facebook twitter
youtube rss
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

  Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί φτιάχνουν οι κατασκευαστές ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Για να πουλήσουν ή για να κάνουν επίδειξη; (10 σχόλια)
Τι «λέει» για εσάς το αυτοκίνητο που οδηγείτε; (7 σχόλια)
Εσείς ποιες μάρκες θέλετε να χτυπήσει η Alfa Romeo; (7 σχόλια)
Υπάρχει έλεγχος για το ποιος οδηγεί στους ελληνικούς δρόμους; (7 σχόλια)
Μήπως η μάχη για τους ρύπους είναι πλέον πολύ πιο κάτω από τα 100 γραμμάρια κάθε χιλιόμετρο; (2 σχόλια)
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Μετράει η κατανάλωση καυσίμου στην επιλογή αυτοκινήτου όσο μετρούσε και πέρσι, ή χαλαρώσαμε;
Διαβάστηκε από 9076 αναγνώστες

Δύο είναι τα πρώτα «νούμερα» που ζητάει κανείς ρωτώντας για ένα αυτοκίνητο. Η ιπποδύναμη και το  «0-100». Τουλάχιστον έτσι είχε η κατάσταση μερικά χρόνια πριν γιατί με την εκτόξευση της τιμής των καυσίμων πέρσι, το παιχνίδι μπήκε και η κατανάλωση καυσίμου. Μήπως τώρα ξεχαστήκαμε; Χαλαρώσαμε; Εσάς πόσο σας απασχολεί τώρα αυτό το «νούμερο»; Δύο είναι τα πρώτα «νούμερα» που ζητάει κανείς ρωτώντας για ένα αυτοκίνητο. Η ιπποδύναμη και το «0-100». Τουλάχιστον έτσι είχε η κατάσταση μερικά χρόνια πριν γιατί με την εκτόξευση της τιμής των καυσίμων πέρσι, το παιχνίδι μπήκε και η κατανάλωση καυσίμου. Μήπως τώρα ξεχαστήκαμε; Χαλαρώσαμε; Εσάς πόσο σας απασχολεί τώρα αυτό το «νούμερο»; Όχι πως η βενζίνη είναι φτηνή δηλαδή, απλά κυμαίνεται σχετικά σταθερά και δεν ζούμε τις συνθήκες χρηματιστηρίου κάθε φορά που πάμε στο πρατήριο να γεμίσουμε. Πάντως θα έπρεπε να είναι φτηνότερη, με το βαρέλι στα 75 δολάρια και το ευρώ ισχυρό, η τιμή θα μπορούσε να είναι χαμηλότερη. Ας είναι όμως. Το θέμα είναι, μας απασχολεί;
Σίγουρα τα περασμένα δύο χρόνια η κατανάλωση καπέλωσε όλα τα άλλα «νούμερα» που σχετίζονται με το αυτοκίνητο, και πολλοί έσπευσαν να αγοράσουν το λιγότερο βενζινοβόρο μοντέλο φοβούμενοι τα χειρότερα. Όχι πως ζημιώθηκαν επειδή δεν συνέχισε η βενζίνη την ανηφόρα, αρκετοί όμως το μετάνιωσαν αφού θα μπορούσαν να είχαν επιλέξει κάτι περισσότερο του γούστου τους και λιγότερο του πορτοφολιού τους.
Με τη φάση αυτή να έχει περάσει λοιπόν αγοράζουμε και πάλι αυτοκίνητο απελευθερωμένοι, χωρίς φόβο για την κατανάλωση. Εξάλλου η τεχνολογία στα αυτοκίνητα προχωράει και διαλέγοντας οποιοδήποτε μοντέλο έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο πως έχει γίνει από τον κατασκευαστή το παν ώστε να είναι οικονομικό.

Από την άλλη όμως τα αυτοκίνητα λανσάρονται με όλο και υψηλότερες αποδόσεις. Με το λανσάρισμα του Opel Astra με το νέο κινητήρα τούρμπο, θα πρέπει κανείς να το ψάξει για να πάρει μικρομεσαίο με λιγότερα από 120 άλογα. Και όπως ξέρουμε, η ισχύς θέλει βενζίνη.
Το τούρμπο έχει κάνει την είσοδό του και στα μικρά, με το Renault Clio, το Fiat Grande Punto και Punto Evo, το VW Polo και το Seat Ibiza να το χρησιμοποιούν από τις μικρές εκδόσεις τους. Όσο μικρή και να είναι η κατανάλωση σε σχέση με μεγαλύτερους κινητήρες ίδιας ισχύος, δεν παύει να είναι υψηλότερη από ένα ατμοσφαιρικό ίδιου κυβισμού, χαμηλότερης ισχύος.
Γλυκό το γκάζι, σίγουρα, όμως δεν είναι τσάμπα. Το ζήτημα είναι, πόσο μας απασχολεί με όλα αυτά τα δελεαστικά μοντέλα στην αγορά, το θέμα της κατανάλωσης;
Εσείς το ψάχνετε ακόμη; Ή συμβιβάζεστε προκειμένου να αγοράσετε κάτι πιο γρήγορο και πιο ενδιαφέρον; Σας καλύπτει η τεχνολογία των νέων κινητήρων και εμπιστεύεστε τα νούμερα που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές ή είστε επιφυλακτικοί και προτιμάτε τους μικρότερους κινητήρες; Πόσο μετράτε τελικά την κατανάλωση στο αυτοκίνητο που αγοράζετε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
magic... (5/2/2010, 21:15) ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΤΡΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΟ <0-100>.ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ .ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΥΤΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΑΚΟ ΠΡΟΦΙΛ. ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΝΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΤΟΥ ΠΙΑ. ΜΑΝΤΖΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
kosta... (5/2/2010, 13:58) Το μόνο σίγουρο είναι ότι η κατανάλωση που ανακοινώνεται στα τούρμπο μοντέλα (μικρά και μεγάλα) δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Αυτό ίσχυε πάντα και στα ατμοσφαιρικά, αλλά στα τούρμπο το κακό παράγινε. Σε ένα ατμοσφαιρικό που σου λέει κατανάλωση 6 λιτ/100 χλμ ξέρεις ότι θα πας περίπου στα 8 σε κανονικές συνθήκες. Τώρα με τα τούρμπο αυτό δεν ισχύει πια. Καλύτερα κάνε την ανακοίνωση επί δύο και θα είσαι πιο κοντά στην πραγματικότητα...
a.kou... (5/2/2010, 13:31) ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΖΩ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΜΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΚΑΙ ΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΩ ΝΕΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 1,40 (ΑΠΛΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗ). ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΥΡΙΩΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΔΟΠΡΟΑΣΤΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ (ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΛΠ) ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ.
ikons... (5/2/2010, 11:44) Καταρχάς αυτό που θα έπρεπε ΟΛΟΙ να ρωτάμε είναι η ΚΑΜΠΥΛΗ ΡΟΠΗΣ και τα 60-100, 80-120! Αυτά έχουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ αξία και όχι οι άχρηστες μετρήσεις εντυπωσιασμού της μέγιστης ισχύος και των "0-100"! Οσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου, εντός ολίγων ημερών θα έχουμε αύξηση τουλάχιστον 10-15cents/λίτρο για να "καλύψουν" για άλλη μια φορά οι πολλοί-"χαζοί" τις τεράστιες λαμογιές-κλοπες-μιζες-αρπαχτές των λίγων-"έξυπνων"(με 60+cents /λίτρο φόρο καυσίμων υπολογίστε πόσα δις euro το χρόνο, είναι τα κρατικά έσοδα από τα καύσιμα....). Προσθέστε και την ενδεχόμενη αύξηση ΕΠΙΠΛΕΟΝ 10-11cents/λιτρο, αν τελικά καταργηθούν τα τέλη κυκλοφορίας, και θα καταλήξετε σε ελάχιστους μήνες από τώρα, με μέση τιμή αμόλυβδης πάνω από 1,30 euro/λίτρο! Και όλα αυτά ΧΩΡΙΣ να υπολογίζουμε πιθανή (=απολύτως βέβαιη...) αυξηση στην τιμή του πετρελαίου!Τελικά οι μόνοι "χαλαροί" στην κατανάλωση καυσίμου θα είναι όσοι γεμίζουν με "ξένες" τσέπες (=εταιρικά, "πληρώνει ο μπαμπάς" κτλ) και όσους τους τρέχουν τα λεφτά απ'τις τσέπες...
drikf... (5/2/2010, 11:16) μετραει στην αποφαση αγορας αυτοκινητου η καταναλωση βενζινης και γιαυτο ολο και περισσοτεροι επιλεγουν τουρμπο κινητηρες και ειδικα VW που ειναι και τερατα αξιοπιστιας και οδηγικης συμπεριφορας και ποιοτητας κατασκευης. γιατι ως γνωστων οι τουρμπο κινητηρες βγαζουν αλογα με λιγοτερα καυσιμα απο αντιστοιχα σε αλογα ατμοσφαιρικα αυτοκινητα
dam1... (4/2/2010, 21:34) εγώ πάντως σε δυο αμάξια που οδηγώ ποτέ δεν έχω δεί τα νούμερα κατανάλωσης των κατασκευαστών.και είμαι πολύ απογοητευμένος.αφού τα πηγαίνω οικονομικά εκτός πόλης, που υποτίθεται ότι η κατανάλωση είναι η πιο μικρή, και πάλι καίει λίγο παραπάνω απο τον κύκλο της πόλης, αλλα με πολύ προσπάθεια. Ποιες είναι τελοσπάντων οι ιδάνικές συνθήκες που λένε οι κατασκευαστές;;;


ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ | BEST BUY

WRC Ισπανίας: Κοντά στον Τίτλο ο Ogier

Μέτρα τροχαίας για την 28η Οκτωβρίου

Τα αστέρια της Αθήνας

Δοκιμή: Toyota Yaris 1,4 D-4D

Ανανεωμένη Mercedes B-Class

Φόρμουλα δρόμου

Οδηγούμε: Νέο Opel Corsa

Αντίστροφη μέτρηση στα φανάρια

Ένα 2.500 ίππων Ford Mustang του 1967

Πρόοδος για τον Σουμάχερ

Ανάδοχος μέσα στο 2014 για το Θριάσιο

Piaggio Fly 125 3V σε χαμηλότερη τιμή

Έως 100 δόσεις για οφειλές μέχρι 15 χιλ. - Στο 4,56% ο τόκος

Σπίτι – ένα με το δάσος!

10+2 λόγοι για να Πάμε Θεσσαλονίκη!

Το Ανθοχώρι των βουνών

E-Shops & Αυτοκίνητο!

LPG-CNG Oικονομική μετακίνηση.

Anytime: Ασφάλιση αυτοκινήτου πιο οικονομικά από ποτέ, με νέες χαμηλότερες τιμές! Advertisement

Volkswagen Bank GmbH: Σεπτέμβριος 2007

Π. Ζαμπέτας, Γεν.Διευθυντής Volkswagen Bank Hellas: «Kλείνουμε 10 χρόνια στην Ελληνική Αγορά και ατενίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία και δημιουργικότητα»

Allianz Direct: Νέα Προγράμματα Ασφάλισης Αυτοκινήτου, Χαμηλότερες ΤιμέςAdvertisement

Οι καλύτερες καταδυτικές εκδρομές

περισσότερα »
autotriti-asfaleies
Με την δύναμη της νανοτεχνολογίας!
Κάντε το εσωτερικού του αυτοκίνητου σας καινούριο με την εγγύηση των ειδικών.
http://www.nanotekcarcleaning.gr/




ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ


© 2014 autotriti.gr