Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Μπορεί το ID. Buzz να αναστήσει την κατηγορία των πολυμορφικών;
Τι κάνει ο «κάφρος» γείτονας με το αυτοκίνητό του και σε εκνευρίζει;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Πιο πάνω από το Astra, πιο κάτω όμως από το Golf, η τιμή του Focus δελεάζει όποιον θέλει μικρομεσαίο. Στα ίδια λεφτά όμως των ατμοσφαιρικών Ford, παίρνεις τούρμπο από τα άλλα δύο. Τι διαλέγεις;
Διαβάστηκε από 9037 αναγνώστες

Ακόμη και το καλύτερο αυτοκίνητο χωρίς τιμή δε λέει τίποτα. Με την τιμολόγηση του νέου Focus στην ελληνική αγορά η αξία του παίρνει σάρκα και οστά ανάμεσα στους δύο κλασσικότερους αντιπάλους του, Golf και Astra. Απέναντί τους όμως, και στις ίδιες τιμές πάνω κάτω, φέρνει στη μάχη νέες ατμοσφαιρικές εκδόσεις, αφήνοντας το τούρμπο για πιο ψηλά. Τι διαλέγεις τότε; Ακόμη και το καλύτερο αυτοκίνητο χωρίς τιμή δε λέει τίποτα. Με την τιμολόγηση του νέου Focus στην ελληνική αγορά η αξία του παίρνει σάρκα και οστά ανάμεσα στους δύο κλασσικότερους αντιπάλους του, Golf και Astra. Απέναντί τους όμως, και στις ίδιες τιμές πάνω κάτω, φέρνει στη μάχη νέες ατμοσφαιρικές εκδόσεις, αφήνοντας το τούρμπο για πιο ψηλά. Τι διαλέγεις τότε; Αναμφισβήτητα το σημαντικότερο χαρτί του Focus δεν είναι μόνο η φρεσκάδα του ανάμεσα στο παλιότερο Golf και το νεότερο Astra. Είναι και τα εγγενή χαρακτηριστικά του, αυτά που εμβαθύνουν σε ότι ήδη το μικρομεσαίο Ford ήταν καλύτερο. Οδική συμπεριφορά, σπιρτάδα, νεύρο στο δρόμο, αλλά και ποιότητα κύλισης, άνεση, χώροι και υλικά θα φέρουν και αυτή τη γενιά του Focus στο προσκήνιο.
Και η τιμή δεν είναι καθόλου κακή. Στα χνάρια του προηγούμενου μοντέλου το νέο Focus διχοτομεί τους ανταγωνιστές του τιμολογιακά, και διχάζει το κοινό ανάμεσα στις επιλογές που πλέον έχει στα «made in Germany» μικρομεσαία.
Γιατί μέχρι τα 125 άλογα το Focus είναι ατμοσφαιρικό, τη στιγμή που και το Astra και το Golf προσφέρουν ή έχουν αποκλειστικά τούρμπο εκδόσεις. Και η τιμή δεν απέχει πολύ, ούτε προς τα πάνω ούτε προς τα κάτω. Το ρίχνει με τα μούτρα στον ανταγωνισμό, με αυτή όμως τη διαφορά.
Σίγουρα το ότι είναι το νεότερο και το ότι κερδίζει στα σημεία το βοηθά, όμως το δέλεαρ του τούρμπο είναι σημαντικό στα άλλα δύο. Ή όχι;

Οι επιδόσεις δεν έχουν πραγματική διαφορά, η κατανάλωση και οι ρύποι είναι στα ίδια επίπεδα. Άρα; Είναι πραγματικό το δίλημμα; Ή μήπως ψυχολογικό; Το σίγουρο είναι πως ένα τούρμπο αυτοκίνητο δίνει την εντύπωση πως θα είναι πιο νευρώδες λόγω της συνεχούς ροπής. Όμως το Focus έχει τα κυβικά με το μέρος του, 1,6 έναντι 1,4 των άλλων δύο, και στην πράξη δε θα υστερεί.
Μήπως η επιλογή τελικά μένει στον υποψήφιο αγοραστή; Γιατί οι νέοι ατμοσφαιρικοί κινητήρες του Focus για πολλούς θα είναι προτιμότεροι από μικρότερους τούρμπο. Το δέλεαρ ενός κορυφαίου ατμοσφαιρικού παραμένει ζωντανό στην ελληνική αγορά και η Ford το ξέρει.
Εσείς όμως τι προτιμάτε; Και με βάση τις τιμές του νέου Focus, πως το βλέπετε απέναντι σε Astra και Golf ή τους άλλους ανταγωνιστές; Τι σας λέει στις ατμοσφαιρικές του εκδόσεις; Βρίσκετε πως αυτό είναι πρόβλημα ή τελικά προτέρημα του Focus έναντι των άλλων δύο;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
otyxe... (27/4/2011, 12:10) οτι και να κανει η φορντ, golf δεν προκαιται να γινει. ειναι πολυ πισω. 1η θεση golf, 2η θεση κανεις ... 3η θεση κανεις, 4η θεση οπελ, 6η θεση φορντ και 7η θεση auris το 2005 η VW εσπασε τα δεδομενα και εβγαλε τους τουρμπο κινητηρες. τοτε οσοι δεν πηραν GOLF αρχισαν τις ζηλειες και ελεγαν πως θα σπασουν οι κινητηρες, πως καλυτερα ατμοσφαιρικο κινητηρα κτλ κτλ τωρα που πολλοι αντεγραψαν τους γερμανους τα αρνητικα σχολια για τους τουρμπο κινητηρες μειωθηκαν. εμειναν μονο οι φιλοι που εχουν πεσει θυματα του μαρκετινγκ και αγοραζουν ιαπωνα toyota honda κτλ να μιλανε υπερ της ατμοσφαιρας. πολυ ζηλια ρε παιδια. το κακο νεο για αυτους ειναι πως και η toyota ανακοινωσε πως το 2012 θα καταφερει να βγαλιε τουμρπο κινητηρες, να δω τι θα κανουν... θα παρουν μονο ατμοσφαιρα?
otyxe... (25/4/2011, 10:30) μονο γελιο μας προκαλουν τα σχολια κατα της VW. ολοι ξερουμε πως τα τελευταια 6 χρονια οι γερμανοι εφεραν την επανασταση και οι κραυγες αγωνιας των κατοχων ιαπωνεζικων και λοιπων αυτοκινητων, οτι και καλα θα σπανε οι κινητηρες, οχι μονο δεν επιβεβαιωθηκαν αλλα αντιθετως ολοι τρεχουν να αντιγραψουν. η ιστορια εδειξε την απαραμιλλη αξιοπιστια των γερμανων, αμ και φυσικα ακομα παραμενουν καποιοι που απλα δεν εχουν VW και εχουν καποιο υποπροιον και απλα ζηλευουν. παιδια παρτε και εσεις εναν γερμανο για να καταλαβετε τι θα πει αξιοπιστια και ποιοτητα και μηδεν προβληματα. οσο για το λαδι που και καλα καιει, ο αγαπητος φιλος θα επρεπε να ξερει πως δεν καιει λαδι αλλα απλα καταναλωνει λαδι για καλυτερη ψυξη της τουρμπινας και γιαυτο αλλωστε αναφερεται κα ιστο μανουαλ!! και οταν κανεις αλλαγη λαδιων στα 15000 χ ε τοτε πολυ λογικο να συμπληρωσεις και λιγο λαδικ αι δεν ειναι κακο. προτιμω να συμπληρωνω λαδι και να εχω κινητηρα διαμαντι παρα να μην καταναλωνει λαδι και να εχω προβληματα αργοτερα. αλλα που να καταλαβει κανεις απο καταναλωση λαδιου οταν εχει saab που σημαινει πως απλα εχει αγορασει κατι φτηνο, πολυ ακριβα!!!
valan... (15/4/2011, 21:07) ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ XΡΗΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ SCODA OCTAVIA 5 1.8 ΤSI,ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΜΟΥ ΦΙΛΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΟΧΗΜΑΤΩΝ VW OΠΩΣ GOLF,PASSAT ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΜΕΝΑ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ TSI,1400 KAI 1800 K.E. MΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ.ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ MANUAL ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΑΠΟ 0,5 ΕΩΣ 1 ΛΙΤΡΟ ΑΝΑ 1000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ!ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝ ΚΑΙ 2000 Κ.Ε. ΕΧΩ ΕΝΑ SAAB NG 900 ΤURBO ME 211.000 ΧΛΜ. ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΗ ΕΝΝΟΙΑ.ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΝΟΧΛΕΙ, Η SAAB EXEI 34 ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤURBO ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ,ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΚΡΑΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΗΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η VOLVO.EΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟ GROUP THΣ VW! ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝΥΠΕΡΤΡΟΦΟΤΟΥΜΕΝΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ.ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΙΜΙΚΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ;ΑΣ ΟΨΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΑΣΙ,ΓΙΑΤΙ Η ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ.
yanou... (15/4/2011, 19:31) golf με διαφορα το κορυφαιο. ειχα χρονια ενα focus και ξερω τι θα πει προβληματα... το golf σιγουρα ειναι οτι καλυτερο
XXNIR... (13/4/2011, 22:48) Το focus είναι πολύ αξιόπιστο, με άριστη οδική συμπεριφορά και με φοβερό εσωτερικό - εξωτερικό . Σίγουρα καλύτερο από τους δύο γερμανούς και προτιμητέο. Αν ήταν και πιο φθηνό θα μπορούσε να κτυπήσει και τους άλλους (megane, c4, 308, auris, kia, κλπ. Παιδιά, πλέον οι αντιπροσωπίες δεν πρέπει να συμπεριφέρονται όπως η VW, αφ΄υψηλού. Να κάνουν σοβαρές προσφορές και ο κόσμος να αγοράζει φθηνά και καλά προϊόντα, αφού κακά τα ψέματα, οι διαφορές των αυτοκινήτων είναι πλέον μικρές. Δεν υπάρχουν κακά αυτοκίνητα.
hirvo... (11/4/2011, 20:03) megane και ξερω ψωμι.
dgis... (10/4/2011, 16:49) Για ακόμα μια φορά θα υποστηρίξω ότι αυτοκίνητο δεν είναι μόνο κινητήρας. Είναι πάρα πολλά άλλα. ( δεν νομίζω ότι θα μας άρεσε μια χοντρουλα γυναίκα με τρίχες στο πρόσωπο ακόμη και αν τραβούσε σαν τρένο)
gnzal... (8/4/2011, 00:27) focus genika pio panw..ek peiras
nikos... (7/4/2011, 22:57) Noμίζω ότι το σημαντικότερο πλεονέκτημα του νέου focus είναι τα 5 χρόνια εγγύηση της ford. Κατά τα άλλα τα 3 αυτά αμάξια είναι ισοδύναμα
teobc... (7/4/2011, 21:44) Focus δεν το συζητώ.Τα άλλα είναι για συνταξιούχους και βάλε.Ειδικά το golf.Άλλα πιστεύω ότι πολύ καλό αυτοκίνητο αν και παρεξηγημένο είναι κα το καινούργιο citroen c4.
BOULI... (7/4/2011, 20:12) ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ KIA CEED H HYUNDAI I30 ΜΕ 14000 ΦΟΥΛ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΠΟΛΛΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΠΛΕ.ΕΑΝ ΠΑΛΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΙΣ 20000 H GIULIETTA ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΑ.
arbme... (7/4/2011, 16:40) nomizo oti h ekdoseis turbo einai ligo tsimbimenes. alla se gjenikes grames axizi ta lefta tou. ego exo to focus 1.6 115hp. kai eime mekri tora poly eyxaristimenos. gia to kainurio dhen exo kamia apopsi .pisteyo oti einai ligo axpomo
telis... (7/4/2011, 14:56) Ένα έχω να πω. Μετά από 115.000 χιλιόμετρα και 4 χρόνια αρμονικής συμβίωσης με το Focus προηγούμενης γενιάς που λατρεύω, χωρίς να χρειαστεί να προσθέω ούτε σταγόνα λάδι παρά μόνο στο προγραμματισμένο σέρβις κάθε 20.000, έχω συνειδητά κλείσει τα αυτιά μου στις σειρήνες (turbo κτλ.) και επιμένω ατμόσφαιρα, 125 άλογα που κινούν ικανοποιητικότατα το αμάξωμα και 1.600, χωρητικότητα που ταιριάζει γάντι στο αυτοκίνητο και δε ζορίζεται. Focus και πάλι Focus.
AKOKK... (7/4/2011, 13:24) Άσε φίλε αν πάρεις alfa(το λαδάκι που θα βάζεις δεν θα χρειάζεται να κάνεις ούτε αλλαγή) και ειδικά megane(ουτε αρχαίο τρακτερ στο δρόμο) θα έχεις κάνει την αγορά του αιώνα.Για αυτό αν θέλεις να <<φας ψωμί>>που έλεγαν και οι παλιοί πάρε FORD.Παραφέτω τα σχόλια του συντάκτη γιατί . Είναι και τα εγγενή χαρακτηριστικά του, αυτά που εμβαθύνουν σε ότι ήδη το μικρομεσαίο Ford ήταν καλύτερο. Οδική συμπεριφορά, σπιρτάδα, νεύρο στο δρόμο, αλλά και ποιότητα κύλισης, άνεση, χώροι και υλικά
pvaik... (7/4/2011, 08:30) Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ FOCUS, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΩ, ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΚΑΛΗ, ΜΕ ΚΑΛΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΟΣ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΥΠΗΡΞΕ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΣ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (1.6). ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ (ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΙΓΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Ή ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ;) ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η FORD ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ. ΘΕΩΡΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΟΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ, ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΙΣ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑ 1.600 ΚΥΒΙΚΑ. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΞΟΔΕΨΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ (ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΣ Ή ΤΣΑΜΠΑ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΥΜΕ;) . ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΑΝΕΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ (ΒΛΕΠΕ ALFA ROMEO)
giorg... (7/4/2011, 00:53) Eδώ που φτάσαμε με τη σχεδόν καθολική καθιέρωση ΤΩΝ Turbo αν όχι επικράτηση εφόσον ενοχλεί κάποιους, στην χαμηλομεσαία κατηγορία με εξαίρεση όπως έχει χιλιοειπωθεί των ιαπωνικών και της BMW που επιμένουν ατμοσφαιρικά, πραγματικά ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙ κάποιος το turbo.Aν μιλούσαμε πριν μια 5ετία, που αφενός το τοπίο δεν ήταν ξεκάθαρο για την τύχη στην αγορά των μικρών κινητήρων με υπερσυμπιεστή και αφετέρου με ένα καλό 1600άρι στα 110-115ΗΡ αλλά με αμάξωμα 1.100-1150Kg κινιόσουν σβέλτα και αξιοπρεπώς, ναι ο ατμοσφαιρικός κινητήρας αυτής της κατηγορίας ήταν μια δοκιμασμένη λύση. Τώρα όμως που το νέο Focus των 125ΗΡ και των 1300+ Κg οδηγό, λάδια ξύδια κ.λπ μάλλον θα έχει ρεπρίζ παλιού έστω καλού οικογενειακού 1.300ριού, απευθύνεται όπως έχω ξαναγράψει σε παλιότερο όμοιο θέμα, στον συνταξιούχο 60άρη ή τον γενικά αδιάφορο χρήστη ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΝ...ΨΥΓΕΙΟ Η ΤΟ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΣΑΝ ΕΝΑ ΧΛΟΟΚΟΠΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΤΟΥ!! (εντάξει με κάποια δόση υπερβολής και χιούμορ!!!). ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ με τον κο frang...που γράφει ότι το ατμοσφαιρικό μεγαλύτερο μοτέρ γενικά είναι παντού καλύτερο από το turbo χωρίς να αναφέρει κανένα πειστικό επιχείρημα από τεχνική σκοπιά, πλην της αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου, λες και κάποια ατμοσφαιρικά μοντέλα όπως Π.Χ Peugeot 206, Xsara ή ή και Avensis 1.8VVT-i προηγούμενης γενιάς δεν παρουσίαζαν προβλήματα, πράγμα φυσιολογικό και μέσα στους κανόνες της στατιστικής. Νομίζω ότι σε σχέση με Focus 100 ή 125 ονομαστικών ΗΡ, ένα ASTRA 1.4T ή GOLF 1.4 122HP ΕΙΝΑΙ, ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, σίγουρα ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ all around ΛΥΣΕΙΣ, θα τολμήσω να πω ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΟΔΗΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΡΕΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΙΟ ΑΘΟΡΥΒΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, λόγω δυνατότητας εφοδιασμού λόγω ροπής μακριού 6ριού κιβωτίου ταχυτήτων.
tasos... (6/4/2011, 22:45) ΚΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ GIULIETTA??? ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ, ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΗ ΤΟΥ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΥΣΤΕΡΕΙ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΠΙΣΩ. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ebeta... ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ KIA PROCEED, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ALFA ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΛΠ....ΚΑΛΑ ΡΕ ΣΥ evamp... ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ?? ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΒΓΗΚΑΝ ΜΟΥΦΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ GOLF???? ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΛΙΓΟ, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ VW ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΩΛΗΤΗΣ ΤΗΣ. ΚΑΘΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΤΗ ΧΑΡΗ ΤΟΥ, ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ.
alexi... (6/4/2011, 22:33) ΠΑΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΟΡΝΤ ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΡΟΣΙΤΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ? ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΗΔΗ ΕΚΠΤΩΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣς ΤΙΜΗΣ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΝΟΜΠ VW. ΜΠΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΣΤΟ SITE ΤΗΣ ΦΟΡΝΤ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ. ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ!!! ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ?
frang... (6/4/2011, 14:55) ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΟΥΡΜΠΟ, ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ, Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΜΑΛΗ (ΣΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΛΟΓΩΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ). ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΕΙΟΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΥΒΙΚΑ (ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ, ΤΕΛΩΝ ΚΛΠ)
focha... (6/4/2011, 14:23) Τα αυτοκίνητα είναι σαν τα παντελόνια. Τα δοκιμάζεις και διαλέγεις αυτό που σου ταιριάζει. Τώρα αν ένα αυτοκίνητο έχει τελική ταχύτητα 192 και το άλλο 188 λίγη σημασία έχει.
ebeta... (6/4/2011, 12:23) δεν παιρνεις αστρα...ουτε γκολφ...ουτε φοκους...ουτε αουρις...παιρνεις alfa η megane coupe και εισαι ετη φωτος μακρια....
evamp... (6/4/2011, 10:43) ειχα το προηγουμενο focus.... μεσα σε 3 χρονια ειχε σχεδον διαλυθει. δεν εχει ποιοτητα κατασκευης και δεν εχει και τουρμπο οποτε απορω ποιος θα το προτημησει........
teola... (5/4/2011, 22:08) Το νέο Focus φαίνεται πολύ καλό αυτοκίνητο από κάθε άποψη (κινητήρες, χώροι, οδική συμπεριφορά, ποιότητα, ασφάλεια) και πιστεύω ότι η πλούσια γκάμα κινητήρων (ατμοσφαιρικοι και τούρμπο) θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του (Έλληνα) αγοραστή. Πάντως περίμενα τις τούρμπο εκδόσεις τιμολογιακά χαμηλότερες.Στις μέρες μας που και το τελευταίο ευρώ μετράει, νομίζω η τιμή παίζει πρωταρχικό ρόλο σε σχέση με τη μάρκα του αυτοκινήτου,ιδιαίτερα όταν οι διαφορές μεταξύ τους έχουν αμβλυνθεί στην πλειονότητά τους.