facebook twitter
youtube rss
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

  Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί φτιάχνουν οι κατασκευαστές ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Για να πουλήσουν ή για να κάνουν επίδειξη; (8 σχόλια)
Τι «λέει» για εσάς το αυτοκίνητο που οδηγείτε; (7 σχόλια)
Εσείς ποιες μάρκες θέλετε να χτυπήσει η Alfa Romeo; (6 σχόλια)
Υπάρχει έλεγχος για το ποιος οδηγεί στους ελληνικούς δρόμους; (7 σχόλια)
Μήπως η μάχη για τους ρύπους είναι πλέον πολύ πιο κάτω από τα 100 γραμμάρια κάθε χιλιόμετρο; (2 σχόλια)
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Αυτόματα μικρά και μίνι αυτοκίνητα; Αλήθεια γιατί όχι;
Διαβάστηκε από 8820 αναγνώστες

Μέσα σε τριάντα λεπτά κίνησης μέσα στο μποτιλιάρισμα της πόλης ένας οδηγός θα χρειαστεί να πατήσει τον συμπλέκτη κατά μέσο όρο ογδόντα φορές. Ογδόντα! Και όμως μόλις ένα στα έξι μικρά και μίνι μοντέλα που πωλούνται είναι αυτόματα. Γιατί; Μέσα σε τριάντα λεπτά κίνησης μέσα στο μποτιλιάρισμα της πόλης ένας οδηγός θα χρειαστεί να πατήσει τον συμπλέκτη κατά μέσο όρο ογδόντα φορές. Ογδόντα! Και όμως μόλις ένα στα έξι μικρά και μίνι μοντέλα που πωλούνται είναι αυτόματα. Γιατί; Το πιθανότερο είναι πως κανείς δεν το σκέφτεται. Έχουμε μάθει να οδηγούμε αυτοκίνητα με συμπλέκτη και έτσι αυτή η επαναλαμβανόμενη κίνηση έχει γίνει όχι απλά συνήθεια, αλλά δεύτερη φύση. Είναι κάτι που θεωρούμε δεδομένο σε ένα αυτοκίνητο. Το πάτημα του συμπλέκτη είναι τόσο απαραίτητο όσο το στρίψιμο του τιμονιού.
Και όμως όχι. Πρέπει κανείς να οδηγήσει ένα αυτόματο αυτοκίνητο στην πόλη για να αντιληφθεί την τεράστια διαφορά. Μόνο έτσι πιθανώς μπορεί κανείς να αντιληφθεί πόσο παράλογο είναι να πρέπει να πατάς κάθε τόσο ένα (βαρύ) πεντάλ ενώ υπάρχει η δυνατότητα να το αποφύγεις.
Από κει και πέρα βέβαια υπάρχουν δύο θέματα ακόμη. Πρώτα είναι το κόστος. Στα μικρά και μίνι αυτοκίνητα η τιμή είναι πολύ ευαίσθητη. Είναι αρκετά χαμηλή που ένα αρκετά ακριβό έξτρα στοιχείο εξοπλισμού κάνει έντονη διαφορά. Στις 10.000 ευρώ τα 800 ευρώ φαίνονται αισθητά.
Αλήθεια είναι πως σε αρκετά μοντέλα το αυτόματο κιβώτιο συνοδεύεται και με κάποια επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού ώστε να προστεθεί περισσότερη αξία από «απλά» ένα άλλο κιβώτιο. Και πάλι όμως το κόστος μετράει.

Βέβαια αυτό το παραπάνω που καλείται κανείς να πληρώσει στην αγορά αφαιρείται από τη συντήρηση. Μια απλή αλλαγή δίσκου-πλατό, που στα αυτοκίνητα που κινούνται στην πόλη δεν αργεί να γίνει, είναι αρκετή για να κάνει σημαντικό μέρος της απόσβεσης του κόστους του αυτόματου κιβωτίου.
Μετά είναι και η κατανάλωση. Μπορεί μέχρι μερικά χρόνια πριν τα αυτόματα να ήθελαν λίγο παραπάνω βενζίνη, όχι όμως πια. Ενώ στην κίνηση στην πόλη είναι μάλλον οικονομικότερα. Και τέλος είναι η άνεση. Για τόσο κόπο από τον οποίο απαλλάσσουν τον οδηγό, σίγουρα αξίζουν κάτι παραπάνω.
Υπάρχει όμως ακόμη δισταγμός. Από τη μία είναι το θέμα των επιδόσεων, που σε επίπεδο επιταχύνσεων επιβαρύνονται κάπως. Για ένα σπορτίφ μικρό ή μίνι μοντέλο αυτό αποτελεί πρόβλημα. Για την συντριπτική πλειοψηφία όμως που δεν είναι, μάλλον είναι ψυχολογικό.
Και τέλος είναι το «στίγμα». Μπορεί να έχει περάσει, όμως κάποτε το να οδηγεί κανείς αυτόματο αυτοκίνητο αποτελούσε δείγμα «ανικανότητας». Και όχι τόσο παλιά όσο όταν πιστεύαμε πως η Γη είναι επίπεδη, όμως και οι δύο θεωρίες ανήκουν στην ίδια άκυρη λογική.
Άρα τι μένει; Εσείς γιατί δεν προτιμάτε το μικρό ή μίνι αυτοκίνητό σας με αυτόματο κιβώτιο; Δεν πιστεύετε ότι σας διευκολύνει; Δεν το βλέπετε ως λύτρωση για την κουραστική οδήγηση στην πόλη; Τι σας κρατά πίσω; Το έχετε σκεφτεί ποτέ; Σας ενοχλεί το κόστος; Η κατανάλωση; Μήπως η μεταπώληση; Αλήθεια τι;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
ixok... (12/7/2010, 14:24) Για το 90% των οδηγών που βλέπουν το αυτοκίνητο πρωτίστως ως μέσο μετακίνησης, το αυτόματο είναι μονόδρομος!Σου κάνει τη ζωή πιο εύκολη,τελεία κ παύλα.Για τους υπόλοιπους που ζητούν τακτικά το κάτι παραπάνω σε οδηγική απόλαυση,η αλλαγή ταχυτήτων με το λεβιέ είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας.
STEL.... (11/7/2010, 18:32) είμαι ασφαλιστης και κανω γυρω στα 33000 χιλ. χιλ το χρονο. αφησα μια μερα το μηχανικο κιβωτιο και πηρα το C2.η καλυτερη οδηγηση που έκανα ποτε στην ζωή μου! ειδικα με τα pundles στο τιμονι. τωρα πηρα το fiesta σε αυτοματο σειριακο και το πατημα και η άνεση ειναι σαν οδηγεις το focus που ειναι μεγαλύτερο αυτοκινητο. ευχομαι το επομενο μου αμαξι να είναι το νεο renault megane 2.0lt αυτοματο σειριακο με 6αρι κιβωτιο. καταναλωσεις C2 7.8 λιτρα μεσα στην πολη καταναλωσεις fiesta 8.2 λιτρα μεσα στην πολη Υ.Γ. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ GOLF
kosta... (9/7/2010, 15:35) Είναι απλό και ξεκάθαρο. Ακόμα και το αυτόματο κιβώτιο ενός παλιού smart είναι πολύ πιο ξεκούραστο και άνετο για την πόλη από τα μηχανικά κιβώτια. Έχω ένα μεγάλο αυτοκίνητο με DSG (η απόλαυση, η αξιοπιστία και η άνεση δεν περιγράφεται) αλλά και το παλιό smart που αγόρασα για μέσα στην πόλη είναι ασύγκριτο σε σχέση με το προηγούμενο αυτοκίνητό μου (με μηχανικό κιβώτιο). Πλέον για μένα το αυτόματο κιβώτιο είναι στάνταρ εξοπλισμός!!! Αρκεί βέβαια και οι βιομηχανίες να αρχίσουν να το προσφέρουν σε κάθε έκδοση σαν έξτρα (όπως κάνει η FIAT π.χ.) και όχι να προσφέρεται μόνο στην πιο μεγάλη και πλούσια έκδοση (όπως κάνουν ακόμα οι περισσότερες εταιρίες). Όσοι νομίζουν ότι χάνουν κάτι σε επιδόσεις κλπ., μάλλον ασχολούνται με μικρές και ανεπαίσθητες λεπτομέρειες σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Εξάλλου δεν είπαμε να καταργηθεί το μηχανικό κιβώτιο. Υπάρχει πάντα για όσους θέλουν να ταλαιπωρούν το δεξιό τους γόνατο ή για όσους είναι τόσο σούπερ γρήγοροι και σπορ (και ασφαλείς για τους υπόλοιπους;;;) οδηγοί!!!
pvaik... (8/7/2010, 08:53) ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΤΕ ΜΙΚΡΟ, ΕΙΤΕ ΜΕΓΑΛΟ, ΟΣΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ, ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΠΙΣΩ ΣΕ ΕΝΑ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ. ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ, ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΙΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ, ΟΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΚΕΙ. ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΖΗΤΑΜΕ ΘΑ ΜΑ ΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ "ΑΚΡΙΒΕΣ" ΕΚΔΟΣΕΙΣ. ΤΟ MANUAL ΚΙΒΩΤΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΕΜΠΛΕΚΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ "ΞΕΖΟΥΜΙΣΕΙΣ" ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΒΟΛΤΑ, ΟΧΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ Ή ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ.
p_bak... (7/7/2010, 18:03) ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΡΘΡΟ. ΘΑ ΗΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΟΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΜΙΚΡΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ
a.kou... (6/7/2010, 17:16) ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΙΚΡΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΝΥΣΕΙΣ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 5 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑ. ΘΑ ΠΡΟΕΣΕΘΕΤΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ START STOP. Η ΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΟΜΑΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΟ ΟΤΙ ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΧΑΛΑΓΑΝ ΣΥΧΝΑ. ΒΕΒΑΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΤΑΦΡΟΝΗΤΗ (ΠΕΡΙΠΟΥ 20% Η ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ). ΣΤΟ ΧΙΟΥΝΤΑΙ I10 ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 1.800 ΕΥΡΩ KAI ΣΤΗ ΜΗΝΙΑΙΑ ΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΟΣΟ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 50 ΕΥΡΩ. ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΒΑΣΤΑΧΤΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΑΝΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ .
dkadi... (6/7/2010, 16:21) ενα αυτοκίνητο αυτόματο και σειριακό θα αποτελούσε την ιδανική λύση εντός και εκτός πόλης
anton... (5/7/2010, 18:03) σιγουρα το αυτοματο κιβωτιο ειδικα το νεο DSG που εχει 2 συμπλεκτες κα ι ειναι πανεξυπνο, ειναι κορυφαιο. μακαρι ολοι να το αντιγραψουν.
evamp... (3/7/2010, 09:34) DSG της VW η μεγαλη καινοτομια το αυτοματο κιβωτιο με 7 ταχυτητες και ΔΥΟ συμπλεκτες!!! αλλαγες οταν πρεπει και ακαριαια!!! απιστευτη απολαυση! οποιος δεν δοκιμασε εχει χασει. δε θα βρειτε ουτε εναν που να εχει το εν λογω κιβωτιο κια να μη του αρεσε. αντιθετως κατι αυτοματα σε μικρα αυτοκινητα απλα ειναι αχρηστα γιατι δεν ξερουν ποτε να αλλαξουν τις ταχυτητες. εχω οδηγησει σμαρτ και το κιβωτιο ειναι απαραδεκτο
seads... (3/7/2010, 00:56) Μα γιατί είστε τόσο σίγουροι ότι δεν προτιμάμε αυτόματο κιβώτιο στο μικρό/μίνι αυτοκίνητο πόλης? Ποιός είπε ότι δεν διευκολύνει την κουραστική οδήγηση στην πόλη? Ειλικρινά ένα όχημα που να μην επιβαρύνει την άρθρωση του αριστερού γόνατου για να αντικαταστήσει το πρώτο μου αυτοκίνητο που κρατώ για μεσ την πόλη σκεφτόμουν αυτές τις μέρες. Και δεν είμαι η μόνη: a.kou... (14/6/2010, 16:30): "ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΗΛΙΚΙΑΣ. ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΟΥ ΒΡΑΖΕΙ ΔΕ ΣΕ ΠΟΛΥΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗ ΣΟΥ ΣΤΗΛΗ, Ή ΑΝ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΣΟΥ ΤΡΥΠΑ ΤΑ ΑΥΤΙΑ, Ή ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΣΑΝ S ΤΕΛΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΠΑΚΕΤ. ΑΜΑ ΟΜΩΣ ΥΠΕΡΒΕΙΣ ΤΑ 40 - 50 ΤΟΤΕ ΠΛΕΟΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΕΣΗ (ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ). ..ΘΕΛΩ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΝΟΙΩΘΩ ΚΑΘΕ ΣΑΜΑΡΙ Η ΥΠΟΝΟΜΟ ΤΗΣ Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΡΙΤΟΥ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟΥ ΣΠΟΝΔΥΛΟΥ." Είναι "ανικανότητα" το ότι μεγαλώνοντας πρέπει να προσέχουμε για να έχουμε? Ή μήπως είναι "στίγμα" το γυναικείο φύλο που πλήττεται συχνότερα από ελλείμματα συνδετικού ιστού των αρθρώσεων? Δεν είναι μόνο στο δημόσιο που πρέπει να αποφεύγεται η σπατάλη. Είναι και στην άσκοπη κόπωση. Πρόβλημα, συμφωνώ μαζί σας, είναι η επιβάρυνση της επιτάχυνσης και η άσκοπη προσαύξηση του κόστους με άλλα παραφερνάλια που συνοδεύουν υποχρεωτικά το αυτόματο κιβώτιο. Δεν πειράζει ό,τι έχει ευχαρίστηση να προσθέτει ο αναγνώστης "rou_s..." (24/6/2010, 21:29): "Η VW μονο μαλακα πλαστικα και ανετα καθισματα ειναι."...
stath... (2/7/2010, 23:46) Τα μικρά αυτοκίνητα ως πιό κατάλληλα για την κίνηση μέσα στην πόλη, θα ήταν πιό φυσικό να ήσαν και αυτόματα. Εγώ θα προτιμούσα ένα μικρό αυτόματο για την πόλη, καθώς θα ήταν πιό ξεκούραστο. Απορώ γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον από τον κόσμο, ώστε να πιέσει και τις αυτοκινητοβιομηχανίες να τα προσφέρουν. Ακόμη έχω μια απορία. Γιατί τα ταξί δεν είναι αυτόματα; Οι οδηγοί τους που κινούνται όλη την ημέρα μέσα στην πόλη δεν κουράζονται; Γιατί δεν προτιμούν αυτόματα ταξί;
mitho... (2/7/2010, 23:03) ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΑΤ ΚΙΒΩΤΙΟ.ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΤ ΚΙΒΩΤΙΑ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΠΛΟΥΣΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΠΟΤΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΑΖΕΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.


ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ | BEST BUY

Νέα καραμπόλα με φορτηγό «αλλάζει» τον νόμο για τις μεταφορές

Οδηγούμε: Ανανεωμένο Audi A6

405 ίπποι για τη BMW M2

Ετοιμάζεται η BMW i8S;

Νέο supercar 2.000+ ίππων

Η νέα Mercedes GLA Brabus με 405 ίππους

Η Porsche & ο Πούτιν

Test: X-Trail 1,6 dCi

Η Glassdrive χορηγός της ημερίδας insuranceforum.gr

Ασφάλιση αυτοκινήτου από φυσικά φαινόμενα

Ανάδοχος μέσα στο 2014 για το Θριάσιο

Harley-Davidson Athena: Πάρτι και Street

Ρύθμιση «κόκκινων δανείων» για 160.000 επιχειρήσεις

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για επιδότηση πετρελαίου θέρμανσης

10+2 λόγοι για να Πάμε Θεσσαλονίκη!

Το Ανθοχώρι των βουνών

E-Shops & Αυτοκίνητο!

LPG-CNG Oικονομική μετακίνηση.

Anytime: Ασφάλιση αυτοκινήτου πιο οικονομικά από ποτέ, με νέες χαμηλότερες τιμές! Advertisement

Volkswagen Bank GmbH: Σεπτέμβριος 2007

Π. Ζαμπέτας, Γεν.Διευθυντής Volkswagen Bank Hellas: «Kλείνουμε 10 χρόνια στην Ελληνική Αγορά και ατενίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία και δημιουργικότητα»

περισσότερα »
autotriti-asfaleies
Με την δύναμη της νανοτεχνολογίας!
Κάντε το εσωτερικού του αυτοκίνητου σας καινούριο με την εγγύηση των ειδικών.
http://www.nanotekcarcleaning.gr/




ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ


© 2014 autotriti.gr