνωσης, όμως αν κρίνουμε από τους Ολυμπιακούς του 2004, τον υπόλοιπο χρόνο δε θα πρέπει να περιμένουμε σπουδαία πράγματα.
Από κει και πέρα υπάρχει βέβαια και η χρήση από εμάς του ίδιους. Πέρα από τις εγχώριες διοργανώσεις, η πίστα θα μπορούσε να αποτελέσει κέντρο εκπαίδευσης ή ακόμη και εκτόνωσης. Όμως πίστες για τέτοιες χρήσεις υπάρχουν στην Ελλάδα, κοντά στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη με ελάχιστο αντίκτυπο στην οδική μας παιδεία. Γιατί μια ακριβότερη να έχει καλύτερα αποτελέσματα;
Και μετά είναι το θέμα της τοποθεσίας. Κοντά στην Αθήνα είναι κοντά στην Αθήνα, όμως μακριά από την Αθήνα δεν υπάρχουν αεροδρόμια, δρόμοι ούτε τρένα. Τη θέλουμε στην περιφέρεια για να τονωθεί λίγο, όμως βλέπουμε πως στη Γαλλία η F1 φεύγει επειδή η πίστα είναι μακριά από το Παρίσι.
Άρα λοιπόν τι θέλουμε ακριβώς; Πίστα για να έχουμε ή για να λέμε ότι έχουμε; Εσείς πιστεύετε πως τη χρειαζόμαστε; Πως μπορεί η Ελλάδα, μια μικρή συγκριτικά αγορά να φιλοξενήσει μια μεγάλη διοργάνωση αυτοκινήτου όπως η F1; Αλλιώς σε τι μας χρησιμεύει; Και τελικά εσείς, που τη θέλετε αυτή την πίστα;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
gdd... (9/4/2009, 06:34) gia na trexoun ta saxoralla k ta gt
biofo... (8/4/2009, 14:25) Προφανώς ο συντάκτης του άρθρου δεν έχει δει ποτέ το τι έγινε στο Ολυμπιακό Στάδιο το 2005 ή το 2006 στην υπερειδική του Ακρόπολις. Δεν έχω φυσικά την απαίτηση να έχει ανέβει ποτέ σε βουνό να δει Ακρόπολις.... Φυσικά, κόσμος που να ενδιαφέρεται υπάρχει. Πέρα από τους Έλληνες, υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό ξένων που ακολουθούν την F1 όπου κι αν πάει. Πέρα από αυτούς υπάρχουν ένα σωρό άνθρωποι που ασχολούνται με το προϊόν που λέγεται F1. Ένα από τα κυριότερα προϊόντα της Ελλάδας είναι οι υπηρεσίες Τουρισμού. Όποιος δεν βλέπει το ρόλο μιας πίστας F1 όπου εκτός από τον αγώνα αυτό καθεαυτό θα γίνονται όλο το χρόνο εκδηλώσεις (γεμίζοντας τα ξενοδοχεία, τα ειστιατόρια, τους Αρχαιολογικούς χώρους κλπ) απλά είναι τυφλόςή κακοήθης. Το ιδανοκότερο μέρος για πίστα F1 (φυσικά μαζί με μητροπολιτικό πάρκο) είναι το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού. Φυσικά και ΔΕΝ πρέπει να χαλάσει ο αεροδιάδρομος, απλά με λίγο μελέτη μπορεί να ενσωματωθεί στον σχεδιασμό της πίστας. Φυσικά μπορεί να φιλοξενήσει και αγώνες dragster κλπ. Το πρόβλημα δεν είναι αν μπορεί να γίνει η αν το χρειαζόμαστε. Το πρόβλημα είναι τα κεφάλια αυτών που αποφασίζουν, τα οποία αντί να περιέχουν μυαλό απλά περιέχουν κοπριά....Είτε τυφλωμένοι από τη λαμογιά παντού βλέπουν μαιζονέτες είτε έχουν τόση έλλειψη φαντασίας που απλά είναι αξιολύπητοι...
vgpan... (7/4/2009, 10:37) Η πίστα F1 δεν έχει μόνο τεράστιο κόστος κατασκευής, αλλά απαιτεί και σημαντικά ποσά για τη συντήρηση της. Είναι βέβαιο ότι αν χρησιμοποιείται μόνο γιά έναν αγώνα F1 και όχι γιά άλλες Ευρωπαϊκες διοργανώσεις όπως η Τουρκική τοτε σαν επένδυση είναι οικονομικά ασύμφορη!! Μήπως ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού πρέπει να στοχεύσει σε κάτι πιό στα μέτρα μας π.χ. μία πίστα προδιαγραφών για να γίνονται αξιοπρεπώς οι πανελλήνιοι αγώνες αυτοκινήτου & μοτοσυκλέτας κοντά στην Αττική.
nicko... (6/4/2009, 12:15) pisteyw oti mas xreiazetai mia pista,isws oxi prodiagrafwn f1 giati as mh to kryboume,ellada eimaste k ola katantane san ta erga gia tous olympiakous tou 2004..ereipia,alla sigoura th 8eloume emeis oi neoi gia na mporoume na xedinoume!deite ti ginetai stous dromous me tous aytosxedious agwnes k ta atyxhmata pou prokalountai!ftiaxte mia pista konta sthn a8hna,pou na leitourgei k brady,na exei k mia ey8eia xexoristh gia drag-kontres gia tous latreis twn fanariwn alla k kanonikh diadromh gia tous strifterous,kopste k ena kalo eisitirio paramonhs sth pista-10 eurw,20,30?- gia 2-3 wres k afhste mas na to bgaloume apo mesa mas epitelous!!!na deite pou k oi dromoi 8a adeiasoun k 8a mas afhsoun sthn yshxia mas ta deltia eidhsewn pou ka8e ligo lene ta dika tous gia kontres,k meis pio eyxaristhmenoi,hremoi k panw ap ola asfaleis 8a eimaste gia na kanoume ta dika mas!!!ciao se olous k panta me zwnh k kranos!
ixok... (4/4/2009, 04:33) Πιστεύω πως θα ήταν πεταμένα χρήματα.Παράδοση δεν υπάρχει,η προσέλευση θα είναι αναιμική,το κόστος τεράστιο,το όφελος αμελητεό.Καλύτερα να επενδυθούν κάπου αλλού αυτά τα χρήματα.Ακόμη και μέσα στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.Να δημιουργηθεί σιγά σιγά μια τάση και μετά βλέπουμε.Αλλιώς θα είναι κάτι σαν τον τσέλιγκα με τη χρυσή γκλίτσα
alex... (4/4/2009, 00:14) re paidia, an ginei sosth diaxeirhsh sthn ellada tha rthoun perissotera lefta apo oti tha fugoun + tou oti tha mas meinei mia kalh pista kai gia allous agones. Tora ana apo ta eisithria de tha bgaloume polla lefta de me apasxolei katholou mporoume na ta bgaloume apo ton tourismo pou tha exoume auth th periodo. kai an den exoume koultoura as dosoume bash sthn ellhnikh diafimish tou agona sta ivent klp pou exei o agonas, ston hxo oxi sto theama poios tha bgei protos klp pou asxoloumaste ligoi
steve... (3/4/2009, 23:49) 1. δεν νομίζω να υπάρχει κάτι πιο όμορφο από την μετάδοση ενός αγώνα F1 με φόντο την Ακρόπολη 2. μια πίστα όπως στο Albert Park της Αυστραλία που μπορεί να λειτουργεί όλο το χρόνο ως σημείο αναψυχής πιστεύως πως πρέπει να είναι ο στόχος ... ναι το Ελληνικό φωτογραφίζω 3. οι παγκόσμιες ισσοροπίες αλλάζουν, είναι καιρός η Ελλάδα να πάει ένα βήμα εμπρός, όταν η δυναμική επιστρέψει στην παγκόσμια αγορά πρέπει να μας βρει ένα βήμα εμπρός 4. έχετε αναρωτηθεί γιατί το Rally Acropolis είναι επιτυχημένο και ο καλύτερος αγώνας του WRC; η απάντηση είναι γιατί όταν θέλουμε κάτι να το κάνουμε σωστά, απλά το κάνουμε σωστά
chris... (3/4/2009, 16:45) Σιγουρα μια πιστα θα εδινε αιγλη στη χωρα μας, ιδιαιτερα αν αναλογιστουμε οτι ειμαστε χωρα τουριστικη. Αφου ομως μας "προλαβαν"οι Τουρκοι, δεν νομιζω οτι στα Βαλκανια χρειαζεται και δευτερη. Βεβαια επειδη η ολη ιστορια εκτος απο φουμαρα ειναι και χρηματα, ειδικα διαφημισεις και τουρισμο, αυτο πρεπει να συνεδριασουν οι Διαφημιστικες εταιριες και ο Συλλογος Ξενοδοχων και αφου βρουν τις μη κρατικες πηγες χρηματοδοτησης, να αγορασουν το οικοπεδο και να κτισουν οτι αυτοι νομιζουν οτι θα ειναι "αποτελεσματικο". Για κρατικη χορηγεια ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ.
Geost... (3/4/2009, 15:59) Επειδη καθε γραμμη αξιζει σχολιασμου , και εχω και το χρονο , και το θελω , εγω θα το κανω , οπως παρακατω , αντι - παραθετωντας , τα ερωτηματα τα οποια βαζετε προς τους αναγνωστες σας ! Η Ελλάδα είναι μια χώρα χωρίς κουλτούρα μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η κουλτουρα για να δημιουργηθει , και να περασει απο γενια σε γενια , χρειαζετε 10ετιες , και στηριξη απο το καθε κρατος ! Εσεις μεχρι σημερα ειδατε ποτε στο χωρο του μηχανοκινητου αθλητισμου υποστηριξη απ το κρατος ? μονο ιδιωτικες πρωτοβουλιες υπαρχουν (παλι καλα , να λεμε) Μπορεί να πει βέβαια κανείς πως αυτό οφείλεται ακριβώς στην έλλειψη μιας πίστας , που θα μπορούσε να αποτελέσει το επίκεντρο για κάτι τέτοιο. Ο ελληνας σιγουρα δεν περιμενει κατι τετοιο ! κι αυτο το εχει αποδειξη ολα αυτα τα χρονια , με το παθος που διαθετει , παρ οτι δεν υπαρχει πιστα , απλα μια πιστα (διεθνων προδιαγραφων) θα του εθετε μεγαλυτερους στοχους ! και ισως μεσα απο κει να γεννιωταν και το πρωτο ονομα Ελληνα οδηγου στην F1 ! Μπορεί να πει κανείς πως τα ράλι στην Ελλάδα έχουν το κοινό τους και πως δείχνουν το δυναμικό που υπάρχει. Λετε κατι παρομοιο μ αυτο που προ-ειπα , οτι ο ελληνας (παρα την απουσια της πιστας) δηλωνει δυναμικα το ενδιαφερον του , αλλα . . . και τη συμετοχη του , στο ειδος αυτο ! Μπορεί να είναι και έτσι, όμως το αίτημα για πίστα διατυπώνεται τώρα και αυτή την κουλτούρα (δεν) έχουμε. Οι χωρες που φτιαξανε πιστα για πρωτη φορα !!! ειχαν πριν αλλη πιστα ? (οχι) κουλτουρα ? . . . δεν το ξερουμε (ειναι υποκειμενικο) αλλα και , χρηματωδες τεραστιο , ωστε να τους οδηγησει να κανουν κατι τετοιο , παρ οτι δεν ειχαν κουλτουρα ! Όμως μια πίστα δεν είναι ότι πιο απλό, ειδικά αν έχουμε σκοπό να φιλοξενήσουμε και ένα grand prix της F1. Ειναι και για μας , οσο δυσκολο ηταν και για τους αλλους , (οι αλλοι , πως τα καταφερανε ?) απλα ειχαν πιστευω (στην επενδυση τους) και πολεμησαν να την κανουν να ορθοποδηση ! οτι κανει και ο καθε επαγγελματιας ! Δεν ειπαμε να μας φταξουν και γεφυρα (απο τη Γη στο φεγγαρι) αυτο ειναι δυσκολο ! τα υπολοιπα τα κανουμε εμεις δυσκολα , και δυστυχως εκει στηριζονται καποιοι , και δεν εχει γινει ακομα τιποτα (στηριζομενοι στη δυσκολια) Το πρόβλημα φυσικά είναι το κόστος. Μια πίστα προδιαγραφών F1 έχει τεράστιο κόστος κατασκευής και από μόνη της δεν εξασφαλίζει το γεγονός ότι θα προσελκύσει και θα «δέσει» απαραίτητα ένα grand prix. Χωρίς την Φόρμουλα 1 δεν υπάρχει επενδυτής που θα προχωρήσει σε κάτι τέτοιο. Κυριοι , μ αυτη τη λογικη (εαν ηταν σωστη) δεν επρεπε να υπαρχει και η πιστα στις σερρες ! Και ομως υπαρχει , επειδη καποιοι πιστεψαν και τη δημιουργησαν ! Ακόμη όμως και να έρθει ένας αγώνας F1 σε μια τέτοια πίστα , από μόνος του δεν αρκεί για να βγάλει τα έξοδά της. Αν οι ιδιωκτητες της πιστας , την διαχειριστιουν , οπως διαχειριζονται οι ελληνικες κυβερνησεις το ελληνικο κρατος (τοτε Ναι , δεν θα παει καλα) Το παράδειγμα της πίστας της Κωνσταντινούπολης είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό. Οι Τούρκοι δεν κατάφεραν να κλείσουν άλλες σειρές αγώνων, με αποτέλεσμα τα οικονομικά της πίστας να θέτουν σε κίνδυνο , ακόμη και τη διοργάνωση του grand prix της F1. Ας μην συγκρινουμε τις διαπραγματευτικες ικανοτητες των ελληνων και των τουρκων , γιατι ειναι σαν να κλεβουμε εκκλησια ! H Τουρκία είναι ένα καλό παράδειγμα προς μελέτη γιατί είναι μια χώρα που όπως και εμείς δεν έχει ούτε παράδοση ούτε κουλτούρα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ναι , αλλα η τουρκια ειναι και μια χωρα , που δεν εχει Ουτε τις συμετοχες της Ελλαδας , Ουτε τις Διακρισεις , Ουτε τις Event φιλοξενιες , και χιλια 2 αλλα που μπορει να βρει καποιος , για να αποδειξη οτι δεν εχει καμια σχεση η μια χωρα με την αλλη ! Αυτό θα πρέπει να ληφθεί υπόψη όταν υπολογίζουμε πως θα γεμίσει αυτή η πίστα , ακόμη και σε έναν αγώνα της F1. Υπάρχουν 200.000 Έλληνες που θα πληρώσουν πάνω από 200 ευρώ ο καθένας για μία θέση ; Και καλά την πρώτη φορά, ίσως το κάνουν. Την επόμενη χρονιά; Βαση αυτων των στοιχειων που παραθετετε (με γνωμονα τις στατιστικες πιθανοτητες) δεν επρεπε να πηγαινουμε Εμπρος αλλα πισω ! Η ελλαδα μπορει να στηριξη απο μονη της , στα οικονομικα (μια πιστα) μονο και μονο απο τους ελληνες συμετεχοντες (προς χρηση της) Μια τέτοια πίστα αναφέρεται συχνά πως θα αποτελέσει πόλο έλξης τουρισμού ή διαφήμισης της Ελλάδας στο εξωτερικό. Ηδη εχετε βαλει μεσα το υπουργειο πολιτισμου , και τουρισμου (ετσι οπως τα λετε) οποτε κοιταξτε να δειτε που απο τωρα (πριν φτιαχτει) εχετε αρχισει να μοιραζετε μεριδια στο κρατος απο τα εσοδα ! Πιθανώς ναι, ειδικά τις ημέρες μιας μεγάλης διοργάνωσης , όμως αν κρίνουμε από τους Ολυμπιακούς του 2004, τον υπόλοιπο χρόνο δε θα πρέπει να περιμένουμε σπουδαία πράγματα. Και τα χριστουγγενα (μια φορα το χρονο ειναι) που γεμιζουν τα μαγαζια (και γιορταζουν και οι εμποροι) - λογω κερδους !!! Αλλα . . . δεν ακουσα να τα κανουμε 3 φορες το χρονο , εχουμε αρκεστει σ αυτη τη μια (και ειναι καλα) Από κει και πέρα υπάρχει βέβαια και η χρήση από εμάς του ίδιους . Πέρα από τις εγχώριες διοργανώσεις, η πίστα θα μπορούσε να αποτελέσει , κέντρο εκπαίδευσης ή ακόμη και εκτόνωσης. Τωρα μιλαμε στην καρδια του θεματος !!!!! Η πιστα για ποιους θα φτιαχτει ? για τους ελληνες ??? η για τους ξενους ??? πρωτα αυτο πρεπει να διαχωρισουν οι επενδυτες ! Οπως και ναχει , κερδισμενοι θα ειναι οι επενδυτες ! Όμως πίστες για τέτοιες χρήσεις υπάρχουν στην Ελλάδα , κοντά στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη με ελάχιστο αντίκτυπο στην οδική μας παιδεία. Ποτε εσκυψε το κεφαλι το κρατος μας πανω απο τις ηδη υπαρχουσες και να κανει κατι γι αυτες ? ΠΟΤΕ ! ειναι απλο , γιατι δεν εχει εσοδα ! Τα φρουτακια τα απαγορευε μεχρι να βαλει φορο ! οταν μπηκε ο φορος Νομιμοποιηθηκαν ! Γεια σου ρε Ελληναρα πολιτικε με τη δημοκρατια !! Γιατί μια ακριβότερη να έχει καλύτερα αποτελέσματα; Αυτη η απαντηση χρηζει πολλων σελιδων , απαντησης , γιατι εμπλεκονται και τεχνικα θεματα ! και δεν περιμενα να το ξεστομισετε μιας και ειστε περιοδικο (με το μερος μας) γιατι υποτιθετε , οτι σας ειναι γνωστα τετοιου ειδους θεματα ! Και μετά είναι το θέμα της τοποθεσίας. Κοντά στην Αθήνα είναι κοντά στην Αθήνα , όμως μακριά από την Αθήνα δεν υπάρχουν αεροδρόμια, δρόμοι ούτε τρένα. Εδω κολαει το ρητο που λεει ο λαος ! Θελω και το σκυλο ολοκληρο , και την πιτα χορτατη ! Γιατι ! . . . Οσοι πανε τωρα Σερρες πανε με ειδικο μεσο μεταφορας ? πως πανε ? τους πανε ? ετσι θα βρεθει τροπος και τοτε ! Εκτος . . .αν αναφερεστε ΠΑΛΙ στους ξενους !!! Τα ειπαμε ! μην τα ξαναλεμε ! Η πιστα φτιαχνετε για τους ελληνες ! οποιαδηποτε αλλη προσσεγγιση θα ειναι χαμενη επενδυση ! Τη θέλουμε στην περιφέρεια για να τονωθεί λίγο , όμως βλέπουμε πως στη Γαλλία η F1 φεύγει επειδή η πίστα είναι μακριά από το Παρίσι. Δεν μας ενδιαφερει τι κανει ο Γαλλος και ο Τουρκος εμεις ειμαστε ελληνες , και το αγαπαμε , το αναβαθμιζουμε , και το υποστηριζουμε ! Άρα λοιπόν τι θέλουμε ακριβώς; Πίστα για να έχουμε ή για να λέμε ότι έχουμε; Εμεις που υποστηριζουμε την κατασκευη της Το λεμε ( ΠΙΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ) πιστευω ότι αυτη ειναι η σωστη τοποθετηση ! Εσείς πιστεύετε πως τη χρειαζόμαστε ; Πως μπορεί η Ελλάδα, μια μικρή συγκριτικά αγορά να φιλοξενήσει μια μεγάλη διοργάνωση αυτοκινήτου όπως η F1; Μα τι λεμε τωρα ??? πως μπορει η Ελλαδα ??? γιατι ποσα εχει καταφερει η ελλαδα τοσα και τοσα ανεξαρτητα απ το μεγεθος της ? Θα την χαρακτηρισω (Ηττο-παθητικη) την ερωτηση αυτη ! Αλλιώς σε τι μας χρησιμεύει ; Ρωτηστε αυτους που θα τη χρησιμοποιουν , Σε τι θα τους χρησιμευει ! μιας και το θετετε σαν ερωτηση ! Και τελικά εσείς, που τη θέλετε αυτή την πίστα; Εδώ που εχουμε φτασει ! . . . Οπου νανε ρε παιδεια ! Φτιαχτε την και στον Ευρο ! ακομα κι εκει θαρχομαστε , Κι αυτό εχει φανει και με τις σερρες ! Αρκει να φτιαχτει (που δεν το βλεπω) . . . Μακαρι ! Φιλικα – George - 796321565
nikos... (3/4/2009, 15:03) θεωρώ ότι θα ήταν προτιμότερο να υπάρχουν περί τις 20 πίστες χαμηλού κόστους σε όλη την ελληνική επικράτεια, για να μαθαίνει ο καθένας να οδηγάει σωστά και να τεστάρει το όχημα του, παρά να δοθούν πολλά χρήματα για να γίνει μια μεγάλη glamorous πίστα F1. Έτσι, θα μπορούσαν να διοργανωθούν και αγώνες σε κάθε τοπική κοινωνία. Κι αργότερα να γίνει η μεγάλη πίστα. Με απλά λόγια είναι σαν να φτιάχνουμε μια τεράστια πισίνα, χωρίς να ξέρει κανείς κολύμπι.
nikos... (3/4/2009, 15:03) θεωρώ ότι θα ήταν προτιμότερο να υπάρχουν περί τις 20 πίστες χαμηλού κόστους σε όλη την ελληνική επικράτεια, για να μαθαίνει ο καθένας να οδηγάει σωστά και να τεστάρει το όχημα του, παρά να δοθούν πολλά χρήματα για να γίνει μια μεγάλη glamorous πίστα F1. Έτσι, θα μπορούσαν να διοργανωθούν και αγώνες σε κάθε τοπική κοινωνία. Κι αργότερα να γίνει η μεγάλη πίστα. Με απλά λόγια είναι σαν να φτιάχνουμε μια τεράστια πισίνα, χωρίς να ξέρει κανείς κολύμπι.
npapa... (2/4/2009, 22:56) ΜΙΑ ΠΙΣΤΑ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΕΠΙΒΙΟΝΕ!! ΦΙΑ ΜΙΑ ΠΙΣΤΑ ΟΜΩΣ ΜΟΤΟGP ΦΕΝΕΤΕ ΠΙΟ ΕΣΙΟΔΟΞΟ ΣΧΕΔΙΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΗΟΙΘΗ!!1
bdoum... (2/4/2009, 11:55) Μια πίστα F1 χρειάζεται πολύ μελέτη και πολλά χρήματα για να πραγματοποιηθεί.Η Ελλάδα πρέπει να ακολουθήσει το παράδειγμα της Ισπανίας η οποία έχει 4(!) πίστες F1(Χερέθ-Καταλούνια-Βαλένθια-Βαλένθια λιμάνι) και χρησιμοποιούνται και οι 4 κάθε χρόνο(3 για F1,2 σε αγώνα ,μία δοκιμές) και 3 για motoGP!!! Κάθε χρόνο όλες οι ομάδες κάνουν χειμερινές δοκιμές επίσης στην Ισπανία λόγω καλού κλίματος-καιρού.Ο καιρός είναι μεγάλο πλεονέκτημα για την Ελλάδα.Τον χειμώνα σε όλα τα μεγάλα πρωταθλήματα μηχανοκίνητου αθλητισμού ψάχνουν καλό καιρό για δοκιμές.Δυστηχώς όμως υστερούμε σε οργάνωση-συνέπεια-υποδομές...Παράδειγμα προς αποφυγή η Τουρκία.Μια πίστα F1 δεν μπορεί να επιβιώσει μόνο με έναν μεγάλο αγώνα μια φορά το χρόνο.Ιδανικότερο μέρος νομίζω η Πάτρα που έχει εύκολη πρόσβαση για τους ερχόμενους από Ευρώπη μέσω Ιταλίας αλλά χρειάζεται ένα διεθνές αεροδρόμιο προδιαγραφων...Εναλλακτικά Αττική αλλά επιπλέον περιβαλλοντική επιβάρυνση...Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για πίστα F1. Eν έτη 2009 έχουμε μόνο μία πραγματική πίστα στις Σέρρες και η οδική μας παιδεία είναι αρκετά κάτω από την βάση.Αναμονή λοιπόν...
dmavr... (1/4/2009, 20:20) To ερωτημα της πιστας F1 ειναι ευλογο.Η ιδια η πιστα απο μονη της δεν μπορει να αλλαξει ουτε την κακιστη νοοτροπια του Ελληνα οδηγου ουτε να δημιουργησει οδηγικη κουλτουρα. Η κατασκευη της αν δεν συνοδευτει απο μια μελετη και προετοιμασια του εγχωριου μηχανοκινητου αθλητισμου τοτε ειναι σιγουρο οτι θα αποτυχει. Απο την αλλη οι πιστες F1 του εξωτερικου χρησιμοποιουνται και για αλλους αγωνες αυτοκινητων αλλα και μοτοσυκλετων διεθνεις αλλα και εγχωριους. Η Ελλαδα για παραδειγμα εδω και χρονια διατηρει με επιτυχια το Ραλλυ Ακροπολις,γιατι λοιπον να μην προσελκυσουμε και αλλους αγωνες αντιστοιχου επιπεδου εχοντας μια πιστα που μπορει να τους φιλοξενησει; Μπορει πιστες να υπαρχουν αλλα τι επιπεδου ειναι αυτές? Και γιατι να γινονται αγωνες ταχυτητας σε αεροδρομια και οχι σε μια πιστα επιπεδου; Γιατι να μην χρησιμοποιειται για να εκπαιδευονται σωστα τα πληρωματα της Αστυνομιας και της Πυροσβεστικης απο επαγγελματιες οδηγους αγωνων ολο το χρονο; Πως περιμενουμε να καταδιωκουν κακοποιους με συνηθως γρηγορα αυτοκινητα αν δεν ξερουν να αξιοποιουν στο μεγιστο τις δυαντοτητες των περιπολικων; Γιατι να μη μπορει να τη χρησιμοποιει με καποιο αντιτιμο ενας πολιτης για να δοκιμασουν τα αυτοκινητα τους αντι να το κανουν στο ...δρομο; Επισης θα ηθελα να σχολιασω οτι επειδη εχω παρεβρεθει σε αγωνα F1 στο εξωτερικο το εισιτηριο των 200 ευρω δεν το δινουν μονο οι ντοπιοι αλλα πολλοι αλλοι απο διαφορες χωρες που συρρεουν για ενα τετοιο γεγονος (επιχειρηστε να βρειτε εισιτηριο F1 παραμονες ενος αγωνα και θα με θυμηθειτε...). Τελος θεωρω οτι η τοποθεσια πρεπει να ειναι στα προαστια καποιας μεγαλης πολης και μαλλον της Αθηνας ή της Θεσσαλονικης οπου υπαρχουν οι υποδομες. Ειναι απαγορευτικο να γινει μεσα στην ιδια πολη γιατι καμια Ελληνικη πολη δεν εχει τις απαραιτητες υποδομες να φιλοξενησει τον ογκο ενος τετοιου αγωνα χωρις να προκληθει κυκλοφοριακο χαος για ολους του υπολοιπους αφου οι δρομοι ειναι ηδη υπερφορτωμενοι κυκλοφοριακα και βεβαια σε κακα χαλια. Αν γινουν λοιπον στα περιχωρα μιας μεγαλης πολης αναγκαστικα θα γινουν και νεες υποδομες και νεοι δρομοι,σταθμοι κλπ Η πιστα αποτελει ενα σημαντικο κεφαλαιο το οποιο ομως αν το θελουμε πραγματικα πρεπει να αντιμετωπιστει με τον απαραιτητο σχεδιασμο (και οχι επειδη καποια στιγμη μαθαμε οτι εκαναν οι ...Τουρκοι αρα πρεπει να το κανουμε κι εμεις) και την σχετικη υποδομη.Οσο για την Ελληνικη οδηγικη κουλτουρα...αυτη θα χρειαστει πολλα περισσοτερα απο μια πιστα F1 για να αλλαξει... Μετα τιμης, Μαυρουδης Δημητρης
sotir... (31/3/2009, 16:42) ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ. 1. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΟ? 2. ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΤΕ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ... 3. ΤΟ ΜΟΝΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΠΙΣΤΑ. ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ. 4. ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ. ΜΦΧ ΒΑΣΙΛΗΣ
spyiw... (30/3/2009, 20:28) Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΦΑΜΕ ΚΙ ΟΤΙ ΠΙΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΣΤΑ F1 ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ 2 ΚΑΙ 3 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΕΞΩ
crazy... (30/3/2009, 18:35) Makari na ginei!
a.kou... (30/3/2009, 16:24) Η κερδοφορία μιας τέτοιας πίστας είναι δύσκολο να διασφαλιστεί εκ των προτέρων. Θα πρέπει να μελετηθεί εκ των προτέρων αν μια τέτοια πίστα μπορεί να ζήσει χωρίς αγώνες. Συμφωνώ τέλος ότι πρέπει να γίνει κοντά στην Αθήνα λόγω ανυπαρξίας στοιχειωδών υποδομών στη περιφέρεια.
ikons... (30/3/2009, 14:45) Αυτά που γράφετε είναι ΤΕΛΕΙΩΣ λάθος, τουλάχιστον για την βόρεια ελλάδα.Το "ελάχιστο αντίκτυπο στην οδική μας παιδεία" ωφείλεται στην ΠΑΝΤΕΛΗ ΕΛΛΕΙΨΗ από πιστες και όχι στην "κουλτούρα" μας! Σοβαρά τώρα, που τις είδατε τις πίστες "κοντά" στην Θεσσαλονίκη; Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ πίστα σε ΟΛΗ την βόρεια ελλάδα που είναι στις σέρρες, θέλει 150 χιλιόμετρα πήγαιν-έλα και επιπλέον 50euro για 10-15 λεπτά στη πίστα! Ξέρετε πολλούς που θα έκαναν κάτι τέτοιο συχνά, για να αποκτήσουν "οδηγική παιδεία" ή ακόμα και για εκτόνωση; Μην τρελαθούμε τώρα...
pzafi... (30/3/2009, 13:53) δεν ξερω αν θα γινει πιστα f1 αλλα αν γινει καλο ειναι να γινει στην επαρχια και να φτιαχτουν και οι υποδομες των εκει περιοχων.το εισητηριο ειναι ενα θεμα .200 ευρω το ατομο δυσκολα θα τα δωσει ο μεσος ελληνας.
rende... (30/3/2009, 12:41) Είναι επιεικώς απαράδεκτο να μιλάμε για πίστα F1 στην Ελλάδα. Πρέπει να βάλουμε κάτω το μυαλό μας να σκεφτούμε σοβαρά και να καταλάβουμε ότι έχουμε άλλα πολύ πιο σοβαρά προβλήματα να λύσουμε. Τα τελευταία επεισόδια στην Αθήνα (και όχι μόνο), καθώς και τα κάθε είδους συλλαλητήρια πρέπει να δώσουν ένα μάθημα σε όλους αυτούς που υποστηρίζουν αυτή την ιδέα που άλλο ένα έξοδο θα προσθέσει στην τσέπη του φορολογούμενου έλληνα και τίποτα παραπάνω. Ας σκεφτούμε μόνο ότι υπάρχουν ακόμη άνθρωποι στη χώρα μας που ζούνε σε containers μετά από σεισμούς ή φωτιές που τους κατέστρεψαν ολοκληρωτικά. Τι να τα κάνουμε τα έργα που έμειναν πίσω από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Χρέη μας άφησαν και αναξιοποίητες εγκαταστάσεις για τη δημιουργία των οποίων ακούμε για κλεψιές και μίζες στην τηλεόραση. Αφήστε που άμα την αναλάβουμε εμείς θα είναι φτιαγμένη όπως και οι δρόμοι μας!!! Κύριοι οι καιροί είναι δύσκολοι και τα λούσα του στύλ πίστα F1 είναι για γέλια, εταιρείες κλείνουν και άνθρωποι μενουν στο δρόμο, οπότε όλα αυτά είναι για γέλια. Κι όσο για το επίπεδο των οδηγών και ότι μπορούν να εκτωνοθούν αυτό δεν θα γίνει ποτέ, απλά γιατί το "τσάμπα" είναι πιο γλυκό.
vsilv... (30/3/2009, 12:09) Ώς φίλαθλος μηχανοκίνητου αθλητισμού θα όφειλα να υποστηρίξω την προσπάθεια της προσέλκυσης ενός γκραν πρι στην Ελλάδα. Κατά την ταπεινή μου γνώμη θα ήταν μεγάλο λάθος για τους εξής λόγους. 1. Η πίστα δε θα έβγαζε με τίποτα τα λεφτά της. 2. Η νέα τάση επιβάλει αγώνα μέσα σε πόλη. Η μοναδική πόλη στην Ελλάδα που έχει στύλ και δρόμους παρόμοιους με το Μονακό (πιο δημοφιλής πιστα) ειναι η...Καβάλα! 3. Η Ελλάδα πρέπει να έχει αλλες προτεραιότητες όπως παραδείγματος χάρη..μισθούς και συντάξεις που δεν είναι της πείνας. Αυτό απευθύνεται στο κράτος και στους επιχειρηματίες. 4. Είναι πασίγνωστο οτί ολοι οι δρόμοι οδηγούν στην τσέπη του Έκκλστοουν, του βαρώνου της Φόρμουλα 1. Είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε...εθνική προσπάθεια για να γεμίσουμε την τσέπη 3-4 ανθρώπων;
anton... (29/3/2009, 23:43) Εγω πιστευω οτι το να γινει μια τετοια πιστα σιγουρα θα βοηθησει οικονομικα τη χωρα. Μη ξεχναμε οτι τους ολυμπιακους αγωνες θα τους πληρωνουμε πολλα χρονια και μαλλον δεν θα ξαναγινουν. Αρα γιατι να μην κανουμε πιστα η οποια θα μεινει για παντα και μπορουν να γινουν παρα πολλοι αγωνες με εσοδα για παντα και οχι για 20 μερες μονο οπως στους ολυμπιακους.Τωρα αν πρεπει να γινει απο την αρχη με αυτες τις προδιαγραφες και οχι σταδιακα δεν νομιζω οτι ειναι κακη ιδεα.Εννοω οτι μπορει για αρχη να γινει πιστα με προδιαγραφες μοτοGP η αλλων αγωνων πιστας και σιγα σιγα να μεγαλωσει το εργο. Δε νομιζω οτι μας πειραζει να δουμε πρωτα μοτοGP η καποιο πρωταθλημα τουρισμου και αργοτερα φορμουλα 1 ετσι ωστε να μαζευτει και κανενα ευρω.Να γινει μια αρχη με την κατασκευη της πιστας να δουμε πρωτα ενα αγωνα π.χ. WTCC και βλεπουμε. Εδω εγινε χαμος οταν ετρεξαν στην τριπολη ,φανταστειτε τι θα γινει αν δουμε μερικα leon-bmw-chevrolet να τρεχουν .Πιστευω οτι ειναι πιο ευκολο αυτο γιατι ετσι θα δουμε αποτελεσματα με λιγοτερο κοστος .Ετσι καποιοι ισως να το σκεφτουν πιο σοβαρα να ασχοληθουν με το σπορ.Δεν ξερω ισως να κανω λαθος απλα ας το σκεφτουν αυτο το ενδεχομενο, ευχαριστω.
meli_... (29/3/2009, 17:16) Oυτε για πλακα δεν την χρειαζομαστε μια πιστα F1. Καλυτερα τα χρηματα που θα απαιτουνταν για την κατασκευη της και την επειτα συντηρηση της να φτιαχναμε κανα δρομο να πατανε τα δικα μας αυτοκινητα. Κανανε την γκαφα να αναλαβουν την ολυμπιαδα 2004 και τωρα πληρωνουμε για ενα ματσο αχρηστα σταδια που ρημαζουν για ενα τοτε περιβοητο στοιχημα που οι κατασκευαστες κερδισαν και εμεις τωρα το πληρωνουμε σε χαμηλους μισθους κ ανεργια. Ε οχι δεν θελω παλι ενα αχρηστο εργο ανουσιο χωρις και αυτο να μου προσφερει κατι ουσιωδες, κ θα κοστισει μια περιουσια. Μηπως ολα τα αχρηστα τα ονομαζουμε <<στοιχημα>> που πρεπει καποιοι να κερδισουν σε χρημα και εμεις να πληρωσουμε με μισθους πεινας? Οχι κ παλι Ο Χ Ι ! ! !
xxnir... (29/3/2009, 17:06) Αν θυμάστε καλά τα σενάρια για πίστα δημιουργήθηκαν όταν δημιουργήθηκε πίστα στην Τουρκία. Γιατί αυτοί και όχι εμείς. Και βγήκαν τότε όλοι, ειδικοί και μη, να δηλώσουν ότι μπορούμε να έχουμε και μεις, και μάλιστα να προτείνουν και την τοποθεσία. Μήπως τους διαφεύγει το γεγονός ότι είμαστε ένα μικρό οικονομικά κράτος που διοργάνωσε μια "μεγάλη" ολυμπάδα, και που κάθε φορά που διοργανώνει κάτι (βλέπε eurovision) ξοδεύονται υπέρογκα ποσά με την προοπτική της προώθησης της χώρας στο εξωτερικό; Μόνο που γι αυτή η προώθηση δε θα ρωτηθεί ποτέ κανένας μας όταν θα υποχρεωθεί να πληρώσει μεταγεννέστερα. Με την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος έχουμε γενικά πρόβλημα. Γιατί εποφθαλμιούμε; Ο κάθε δημοσιογράφος που θα ξαναέγραφε το συγκεκριμένο θέμα, θα έπρεπε ίσως να σκεφτεί το ενδεχόμενο της ιδιωτικής χρηματοδότησης της κάθε πίστας, όπως και τις συνθήκες ζωής του Έλληνα σήμερα, Αθηναίου και μη.
dmam... (28/3/2009, 20:22) Νομίζω ότι δεν χρειαζόμαστε μία πανακριβη πιστα Formula1 για τους λίγους , αλλά 5-6 πίστες που να μπορεί ο καθένας να οδηγήσει με το αυτοκίνητο του ή την μηχανή του . Εκεί με λίγα χρήματα και με ΑΣΦΑΛΕΙΑ θα μπορεί να μάθει τα όρια του άλλα και τα όρια του οχήματος του . Μόνο έτσι θα δούμε καλύτερους οδηγυς στους Ελληνικους δρομους.
amilo... (28/3/2009, 17:51) να γινει στην περιοχη της Αχαιας μια και υπαρχει προιστορια με το θεμα αλλα να ειναι μικρη η συμετοχη του κρατους οσο λιγοτερο γινεται και ας γινει με ξενα η ιδιοτικα κεφαλαια. Να μην πληρωσουν παλι η απλη ελληνες & αγριος φορολογουμενοι
drikf... (28/3/2009, 10:01) Ναι θελω πιστα στην Θεσσαλονικη. Θα μπορουσε να γινει κοντα στην Θεσσαλονικη, πχ Σερρες ή και ποιο κοντα εξω από την πολη ομως. Το κσοτος κατασκευης δεν πρεπει να το σκεφτομαστε αφου θαμας δωσει προβολη σε ολο τον κοσμο και αυξηση του τουρισμου. η μαλαισια χαρη στην φορμουλα 1 εγινε πασιγνωστος τουριστικος προορισμος.
kosta... (28/3/2009, 07:37) νομιζω οτι στην Ελλαδα για να μπορεσει να πετυχει μια τετοια διοργανωση πρεπει να την αναλαβει ξενη ιδιωτικη εταιρεια,γιατι εμεις οι Ελληνες για να κανουμε κατι εκτος του οτι θα περασουν 30 χρονια μεχρι να ολοκληρωθει το εργο,θα μας κοστισει 3 πιστες F1,οπως ειδαμε το Βενιζελος που απο 1,770,000 μαρκα μας κοστισε 1,770,000 ευρω τελικα.
kosta... (28/3/2009, 03:05) Το τελευταίο που χρειαζόμαστε είναι πίστα f1. Δέν αμφιβάλλω ότι πολλοί θα θυσαυρίσουν απο υπερτιμολογήσεις και μίζες, και θα προωθήσουν μιά τέτοια ιδέα. Αυτή τη φορά άς μήν πέσουμε θύματα.
s2000... (27/3/2009, 18:56) ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ Κ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.



ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ | BEST BUY
Οι ηλεκτρικές BMW στην ηλεκτρική Formula E
Έκδοση crossover του Toyota Auris
Με τον 1,5 EcoBoost και 4κίνηση το νέο Ford S-MAX
Η «AUTOΚΙΝΗΣΗ 2014» ανοίγει τις πύλες της στις 25 Οκτωβρίου
Porsche Boxster 211 ίππων;
Η νέα Mercedes-Benz AMG GT σε δράση
Τρελά παντιλίκια με ένα turbo τρακτέρ
Νίκη για τον Sebastien Ogier στο WRC Ράλι Αυστραλίας
2η μέρα του WRC Ράλι Αυστραλίας, πρωτιά πάλι για τον Ogier
Tέλη Νοεμβρίου η ανανεωμένη Mercedes-Benz B-Class
Νέο πρωτότυπο U2 από την Toyota
BMW R nineT Custom από την Ιαπωνία
Από 15/9 στο Taxisnet ο ΕΝΦΙΑ, από 22/9 τα εκκαθαριστικά
Επένδυση $145 εκατ. από τη Google σε έργο της SunEdison
10+2 λόγοι για να Πάμε Θεσσαλονίκη!
E-Shops & Αυτοκίνητο!
LPG-CNG Oικονομική μετακίνηση.

Ασφαλίσεις αυτοκινήτου από την Volkswagen Bank Hellas με 6 άτοκες δόσεις!

περισσότερα »
autotriti-asfaleies
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
BEST BUY:Ποιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορώ να αγοράσω;
AUTO ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ:Best Auto Deals
VW Service:Πακέτα Economy
VW BANK:Ασφάλιση αυτοκινήτου με 6 άτοκες δόσεις
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ:Όλες οι προσφορές των εταιρειών
SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΑ:Από 17€/ μήνα !!!
non - paper Πείτε μας τη γνώμη σας
Το νέο HR-V θα χτιστεί πάνω στην πλατφόρμα του καινούργιου Jazz.Εσείς τι χρειάζεστε για να αγοράσετε ένα μικρό SUV;
Ποιότητα κατασκευής ή ευκολία επισκευής; Τι προτιμάτε; Ποιότητα κατασκευής ή ευκολία επισκευής; Τι προτιμάτε;
Μήπως τώρα που τα αυτοκίνητα τα κρατάμε περισσότερο θα πρέπει να τα παίρνουμε πιο πλούσια; Τι λέτε; Και τι εξοπλισμό θα θέλατε να έχετε; Αν το κρατήσεις για χρόνια, μήπως να το πάρεις πιο πλούσιο;
Διαβάστε: 698 non papers 11597 σχόλια




ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ




© 2014 autotriti.gr