Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Τα νέα τέλη κυκλοφορίας ανατρέπουν ριζικά το κόστος χρήσης των αυτοκινήτων κάνοντας επιτακτική την αγορά κάποιων μοντέλων πριν την 1 Νοεμβρίου
Διαβάστηκε από 20314 αναγνώστες

Αν κάποιος μείνει στα νέα τέλη κυκλοφορίας σε ότι μόνο σχετίζεται με το αυτοκίνητο που διαθέτει σήμερα, σίγουρα θα παρατηρήσει μικροδιαφορές. Όμως τα τέλη που θα ισχύσουν από 1/11/2010 είναι τελείως διαφορετικά με σήμερα, πράγμα που σημαίνει πως όλα ανατρέπονται. Αυτοκίνητα που η αγορά τους σήμερα συμφέρει, από το Νοέμβριο θα έχουν αυξημένα τέλη κυκλοφορίας. Μήπως είναι τώρα η στιγμή για αγορά; Ο νέος τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας αλλάζει σημαντικά το κόστος χρήσης των αυτοκινήτων. Αν κάποιος μείνει στα νέα τέλη κυκλοφορίας σε ότι μόνο σχετίζεται με το αυτοκίνητο που διαθέτει σήμερα, σίγουρα θα παρατηρήσει μικροδιαφορές. Όμως τα τέλη που θα ισχύσουν από 1/11/2010 είναι τελείως διαφορετικά με σήμερα, πράγμα που σημαίνει πως όλα ανατρέπονται. Αυτοκίνητα που η αγορά τους σήμερα συμφέρει, από το Νοέμβριο θα έχουν αυξημένα τέλη κυκλοφορίας. Μήπως είναι τώρα η στιγμή για αγορά; Με την αλλαγή των τελών σε συνάρτηση με τους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα, τα περί κυβισμού, τούρμπο και λοιπά ανατρέπονται. Η απόδοση που συνδυάζεται με την κατανάλωση και άρα τους ρύπους είναι αυτή που μετράει, και όλα τα περίεργα του παρελθόντος είναι… παρελθόν.
Για παράδειγμα το Opel Insignia 1,6T που χάρη στον μικρό του κινητήρα είχε με τα νέα μέτρα τέλη 240 ευρώ, με τα νέα που θα ισχύσουν από 1/11/2010 θα έχει 358 ευρώ. Που σημαίνει πως αν κάποιος το αγοράσει έγκαιρα θα παραμείνει στη σημερινή κλίμακα. Όποιος περιμένει το νέο έτος θα φορτωθεί την μεγάλη αύξηση για πάντα.
Τέτοια μοντέλα που θα έχουν μεγάλη αύξηση στα τέλη τους είναι αρκετά. Η Skoda Octavia 1.8TSI είναι ένα από αυτά, αφού από 270 ευρώ με τα σημερινά τέλη, το ίδιο αυτοκίνητο αν αγοραστεί το Νοέμβριο θα πληρώσει 326 ευρώ.
Στη μικρή κατηγορία, το Mitsubishi Colt που είχε χαμηλά τέλη λόγω μικρού κυβισμού, από τα 120 ευρώ που θα πληρώνει ένα αυτοκίνητο αν αγοραστεί σήμερα, θα πάει στα 214,5 ευρώ αν αγοραστεί το Νοέμβριο.
Το Daihatsu Terios επίσης είναι το SUV που πρέπει να αγοραστεί οπωσδήποτε μέχρι την 31/10 αφού σήμερα τα τέλη του είναι 220 ευρώ, τα αυτοκίνητα που θα ταξινομηθούν τον επόεμνο μήνα θα πληρώνουν 350 ευρώ το χρόνο.
Από την άλλη όλα τα μοντέλα μεγάλου κυβισμού ελαφρύνονται σημαντικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας. Που σημαίνει πως για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα μπορούμε να αγοράσουμε όσα κυβικά θέλουμε χωρίς το φόβο των τελών κυκλοφορίας. Αυτό όμως για μοντέλα που θα αγοραστούν μετά την 1/11/2010 των οποίων τα τέλη θα υπολογίζονται μόνο με βάση τους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα.
Με αυτή την ανατροπή στο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων ανοίγονται ευκαιρίες στο μέλλον, όμως γίνονται επιτακτικές και οι άμεσες αγορές. Εσείς τι θα κάνετε; Θα επιταχύνετε τη διαδικασία για να προλάβετε το αυτοκίνητο που θέλετε στα χαμηλά τέλη; Θα αλλάξετε προτίμηση προς κάποιο μοντέλο που ευνοείτε από 1η Νοεμβρίου; Θα πάρετε το κομπιουτεράκι στα χέρια να δείτε τι σας συμφέρει;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
mpapa... (3/10/2010, 19:44) ΠΑΙΔΙΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ . ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΕΝΑ ΣΕΑΤ ΙΒΙΖΑ 1200 -70 .ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΑΚΟΜΗ . ΠΟΤΕ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΤΑΞΗΝΟΜΙΣΟ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ 1/11/2010 Ή ΜΕΤΑ . ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΔΙΟΞΕΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ Ή ΟΧΙ

Απάντηση:
Η διαφορά είναι μικρή. 120 ευρώ αν αγορασθεί σήμερα κα 139 ευρώ από την 1η Νοεμβρίου.
kosta... (1/10/2010, 19:15) Συμπληρώνοντας, πρέπει να καταλάβουμε ότι ήδη η βενζίνη περιλαμβάνει φόρο που υπερβαίνει το μισό της λιανικής τιμής της. Συνεπώς ήδη όποιος καίει περισσότερο, είτε λόγω χιλιομέτρων είτε λόγω κατανάλωσης, πληρώνει και περισσότερο φόρο. Συνεπώς δεν υπάρχει λογική στην ενσωμάτωση και των τελών κυκλοφορίας στην τιμή της βενζίνης, αφού στα τέλη υποτίθεται ότι περιλαμβάνεται η γενική χρήση που κάνει το αυτοκίνητο ακόμα και απλώς υπάρχοντας στο ...χώρο, π.χ. παρκάροντας στην άκρη του δημόσιου δρόμου, συχνά πραγματοποιώντας στάθμευση ...μακράς διαρκείας σε περιοχές με έντονο πρόβλημα στάθμευσης. Όποιος λοιπόν απλώς έχει το αυτοκίνητο και το αφήνει π.χ. στην Πανόρμου χωρίς να το κυκλοφορεί επί εβδομάδες περιορίζει και τη δυνατότητα των άλλων να σταθμεύσουν και τους υποχρεώνει σε περισσότερα χιλιόμετρα... Αλλά ακόμα κι αν έχεις ιδιωτική θέση στάθμευσης, αφαιρείς μια θέση από το δρόμο για να μπορείς να μπαίνεις σε αυτήν. Αφήστε λοιπόν ήσυχη την τιμή της βενζίνης, που ήδη είναι από τις ακριβότερες στην Ευρώπη...
jkout... (1/10/2010, 19:11) @ a.kou Αυτά τα 30 λεπτά έχουν ήδη μπει μαζί με άλλα 20 δώρο στο κεφάλι μας. Πέρσυ τέτοιο καιρό η 95άρα βενζίνη στην Αθήνα έπαιζε στα 0,90 με 1 ευρώ ενώ τώρα είναι 1,40 με 1,50. Αλλού είναι ακόμη χειρότερα τα πράγματα. Και το 85% περίπου αυτών που πληρώνουμε για βενζίνη είναι φόροι. Θεωρείς ακόμη πως αυτός με τα 30.000 km το χρόνο πληρώνει τα ίδια τέλη με εσένα? Μήπως λοιπόν δεν έχουν ήδη μετακυληθεί τα περιβαλλοντικά τέλη στ χρήση? Μήπως το όλο θέμα με τα τέλη είναι απλά μία απελπισμένη αρπαχτή (για να μην πω κλεψιά) κατά πάντων είτε αυτοί κάνουν 5000 km το χρόνο είτε 50.000 km το χρόνο? Μην το κάνουμε εμείς και εσείς το θέμα. Αν χωριζόμαστε σε στρατόπεδα για οποιοδήποτε λόγο και σε οποιοδήποτε τομέα θα είμαστε πιο εύκολος στόχος στις φορομπηχτικές βλέψεις του κάθε "φωστήρα"...
kosta... (1/10/2010, 13:39) Είναι εξ αρχής λάθος να γίνεται λόγος για επιτακτική ανάγκη αγοράς ενός αυτοκινήτου. Το ποσοστό του πληθυσμού που βρίσκεται σήμερα ή θα βρεθεί στο άμεσο μέλλον σε διαδικασία αγοράς καινούριου αυτοκινήτου ειναι προφανώς πολύ μικρό λόγω της οικονομικής κρίσης και δεν πρόκειται να αυξηθεί σύντομα. Μόνο αυτούς αφορά ο σχετικός προβληματισμός... Δεν υπάρχει κάποια ευκαιρία την οποία πρέπει να τρέξουμε να αρπάξουμε αν και δεν το είχαμε στα πλάνα μας... Η σπουδή να αγοραστεί ένα αυτοκίνητο που δεν χρειάζεται άμεσα, με σκοπό να κάνουμε οικονομία, απλά οδηγεί σε τόσα έξοδα, όπως ασφάλειες τέλη κλπ., νωρίτερα, με αποτέλεσμα να χάνεται το όποιο κέρδος. Από εκεί και πέρα οι διαφορές που προκύπτουν δεν είναι τόσο υπερβολικές ώστε να επισπευστεί η αγορά. Η αποφυγή πληρωμής των τελών του τρέχοντος έτους και μόνο, πέραν των υπολοίπων εξόδων, θα προσφέρει όφελος ανάλογο με τη διαφορά του τέλους για μια τριετία περίπου, ίσως και παραπάνω... Τέλος δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι, όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, ποτέ δεν είσαι σίγουρος τι θα ισχύσει του χρόνου σε αυτήν την όμορφη χώρα, οπότε δεν μπορεί να στηρίζει κανείς την επιλογή αυτοκινήτου στα ισχύοντα σήμερα. Τουλάχιστον όχι σε μεγάλο βαθμό. Θα πω βεβαίως κι εγώ ότι είναι παντελώς άδικο για μοντέλα αυτοκινήτων, που βρίσκονται ήδη σε παραγωγή, να πληρώνουν διαφορετικά τέλη κυκλοφορίας ανάλογα μόνο με το έτος αγοράς τους. Το λογικό θα είναι να ενσωματωθούν στον νέο τρόπο υπολογισμού τελών και όλα τα αυτοκίνητα που ήδη βρίσκονται σε κυκλοφορία και τηρούν π.χ. τουλάχιστον τις προδιαγραφές Euro 5, που ισχύουν και για όσα θα πωλούνται μετά την 1 Νοεμβρίου 2010. Παράλληλα δεν θα ήταν παράλογο να επιβαρυνθούν εν μέρει αυτοκίνητα αρκετά παλαιότερης τεχνολογίας π.χ. κατασκευής προ του 1990, που δεν έχουν καταλύτη. Κι αν όχι άμεσα τουλάχιστον σε βάθος χρόνου και με παράλληλη εφαρμογή κινήτρων απόσυρσης. Όλα αυτά είναι λογικά με τις όποιες διορθώσεις θα μπορούσαν να κάνουν κάποιοι που γνωρίζουν τεχνικά θέματα καλύτερα από εμένα... Ποιος τα ακούει; Μεγάλο ερώτημα...
giorg... (30/9/2010, 13:16) Τα νέα τέλη θα ισχύσουν τελικά από 1 Νοεμβρίου 2010 οπότε τζαμπα κουβέντα γίνεται!
rovit... (30/9/2010, 11:12) Παιδες DIESEL και παλι DIESEL! Βmw 3.20 2.0L 177hp 130 ρυπους δλδ 130euro teli kykloforias οπως κ MERCEDES C220 2.2L 170HP 135 ρυπους δλδ 135ευρω. και καταναλωση γυρω στα 5.5 λιτρα. επιτελους γιναμε κ λιγο ευρωπη!το μονο που μενει ειναι να απελευθερωθει το πετρελαιο κινησης Αθηνα Θεσσαλονικη
sotos... (30/9/2010, 09:48) Ελάτε τρέξτε να αγοράσετε αυτοκίνητα και σε κανενα 6μηνο που πάλι δεν θα έχουμε πιάσει τους οικονομικούς στόχους θα έχουμε να φορολογήσουμε περισσότερα αυτοκίνητα....δεν υπάρχει σχεδιασμός κύριοι....όπου βρουν να τα αρπάξουν...και συγνώμη είναι τόσο δύσκολο να φορολογήσουν ένα αυτοκίνητο με βάση το κόστος αγοράς; θα τρελαθούμε? και αυτό πάλι που για τα 13++ κυβικά δίνεις 100 ευρώ παραπάνω είσαι ματσο δηλαδή στην ελλάδα αν έχεις 1389cc αυτοκίνητο;και για αυτούς που θα πάρούν υβριδικά μπορείτε να είστε ήσυχοι πως ΦΕΤΟΣ δεν θα πληρώσουν τέλη...του χρόνου βεβαια η του παραχρόνου...σκύψτε!!! όσο για το φίλο τον akou μάλλον δεν χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο για να πάει στη δουλειά του και γενικώς μάλλον δεν το χρειάζεται, οπότε απο το να πληρώσουμε όλοι εμείς, που έχουμε το αυτοκίνητο για εργαλείο , το φόρο στην βενζίνη καλύτερα να το πουλήσεις και να παίρνεις λεωφορείο.......σα να ζητάμε να ενσωματωθεί φόρος στο ρεύμα επειδή κάποιοι θέλουν να ζούνε με κεράκια και γκαζάκια!!!
promo... (30/9/2010, 09:39) ΤΟ POLO GTI 180PS ΑΠΟ 1 ΝΟΕΜΒΡΗ 2010 ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΕΛΗ,139 CO2 ΕΠΙ 1.00 ΕΥΡΩ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ,139 ΕΥΡΩ.ΑΝ ΑΓΟΡΑΣΤΕΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 1 ΝΟΕΜΒΡΗ 2010 ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΕΛΗ 220 ΕΥΡΩ.ΑΥΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΟΠΟΤΕ ΑΣ ΤΟ ΨΑΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΙΝ "ΤΡΕΞΕΙ" ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ.ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Η "ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ" ΦΕΡΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ.ΚΙ ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΕΤΣΙ?ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ,ΠΑΛΙ,ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ,ΣΕ ΑΥΤΟΝ Η ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟ ΡΥΘΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΥΣΜΟΙΡΟΥ ΑΥΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ?ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ..............
rotzi... (29/9/2010, 22:25) Όποιος {πίνει} και {καπνίζει} να πληρώνει !!! Άντε μπας και αποκτήσουμε οικολογική ΣΥΝΗΔΗΣΗ !!!
holda... (29/9/2010, 18:35) Λάθος έκανα, το prius 1.8 θα πληρώνει 0 (89co2), ενώ το παλιό δέν πωλείται πλέον. Το insight έχει 101co2, οπότε 80,8euro, ενω η διαφορά TSI1.4 με και χωρίς DSG, θα είναι περίπου 75euro. Ο εξω απο εδώ του τυπογραφείου φταίει...
evamp... (29/9/2010, 17:55) το δικαιο ειναι να πληρωνουμε τελη κυκλοφοριας οσο ... κυκλοφορουμε και οχι σε σχεση με τα κυβικα. δηλαδη εγω πυο δουλευω ολη μερα για να παρω ενα ασφαλες αμαξι 2000 κυβικων και 200 αλογων, γιατι να πληρωνω παραπανω απο εναν που εχει αγορασει ενα 1200 αμαξι γιατι ξοδευει στα μπουζουκια τα λεφτα του και δεν δουλευει οσο εγω πχ; οποτε η μονη δικαιη λυση ειναι να ενσωματωθει το τελος στην τιμη της βενζινης. ετσι θα πληρωνουν και οι αλβανοι και οι λοιποι με ξενες πινακιδες!! και θα γλυτωσει και το κρατος απο το κοστος του να στειλει τοσα εντυπα κτλκτλ
a.pil... (29/9/2010, 15:54) Φίλοι μου, νομίζω ότι στην Ελλάδα θέλουν να μας τρελάνουν, αλλάζουν τους νόμους σαν τα πουκάμισα, δεν ξέρουν τι τους γίνεται, η λύση είναι μία, δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο ξανά. Αύξησαν την Βενζίνη στο 100% από πέρυσι, σταμάτησαν το μέτρο της απόσυρσης στις αρχές του 2010, στα μέσα του ιδίου χρόνου συζητούσαν να το επαναφέρουν. Πέρυσι αύξησαν τα τέλη κυκλοφορίας και ιδίως στα παλαιά αυτοκίνητα που έφτασαν σε τιμή πιο υψηλή από την αξία τους, σήμερα ανακοινώνουν άλλα μέτρα, μα πότε θα σταθεροποιηθεί αυτή η κατάσταση. Μας βάζουν σε παγίδες με τις δήθεν απαλλαγές, αν δεν αποφασίσουν μέτρα μόνιμα είναι καιρός να ακούσουν να λέμε «όχι στην αγορά αυτοκινήτου», ακόμα και στην χρήση του. Η υπομονή μας έχει και τα όρια της.
adai... (29/9/2010, 14:43) ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. ΕΠΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕΡΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΑΓΕΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΠΕΡΣΙ ΜΕ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ΔΕΝ ΜΕΛΕΤΥΘΗΚΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΕ ΒΑΘΩΣ ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ. (ΑΥΤΟ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ). ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΓΩ ΠΕΡΣΙ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ML 230 TOY 98 ΟΠΟΥ ΠΕΡΣΙ ΕΙΧΑ 746 ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΕΓΕΙΝΕ ΣΤΑ 600. ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΕΝΑ Β 170 ΤΟΥ 2005 ΟΠΟΥ ΠΕΡΣΙ ΕΙΧΕ 184 ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΕ 240. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΜΑΞΙΑ 3700 ΚΥΒΙΚΩΝ ΒΛΕΠΕ GRAND CHEROKEE ΕΠΕΣΕ ΣΤΑ 800 ΑΠΟ 1100. ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΟΛΑ ΝΑ ΕΞΥΣΟΝΩΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΤΑΘΜΑ/ΜΕΤΡΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΣΤΗ ΠΡΟΣΕΓΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΜΕ ΑΝΤΕΙΚΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ. ΧΩΡΙΑ ΟΤΙ Η ΤΡΟΙΚΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ. ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΟΙΟ ΣΥΜΦΕΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡ. ΟΧΗΜΑ ΠΑΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 1600/1700 ΚΥΒΙΚΑ.
bakir... (29/9/2010, 10:08) Αν φτιαξει το περιοδικο σας, ενα συγκριτικο πινακα για ολα τα μοντελα, με τα τελη κυκλοφοριας 2010 και 2011 (υπολογισμενα βαση εργοστασιακων τιμων ρυπων παντα), θα βρειτε απιστευτες αδικιες. Σε αλλα μοντελα θα ανεβουν κατακορυφα και σε αλλα θα πεσουν. Δηλαδη οι χρηστες του ιδιου αυτοκινητου με διαφορα αποκτησης ενα ημερολογιακο ετος (μπορει και μια μονο μερα στην πραξη), θα πληρωνουν εφ ορου ζωης εντελως διαφορετικα τελη. το "εφ ορου" ειναι σχετικο, μεχρι την επομενη υπουργικη αποφαση βεβαια! Επισης δειτε και πως εχουν μεταβληθει οι τιμες την τελευταια τετραετια. Για 2000 κυβικα π.χ. εχουν σχεδον διπλασιαστει! Στους τιτλους των ειδησεων ομως κυριαρχει η φραση "μεγαλες μειωσεις στα νεα τελη". Δεν πιστευω οτι θα τρεξει κοσμος να αγορασει αυτοκινητο για τους λογους που προαναφερατε.Δεν μπορουμε να βασιζομαστε στα τερτιπια του καθε υπουργου. Εχουμε γινει πολυ επιφυλακτικοι απεναντι στο κρατος και στις κουτοπονηρες κινησεις αρμεγματος απο τους ιδιοκτητες Ι.Χ.
holda... (29/9/2010, 08:54) Συγνώμη, βιάστηκα με το προηγούμενο σχόλιο μου, το οποίο ήταν άχρηστο. Ήθελα να βοηθήσω τους φίλους chari και vag37. Φίλε chari πολλαπλασιάζεις απλώς το 141co με το 1,5 , που κάνει 211,5euro. Ενώ πχ το RX8 με τους 235ίππους, που έχει 299co, πάει X3, δηλαδή 897euro. Και για τον φίλο vag37, από ότι είδα, τα παλιά prius έχουν 89co, οπότε πληρώνουν 0. Το 1.8 όμως, έχει 109co (άν θυμάμαι καλά), οπότε θα πληρώνει 87,2euro. Το insight δεν το κοίταξα. Πάντως θα υπάρχει ενδιαφέρον σε κάποιες περιπτώσεις, όπως πχ το golf 1.4TSI, όπου η έκδοση με DSG φαίνεται να έχει κάτω από 140co, ενώ οι υπόλοιπες επάνω, δημιουργώντας μία διαφορά περίπου 65euro, ουσιαστικά στο ίδιο αυτοκίνητο.
kosta... (29/9/2010, 08:54) παντως ενα audi α4 β8 2.0 κυβικα εχει ρυπους 149 γραμμαρια, με τα μετρα που θα ισχυσουν το 2011 θα πληρωσει τελη 223.50 ενω με τα σημερινα δεδομενα 600,ανα πασα στιγμη μπορουν να κανουν οτι θελουν και να προσαρμοσουν τις τιμες με βαση την αυξηση των εσοδων απο τα τελη κυκλοφοριας,καθε χρονο εχουμε και διαφορετικο τροπο υπολογισμου,ειναι σαν τις ελληνικες ομαδες ποδοσφαιρου που αλαζουν καθε χρονο προπονητες.
holda... (29/9/2010, 08:37) Οι φίλοι που δήλωσαν οτι δέν ξέρουν πως θα είναι τα τέλη, μπορούν να τα δούν εδώ: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/97457.asp
theod... (29/9/2010, 08:15) Εδώ και μια βδομάδα έχω παραγγείλει το opel insignia 1.6T . Το αμάξι είναι να έρθει σε 3 μήνες δηλαδή τέλη Δεκεμβρίου και έτσι όπως το σκεφτόμουνα έλεγα θα το πάρω αρχές Ιανουαρίου για να είναι το αμάξι του 2011 και να μην πληρώσω διπλά τέλη κυκλοφορίας . Μετά τα τελευταία γεγονότα που ήταν όντως <τρομοκρατικά> αποφάσισα και πίεσα τον πωλητή να μου το φέρει τον Δεκέμβριο αλλιώς δεν θα το πάρω. Επίσης εργοστασιακά το insignia 1,6 Τ έχει 179 ρύπους δηλαδή είναι στα 358 euro με συντελεστή 2 και όχι στα 407 euro .
alexi... (29/9/2010, 01:16) ΠΡΑΣΙΝΑ ΤΕΛΗ? ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΑ ΕΙΝΑΙ !!! ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙΑΤΙ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΣΑΡΑΒΑΛΑΚΙ ΤΟΥ? ΙΔΙΑ ΤΕΛΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΕΙ ΑΠΟ 1/1/2011 ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΤΕΛΗ ΒΑΣΕΙ ΡΥΠΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ TURBO 1400 cc ΚΑΙ ΚΑΤΩ, Η ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΕΙ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΠΟ 2000 € ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ TURBO ΜΕΧΡΙ 6000 ΓΙΑ ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ. ΓΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ, ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΧΩ FORD MONDEO 1.6 ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΤΕΛΗ 240€ ΑΠΟ 1/1/2010 ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΕ 344€!!!! ΣΥΝΕΠΩΣ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ -80% ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ PREMIUM, ΗΟΝDA ΚΑΙ TOYOTA. ΠΙΣΤΕΥΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Η ΑΓΟΡΑ ΘΑ ΠΙΕΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΟΠΟΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ. ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. ΚΑΙ ΓΕΡΑΣΜΕΝΟ ΣΤΟΛΟ ΚΑΙ ΕΡΗΜΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ AΝΕΚΔΟΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ 160 ΕΚΠΟΜΠΕΣ Χ 1,5 = 240 € ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ 161 ΕΚΠΟΜΠΕΣ Χ 2 =322 € ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΦΟΡΟΙ ΧΩΡΙΣ ΚΛΙΜΑΚΑ? ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!!!!
anton... (28/9/2010, 22:02) Σιγουρα υπαρχουν πολλες αδικιες με τα νεα τελη.Δεν υπαρχει ενας ανθρωπος εκει στο υπουργειο να βρει μια σωστη λυση?Ειναι δυνατον αυτος που δινει 11000 να παρει dacia sandero stepway 1.6 με 180 ρυπους να πληρωνει 360 ευρω τελη? Και αυτος που δινει 35000 να παρει μια ΒΜW 320 με ρυπους 146 να πληρωνει 219 ευρω? Παλι αυτος που δεν μπορει να αγορασει ακριβο αυτοκινητο θα την πληρωσει τη νυφη.Το αποτελεσμα θα ειναι να παιρνει πολυς κοσμος παλια αυτοκινητα και πολυ ρυπογονα.Αρα το ενδιαφερον της κυβερνησης για το περιβαλλον παει περιπατο.Μας κοροιδευουν. Απλα βρηκαν τροπο να πληρωνει ο πολυς κοσμος παλι.Επισης δε μας λενε απο το υπουργειο για ποσο καιρο θα ισχυουν αυτα τα τελη.Θα αλλαξουν μετα απο ενα χρονο?Και το κυριοτερο ειναι οτι ενα αυτοκινητο καινουργιο μετα απο καποιο χρονο θα ρυπαινει περισσοτερο.Θα μας στελνουν με την καρτα καυσαεριων να παρουμε τα τελη?Εως ποτε θα ισχυει η μετρηση του κατασκευαστη?Γιατι τοτε θα γινει μεγαλος χαμος.Εχω δει σε διαφορα τεστ οτι οι τιμες των ρυπων που δινει ο κατασκευαστης δεν εχουν καμια σχεση με τις μετρησεις που γινονται εδω.Υπαρχουν μεγαλες διαφορες (προς τα πανω εννοειται) με αποτελεσμα να ανεβαινεις και 2 και 3 κλιμακες στα τελη.Για ψαξτε το και πειτε στον κοσμο τι συμβαινει.Ρωτηστε στο υπουργειο εσεις οι δημοσιογραφοι που μπορειτε, τι θα γινει μετα τον πρωτο χρονο και για ποσα χρονια θα ισχυει η μετρηση του κατασκευαστη.Ευχαριστω πολυ και ελπιζω συντομα να κανετε μια τετοια ερευνα γιατι ειναι πολυ σημαντικο.
stath... (28/9/2010, 21:55) Θα ήθελα να διευκρινίσω πως λειτουργεί ο πίνακας υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας βάσει του οποίου θα υπολογίζονται τα τέλη κυκλοφορίας το 2011, επειδή όπως διαπίστωσα κάποιοι δεν τον κατάλαβαν. Ο εν λόγω πίνακας είναι ο παρακάτω: 0 - 100 γρμ. CO2 ανά χιλιόμετρο 0 € 101 - 120 γρμ. CO2 ανά χιλιόμετρο 0,80 € 121 - 140 γρμ. CO2 ανά χιλιόμετρο 1,00 € 141 - 160 γρμ. CO2 ανά χιλιόμετρο 1,50 € 161 - 180 γρμ. CO2 ανά χιλιόμετρο 2,00 € 181 - 200 γρμ. CO2 ανά χιλιόμετρο 2,25 € 201 - 250 γρμ. CO2 ανά χιλιόμετρο 2,50 € Άνω των 251 γρμ. CO2 ανά χιλιόμετρο 3,00 € Αυτό σημαίνει ότι πολλαπλασιάζουμε τα γραμμάρια CO2 (ανά χιλιόμετρο), που εκπέμπει το αυτοκίνητό μας, δηλαδή π.χ. 150 επί το ποσό του 1,5 ευρώ που αντιστοιχεί, με βάση την παραπάνω κλίμακα, οπότε προκύπτουν 225 ευρώ. Θα ήταν όμως πιό δίκαιο να ισχύει η παραπάνω κλίμακα, διαφορετικά: Τα πρώτα 100 γραμμάρια να είναι αφορολόγητα, όπως και είναι με βάση τον πίνακα. Τα επόμενα 20 γραμμάρια να φορολογούνται με 0,80 ευρώ, τα επόμενα 20 με 1 ευρώ κ.ο.κ. Έτσι το ίδιο αυτοκίνητο του παραπάνω παραδείγματος, με εκπομπές 150 γραμμαρίων θα είχε τέλη για τα 100 πρώτα γραμμάρια: 0, για τα επόμενα 20: 20Χ0,80=16 ευρώ, για τα επόμενα 20: 20Χ1=20 ευρώ και για τα επόμενα 10: 10Χ1,5=15 ευρώ, σύνολο: 0+16+20+15=51 ευρώ. Γιατί το λέω αυτό: Διότι πως χαρίζεις τα 100 γραμμάρια σε εκείνον που το αυτοκίνητό του εκπέμπει 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο και χρεώνεις όλα τα γραμμάρια σε εκείνον που εκπέμπει 120; Γιατί να μην του χαρίσεις και εκείνου τα 100 και να τον χρεώσεις τα επιπλέον 20; Δεν πρέπει να υπάρχει ισότητα στην αντιμετώπιση όλων; Δεν πρέπει όλοι να έχουν μια ενιαία απαλλαγή και να χρεώνονται τα επιπλέον με μιά σταδιακή κλίμακα;
theod... (28/9/2010, 21:02) ΜΗΝ παρασύρετε τον κόσμο στο να αγοράσουν εσπευσμένα αυτοκίνητα και μάλιστα μεγάλα χωρίς να μπορούν, πλέον οι Ελληνες έχουν βραζιλιανοποιηθεί, πολύ πλούσιοι ή φτωχαδάκια ποιός θα αγοράσει 1.6 και εύκολα; άρα στα μικρά και νορμάλ ιποδύναμη, συμφέρει με το νέο έτος, μην προβληματίζεστε για τους εμπόρους! όπως έστρωσαν θα κοιμηθούν καλά μας έχουν πιεί το αίμα με τα περιβόητα έξοδα προετοιμασίας και τα νταβατζιλίδικα servise ευχαριστώ πολύ και γειά σας!!!
storm... (28/9/2010, 18:12) Νεο Suzuki Swift 1.2 94ps 116 gr C02, αυτη ειναι η λυση!
a.kou... (28/9/2010, 18:10) Είναι προφανές ότι τα μέτρα αυτά στοχεύουν να δώσουν μια ανάσα στους εμπόρους αυτοκινήτων. Τρέχτε δηλ. να προλάβετε να πάρετε αμάξι φέτος γιατί αν αργήσετε θα πληρώνετε αυξημένα περιβαλλοντικά τέλη. Αυτό όμως δεν είναι σωστό διότι κινείται στη λογική του όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε. Γιατί δηλαδή αυτός που θα πάρει τώρα το INSIGNIA να πληρώνει λιγότερα από ότι αυτός που θα το πάρει το 2011. Και από την άλλη πλευρά αναφέρεται στο άρθρο ότι όλα τα μοντέλα μεγάλου κυβισμού ελαφρύνονται σημαντικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας. Που σημαίνει πως για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα μπορούμε να αγοράσουμε όσα κυβικά θέλουμε χωρίς το φόβο των τελών κυκλοφορίας. Αυτό όμως για μοντέλα που θα αγοραστούν μετά την 1/1/2011 των οποίων τα τέλη θα υπολογίζονται μόνο με βάση τους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα. ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΔΕ ΘΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΕΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΤΕΛΗ ΑΝΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΔΙΟΞΕΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ. Επειτα καλά και άγια τα οχήματα μεγάλου κυβισμού αλλά θένε και φαΐ ήτοι βενζίνη. Και ποιος μας εγγυάται ότι αυριο δε θα αυξηθεί ο φόρος επί των καυσίμων. Η γνώμη μου εμένα είναι ότι τα τέλη κυκλοφορίας πρεπει να καταργηθούν και ας γίνει μια αύξηση στο φόρο που επιβάλλεται στη τιμή της βενζίνης κατά 0,30 λεπτά. Γιατί σε τελική ανάλυση το να πληρώνω ένα πάγιο ποσό ως τέλη κυκλοφορίας ανεξάρτητα από το αν κίνώ ή όχι ένα αυτοκίνητο είναι αντίθετο προς κάθε ένοια ισότητας απέναντι στο νόμο. Για να το πω και αλλιώς αντιβαίνει σε κάθε έννοια δικαίου το να πληρώνω εγώ που κάνω 5.000 χλμ το χρόνο το ίδιο ποσό για τέλη κυκλοφορίας με κάποιον που κάνει 30.000 χλμ το χρόνο
tazma... (28/9/2010, 16:30) Αυτό που λέτε Που σημαίνει πως για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα μπορούμε να αγοράσουμε όσα κυβικά θέλουμε χωρίς το φόβο των τελών κυκλοφορίας, είναι απλά μέγα λάθος! Δε θυμάστε τότε με το Ενιαίο Τέλος Ταξινόμησης που έπεσε στο 50%; ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ πήραν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και μετά από κάνα 2-3 μήνες τους τον φόρεσε το κράτος. Γιατί νομίζετε ότι τώρα θα κάνει κάτι διαφορετικό;
drivv... (28/9/2010, 15:35) ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ MAZDA RX8 205ps ΑΠΟ ΤΗΝ 1/1/2011 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΒΑΘΕΙΑ ΤΣΕΠΗ ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΝΑ ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΑ 822e ΑΠΟ 120e
mitso... (28/9/2010, 15:24) Αν το δούμε καθαρά μαθηματικά, τα τέλη κυκλοφορίας τον τελευταίο καιρό έχουν μετατραπεί από "σταθερά" σε "τυχαία μεταβλητή" που ακολουθεί αύξουσα στοχαστική ανέλιξη! Επομένως, τα τέλη δεν πρέπει να αποτελούν κριτήριο για την επιλογή ενός αυτοκινήτου μεγάλου κυβισμού ή/και με υπερτροφοδότηση. Απλά εμείς το αγοράζουμε και μετά περιμένουμε να δούμε τι θα ξημερώσει!
pvaik... (28/9/2010, 14:40) ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 1.800 κκ TURBO, ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕ 2.500 κκ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. ΓΙΑΤΙ ; ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ; ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ, ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ "ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ" ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟ ΠΟΛΥ ΤΡΙΕΤΙΑΣ, ΜΕ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΡΥΠΩΝ EURO 5 ΚΑΙ ΕΥΝΟΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΡΥΠΟΓΟΝΩΝ ΜΕ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΗΤΕΣ ΒΟΜΒΕΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ, Ε ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΤΕΛΗ; ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ, ΜΗΠΩΣ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΑΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΩΣΟΥΝΕ; ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΛΗΜΑ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΠΕΥΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΛΙ ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΠΙ ΣΦΑΓΗ; ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΩΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΛΑΤΡΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΘΕΛΩ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΚΥΠΤΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΚΒΙΑΣΜΟ, ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΣ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΤΕΡΗΘΩ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΥΓΧΙΖΟΜΑΙ, ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕ , ΠΟΥ ΔΕ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ, ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ. (ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;) ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ...
kosta... (28/9/2010, 14:09) Τον περασμένο Μάιο αγόρασα ενα Fiat Punto Evo 1.4 135HP. Θα κληθώ να πληρώσω 220 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας του 2011. Κάποιος που θα πάει να αγοράσει το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ αυτοκίνητο την 1η Ιανουαρίου του 2011, θα πληρώσει....129 ευρώ, σύμφωνα με τις εκπομπές CO2 του αυτοκινήτου. Αυτό σε όποιο λογικό άνθρωπο το πείς τι συμπέρασμα θα βγάλει για τους υπερεγκέφαλους που κυβερνούν την καθημερινότητά μας;
arisg... (28/9/2010, 13:56) ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ. ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΠΑΛΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑΓΕΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚΥΒΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΒΕΝΖΙΝΟΒΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΤΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΟΤΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ. ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ. ΠΡΕΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΠΡΟΣΟΧΗ.
ixok... (28/9/2010, 13:43) Εντάξει ρε παιδιά αν εξαιρέσουμε κατι τούρμπο παραφουσκωμένα, στα υπόλοιπα οι διαφορές δεν είναι συγκλονιστικές, δηλαδή +100 ευρώ το χρόνο δεν καθιστούν και επιτακτική την αγορά του αυτοκινήτου. Σημασία έχει ότι τουλάχιστον θα υπάρχει ένας ορθολογισμός στον υπολογισμό των τελών,να και κάτι θετικό...
stath... (28/9/2010, 13:05) Το θέμα των τελών κυκλοφορίας είναι τελείως ασαφές, με την έννοια ότι αλλάζουν κάθε χρόνο και δεν ξέρουμε τι θα γίνει τα επόμενα χρόνια. Σήμερα μας λένε για την αλλαγή του υπολογισμού των τελών, των νέων αυτοκινήτων, για όσα πουληθούν, από το 2011, βάσει των ρύπων, αλλά δεν ξέρουμε αν το επόμενο έτος 2012, το μέτρο αυτό επεκταθεί και στα παλιά. Μου φαίνεται λίγο παράλογο, στο μέλλον, να ισχύουν διαφορετικά μέτρα υπολογισμού των τελών, με βάση το πότε αγοράστηκε ένα αυτοκίνητο και πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα υπάρχει ενιαίο σύστημα, που θα πιάσει και τα παλιότερα. Επίσης δεν ξέρουμε αν από το 2012 αλλάξει το σύστημα με κάποιο άλλο, τελείως διαφορετικό και επομένως η όποια βιασύνη να αγοράσουμε σήμερα αυτοκίνητο, για να επωφεληθούμε το 2011, μήπως τελικά επιβαρυνθούμε το 2012 ή τα επόμενα χρόνια. Μην ξεχνάμε επίσης ότι αν βιαστούμε να αγοράσουμε αυτοκίνητο πριν τελειώσει το 2010, θα επιβαρυνθούμε και με τα τέλη του 2010.
vag37... (28/9/2010, 12:54) Δηλαδή το υβριδικά τι τέλη θα έχουν? Αν είναι πολύ χαμηλά τα τέλη τους, θα κάνουν μεγάλες πωλήσεις. Διότι η υψηλότερη τιμή που έχουν, θα ισοσκελίζεται με τα χαμηλά τέλη, σε 5-8 χρόνια. Το Polo που έχει χαμηλή κατανάλωση τι τέλη θα πληρώνει?
chari... (28/9/2010, 11:48) καλό το αρθρο αλλα δεν διευκρινιζει πως θα γινεται η αντιστοιχια CO2/km με τα τελη κυκλοφοριας. Δηλαδη αν εγω επιλεξω ενα αυτοκινητο με 141 CO2/km πως θα υπολογισω το τελος κυκλοφοριας; τι σημαινει το 1,5€ που υπαρχει διπλα στη στηλη; θα πολαπλασιασω το 1,5 € με τα ετησια km που θα κανω και θα μου βγει το τελος κυκλοφοριας; ή θα υπαρξουν απο το υπουργειο πινακες καταταξης ανα CO2; Μπορει καποιος να μου δωσει την απαντηση;