mototriti.gr autotritipro.gr xrimatistirio.gr 4green.gr
2.280 Καινούρια μοντέλα
Test - Συγκριτικά - Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
42.900 Μεταχειρισμένα
Αυτοκίνητα - Επαγγελματικά - Autoaccessories
Μοτοσυκλέτες - Motoaccessories
facebook twitter youtube rss

  Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Εσείς έχετε σκεφτεί να αλλάξετε τον τρόπο απόκτησης νέου αυτοκινήτου; (2 σχόλια)
Από τις τέσσερις στις πέντε, τώρα στις έξι και ανεβαίνουμε. Πόσες ταχύτητες είναι αρκετές; (1 σχόλιο)
Τι θα λέγατε αν σε κάθε ατύχημα τα κινητά τηλέφωνα ελέγχονταν για κλήσεις πριν τη σύγκρουση; (7 σχόλια)
Κλιματισμός και κατανάλωση: Eσείς τι κάνετε για να πετύχετε τον ιδανικό συνδυασμό; (5 σχόλια)
Είναι το ντίζελ μονόδρομος για τα μικρομεσαία; (7 σχόλια)
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Κάθε πότε αλλάζετε τα λιπαντικά στον κινητήρα του αυτοκινήτου σας;
Διαβάστηκε από 61283 αναγνώστες

Οι κατασκευαστές στα σύγχρονα μοντέλα ορίζουν διάστημα αλλαγής λιπαντικού κάθε 15.000 χιλιόμετρα και άνω. Πιστεύετε ότι αν τα αντικαθιστάτε νωρίτερα από ό,τι ορίζει ο κατασκευαστής, θα αυξήσετε τη διάρκεια ζωής του κινητήρα;

Οι κατασκευαστές στα σύγχρονα μοντέλα ορίζουν διάστημα αλλαγής λιπαντικού κάθε 15.000 χιλιόμετρα και άνω. Πιστεύετε ότι αν τα αντικαθιστάτε νωρίτερα από ό,τι ορίζει ο κατασκευαστής, θα αυξήσετε τη διάρκεια ζωής του κινητήρα; Το λιπαντικό αποτελεί κύρια παράμετρο στη λειτουργία του κινητήρα. Στόχος του είναι να μειώνει στο ελάχιστο τις τριβές των μηχανικών μερών στο εσωτερικό του, ώστε να μη δημιουργηθεί φθορά στα τμήματα αυτά. Επίσης, έχει την ικανότητα να απορροφά τις υψηλές θερμοκρασίες από τα τμήματα που διαπερνά, ιδιαίτερα στα υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα, όπου οι θερμοκρασίες στο τούρμπο φτάνουν σε αρκετά υψηλά επίπεδα. Τέλος, με τα ειδικά χημικά πρόσθετα που εμπεριέχει, καθαρίζει τον κινητήρα από υπολείμματα καύσης, που δημιουργούνται στο πέρασμα του χρόνου.
Επειδή, όμως, κάθε λιπαντικό έχει συγκεκριμένο όριο ζωής, μέχρι το οποίο προσφέρει σωστή λίπανση, ο κάθε κατασκευαστής ορίζει -ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα- το πότε θα πρέπει να αντικαθίστανται τα λάδια. Από την άλλη πλευρά, τα αυτοκίνητα τελευταίας τεχνολογίας χρειάζονται αλλαγή λαδιών, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, κάθε 15.000 -και παραπάνω- χιλιόμετρα, νούμερο που σε πολλούς φαίνεται φυσιολογικό και σε άλλους υπερβολικό. Τα λιπαντικά αυτά συνήθως φέρουν την ονομασία «long life» (μακράς διάρκειας), κάτι που υποδηλώνει ότι έχουν την ικανότητα να αντέχουν το όριο που ορίζει ο κατασκευαστής.
Εσείς, στο δικό σας αυτοκίνητο, τηρείτε πιστά τις ενδείξεις του κατασκευαστή ή προτιμάτε να κάνετε μία πρώιμη αλλαγή λιπαντικού; Πιστεύετε ότι έτσι θα διατηρήσετε τον κινητήρα σε καλύτερη κατάσταση;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
agapi... (17/4/2014, 18:00) Συγνώμη ρε παιδιά διαβάζω διάφορα και τρελαίνομαι Έχω αλλάξει nissan primera στa 180000χμ Και δεν συμπλήρωσα ποτέ λάδια (κάθε 10000αλλαγη) Τώρα έχω Almere 1500 tou 2001 με 230000xm αλλάζω οπότε θυμάμαι (9000 με 11000χμ) και δεν χάνει ούτε γραμμάριο Τι να υποθέσεων είμαι τυχερός ?
tonya... (11/3/2014, 01:50) ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΔΙ.Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ Η ΟΤΙ ΤΟΥ ΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.ΤΑ ΜΟΝΑ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΛΑΔΙΑ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ ΣΕ 5 - 40 ΚΑΙ 5 - 30 ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΠΛΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΝΤΕ ΣΕ ΟΡΥΚΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΜΙΓΜΑΤΑ.ΟΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΝΑ 10.000 ΧΛΜ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΝΑ 5.000 ΧΛΜ. ΠΑΛΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ,ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΑΣ ΚΑΘΑΡΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ .ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΒΕΝΖΙΝΕΣ Η ΤΟ ΑΕΡΙΟ ΔΕΝ ΛΥΠΑΙΝΟΝΤΕ ΚΑΛΑ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΙΖΟΥΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ .ΑΚΟΜΑ ΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΞΕΡΑΝ ΑΠΟ ΣΩΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΖΩΝ ΚΕΦΑΛΗΣ ΛΟΓΩ ΥΨΗΛΩΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΛΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΕΝΔΕΙΞΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΛΑΔΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΝΧΕΙ ΠΙΟ ΛΑΔΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ??????
gioul... (17/2/2011, 23:59) Μπουρδες! ακολουθα αυτα που λεει ο κατασκευαστης και μην το σκεφτεσαι.
Dr.Go... (26/11/2010, 17:13) παιδιά,σας αγαπώ όλους και θέλω πραγματικά το καλύτερο για το αυτοκίνητο σας.Μην ξεγελιέστε...τραβήξτε τον δείκτη στάθμης λαδιού και πιάστε - νιώστε την γλοιότητα (το πόσο "λαδερό" δηλαδή ή το πόσο "νερουλό"είναι) το λάδι του κινητήρα σας με το πέρασμα των χιλιομέτρων...Στα αγωνιστικά αυτοκίνητα αλλάζονται όλα ανεξαρτήτως χιλιομέτρων ή προδιαγραφών...όλα....(ακόμα αν χρειαστεί και μέσα στον ίδιο αγώνα)και μάλιστα από τεχνικούς επισήμων οίκων και αντιπροσωπειών...άραγε βάζοντας ένα λάδι "supersynthetic" σε ένα αμάξι - στο ίδιο αμάξι αν θέλετε - όταν έχει διανύσει ο κινητήρας του μόλις 1.000κμ και μετά απο 100.000κμ ο κινητήρας είναι στην ίδια κατάσταση και στις δύο περιπτώσεις?? δεν θέλει μεγαλύτερη φροντίδα όταν είναι στις 100.000κμ??????ΜΗΝ ΠΑΘΑΙΝΕΤΕ ΑΜΝΗΣΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟΥ....Μάθετε οτι η επιμέλεια ΟΛΩΝ ενγένει των πραγμάτων μας (έμψυχα και άψυχα ) φροντίζει για την μακροημέρευση τους!!!!!!!!
teoya... (30/1/2010, 10:27) Η αλλαγή των λαδιών στον κινητήρα εξαρτάται σαφέστατα από την χρήση και τις συνθήκες (κλιματολογικές, κίνηση κτλ)που επικρατούν σε κάθε χώρα...Για τις ελληνικές συνθήκες νομίζω ότι τα 15.000 χλμ ή 1 χρόνος για Full Synthetic είναι οροφή... Πέραν των ανωτέρω όμως,εκτιμώ ότι όταν ένας κατασκευαστής π.χ. Audi συνιστά αλλαγή κάθε 30.000 χλμ έχει λάβει υπόψη ένα παγκόσμιο Μ.Ο. με γνώμονα την συχνότητα βλαβών... Είναι τουλάχιστον κουτό να νομίζει κάποιος ότι π.χ. η Audi λαμβάνει υπόψη της τις συνθήκες μόνο της Γερμανίας... Η αλήθεια λοιπόν είναι κάπου στη μέση. Το να αλλάζεις λάδια νωρίτερα είναι για καλό του ΙΧ σου, μιας η προσφερόμενη εγγύηση καλύπτει το 1/4 περίπου των ετών που θα διατηρήσει στην κατοχή του ένας Έλληνας το αυτοκίνητό του...Αλλά πείτε μου... Αν σας κάλυπτε η εγγύηση επί μακρού και προβλεπόταν αλλαγή κάθε 30.000χλμ εσείς θα κάνατε αλλαγή κάθε 5.000χλμ? Συμπερασματικά, αν και μια αλλαγή λαδιών ΔΕΝ πρόκειται να βλάψει τον κινητήρα του ΙΧ σας παρά μόνο την τσέπη σας βραχυπρόθεσμα, είναι τουλάχιστον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να διαφημίζεται παντού από ένα κατασκευαστή η Long life συντήρηση (έντυπα, TV κτλ) χάρην εντυπωσιασμού/ανταγωνισμού και όταν αγοράσεις το όχημα και κληθείς να κάνεις service να σου "προτείνουν" αλλαγή κατά το ήμισυ των χλμ.ή του χρόνου επικαλούμενοι τις ιδιαίτερες συνθήκες της Αθήνας... Ο επίσημος εισαγωγέας της AUDI κάνει ακριβώς αυτό που σας περιέγραψα..Ας είχε τουλάχιστον την ευθυξία/υπευθυνότητα να κοστολογεί το service αντίστοιχα κατά το ήμισυ ή ακόμη καλύτερα να μην διαφημίζει μια Long life συντήρηση του οχήματος στην οποία τα service και οι διάφοροι έλεγχοι/αλλαγές είναι σαφέστατα πιο σύντομοι/ες από αυτούς/ες που περιγράφονται στο book service.
dsars... (29/1/2010, 07:27) ειχα ενα avensis αυτοματο και ακολουθησα πιστα τις οδηγιες του κατασκευαστη.Μετα απο 10 χρονια και 300000 χλμ ,βουλωσε το φιλτρο στο κιβωτιο ταχυτητων το οποιο δεν καθαρισε ποτε η αντιπροσωπια της TOYOTA γιατι δεν προβλεπεται απο τον κατασκευαστη!!!Συμπερασμα οι κατασκευαστες νοιαζονται για την καλη λειτουργεια εντος της εγγυησης.Εαν θελετε το αυτοκινητο σας για περισσοτερο απο 100000 χλμ η 3 χρονια αλλαξτε λαδια φιλτρα πιο συχνα.
marak... (27/1/2010, 01:30) Το πιο κρίσιμο ερώτημα δεν είναι κάθε πότε αλλά... τι. Οι περισσότερες αντιπροσωπείες δεν σε αφήνουν να παρίστασαι και να ελέγχεις τι λάδι βάζουν στην περιουσία σου. Αλλά και στο συνεργείο της γειτονιάς, η στο βενινάδικο, ποιος σε βεβαιώνει ότι το 4λιτρο μπετονάκι από το οποίο βλέπεις να βάζουν λάδι στο ΙΧ σου ,περιέχει π.χ το ακριβό συνθετικό SAE 5-40W που πληρώνεις για 15000 km και όχι... φθηνό απλό 30άρι με το οποίο είχαν γεμίσει το μπετονάκι σε ανύποπτο χρόνο και αλλοιώνεται σε 5000 Km; Ποιος από μας ελέγχει την ασφάλεια στη συσκευασία του λαδιού; ποιος ελέγχει και αν το φίλτρο λαδιού έχει αλλαχθεί με καινούργιο και όχι με καλοκαθαρισμένο (εξωτερικά) παλιό;;;
stath... (22/1/2010, 11:25) Μου κάνει εντύπωση ότι νομίζετε ότι όλοι έχουμε καινούρια αυτοκίνητα. Από ότι είναι γνωστό στην Ελλάδα ο μέσος όρος της ηλικίας των αυτοκινήτων είναι περί τα 11 χρόνια. Άρα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα ηλικίας 20 ετών και περισσότερο. Επομένως όταν μιλάμε για λάδια θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη και τα παλιά αυτοκίνητα. Πάντα είχα παλιά αυτοκίνητα και αλλάζω λάδια και φίλτρο λαδιού κάθε 5000 χιλιόμετρα, άσχετα αν έβαζα πολύτυπα λάδια 20W-50, παλιότερα ή συνθετικά που βάζω σήμερα. Πέρα από όσα λέει ο κατασκευαστής του λαδιού, παίζει ρόλο και η κατάσταση της μηχανής που μπαίνει το λάδι. Όταν η μηχανή έχει διαφυγές καυσαερίων προς το κάρτερ, το λάδι καταπονείται και εκτιμώ ότι χρειάζεται συχνότερα αλλαγή.
valka... (19/1/2010, 12:29) ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΘΕ 7500 ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΑΛΛΑΧΘΟΥΝ ΤΑ ΛΑΔΙΑ. ΠΑΛΙΆ ΕΡΓΑΖΟΜΟΥΝ ΣΕ ΓΚΑΡΑΖ ΑΥΤΟΚ.ΕΧΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΘΕ 7500 ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ 15000 ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΓΙΑ 15-40 ΓΙΑ 20-50 ΤΑ 5000 ΧΛΜ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΚΑΙ 10000 ΓΙΑ ΦΙΛΤΡΟ.
panos... (19/1/2010, 10:36) ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΔΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 6000ΚΜ.ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΛΠΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΣΥΧΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΡΑ FULL ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΘΕ 15000-20000ΚΜ.ΟΙ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΩΝ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΣΚΟΠΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΣΥΧΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ.ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΑΛΛΑΓΓΕΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ!ΜΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!ΑΛΛΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΚΜ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΥΡΑΣΤΑ ΣΕ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΤΑΜΑΤΑ ΞΕΚΙΝΑ!ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΜ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ 5000ΚΜ ΑΛΛΑ ΟΙ ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ!ΟΤΙ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙΟ Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ,ΚΟΡΕΑΤΙΚΟ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΣΤΙΣ 7500ΚΜ!ΣΥΧΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΑΚΡΟΖΩΗΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!
oagro... (18/1/2010, 15:54) ladia filtra kathe 10000 to poly!
d-lek... (18/1/2010, 15:47) ΠΑΝΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΗΜΙΩΘΗΚΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ.
nikot... (16/1/2010, 03:11) εγώ να πώ για το ford fiesta μοντέλο 2003 (όπως και ο κύριος που εγραψε πριν) πως το 15.000 χλμ φαντάζει ανίκουστο!το δικό μου το άλλαζα κάθε 7.500χλμ γιατι αν το άφηνα στα 10.000 το εκαιγε σχεδόν όλο! μέχρι που το αυτοκίνητο άλλαξε χέρια και απο έλλειψη λαδιών έκαψε μηχανή!
ngrou... (16/1/2010, 00:50) ΣΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΛΑΔΙΑ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΗΧΑΝΗΣ,,,, ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ,,, ΑΝ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙΣ ΑΘΗΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 10ΦΟΡΕΣ ΘΑΚΑΝΕΙΣ 10000ΧΛΜ ΚΑΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ 10 ΩΡΕΣ Χ 10 ΦΟΡΕΣ =100 ΩΡΕΣ,,, ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ 10000 ΧΛΜ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ (ΟΠΟΥ ΓΙΑ 10 ΧΛΜ ΘΕΛΕΙΣ 1 ΩΡΑ) Η ΜΗΧΑΝΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ 1000 ΩΡΕΣ ,,,,, ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ ΣΕ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΘΕ 15-20000 ΧΛΜ ΛΑΔΙΑ,,,ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΑΘΕ 7500 ΤΟ ΠΟΛΥ,,,,,ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ (ΚΑΙ ΣΥΜΟΡΦΩΣΗ)
drikf... (15/1/2010, 10:30) αλλαζω λαδια καθε 500 αντε το πολυ 1000 χιλιομετρα. ετσι ειμαι σιγουρος. επισης φιλτρα μπουζι κτλ τα αλλαζω καθε 3000 καθως διαπιστωσα πως ετσι το αμαξι δουλευει καλυτερα. τρελα πουλατε; φυσικα και κανω αλλαγη λαδιων στα 15000 καθως διαθετω το πλεον αξιοπιστο αμαξι και πρωτο σε πωλησεις, GTI V. κανενας δεν επαθε κατι επειδη αλλαζε λαδια καθε 15000. κανενας. οι εταιρειες και ειδικα οι γερμανοι μεχουν κανει πολλα τεστ για να πουνε πως πρεπει να γινεται αλλαγη καθε 15000. εσεις που νομιζετε και πετατε αρλουμπες τι τεστ εχετε κανει; εδω υπαρχουν αμαξια που αλλαζουν λαδια καθε 30000 και μιλαμε για παλια αμαξια που ομως δεν εχουν παθει τιποτα απο αυτη την αμελεια του ιδιοκτητη τους εσεις ειστε ικανοι να πειτε και την γνωμη σας στην νασα για το πως θα πρεπει να φτιαξει τα διαστημοπλοια. ελεος μην ακουτε αυτους που κερδιζουν απο τις αλλαγες λαδιων και ξοδευετε τζαμπα χρηματα. μετην ιδια λογικη, να μην τρωτε τροφιμα που ληγουν σε 10 μερες πχ αλλα απο την 4η μερα να τα πετατε και εκει μιλαμε για την υγεια! γιατι συμφωνα με εσας 10 μερες ειναι πολυ. ή να αλλαζετε προληπτικα τις λαμπες στο σπιτι με νεες γιατι ειναι πολυ να εχετε τις ιδιες 5 χρονια και μπορει να καουν κτλ κτλ κτλ Αλαγη λαδιων στα χιλιομετρα που προτεινει οκατασκευαστης . τελος
pante... (14/1/2010, 09:11) Η συχνη αλλαγη βλαπτει την τσεπη αλλα πανω απο ολα το περιβαλλον. Ειναι καιρος να αλλαξουμε συνηθειες. Εγω αλλαζω τα λαδια λιγο πριν τα χλμ που οριζει ο κατασκευαστης κ συνηθως αλλαζω κ το φιλτρο.Για παραδειγμα αν προτεινει στις 20000 τα αλλαζω στις 18000.Ποτε δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα με τα μοτορια μου (2αυτοκινητα κ 1μοτο). Βαζω τα λαδια που προτεινει (ή αντιστοιχων προδιαγραφων) κ δεν αλλαζω μαρκα κατι που ωφελει τον κινητηρα. Οι κατασκευαστες δεν ειναι χαζοι να προτεινουν μεγαλα διαστηματα ενω παραλληλα δινουν μεγαλες εγγυησεις.Ουτε οι εταιριες λιπαντικων ειναι τοσο χαζες που εγγυωνται τα προιοντα τους για τα αντιστοιχα χλμ.Λετε να μη θελουν να πουλανε? Οι μονοι ζημιωμενοι ειναι οι μηχανικοι.
timis... (13/1/2010, 15:31) Subaru Justy kai Forester: Ladia ka8e 10.000xlm 'h 1 xrono (oti er8ei prwto)... ektos an h odhghsh ginete se dusmeneis sun8hkes opws kinhsh, skonh, uperbolikh zesth... (ara ennoun sthn ellada) sta 7.500km. Kalo einai na diabazoun to manual... ta peri 30.000km ktl einai gia na mazeuoun pelates... otan pas sthn antiproswpeia meta to prwto service sou lene..."odhgate se anti3oes sun8hkes sthn polh...8a allazete ladia ka8e 10.000km"... Exw ena mx5 mk1 tou '92 kai tou allazw ka8e xrono par'olo pou kanw 3-4.000km mono. Ara...allagh ladiwn ka8e 7.500 me 10.000km gia ta nea autokinhta... sta palia 8a elega ka8e 5.000km....
ikons... (13/1/2010, 14:43) Αλλαγή λάδια+φίλτρο κάθε 7000-8000km ή 8-9 μήνες. ΠΟΤΕ δεν αφήνω τα ίδια λάδια για 1 χρόνο (2 καλοκαίρια ή 2 χειμώνες δηλαδή). Αυτό βέβαια ισχύει για μένα που κάνω 9.000-10.000Km το χρόνο και έχω υπερτροφοδοτούμενο. Και, ρε παιδιά, χαλαρώστε λίγο! Οχι και αλλαγή κάθε 3.000 και 5.000 έλεος! Αυτά ίσχυαν τη δεκαετία του '70 και του '80 όχι το 2010! Εκτός ποια και αν οδηγέιτε συνεχώς στον κόφτη οπώτε τότε... αλλαγή κάθε βδομάδα ή στα 500km! :-)))
GOLF_... (12/1/2010, 23:12) H συχνή αλλαγή λαδιών , ποτέ δεν έβλαψε κανέναν κινητήρα. ΤΕΛΟΣ
angel... (12/1/2010, 21:55) Εχω μια BMW 318 και ο υπολογιστης του αυτοκινητου υπολογιζει αναλογα με τα χλμ αλλα και τον τροπο χρησης του αυτοκινητου ποτε πρεπει να κανω την αλλαγη των λαδιων. Καποιοι ανθρωποι ξοδεψαν αρκετη φαια ουσια για να μη ερχεται ο καθενας που θελει να πουλαει λιπαντικα και να μου λεει οτι πρεπει να αλλαζω λαδια καθε 5000 η 10000 χλμ επειδη, λεει, η πολη μας εχει πολλη σκονη... Αν ακολουθουμε τις οδηγιες του κατασκευαστη για το τι λαδια θα βαλουμε στο αυτοκινητο μας τοτε γιατι να μη τις ακολουθουμε και για το χρονο αλλαγης ?
filak... (12/1/2010, 20:32) εγω ουτε μηχανολογος ουτε μηχανικος ειμαι ουτε ξερω πολλα πολλα απο τετοια, αλλα σιγα μην πιστεψω τις εταιριες που φτιαχνουν αυτοκινητα, αλλη λεει στα 15.000 αλλη λεει στα 20.000 και αλλη στα 30.000 χιλιομετρα. Ονειρο ζωης το ειχα να παρω αμαξι και θελω να το προσεχω καλα-καλα. Αποφασισα να τα αλλαζω καθε 1.000 χιλιομετρα και να βαζω παντα σουπερ συνθετικα λαδια για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Λεφτα εχω απο το δανειο που πηρα. Φροντιζω ομως παντα με το λεβιε που ειναι στο δεξι χερι να τα ανακατευω καλα καλα πριν ξεκινησω οπως μου ειπε ενας θειος μου που ειχε αμαξι τα παλια τα χρονια και ξερει
santo... (12/1/2010, 17:55) για τον προηγουμενο κυριο με το αλμερα.εχω και εγω ενα αλμερα 1.4 του 1996.απο καινουργιο του αλλαζω καθε 5.000 χιλιομετρα,αγνοωντας τι λενε οι αντιπροσωποι.εγω του βαζω aral 20/50 συνθετικο γι¨αυτο μου εχει βγαλει 331.000 χιλιομετρα χωρις να μου το καψει καθολου.βεβαια δεν ηρθα εδω για να διαφημισω την εταιρια με τα λαδια απλα θελω να πω οτι οσο πιο γρηγορα τα αλλαζεις τοσο καλυτερα για το αυτοκινητο σου.φιλτρο λαδιου αλλαζω καθε 10.000 δηλαδη καθε δευτερη αλλαγη.
kokeg... (12/1/2010, 15:55) Εχω ενα Ford Fiesta 1.4 του 2003. Ο κατασκευαστης δινει αλλαγη των ειδικων ημισυνθετικων λαδιων καθε 15000 χλμ. Στα 10.000 χλμ και χωρις βαρια χρηση το λιπαντικο ειναι σαν μαυρο νερο οποτε αναγκαζομαι να το αλλαζω, αν και πιστευω οτι θα επρεπε να το κανω περιπου στα 8.000 χλμ. Η γνωμη μου απο την εμπειρια μου ειναι οτι καποιοι κατασκευαστες δινουν μεγαλο αριθμο χιλιομετρων για αλλαγη λαδιων για λογους ανταγωνισμου, επειδη πολλοι αγοραστες το θεωρουν σημαντικο χαρακτηριστικο και το προσεχουν πριν προβουν σε αγορα αυτοκινητου. Αλλωστε το οριο ανοχης που δινουν οι κατασκευαστες για λιπαντικο που καιγεται ειναι τοσο μεγαλο που κανεις δε μπορει να το φτασει μεσα στη διαρκεια της εγγυησης, οσο κι αν εχει προλαβει να φθαρει ο κινητηρας.
pperi... (12/1/2010, 15:34) Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να ξακαθαρίσουμε για τί κινητήρες μιλάμε. Αν μιλάμε για ατμοσφαιρικά μοτέρ σύγχρονης τεχνολογίας,πιστεύω οτι αλλαγές σύμφωνα με τις υποδείξεις του κατασκευαστή άκόμη κι αν μιλάνε για κάθε 15000 χλμ,δεν θα προξενήσουν βλάβες στον κινητήρα,αρκεί η στάθμη να είναι πάντα ανάμεσα στο min και max.Μόνο πολύ ακραίες συνθήκες θα δημιουργήσουν ανάγκες για πιό συχνές αλλαγές και αυτές είναι,η αποκλειστική κίνηση στην πόλη υπο μεγάλα φορτία.Η αποκλειστική χρήση στην εθνική οδό πιστεύω οτι δεν αποτελεί "ακραία συνθήκη". Πιστεύω όμως οτι θα πρέπει πάντα αρχικά στο καινούριο μας αυτοκίνητο (στα 1000-1500 km) να γίνει μια πρώτη αλλαγή μαζί με το φίλτρο. Οσον αφορά υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες,τα πράγματα αλλάζουν. Συνήθως αυτά τα αυτοκίνητα σε προκαλούν να τα οδηγείς "σκίζοντάς" τα. Ετσι κάποιες βαρβαρότητες σε κρύα μοτέρ δεν θα αποφευχθούν ή ακόμη κι αν αποφευχθούν τα θερμικά φορτία τους είναι πολύ μεγάλα σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά ,οπότε το λιπαντικό πρέπει πάντοτε να κάνει τη δουλειά του άριστα ώστε να αποφύγουμε πρόωρες φθορές. Όσον αφορά το φιλο με το παράδειγμα με το "εσώρουχο" απορώ με το αυτοκίνητο που οδηγεί πως δεν του 'εχουν πάρει ακόμα τα σώβρακα...φιλιά ψηλέ!
cdiag... (12/1/2010, 11:36) Θα ήθελα να πω και τη δική μου άποψη για τη λίπανση του κινητήρα. Το όριο ζωής ενος λιπαντικού είναι καθαρά υποκειμενικό. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Το λιπαντικό θα μπορούσε θεωρητικά να λιπαίνει ένα κινητήρα για πάντα. Αυτό που μας αναγκάζει να αλλάζουμε λάδια, είναι η υψηλή συγκέντρωση υπολλειμάτων καύσης του κινητήρα (μαύρο χρώμα λιπαντικού) η υγρασία που υπάρχει στα λιπαντικά μετά από χρήση πολλών χλμ ( διαφορα και μεταβολή θερμοκρασίας κινητήρα) και ξένα σωματίδια. Όλα τα παραπάνω εμφανίζονται μετά από μεγάλο χρονικο διάστημα χρήσης (αρκετά χλμ σε Εθνικές Οδούς) ή λίγα χλμ (στις σκληρές συνθήκες των πόλεων). Σαν αποτέλεσμα τα παραπάνω μειώνουν τη λιπαντική ικανότητα με αποτέλεσμα τα λάδια να μη πετυχαίνουν το λεγομενο φιλμ λιπανσης και να έχουμε τριβή μετάλλων με ότι συνεπάγεται αυτό. Συνεπώς η αλλαγή λαδιών πρέπει να γίνεται ανάλογα με τις προδιαγραφές και την κατάσταση του λιπαντικου. Ένας πρακτικός τρόπος για την αλλαγή των λαδίων είναι το χρώμα τους. Έντονα μάυρο χρώμα στο λάδι, σημαίνει ότι έχει ερθει η στιγμή για αλλάγή ακόμα και αν δεν έχουμε συμπληρώσει τα Χλμ ή τη χρονική διάρκεια που συνιστά ο κατασκευαστής. Προσωπικά έχω ένα NISSAN ALMERA 1.4 (προτεινόμενο λάδι 10W40 ημισυνθετικό) και ο κατασκευαστής συνιστά αλλαγή λαδιών κάθε 7.500 χλμ και αλλαγή φίλτρου λαδιού κάθε 15.000 χλμ! Από τη δικία μου εμπειρία (καθημερινή κίνηση στη πόλη) το λάδι μαυρίζει έντονα κοντα στα 7.500 χλμ. Φροντίζω να μη ξεπερνώ ποτέ τα παραπάνω χλμ. Όταν αλλάζω λάδι πάντα αλλάζω φίλτρο. Αν δεν αλλάξεις φίλτρο με την αλλάγή είναι σαν να κάνεις μπάνιο και να βάζεις το ίδιο εσώρουχο. Δεν γνωρίζω έαν στη επόμενη αλλαγή η τοποθέτηση ενος συνθετικού λιπαντικου θα μπορούσε να λιπαίνει το κινητήρα μου φυσιολογικά μέχρι τα 30.000 χλμ. Εξαρτάται πάντα από τις οδηγικές συνήθειες καθώς και τις συνθήκες.
stef.... (12/1/2010, 10:11) ΕΧΩ ΜΙΑ ΒΜW 316CI ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟ SERVISE ΜΟΥ ΑΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 10.000ΧΛ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΤΣΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ 15000ΧΛ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ,ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΛΑΓΗ ΑΛΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ.ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΣΤΟΧΙΑΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΝΑ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΨΩ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ
super... (11/1/2010, 20:09) Αλλαγή λαδιών σύμφωνα με τα στοιχεία του κατασκευαστή. Άλλωστε κάτι παραπάνω θα ξέρει αυτός που το κατασκευάζει. Αλλαγές κάθε 5, 6 ή 7 χιλιάδες χιλιόμετρα θεωρώ ότι είναι υπερβολή, διότι οι κινητήρες και τα λιπαντικά έχουν εξελιχθεί και δεν είναι όπως παλιότερα.
ge.ef... (11/1/2010, 17:42) Στο MAZDA 6 που εχω αλλαζω λαδια καθε 10000χλμ που οριζει και η εταιρια,βαζει 5/w30 full συνθετικα και πιστευω ειμαι υπερκαλυμενος!Απορω πως η OPEL καθοριζει αλλαγη λαδιων καθε 30000χλμ.
a.kou... (11/1/2010, 16:02) ΕΓΩ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΕΙΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ 15.000 ΧΛΜ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ, Ο,ΤΙ ΕΡΘΕΙ ΠΡΩΤΟ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΝΩ 15.000 ΟΠΟΤΕ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΛΛΑΖΩ ΤΟΤΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ
gs202... (11/1/2010, 14:44) Πιστεύω οτι καλό και οικονομικό ειναι να τα αλλάζουμε τα λάδια σύμφωνα με τον κατασκευαστή και να βάζουμε το λάδι που προτείνει. Τώρα αν κάποιος 'ζορίζει' υπερβολικα το αμάξι του καλό είναι να τα αλλάζει νωρίτερα. Πάντως για έναν αγοραστή που θέλει να κρατήσει το αμάξι του 5-7 χρονια δεν τον επηρεάζει. Για κάποιον που θέλει το αμάξι για 10-15 χρόνια, σίγουρα η συχνότερη αλλαγή λαδιών βοηθά στην μακροζωία του κινητήρα.
ocean... (11/1/2010, 11:23) Αλλαγή λαδιών κάθε 5.000 χιλιόμετρα αυστηρά. Η μόδα της αλλαγής των λαδιών κάθε 15.000 χιλιόμετρα αποτελεί διαφημιστικό τρυκ των αντιμπροσωπειών και μόνο. Με πρόσχημα τα αραιότερα σέρβις άρα λιγότερο κόστος για τον οδηγό, προσπαθούν να τραβήξουν περισσότερους πελάτες. Όμως αυτή τη στιγμή κανένα λάδι δεν μπορεί να αντέξει 15.000 χιλιόμετρα και ειδικά σε συνθήκες όπως αυτές της Αθήνας. Σταμάτα - ξεκίνα, μποτιλιάρισμα, φανάρια, ζέστη, κακής ποιότητας καύσιμα, καταπονούν αφάνταστα κινητήρα και λάδια. Επιπλέον, αν τα λάδια αλλάζουν κάθε 15.000 χιλιόμετρα, τα συνακόλουθα φίλτρο αέρος, φίλτρο καμπίνας και φίλτρο βενζίνης αλλάζουν κι αυτά κάθε 15.000 χιλιόμετρα? ή κάθε τρεις και λίγο είσαι για σέρβις? σήμερα τα λάδια, αύριο φίλτρα, μεθαύριο κάτι άλλο? ...κάποιο λάκκο έχει η φάβα.
insid... (11/1/2010, 11:11) ka8e 7500 me ladia dikhs mou epiloghs pou akoma kai HTHS, super long life ktl ktl prodiagrafwn meta apo ta proanafer8enta xiliometra o kinhthras douleyei poly pio apala meta apo allagh, gia ta service meta apo 30.000 8ewrw oti an kai efoson akomh yparxei ladi kai den exei kaei oi f8ores se ekkendroforous wsthria ktl 8a einai orath, sta 60.000 apla 8a einai mi anastrepshmh, to pisteya paliotera alla otan to eida kai me ta matia mou apla den to pisteya!!!
m_pap... (10/1/2010, 22:09) Προσωπικα ότι και να λέει ο κατασκευαστης..πάντα τα πρωτα λάδια πριν τις 4.000 και πάντα καθε 10.000χλμ. Το κόστος είναι τοσο μικρό που δεν αξίζει το ρίσκο. Οι κατασκευαστες λένε κάθε 15.000 γιατί εχουν στο μυαλό τους χρόνο ζώής 5 χρόνια / 100.000χλμ. Αν θέλεις να το κρατήσεις παραπάνω αλλαζε τα πιο συχνα.. Δες...Mitsubishi Outlander κ Pegeut 4007 / Citroen C-crosser. H Mitsubishi λεει καθε 7.500 κ οι ευρωπαικές κάθε 15.000/20.000, ενω έχουν ακριβώς το ίδιο moter...
ebeta... (10/1/2010, 22:02) ΚΑΙ ΣΤΑ 4 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ 1000ΧΛΜ ΝΩΡΙΤΕΡΑ.ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ Η ΛΙΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
kath2... (10/1/2010, 03:25) Αλλάζω τα λαδιά κάθε 10.000 χιλιόμετρα ή κάθε χρόνο οποίο έρθει πρώτο ο κατασκευαστής λέει να τα αλλάζω κάθε 30.000 ή κάθε χρόνο θεωρώ πολλά τα 30.000 χιλιόμετρα. Τα λαδιά είναι σημαντικός παράγοντας για τη σωστή λειτουργία και αξιοπιστία του κινητήρα το κόστος τους είναι μικρό για την αλλαγή περίπου 60 εύρο βάζω full συνθετικά long life και κάθε φορά αλλάζω και το φίλτρο λαδιού κόστος 7 εύρο δεν ξέρω εάν κερδίζω κάτι με το να τα αλλάζω τόσο συχνά πάντως ζημία δεν κάνω. Τέλος τα λαδιά είναι πάντα των προδιαγραφών που συστήνει ο κατασκευαστής του αυτοκίνητου
marpa... (9/1/2010, 20:43) Εχω ενα pro_cee'd 1.4..διαφημιζεται οτι χρειαζεται αλλαγη λαδιων(με τα παρελκομενα καθε αλλαγης) καθε 20.000χλμ 'η ανα 12μηνες.!Αντεχει ομως τοσο το ΗΜΙσυνθετικο λαδι που χρησιμοποιειται?? Ουτε μηχανικος ειμαι,ουτε χημικος για να ξερω!! Οποτε κανω αλλαγη λαδιων καθε 10.000χλμ. Ουτως η αλλως το κοστος ειναι μηδενικο σε σχεση με τα υπολοιπα εξοδα ενος αυτοκινητου!! Αρα γιατι να μην υπαρχει καινουριο λαδακι καθε τοσο στο μοτερ και να εχω και το κεφαλι μου ησυχο???
kosta... (9/1/2010, 18:08) Αραια διαστήματα αλλάγης λιπαντικού= Συχνα διαστήματα αλλαγής αυτοκινήτου. Τέλος.
vas_p... (9/1/2010, 16:44) Eimai katoxos TOYOTA AURIS 1,33 kai o pragmati i allagi ladiwn einai sta 15000km. Thewrw oti apo tin stigmi pou to anaferei o kataskeyastis einai ypervoliko to na poume oti den einai etsi. Oi texnologikes allages stous kinitires ta teleytaia xronia allazoun safws kai tis anages gia service. Etsi ki alliws kanenas den tha ithele na riskarei tis egyiseis poy dinontai.
tolis... (9/1/2010, 10:12) Στην Ελλάδα, που πλεόν έχει και το χειμώνα ζέστη, μάλλον πρέπει να αλλάζουμε τα λάδια στα μισά χιλιόμετρα από τα 15000 δηλαδή στα 7500. Τώρα αν αυτό έχει πραγματικά όφελος στη ζωή του κινητήρα ας βγει ένας μηχανικός να μας το πει τεκμηριωμένα!



ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ | BEST BUY
autotriti-asfaleies
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
BEST BUY:Ποιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορώ να αγοράσω;
NISSAN:Ανανεωμένο Juke με 1,2 turbo κινητήρα
FORD:Νέο Fiesta ST με 182 ίππους
AUTO ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ:Best Auto Deals
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ:Όλες οι προσφορές των εταιρειών
OTE TV:Full pack μόνο με 21,90€/μήνα
non - paper Πείτε μας τη γνώμη σας
Εσείς μέχρι πόσες είστε διατεθειμένοι να αλλάζετε μόνοι σας; Και τελικά μήπως το αυτόματο είναι πλέον μονόδρομος; Από τις τέσσερις στις πέντε, τώρα στις έξι και ανεβαίνουμε. Πόσες ταχύτητες είναι αρκετές;
Εσείς έχετε σκεφτεί να αλλάξετε τον τρόπο απόκτησης νέου αυτοκινήτου; Εσείς έχετε σκεφτεί να αλλάξετε τον τρόπο απόκτησης νέου αυτοκινήτου;
Πόσο επικίνδυνη είναι η χρήση κινητού στην οδήγηση στην Ελλάδα; Υπάρχει λόγος να παρθούν μέτρα; Και τι λέτε για το μέτρο που θα εφαρμοστεί στην Μ. Βρετανία; Στην Ελλάδα τι πρέπει να γίνει; Τι θα λέγατε αν σε κάθε ατύχημα τα κινητά τηλέφωνα ελέγχονταν για κλήσεις πριν τη σύγκρουση;
Διαβάστε: 691 non papers 11564 σχόλια




ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ




© 2014 autotriti.gr