Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
Μπορεί το ID. Buzz να αναστήσει την κατηγορία των πολυμορφικών;
Τι κάνει ο «κάφρος» γείτονας με το αυτοκίνητό του και σε εκνευρίζει;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Στο σέρβις του αυτοκινήτου είμαστε από «πάνω» ή από το τηλέφωνο;
Διαβάστηκε από 19743 αναγνώστες

Ποιός εμπιστεύεται να αφήσει το αυτοκίνητό του στο συνεργείο και να φύγει; Δε θα έπρεπε όμως; Οι εποχές αλλάζουν, δεν είναι καιρός να αλλάξουμε και εμείς συνήθειες αφήνοντας τους επαγγελματίες να δουλέψουν; Ή υπάρχει φόβος ακόμη και τώρα; Ποιός εμπιστεύεται να αφήσει το αυτοκίνητό του στο συνεργείο και να φύγει; Δε θα έπρεπε όμως; Οι εποχές αλλάζουν, δεν είναι καιρός να αλλάξουμε και εμείς συνήθειες αφήνοντας τους επαγγελματίες να δουλέψουν; Ή υπάρχει φόβος ακόμη και τώρα; Στην Ελλάδα η καχυποψία και η κουτοπονηριά πάνε παρέα. Το δίδυμο αυτό κρύβεται και πίσω από την παράδοση που μας θέλει όταν πάμε στο συνεργείο, αντί να αφήνουμε τα κλειδιά και να φεύγουμε, όπως σε όλη την Ευρώπη, να καθόμαστε και να αναπνέουμε στο σβέρκο του μάστορα. Υπάρχει λόγος;
Η λογική της «παρακολούθησης» έχει δύο σκέλη. Πρώτον ότι όταν είμαστε «από πάνω» δεν υπάρχει περίπτωση κανείς να μας «κλέψει». Και δεύτερον ότι εφόσον είμαστε παρόντες θα κάνει καλύτερη δουλειά ενώ συγχρόνως, αφού περιμένουμε, θα την κάνει και πιο γρήγορα.
Έχουν όμως αυτά λογική; Δηλαδή περιμένουμε πραγματικά να είναι και καλύτερη η δουλειά και πιο γρήγορη; Πάνε αυτά τα δύο μαζί σε τίποτε άλλο; Το πιθανότερο είναι να πιάσουμε την κουβέντα, να ρωτάμε τον τεχνικό για ότι βλέπουμε και τελικά να τον καθυστερούμε παραπάνω. Μπορεί επίσης να αγχώσουμε το μηχανικό αυξάνοντας και τις πιθανότητες λάθους.
Ακόμη και έτσι να είναι, κάποιοι επιμένουν να παίρνουν το ρίσκο της καθυστέρησης και της ζημιάς προκειμένου να «είναι σίγουροι» ότι θα γίνουν μόνο οι απαραίτητες εργασίες και δε θα τους βγάλει ο μάστορας «φουντούκια». Αυτά όμως ακούγονται περισσότερο σαν κλισέ από άλλες κατηγορίες «μαστόρων» και δεν έχουν πια σχέση με συνεργεία.
Αν θέλει ο μάστορας να «βγάλει» επιπλέον ζημιές, θα το κάνει και χωρίς να τον καταλάβει ο μέσος πελάτης. Όμως αυτό δεν τον συμφέρει. Αυτό που συμφέρει ένα συνεργείο είναι να διατηρήσει την πελατεία του ευχαριστημένη και άρα σταθερή. Ειδικά με τον ανταγωνισμό και την απελευθέρωση στις επισκευές αυτοκινήτων, όταν δεν υπάρχει πλήρης ικανοποίηση ο πελάτης φεύγει.
Άρα αν κάθε φορά που πας στο συνεργείο φεύγεις με κάτι παραπάνω που «προκύπτει» στην πορεία, απλά κάποια στιγμή θα πας αλλού να δεις μήπως και δε συμβαίνει παντού το ίδιο. Ποιός χάνει; Ακόμη περισσότερο τα εξουσιοδοτημένα χάνουν περισσότερο αφού οι περισσότερες επισκευές μειώνουν την αξιοπιστία του αυτοκινήτου, διώχνοντας τον πελάτη από τη μάρκα. Μπορεί να «αρπάξει» κάτι τώρα, όμως χάνει μεσο-μακροπρόθεσμα.

Τέτοια κοντόφθαλμα φαινόμενα δεν συναντώνται πια σε σοβαρούς επαγγελματίες. Από την άλλη τα περισσότερα αυτοκίνητα επισκευάζονται πλέον εντός εγγύησης, χάρη στα αυξημένα διαστήματα που προσφέρουν οι περισσότερες εταιρείες. Οι υπόλοιπες εργασίες είναι συντήρησης, οπότε τα πράγματα είναι πιο απλά.
Εσείς όμως τι πιστεύετε; Φοβάστε να αφήσετε το αυτοκίνητο στα χέρια των τεχνικών χωρίς δική σας επίβλεψη; Γιατί; Νομίζετε πως με τη δική σας παρουσία θα κάνουν καλύτερη δουλειά; Ή γλιτώνετε χρόνο κάνοντας τις δουλειές σας όσο το αυτοκίνητό σας επισκευάζετε; Ποιας σχολής είστε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
sotir... (15/12/2009, 21:53) Ειχα ενα ΟΠΕΛ και στο πρωτο σερβις μου εκλεψαν την μπαταρια και εβαλαν μια παλια.Οταν πηγα να το παρω ανοιξα το καπο για μια ματια και το ειδα.Καταλαβενετε τωρα το(ΤΑΥΡΟΣ ΕΝ ΥΑΛΟΠΩΛΙΟ).Πιστευω οτι αυτην την ζημια θα την θυμουντε για χρονια.ΚΛΕΦΤΕΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.
jimst... (15/12/2009, 13:12) Καλά τα λέτε και σίγουρα η εξαίρεση δεν χαλάει τον ίσως σωστό κανόνα.Προσωπικά θα ήθελα να αφήνω το αυτοκίνητο για σέρβις αλλά το κάνω αναγκαστικά.Στο όνομα τησ κλοπής!? ή του ατυχήματος τα συνεργεία δεν αφήνουν επιμελώς κανέναν να είναι παρών.Προφανώς για εσάς πράττουν σωστά. Εγώ θα σας πω μόνο τα εξής: Σε αμάξι με 12000km έπρεπε να αλλάξψ τακάκια γιατι δεν θα έβγαζε πάνω από 1000 Km ακόμα.Δεν τα άλλαξα γιατι ξέρω πως οδηγώ και σήμερα έχω 45000km με τα ίδια τακάκια και με την επιβεβαίωση τησ αντοπροσωπείας οτι τα τακάκια μου είναι οκ.Αλλο: Εχω πληρώσει φίλτρο καμπίνας (ξέρετε πόσο ακριβά αίναι αυτά και πόσο επιμένουν οι αντιπροσωπείες (για θέματα εγγύησης) και σε επόμενο σέρβις άλλος επίσημος αντοπρόσωπος δεν έχει βρει φίλτρο καμπίνας στο αμάξι. Τα συμπεράσματα δικά σας... Μην νομίζετε οτι οι εργαζόμενοι σε αντιπροσωπείες που παίρνουν τους μισθούς που παίρνουν αναλύουν τι είναι καλύτερο για την αντιπροσωπεία και μάλιστα μακροπρόθεσμα.
dioni... (15/12/2009, 11:24) Επειδη στην Ελλάδα ειναι μεχρι να σε βαλουν στο παντελόνι. αγορασα μερικά απλα εργαλεια (μια συλογη γερμανοπολυγωνα δυο καρυδακια μια μανελλα ενα μπουζοκλειδο και ενα γλυλο παπαγαλακι με κοστος max 100euro και ένα εγχειριδιο του HEYNES 25ΕΥΡΩκαι κανω τα προγραμματισμένα service μονος μου (λαδια, φιλτρα, μπουζι, ιμάντα δυναμό/aircondition, αντιψυκτικα, τακάκια/δισκους).Το τι εχω γλυτώσει δεν το συζητω άσε που εμαθα και παρα μα παρα πολλα πραγματα, ακόμα ακο΄λουθω δικο μου προγραμμα συντηρησης λαδια καθε 10000 και οχι 20000 που λεει ο κατασκευαστης βαλβολινεσ καθε 40000 και οχι ΠΟΤΕ οπως αναφερει ο κατασκευαστης . Ετσι αγαπητοι αναγνωστεσ εχω ένα αυτοκινητο πενταετιασ που μπορει να εχει ξεθωριασει το χρωμα του και να εχει καποιεσ γρατζουνιες ΑΛΛΑ ειναι αψογο σε ασφαλεια - κινητηρα - καυσαερια -οδικη συμπεριφορα που τελικα αυτα μετρανε και οχι ολα αυτα τα ηλεκτρικα και εμφανησιακα καλουδια. ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ θα παω μονο σε πολυ σοβαρη βλαβη και παντα απο πανω γιατι τωρα γνωριζω τα βασικα
pkara... (15/12/2009, 11:07) To kalo me tis antiproswpeies einai oti 8a sou spasoun ta neyra alla kapoia stigmh 8a vreis thn akrh se kapoio provlhma, to kako einai oti pleon DEN exoun mixanikous alla pitsirikades twn IEK me 700eyro, ladades sthn ousia oi opioi sterountai peiras kai ekpaideyshs. Twra se apla ka8hmerina aytokinhta les ok! to kako einai sta panakriva kai polytelh opou proswpika oxi apla eimai apo panw me ton vourdoula alla exw apaithsei na kanei thn opoia episkeyh o "prwtomastoras" tou synergeiou me thn epopteia emou kai tou texnikou diey8ynth, dityxws polles fores oi periousies mas peytoun 8ymata asxetwn!
vas.p... (14/12/2009, 13:34) Τα 2 τελευταία χρόνια, πάω το αυτοκίνητο μου (Τoyota Auris) στην αντιπροσωπεία και παρατήρησα ότι ενώ στο τιμολόγιο, έχουν χρεώσει υγρό πλυστικής για τα τζάμια, δεν έχουν βάλει ούτε σταγόνα στο δοχείο! Την πρώτη χρονιά, είπα ότι είναι τυχαίο το γεγονός, αλλά αφού επαναλήφθηκε και φέτος, αποκλείεται να είμαι τόσο άτυχος! Ειλικρινά ανησυχώ για τις άλλες σημαντικές εργασίες που υποτίθεται ότι πραγματοποιούνται! Του χρόνου θα πάρω άδεια από τη δουλειά μου για να είμαι μπροστά όταν θα γίνεται το service! Καμμιά εμπιστοσύνη!!
www.g... (13/12/2009, 18:36) Πάντα πάνω απο τον μηχανικό και εξηγούμαι. Είχα ενα FIAT PUNTO 2002.Επείδη και εμένα λογο φύση της δουλειάς μου και χαρακτήρα δεν μπορώ να αποδόσω με κάποιον πάνω απο το κεφάλι μου συνέχεια και είμαι αυτης της νοοτροπίας άφηνα πάντα το αμάξι και έφευγα με το κλισέ "κάνετε οτι χρειάζεται και όταν τελειώσετε παρτε μαε τηλ για το κόστος.Η αρχή έγινε στην επίσημη αντιπροσωπία της FIAT.Υπήρξε φορά που είχα δώσει και 850 ευρώ για πεισκευη και σέρβις πάντα αδιαμαρτήρητα.ο κόμπος έφτασε στο χτένι οταν έδωσα 375 ευρώ και για έλεγχο ΚΤΕΟ και με έκοψανστο ΚΤΕΟ γιατί βρήκαν τρύπα στην εξάτμιση συν το οτι είχε κρεμάσει ο κινητήρας. Παρόλα αυτά δεν άλλαξα χαρακτήρα και συνεχίζοντας σε ιδιωτικό συνεργείο ενώ συνέχισα να δίνω τα ίδια χρήματα ήταν τριςχειρότερη η κοροιδία τους.Απο τότε στο σβέρκο του μηχανικού και τον ρωτάω ακόμα και για τισ σκέψεις που τυχόν κανει όταν το φτιάχνει. έχει τύχει να μου πουν για τα συνεργεία του εξωτερικού αλλά ο νόμος της ψαροκώσταινας δεν θα φύγει ποτέ απο αυτή την χώρα.
efbou... (13/12/2009, 15:47) Αντικατάστησα πριν χρόνια στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου LANCIA DELTA 1,4 (1997) μπροστινό φανάρι με γνήσιο , καινούριο στην αντιπροσωπεία της LANCIA - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. Έπειτα από 5 περίπου μήνες το φανάρι "ίδρωνε" εσωτερικά, γέμιζε υγρασία. Αποκάλυψη!!! Όταν κάηκε η λάμπα και θέλησα να την αντικαταστήσω, ανακάλυψα ότι μέσα στο φανάρι υπήρχε και μία λευκή φανέλα (άσπρη, ανδρική). Επέστρεψα το φανάρι και την μπλούζα και μου έβαλαν πραγματικά ένα καινούριο αυτή τη φορά...
kas21... (12/12/2009, 18:53) ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΧΥΠΟΠΤΟΙ ΛΟΓΩ ΚΑΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ!ΕΧΩ Κ ΟΔΗΓΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΕΝΑ PEUGEOT 206 1,1L ΤΟΥ 2001 ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ PEUGEOT ΣΤΗΝ ΜΑΝΔΡΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΩΡΕΑΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΛΕΓΧΟ.ΑΦΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ (ΕΓΩ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΧΑΖΕΥΑ ΤΟ 308) ΚΑΙ ΜΕ ΦΩΝΑΞΑΝΕ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΚΟΙΤΑΞΑΝ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!ΜΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΑ 2 ΜΠΡΟΣΤΑ Κ 1 ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ,ΝΤΙΖΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ,ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ,ΤΡΙΓΩΝΟ ΕΜΠΡΟΣ,ΠΑΡΕΜΒΥΣΜΑ ΚΑΙ ΛΑΔΙ!ΟΣΟ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ "ΧΟΡΕΥΕΙ" ΣΤΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΩ ΚΟΙΤΑΞΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΩ,ΕΝΩ ΠΕΡΣΥ ΣΤΟ SERVICE ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΒΓΑΛΕΙ ΑΧΡΗΣΤΟ... ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΤΟΝ ΠΙΣΩ ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΜΑ(ΩΡΑΙΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ)... Υ.Γ.:ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΑ ΜΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ "ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΩΝ" ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ 955,71€ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΕΚΠΤΩΣΗ 15% ΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑ ΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ!!!
karam... (12/12/2009, 11:08) ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΕΙΧΑΝ ΔΕΙΞΕΙ ΤΑ ΧΑΙΡΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΑΠΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΥ.ΕΙΧΑΝΕ ΧΑΛΑΣΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ(ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ FIAT SEDICI ΚΑΙ TOYOTA COROLLA ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ).ΤΑ ΠΗΓΑΝ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ COROLLA TA ΒΡΗΚΑΝ ΟΛΑ! ΕΙΧΑΝ ΑΦΗΣΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΦΤΙΑΧΤΑ!!!!!!!!!!!!!!
ge.ef... (11/12/2009, 23:35) Παντα παιρνω αδεια απο τη δουλεια για να παω το αυτοκινητο μου για service.Ετσι μας μαθανε οι ιδιοι οι ''επαγγελματιες''.Παντα ειμαι πανω απο το κεφαλι του και ελεγχω τι ακριβως κανει και πως το κανει.Γνωριζω αρκετα πραγματα και να ξερετε οτι τον μαστορα τον κανουν τα εργαλεια του.Αν ασχοληθειτε λιγο με το αυτοκινητο σας θα καταλαβετε ποσο χοντρα τα ακουμπαμε στο βωμο της εγγυησης και της ''αντιπροσωπειας''.Ολοι εχουν να πουν μια ιστορια απο καποιο συνεργειο και τους πιστευω αφου μπορουν να μην αλλαξουν κατι για να κερδισουν εστω 10ευρω παραπανω.Ειναι καθαρα θεμα νοοτροπειας!
theod... (11/12/2009, 18:33) η ΜΑΦΙΑ των service!!! το κερδος τους ειναι εκει και οχι η πωληση του αυτοκινητου, απο πανω τους και αυστηρη επιλογη στο τι προκειται να μας χρεωσουν.
patap... (11/12/2009, 18:25) δεν χρειαζεται να εισαι σχετικος για να καταλαβεις οτι σου αντικατεστησαν τα λαδια,φιλτρα,μπουζι και τελοσπαντων ολα τα αναλλωσιμα, σημερα δεν πρεπει να εμπιστευομασστε ουτε τον εαυτο μας.
PTBOU... (11/12/2009, 16:03) Έχει μάθει ο κα(η)μένος ο Έλληνας στην κακουχία. Θεωρεί (κ έτσι είναι) ότι θα τον κοροϊδέψουν, οπότε κ προσπαθεί να επιβιώσει μέσα στην ζόυγκλα- με λογική ο κλέψας του κλέψαντος - που δημιούργησε. Εξάλλου αυτό δε συμβαίνει μόνο στα συνεργεία, συμβαίνει σε όλους τους κλάδους (ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, γιατρούς, δικηγόρους, κλπ). Είναι επίσης κοινό μυστικό μεταξύ των επαγγελματιών, ότι κάθε 5-6 σέρβις, πρέπει να βγάζουν ένα δωρεάν... Υποψήφια θύματα, κυρίως οι γυναίκες.
kout... (11/12/2009, 14:45) Παντα απο πανω τους ή τουλαχιστον διπλα στην υποδοχη...γιατι χρεωνουν οτι ναναι... Αφου σκεφτομαι να περνω αδεια ειδικα για το service! Τα εχουν γραψει και γνωστα περιοδικα για το πως γινανε εκατομυριουχοι χρεωνοντας δουλειες και ανταλλακτικα που ποτε δεν βαλανε....!
tolis... (11/12/2009, 12:21) Δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει να καθόμαστε πάνω από το κεφάλι του μηχανικού όταν είμαστε παντελώς άσχετοι από μηχανολογία αυτοκινήτου. Τώρα για να προστατευτούμε από την εκμετάλλευση της άγνοιας μας όσο γίνεται, πρέπει να διαβάζουμε προσεκτικά το βιβλίο του αυτοκινήτου και να κανουμε μετά έναν έλεγχο ως προς το τι χρεωθήκαμε και αν οι εργασίες έγιναν κατά τα προβλεπόμενα χρονικά διαστήματα. Στη χειρότερη,μία φορά την πατάς, όχι δεύτερη. Φίλε giorg, τα επίσημα συνεργεία της Seat στην Αθήνα ( βλέπε Ωτολουξ) είναι σε γενικές γραμμές άψογα.
vagel... (11/12/2009, 11:48) Τα τοπικα εξουσιοδοτημένα συνεργεία skoda και ford που με ενδιαφέρουν με έχουν σώσει γιατί γνωρίζω τους ανθρώπους, τους εμπιστεύομαι και δεν χανω την εγγύηση. Οι γειτονικές μου αντίστοιχες αντιπροσωπίες αποδείχτηκε ότι πουλάνε αέρα σε τσιμπημένη τιμή. Πληρώνουμε ακριβά υποτιθέμενες εργασίες οι οποίες ποτέ δεν έγιναν.
prots... (11/12/2009, 09:35) Εγώ έχω πρόβλημα με την αλλαγή λαδιών σε ΚΙΑ Ceed. Έχω πάει στην αντιπροσωπεία 2 φορές με δικά μου λιπαντικά, που τηρούν ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ τις προδιαγραφές (όπως αναφέρονται στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου) και δεν το δέχονται με τίποτε, λέγοντας πως θα παραβιαστεί η εγγύηση, μόνο και μόνο για να πληρώσω τα δικά τους ημισυνθετικά DIVINOL ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ. Τέλος το service στην επίσημη αντιπροσωπεία!!!
sakis... (11/12/2009, 01:01) Ακουστε κ εναν μηχανικο.Οταν ρωτω καποιον μετα απο 10 χρονια πως κ δεν βρηκες ενα συνεργειο για το αυτοκινητο σου μου λεει οτι ολα τα συνεργεια ηταν προβληματικα, εσεις πιστευετε οτι πραγματι ηταν αυτα η αυτος Δευτερον την παροιμια που λενε οτι η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας την ξερετε υπαρχουν ατομα που θα μου πουν τι να κανω και δεν ξερουν προς τα που ειναι το τιμονι Τριτον ερχονται οι καλα διαβασμενοι ''το φιλτρο καμπι-νας αλαζει στις 30χιλ οχι στις 15χ''λεει η αντιπροσωποι ο κατασκευαστης ,το βιβλιο,ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠ ΟΨΙΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ.Στην ΕΛΛΑΔΑ η σκονη, το μποτιλαρισμα τις συνθηκες -20 για χιονια,+40 θαλασσα, μολις βγαλω το φιλτρο και εχει κροκοδει- λους μεσα φωναζουν αλαξε το αλαξετο.... Τεταρτον φτιαξτο καλα,αλλα χωρις λεφτα, λες και ει- μαι η νεραιδα του δασους και εχω το μαγικο ραβδι Πεμπτον ποιος σημερα το παιρνει εχοντας υπολοιπο και ξαναρχεται Εκτον θα μπορουσα να γραφω ολη την νυχτα και δεν θα εγραφα τα μισα ΕΝΑ ΟΜΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΟΤΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΣ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΑΛΛΟΥ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΦΑΣ ΛΕ- ΦΤΑ γιατι τισ περισοτερες φορες ειναι παρεξηγηση μια παρερμηνια που συνηθως λυνεται αν ομως θελει συμπληρωματικη δουλεια και πληρωσες ειδη γιαυτην αυτος θα την κανει αγογκηστα χωρις χρηματα μεχρι να αποκατασταθει η καλη λειτουργια ευχαριστω...
maccp... (10/12/2009, 21:32) Εδώ και πολλά χρόνια παρακολουθώ την συντήρηση του αυτοκινήτου μου συνεχώς διότι γνωρίζω ακριβώς τις εργασίες που γίνονται, αποφασίζω άμεσα για κάθε πρόσθετη εργασία με αποτέλεσμα να έχω μοιώσει το κόστος συντήρησης κάτω από το μισό. Δεν έχω καμμία εμπιστοσύνη στα εξουσιοδοτημένα.
giorg... (10/12/2009, 19:47) ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΘΗΝΑ,ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΣΕΑΤ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ (ΛΟΓΟ ΕΓΓΥΗΣΗΣ) ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑΝΗ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΕΑΤ,ΕΙΧΑ ΦΡΙΚΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΣΑ ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ.
kit76... (10/12/2009, 15:22) εφόσον υπάρχουν κακοί επαγγελματίες θα υπάρχουν και καχύποπτοι πελάτες. το ποιο απλό είναι τα λάδια του κινητήρα, αν αλλαχθούν, αν άπλα συμπληρωθούν και όταν οι αντιπροσωπείες μου χρεώνουν διπλάσια τιμή στα λάδια από την τιμή λιανικής σε ένα τυχαίο μαγαζί έχω κάθε δικαίωμα να είμαι καχύποπτος
a.kou... (10/12/2009, 15:08) Τη σήμερον ημέρα νομίζω πως ο κόσμος έχει εξαιρετικά περιορισμένο χρόνο ώστε να κάθεται και να σπαταλά τις ώρες του στο συνεργείο περιμένοντας ή επιβλέποντας τους τεχνίτες. Οπότε το φαινόμενο αυτό δε συναντάται συχνά στις μέρες μας. Ως προς εμένα απλά αφήνω τα κλειδιά και φεύγω και επιστρέφω μόνο για τη παραλαβή του οχήματός μου. Μου αρκεί η τηλεφωνική ενημέρωση για τη διάγνωση τυχόν προβλημάτων ως επίσης και το κόστος που θα κληθώ να αντιμετωπίσω. Πηγαίνω χρόνια στο ίδιο συνεργείο και τους έχω εμπιστοσύνη
ocean... (10/12/2009, 13:13) Οταν αγόρασα το αυτοκίνητο (citroen xsara 2003) για δύο χρόνια το service γινόταν στην αντιπροσωπεία λόγω εγγύησης. Ημουν ευχαριστημένος. Δεν παρατήρησα υψηλές ή "περίεργες" χρεώσεις παρόλο που έκανα "service από το τηλέφωνο" όπως πολύ σωστά το θέτεις. Μετά τα δύο χρόνια σκέφτηκα να πάω έξω για service, μήπως βρω κάτι καλύτερο σε τιμές. Αυτό ήταν το μεγάλο μου λάθος. Υποτίθεται ότι πήγα σε φίλο. Το αποτέλεσμα? Με "έγδαρε ζωντανό". Εκτός του ότι ήταν υπερβολικές οι χρεώσεις των ανταλλακτικών, ανακάλυψα εκ των υστέρων ότι χρέωνε ανταλλακτικά που ποτέ δεν είχαν μπει στο αυτοκίνητο. Τώρα πια είμαι πολύ επιφυλακτικός. Επειδή λόγω δουλειάς και απόστασης δεν μπορώ να πάω στην αντιπροσωπεία, βρήκα ένα συνεργείο citroen κοντά στο σπίτι μου όπου και καλή δουλειά γίνεται (άμεση εξυπηρέτηση, μηδέν βλάβες) και ικανοποιητικό είναι το κόστος, είμαι δεν είμαι εκεί για να παρακολουθώ. Συμπέρασμα? Αν θέλει ο άλλος να σε κλέψει θα το κάνει είσαι δεν είσαι από πάνω του.
BOULI... (10/12/2009, 12:24) ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ,ΕΑΝ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΠΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΛΩΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ.ΤΑ ΠΕΡΑΣΤΕ ΕΞΩ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ.ΕΑΝ ΑΓΧΩΝΕΤΑΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΩΠΟΣ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΥΤΗ,ΟΣΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΟ ΣΟΥ ΑΜΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑΣΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΗ. ΕΓΩ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΑΔΙΑ(ΣΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ 10-40)ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟ ΕΠΑΙΖΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΕΤΟΙΑ.ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΠΛΗΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ. ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΜΑΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ.ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΛΛΑ ΧΡΕΩΝΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ Ο ΑΛΛΟΣ,ΕΚΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.
esta_... (10/12/2009, 10:19) Η μέση λύση είναι να αφήσεις τα κλειδιά στον μάστορα και να φύγεις για να κάνεις τις δουλειές σου, αλλά αυτός, είτε να είναι εξουσιοδοτημένος (οπότε σε περίπτωση κουτοπονηριάς να τον καταγγείλεις στην αντιπροσωπεία), είτε γνωστό σου πρόσωπο, οπότε να δεσμεύεται ηθικά απέναντί σου.
nvit... (10/12/2009, 09:26) "Φόβος" θα υπάρχει όσο: 1. Οι εργαζόμενοι δεν είναι πιστοποιημένοι τεχνικοί αλλά μαθητευόμενοι...και με μισθολόγια της πείνας. 2. Δεν υπάρχει τεχνική άρτια εκπαίδευση για όλους, αφού συνήθως "αυτά κοστίζουν"... 3. Ο "κουτοπόνηρος" ιδιοκτήτης του εκάστοτε συνεργείου που αναζητά διαρκώς τρόπους να κερδίζει παραπάνω χρήματα. 4. Δεν υπάρχει ποιοτικός έλεγχος των δικτύων συνεργείων από τον γενικό αντιπρόσωπο και κυρίως από το κράτος (παροχή υπηρεσιών). 5. Οι ασφαλιστικές δεν κάνουν καλά την δουλειά τους. 6. Ο πελάτης δεν μπορεί να βρει το δίκιο του, σε αυτή τη χώρα. Μία απλή δοκιμή/επιβεβαίωση των παραπάνω Τοποθέτηση λασπωτήρων. Εργασία που θεωρείται ιδιαίτερα εύκολη και απλή. Και όμως. Στην Ελλάδα ακόμη και αυτή την εργασία δεν μπορούν να την κάνουν σωστά. Ούτε 4 λασπωτήρες δεν ξέρουν να τοποθετήσουν... Απλά κάντε την δοκιμή...
thano... (10/12/2009, 08:15) Με Corolla και σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο toyota στο χαιδάρι..... έκαναν τις μισές δουλειές και τις χρέωσαν όλες. Παρακολουθούσα από το καθιστικό και καθ΄ότι γνώστης του αυτοκινήτου στο τέλος έκανα παρατήρηση. Ο εκεί προιστάμενος σχεδόν ειρωνικά εδωσε εντολή το αυτ/το να παραμείνει μέσα και... στο τέλος έκαναν όλες τις δουλειές. Συγγνώμη ΔΕΝ ζήτησαν και..... αν εγώ δεν ήξερα ή δεν παρακολουθούσα ή ηταν η γυναίκα μου εκεί το servise θα γινόταν μισό. Άλλαξα συνεργείο και πήγα στην toyota νέος Κηφισός. Εκεί ήταν όλα άψογα. Εν κατακλείδι πιστεύω ότι τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία κάνουν καλά τη δουλειά τους αλλά πρέπει κι εμείς να έχουμε το νου μας. Υπάρχει το ενδεχόμενο να πέσουμε σε κάποιον μηχανικό Ελληνάρα ολίγον τι ''γράψα'' και τότε.... δεν είναι τα λεφτά που θα πληρώσουμε αλλά το αυτοκ/το που μπορεί να παρουσιάσει σοβαρό πρόβλημα από την αβλεψία. Μεταξύ άλλων σε μένα χρέωσαν και δεν αντικατέστησαν τη βαλβολίνη στο σασμάν. Θα έμενε δηλ. η ίδια βαλβολίνη 60.000 χλμ.?.?.?.?.
km357... (10/12/2009, 07:30) ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΒΓΩ ΑΠΟ ΣΕΡΒΙΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ , ΝΑ ΜΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ!ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΒΑΣΗ ΜΗΧΑΝΗΣ,ΤΟ ΕΝΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΕΙ ΤΙΠΟΤΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΝΤΟΠΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΛΛΟ!ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ.
thegr... (10/12/2009, 01:58) οταν ειχα audi και εκανα service στην αντ/ια οχι απλα ημουν απο πανω αλλα τους ελεγα και τι να κανουν και μου τα περνανε και χοντρα ..ευτυχως το πουλησα και υσηχασα...