Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Είναι δυνατόν το καλό όνομα ενός αντιπροσώπου να σας τραβήξει στη μάρκα που εκείνος πουλάει από αυτή που εσείς αρχικά θέλατε;
Διαβάστηκε από 6577 αναγνώστες

Πόση σημασία έχει τελικά ο αντιπρόσωπος; Κάνεις την έρευνα αγοράς, διαλέγεις μοντέλο, κυβισμό και εξοπλισμό, τα βρίσκετε στην τιμή και ξαφνικά ανακαλύπτεις πως ο έμπορος από όπου θα ψωνίσεις δε σου αρέσει. Αλλάζεις έμπορο; Μάρκα; Πόση σημασία έχει τελικά ο αντιπρόσωπος; Κάνεις την έρευνα αγοράς, διαλέγεις μοντέλο, κυβισμό και εξοπλισμό, τα βρίσκετε στην τιμή και ξαφνικά ανακαλύπτεις πως ο έμπορος από όπου θα ψωνίσεις δε σου αρέσει. Αλλάζεις έμπορο; Μάρκα; Ειδικά στην περιφέρεια η σημασία της αντιπροσωπίας είναι εμφανής. Υπάρχουν περιοχές όπου μία μάρκα, χάρη στον τοπικό έμπορο, έχει ένα τεράστιο ποσοστό της τοπικής αγοράς, λόγω ακριβώς της μακρόχρονης παρουσίας της αντιπροσωπίας.
Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά που θα έλεγε κανείς πως δεν υπάρχουν άλλες αντιπροσωπίες στην περιοχή. Και όμως. Όλες οι μάρκες αντιπροσωπεύονται επαρκώς. Και δε μπορεί να μαζεύτηκαν όλοι οι «φαν» της μάρκας στη σε μία πόλη. Το μυστικό είναι αλλού. Είναι στον έμπορο.
Όμως πόση σημασία έχει ο αντιπρόσωπος; Ξεκινάς να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο που έχεις αποφασίσεις πως θες. Πας στην πρώτη εμπορία, δε σου μιλάνε καλά. Πας στη δεύτερη, περιμένεις μια ώρα. Πας στην Τρίτη και γενικά είναι σνομπ. Περνάς απέξω από μία εμπορία άλλης μάρκας και σου φέρονται σα να είσαι βασιλιάς. Τι κάνεις;

Σίγουρα μιλάμε για εμπορίες αυτοκινήτων ίδιας κατηγορίας. Και πάνω που έχεις απορρίψει το ένα μοντέλο υπέρ του άλλου, ανακαλύπτεις πως προτιμάς να είσαι πελάτης της εμπορίας του πρώτου, και όχι του δεύτερου. Το ξανασκέφτεσται;
Η απόφαση αγοράς αυτοκινήτου είναι πολύ σημαντική. Μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι τόσα που καθορίζουν από μόνα τους την επιλογή. Μπορεί να θες ιταλικό και όχι γερμανικό. Γαλλικό και όχι γιαπωνέζικο. Το θες τούρμπο και όχι ατμοσφαιρικό. Το θες απλό και όχι «φορτωμένο». Το θες κορεάτικο και όχι τσέχικο. Και ξαφνικά ο έμπορος σου αλλάζει όλη την εμπειρία.

Από τη μία μπορείς να αγνοήσεις το ότι σε ενοχλεί αυτός που σου το πουλάει. Στο κάτω -κάτω θα τον βλέπεις σπάνια. Έλα όμως που θα τον βλέπεις όταν τον έχεις ανάγκη. Στα σέρβις και τις επισκευές; Αν ήταν απότομος πριν σε κάνει πελάτη, πως θα είναι όταν έχεις ήδη ψωνίσει;
Από την άλλη τον παρατάς και αυτόν και τη μάρκα του και πας εκεί που σου φέρονται ευγενικά. Που έσκυψαν από πάνω σου να σε εξυπηρετήσουν. Και ο συμβιβασμός γίνεται στο αυτοκίνητο. Μπορεί να μην είναι ακριβώς όπως το θες, είσαι όμως ήρεμος και ευτυχής από την εξυπηρέτηση και μόνο.
Εσείς όμως τι κάνετε; Μπορεί ο αντιπρόσωπος να παίζει τόσο σπουδαίο ρόλο στο τι αμάξι θα αγοράσετε; Είναι τόσο σημαντικός ώστε αν δε σας αρέσει να αλλάξετε μάρκα; Πόσο μετράτε την εξυπηρέτηση του εμπόρου, τόσο στην αγορά όσο και στο τι περιμένετε ύστερα; Αξίζει ή μήπως όχι τον κόπο να πάρετε κάτι άλλο από αλλού καλύτερα;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
tasos... (3/10/2010, 01:03) ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ marrn...,ΠΟΛΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΤΑΝΕ ΕΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΩΝ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΑ. ΛΕΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ...ΘΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΒΕΒΑΙΑ...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ,ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΣ 18ΧΡΟΝΟΣ,ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΨΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ Κ...Ο ΣΕ ΘΕΜΑ ΤΙΜΗΣ.ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΡΑΒΟ ΟΛΟ...ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΝΕΙΣ,ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΛΟΚΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΟΠΩΣ ΥΒΡΙΔΙΚΑ Η TURBO.ΤΟΣΟΙ ΙΚΑΝΟΙ ΜΑΣΤΟΡΕΣ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΠΙΑΝΕΤΑΙ Μ......Σ. ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΩΛΗΤΕΣ,ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΣΤΗ BMW ΤΑ ΙΔΙΑ MΑΣ ΚΑΝΑΝΕ.ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΣΤΗΝ X3 ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΕΧΕΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΧΕΡΙΟΥ,ΟΤΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΑΝ ΕΧΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΕΞΩ ΚΑΙ ΚΟΝΤΕΨΑΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΤΙΜΟΝΙΑ ΣΤΟ ΠΑΚΕΤΟ M ΞΕΦΤΙΖΟΥΝ,ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΝ,ΕΝΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ.ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ,ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ,ΣΤΗΣΙΜΟ,ΟΜΟΡΦΙΑ Κ.Λ.Π.
angky... (1/10/2010, 12:54) Προσωπικά πιστεύω οτι η συμπεριφορά και η χρόνια ίσως παρουσία του εμπόρου δεν παίζει ρόλο, ειδικά σε καινούργια αυτοκίνητα. Θέλω να πώ οτι σήμερα όπου όλες οι εταιρείες έχουν κεντρικό αντιπρόσωπο στη χώρα μας και δίκτυο service σχεδών παντού η αγορά ενός αυτοκινήτου πρέπει να βασίζεται αποκλειστικά στα χαρακτηριστικά ( τεχνικά ή και αισθητικά ) του αυτοκινήτου. Στην τελική αν δεν είσαι ευχαριστημένος με τον έμπορο της τάδε εταιρείας στην πόλη σου, πάς στη διπλανή πόλη και το αγοράζεις, κάνεις και την βόλτα σου. Θεωρώ πως το όνομα του εμπόρου παίζει ρόλο στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων όπου και τον εμπιστεύεσαι για την ποιότητα και τους ελέγχους που κάνει στα αυτοκίνητα που φέρνει. Τώρα όσων αφορά το service τα πράγματα αλλάζουν. Πλέον υπάρχει η δυνατότητα απο φιλόδοξους νέους μηχανικούς οι οποίοι στήνουν αξιόπιστα και πλήρως εξοπλισμένα συνεργεία, μετεκπαιδεύονται συνεχώς και είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν το οποιοδήποτε αυτοκίνητο ( τηρουμένων των αναλογιών πάντοτε ). Έτσι αν παρουσιαστεί το οποιοδήποτε πρόβλημα συμπεριφοράς έχεις την δυνατότητα αλλαγής του συνεργείου. Για να παραθέσω και την προσωπική μου εμπειρία, πρίν δυο χρόνια αγόρασα ένα αυτοκίνητο σεβαστής αξίας, είχε παρουσιαστεί στην αγορά πρίν δυο μήνες και δεν το λές και καθημερινό best seller. Πήγα στον αντιπρόσωπο με την μητέρα μου καθώς είμαστε προς εύρεση μικρού αυτοκινήτου πόλης και βρεθήκαμε στη θέα του μοντέλου που έγινε δικό μας. Το αγοράσαμε και ο έμπορος ήταν μπορώ να πώ άριστος επαγγελματίας, ευγενέστατος και μας συμπεριφέρθηκε σαν "βασιλιάδες". Στο πρώτο service όμως γνωρίσαμε το αγενές πρόσωπο οτυ συνεργείου όπου και είχαν το ύφος του....ποιός είσαι εσύ τώρα που μας είρθες με το turbo suv να μας το παιξεις ιστορία.... . Ε λοιπον σε εκλινη την φάση η κίνηση μου είταν να παραπονεθώ στον αντιπρόσωπο και αν δεν είχα ανταπόκριση τότε υπάρχει πάντα η επιλογή του ανεξάρτητου συνεργείου, χάνοντας πιθανών την εγγύηση η οποία δεν καλυπτει και σχεδόν τίποτα, και τελειώνει η ιστορία. Όχι λοιπόν δεν θεωρώ ότι πρέπει να επηρεάζονται οι καταναλωτές απο τον έμπορο.
kosta... (1/10/2010, 11:52) Ο έμπορος, ειδικά όταν έχει πακέτο και το service, όπως γίνεται πλέον σχεδόν πάντα, είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο στην όλη διαδικασία της αγοράς. Στην πραγματικότητα όλοι οι έμποροι πλέον έχουν ένα μινιμουμ σωστής εξυπηρέτησης και δύσκολα θα βρεθούν περιπτώσεις που κάποιος αλλάζει αυτοκίνητο (μάρκα) για να πάει σε καλύτερο ή πιο συμπαθή έμπορο... Το βασικό είναι να μπορείς να ξέρεις (πώς όμως) τη σχέση του εμπόρου σου με την κεντρική αντιπροσωπία. Κλασσικό παράδειγμα ο Παζαρόπουλος, που επί πολλά χρόνια ήταν ο ηγέτης στα VW Audi στην περιοχή του μέχρι να έρθει η Kosmocar να φτιάξει δύο αντίστοιχα καταστήματα με τη θυγατρική της, την Karenta, σε απόσταση μικρότερη του 1 χιλιομέτρου από αυτόν... Σε λιγότερο από 2 χρόνια τον έκλεισε... Μιλάω φυσικά εκ προσωπικής πείρας, αφού υποχρεώθηκα να παύσω να πηγαίνω το αυτοκίνητό μου στον Παζαρόπουλο για service μολονότι μέχρι τότε με κάλυπτε απόλυτα και μου έκανε κάποιες εκπτώσεις κλπ. αφού ήμουν πελάτης του. Αυτά τα πλεονεκτήματα τα έχασα μέχρι τουλάχιστον να ξαναγοράσω καινούριο αυτοκίνητο από κάποιον άλλο έμπορο υποχρεωτικά. Όλα αυτά τα γράφω για να γίνει αντιληπτό ότι πρέπει να στηρίζονται οι έμποροι (για τον ανταγωνισμό, την ανεργία κλπ.) κόντρα στην επιθυμία των κεντρικών αντιπροσωπιών, οι οποίες μπορεί πλέον να είναι και θυγατρικές της μαμάς εταιρίας στο εξωτερικό και οι οποίες θέλουν να καταργήσουν τον έλληνα έμπορο και απλώς να ιδρύσουν υποκαταστήματά τους (με όποια μορφή) στη θέση του. Αντίστοιχα παραδείγματα υπάρχουν αρκετά, όπως π.χ. η Renault και η σχετικά πρόσφατη αντιδικία της με την εδώ αντιπροσωπία της, την οποία τελικά αντικατέστησε με δική της θυγατρική... Δεν μας φέρνουν να φτιάξουμε ούτε μπουζί στην Ελλάδα, όπως κάλλιστα θα μπορούσαν και μην ακούτε τα περί κόστους εργασίας κλπ., ας μην τους αφήσουμε να μας πάρουν ακόμα και αυτό που παραδοσιακά κάνουμε πολύ καλά: το εμπόριο!...
pvaik... (1/10/2010, 09:48) ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΣΤΙΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΑΠΟΓΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ, ΜΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ "ΠΑΙΞΟΥΝ" ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΑ ΕΩΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ. ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ, ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΕΝΑ "ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ" AFTER SALES. ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΟΤΙ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΣΠΑΝΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΑ, ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ Ή ΚΑΚΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ Ή ΚΑΚΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΗΜΑ, ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ, ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ, ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ (ΨΥΧΡΗ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΣ, ΕΙΤΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ, ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ). Η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΟ ΜΟΝΤΕΛΟ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΛΑΘΟΣ, ΜΙΑ ΠΟΥ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΙΩΝΟΥΜΕ. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΟΥΜΕ, ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ Ο Χ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΑΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠΛΑ ΣΑΝ ΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ, ΤΟΤΕ ΑΓΟΡΑΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΟ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΩΡΑ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΤΟΠΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ (ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΕΤΟΙΟΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ) ΤΟΤΕ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΗΘΕΛΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ. ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΟΥΡΑΖΕ ΑΥΤΟ, ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΕΝΑ ΝΟΜΟ ΔΙΠΛΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ ΤΙΣ ΠΑΡΤΙΔΕΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΠΕΜΕΝΑ ΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ.
a.500... (1/10/2010, 09:45) ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΕΜΠΟΡΟ.ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ 40% ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΕΜΠΟΡΟ ΚΑΙ ΤΟ 60% ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗ ΑΥΤΟΣ.ΟΙ ΙΣΟΡΟΠΠΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ "ΚΑΛΟΥ" ΕΜΠΟΡΟΥ.
efsta... (1/10/2010, 09:18) Πιστεύω ότι η απόφαση αγοράς κάποιου συγκεκριμένου μοντέλου είναι θέμα δευτερολέπτων αφου το μοντέλο που θέλουμε ανάμεσα στα μοντέλα της ίδιας κατηγορίας το ερωτευόμαστε αστραπιαία. Ο λόγος για να αλλάξεις αντιπροσωπεία έχει να κάνει με καλύτερη χρηματοδότηση περισσότερα δώρα καλύτερους χρόνους παράδοσης. Αν μπεις μετά απο αρνητική συμπεριφορά ενός αντιπροσώπου σε άντιπροσωπεία άλλης μάρκας είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα εκφράσεις το παράπονο σου για τον προηγούμενο που είχες πάει και εκεί ο πωλητής που είναι εξπέρ στην ψυχολογία του πελάτη θα σε κερδίσει. Δυστυχώς είμαστε όλοι θύματα του marketing και του θέλω μας ώστε τα αυτοκίνητα όπως και τα περισσότερα αγαθά δεν τα αγοράζουμε αλλά μας τα πουλάνε.
seads... (1/10/2010, 00:52) "είσαι όμως ήρεμος και ευτυχής από την εξυπηρέτηση και μόνο.": O,τιδήποτε μας κάνει ήρεμους και ευτυχείς είναι σημαντικό, νομίζω. Στην ερώτηση "Πόσο μετράτε την εξυπηρέτηση του εμπόρου, τόσο στην αγορά όσο και στο τι περιμένετε ύστερα;" θα επέμενα στο "ύστερα". Ναι, έχουν δίκιο όσοι έχουν υποστηρίξει το after sales μίας συγκεκριμένης εταιρείας. Πράγματι μου έχουν φερθεί πολύ καλά. Κυρίως έχουν αναγνωρίσει ως ίδια ευθύνη μία επισκευή χωρίς το αναμενόμενο αποτέλεσμα και την έχουν επαναλάβει. Σε αντίστοιχη περίπτωση άλλης εταιρείας όπου προκλήθηκε ζημιά εντός της εξουσιοδοτημένης αντιπροσωπείας χρειάστηκαν διενέξεις και ταλαιπωρία για να αναληφθεί ευθύνη αποκατάστασης του αυτοκινήτου. Τώρα συμφωνώ με παλαιότερο non paper που έθετε υπό ερώτηση την επέκταση εγγύησης που μας δεσμεύει με το δίκτυο εξουσιοδοτημένων. Νομίζω ότι η καλύτερη εγγύηση είναι να μπορούμε να επιλέγουμε σε ποιόν εμπιστευόμαστε την συντήρηση του αυτοκινήτου μας μετά την αγορά του. Ίσως έτσι να αποσυμφορούνταν, αποσυμπιέζονταν τα εξουσιοδοτημένα και να αναδεικνύονταν οι υπεύθυνοι μηχανικοί. Τώρα πληρώνουμε την σφραγίδα στο βιβλίο service του αυτοκινήτου ενώ το ίδιο το αυτοκίνητο ενδέχεται να πληρώσει τα σπασμένα μιας διαδικασίας που θυμίζει περισσότερο περαίωση παρά service. (Kαι δεν έχουμε κανένα χρέος. Το αντίθετο, πληρώνουμε fixed ψηλές τιμές εργατικών χωρίς να τηρούνται προδιαγραφές στον χειρισμό του αυτοκινήτου).
stath... (30/9/2010, 23:31) Η καλή συμπεριφορά του εμπόρου ή του πωλητή παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, στην απόφαση ενός αγοραστή (και τη δική μου), προκειμένου να προτιμήσει το προιόν που πουλάει. Όμως την απόφασή μου για την αγορά ενός συγκεκριμένου αυτοκινήτου, δεν μπορεί να μου την αλλάξει η κακή συμπεριφορά του εμπόρου. Απλά θα προσπαθήσω να βρώ κάποιον άλλο έμπορο, με καλύτερη συμπεριφορά, που εμπορεύεται το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, που θέλω. Με την ευκαιρία μου δίνετε την δυνατότητα να σας πω πως θα ήθελα τον έμπορο ή τον πωλητή. Θα ήθελα λοιπόν αυτός που προσπαθεί να πείσει τον υποψήφιο αγοραστή, να έχει την ικανότητα να μπορεί να τον ψυχολογήσει και να μπορεί να διακρίνει ποιά είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, στα οποία ο αγοραστής δίνει τη μεγαλύτερη σημασία. Αυτά μπορεί να τα διακρίνει με τη συζήτηση. Έτσι, αν π.χ. ο αγοραστής ενδιαφέρεται περισσότερο για τις επιδόσεις του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, σε αυτές θα πρέπει να εστιάσει ο πωλητής και βέβαια θα πρέπει να έχει τις απαραίτητες γνώσεις, προκειμένου να τις προβάλλει στον αγοραστή και να τον πείσει. Δηλαδή πέρα από τις ικανότητες προώθησης των πωλήσεων, ο σωστός πωλητής πρέπει να έχει και πλήρη γνώση των συστημάτων και των δυνατοτήτων του προιόντος που προωθεί, ώστε να είναι σε θέση να μπορεί να απαντήσει σε οποιαδήποτε ερώτηση του αγοραστή.
marrn... (30/9/2010, 21:25) το θεμα ειναι περιπλοκο!βεβαια εμενα μου ετυχε περιπτωση με εμπορο της αudi που ο εμπορος εχει καλο ονομα αλλα ο πωλητης ηταν τελειως β.....! συγκεκριμενα πηγα να παρω το α3 κ το επαιζε ο γ... της γειτονιας!"οτι κ καλα αυτο ειναι το αμαξι κ τερμα".κ καμαρωνε στο κουστουμι του κ καλα με στυλ αμα θες ψωνισε κ σε γραφω! ομως εγω το πηρα αλλα ημουν κ χρονια μικροτερος 25 χρονων τοτε κ τρελος για το αμαξι! μετα σιχαθηκα το after sales της audi κ ενα ακρο προβληματα!ψεμματα κ κλεψιμο στα σερβις!μεχρι κ που ηθελανα να μου αλλαξουν εξαρτημα επειδη ακουστε αν ειναι δυνατον ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΖΗΜΙΑ! Τωρα που ειμαι στη φαση να παρω νεο αμαξι ουτε για πλακα δε περναω απο την audi κ οτι αρθρο εχει σχεση με τη μαρκα αυτη δε το διαβαζω! Τα συμπερασματα δικα σας!