Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy H VW θέλει να αγοράσει την Alfa Romeo. Θα ήταν αυτό καταστροφή ή ότι καλύτερο για την ιταλική φίρμα;
Διαβάστηκε από 10110 αναγνώστες

H Fiat έχει βγάλει τα σωθικά της να φωνάζει πως δεν πρόκειται ποτέ και επ’ουδενί να πουλήσει την Alfa Romeο. Επειδή όμως η VW επιμένει πως τη θέλει, τα πάντα είναι πιθανά. Το θέμα είναι, τι θα σήμαινε αυτό για την Alfa; Ότι καλύτερο ή το απόλυτο τέλος της; Νέοι multiair κινητήρες, προχωρημένο design και κράτημα Alfa Romeo. Tι παραπάνω μπορεί να προσφέρει η Volkswagen στην ιταλική εταιρεία; H Fiat έχει βγάλει τα σωθικά της να φωνάζει πως δεν πρόκειται ποτέ και επ’ουδενί να πουλήσει την Alfa Romeο. Επειδή όμως η VW επιμένει πως τη θέλει, τα πάντα είναι πιθανά. Το θέμα είναι, τι θα σήμαινε αυτό για την Alfa; Ότι καλύτερο ή το απόλυτο τέλος της; Έχουμε δει πολλούς περίεργους γάμους και διαζύγια στο χώρο του αυτοκινήτου. Και αν τέτοιο καιρό την περασμένη δεκαετία μετρούσαμε συνοικέσια και συμβιώσεις, τώρα είμαστε μάλλον στους πολιτισμένους χωρισμούς. Η Ford με τη Volvo και σταδιακά τη Mazda, η General Motors με την Saab ενώ τα σενάρια δίνουν και παίρνουν πως έχουν μαζευτεί πολλοί και στον όμιλο VW αλλά και στη Fiat.
Οι κακές οι γλώσσες λένε πως η VW θέλει να πάρει την Alfa από την Fiat για να «της χαρίσει όσα δε μπόρεσε» ο ιταλικός όμιλος. Τι είναι αυτά; Να κάνει δηλαδή την Alfa μία αυτόνομη μάρκα που θα μπορέσει να χτυπήσει το γερμανικό κατεστημένο. Τη μόνη μη γερμανική μάρκα που έχει αυτό που χρειάζεται, δηλαδή το όνομα, την ιστορία και τη χάρη να το κάνει.
Βέβαια ο όμιλος VW έχει την Audi για να χτυπήσει τους δύο αντίπαλους BMW και Mercedes, και μέχρι στιγμής κάνει καλή δουλειά. Τι την θέλει λοιπόν την Alfa; Μάλλον για ένα ακόμη κομμάτι της πίτας που σήμερα δε μπορεί να αποσπάσει η Audi με το πολύ βαρύ ύφος της και τη μονοκόμματη αισθητική της.

Λένε λοιπόν οι γερμανοί πως θα έδινε στην Alfa μια γκάμα αυτοκινήτων με όση «γερμανικότητα» χρειάζεται για να γίνει απολύτως premium μάρκα, χωρίς όμως να της στερήσει το ιταλικό ταμπεραμέντο που έχει κάνει τη φίρμα από το Μιλάνο αυτό που όλοι ξέρουμε.
Οι πιο απαισιόδοξοι απλά βλέπουν μία Giulietta με κινητήρες TSI και μία Giulia στο πάτωμα του Passat. Άντε και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο, πιθανώς τετρακίνητο στα χνάρια του A6. Αυτό είναι όλο; Αν μιλούσαμε πριν πέντε χρόνια ίσως η Alfa να είχε μια ανάγκη τεχνολογικής τόνωσης. Το τούρμπο όλοι θα το ήθελαν για τις επιδόσεις, και ένα άκαμπτο σασί με καλό πάτημα αλλά και ποιοτική κύλιση θα ήταν λουκούμι.

Όμως αυτά δε λείπουν από την Alfa. Έχει κινητήρες MultiAir με προηγμένη τεχνολογία και τούρμπο, έχει πολύ πιο σπορ πλατφόρμες, δεν της λείπει πλέον η ποιότητα σε κανέναν τομέα, ενώ διατηρεί και ένα πολύ πιο ενδιαφέρον (από την VW και τον όμιλο) οδηγικό επίπεδο. Συγχρόνως έχει να αντλήσει πισωκίνητες πλατφόρμες από την αδελφή πλέον Chrysler ενώ σχετιζόμενη και με τη Jeep ίσως να αποκτήσει και ένα πραγματικά καλό SUV.
Έχει λοιπόν ο όμιλος VW να δώσει κάτι στην Alfa Romeo; Θα είναι ότι καλύτερο για την ιταλική μάρκα αν την εξαγοράσει; Ή κάνουν καλά οι ιταλοί και δεν την δίνουν γιατί αυτό θα σημαίνει το θάνατό της; Και μήπως τελικά τώρα η Alfa απλά βρίσκεται στα καλύτερά της; Τι λέτε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
PAVLO... (25/5/2013, 11:07) Ama dwsoun thn Alfa romeo 8a teliwsei ....opws exoun teliwsei kai thn Lancia pou pi8anon an synexize dyo kommatia ths na htan mia apo tis kalhteres markes shmera!...H alfa romeo prepei na meinei ITALIKH kai 8a paramenei pisteuw!
H Fiat dn nomizw na kanei tetoio la8os!
nikos... (4/5/2011, 21:31) Η VW δεν έχει να δόσει τίποτα στην ALFA ROMEO. Μόνο να πάρει θέλει, πόσο μάλλον να της χαρίσει. Θα ήθελε την ιστορία, τά σχέδια, την πρωτοποριακή τεχνολογία - που τη συναντάς σε πολλά παλιά μοντέλα, τους alfisti η έστω και μόνο το σήμα. Η FΙΑΤ πήρε από την ALFA ROMEO,τώρα όμως δίνει αρκετά. Ακόμα και για τη λίγη 147 οι γερμανοί το 2000 την αποκαλούσαν Α3 που στρίβει. Σήμερα με την προοπτική των Mito, Giulietta και του χρόνου τη Giulia οι δουλειές ανοίγουν. Ας μη μιλήσουμε για τη προοπτική της C4 κ.α. έστω και αν απευθύνονται σε μικρότερο κοινό.
alsce... (28/4/2011, 11:39) Η alfa romeo ειναι το κατι αλλο κουκλα η vw ειναι ενα κουτι πανουκλα-μια και μοναδικη ειναι η alfa....
userg... (19/4/2011, 18:12) και ποιος σας ειπε οτι η VW εχει ποιοτητα.. τ α golf 2000+ τα θυμαστε που πεφτανε τα παραθυρα ? ασε που και τα πολο στην ιδια μοιρα..το δικο μου το προσεχα τρελλα και ετριζε οταν το εδωσα.. οποτε ας αφησουμε τα κουτια με τα κουτια και το ταπεραμεντο με το στυλ και την φινετσα...δεν παντρευονται με τιποτα!!!! Σας μιλαω σαν πρωην κατοχος vw και σαν νυν alfaaaaaaa εεε καμμια σχεση παιδια!! bb
KOSTA... (1/4/2011, 19:50) ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ Η ALFA ROMEO ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ....
scorp... (22/3/2011, 14:15) η αλφα ήταν κάποτε προβληματική εταιρεία. κάποιοι έχουν μείνει 40 χρόνια πίσω. τώρα έχει φτάσει (αφού το θέλεις) το γερμανικό επίπεδο και κατά τη γνώμη μου το έχει ξεπεράσει, σε σημείο να θέλουν οι γερμανοί να μάθουν κάποια πράγματα από αυτήν. 101 χρόνια είναι πολλά για την ιστορία της αλφα ρομέο και θα ήταν κρίμα να χαθούν από μια απερισκεψία για την πώλησή της. ευχαριστώ.!
nikg3... (20/3/2011, 19:39) etsi einai oi germanoi oti den mporoyn na kataktisoyn to agorazoyn kai to katastrefoyn
lynxm... (17/3/2011, 17:48) ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΕΠΑΣΧΑΝ ΣΕ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ(ΒΛΕΠΕ 1.8Τ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ VW).TH ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΔΙΑΔΕΧΟΝΤΑΙ Η ΜΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ,ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΗ GULLIETA ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΟ ΑΚΑΜΠΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ,ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ TURBO ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΤΕΡΟΙ ΟΛΩΝ,ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΔΗΓ.ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΜΑΞ. ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝΕ ΔΕΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ,ΜΕ ΤΑ ΚΑΚΟΜΟΥΤΣΟΥΝΑ VW&AUDI ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕ ΤΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤ.ΤΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΟΜΙΛΟ. ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ "ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΕΣΟΝΤΑΙ ΠΡΩΤΟΙ"
sotir... (16/3/2011, 17:40) katarxas tha sumfonisw me ton peter..alla epeidh polus kosmos den ftanei pou einai anideos kathetai kai akouei thn kathe vlakeia pou grafei kathe fullada tha sas pw to exhs.ston xwro tou autokinhtou eimai sta 20 xronia den thelw na akouw kathe fora thnn karamela gia themata axsiopistias apo thn meria ton germanwn giati auto den stekei.proswpika exw odhghsei olla ta montela kai twn duo,se thema odikhs symperiforas h alfa den exei antipalo.an k proswpika mou aresoun ta autokinhta tou group vw giati protimw thn synrhrhtikh sxediash..
manth... (10/3/2011, 16:23) ΩΣ ΠΡΩΗΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ΙΤΑΛΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, LANCIA-Υ, ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΚΑΤΟΧΟ ALFA ROMEO 147, ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΚΑΤΟΧΟ FIAT PUNTO + ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΛΟΓΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ (ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ) ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΣΦΑΤΟΣ ΚΑΤΟΧΟ ALFA ROMEO 156, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΘΝ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.... ΟΥΤΕ ΣΕ ΘΕΜΑ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΟΥΤΕ ΣΕ ΘΕΜΑ ΑΙΣΘΗΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΟΥΤΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.... ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΘΩΡΑ ΣΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΣΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ.... ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΥΠΕΡΤΕΡΟΥΝ ΙΣΩΣ ΣΕ ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΚΛΗΡΟ-ΑΝΘΕΚΤΙΚΟ ΥΦΑΣΜΑ ΕΧΟΥΝΕ ΒΕΛΟΥΔΟ , ΔΕΚΤΟ, ΑΛΛΑ ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ....
zacho... (4/3/2011, 12:19) ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ...
Chris... (3/3/2011, 23:10) Συμφωνω απολυτα με τους περισσοτερους απο τους παραπανω, θα ηταν ιεροσυλια μια τετοια κινηση...και μονο που φανταζομαι την 159 με σημα vw μου προκαλει αλλεργεια.οσο για τα προβληματα και την αξιοπιστια ας μην εκφερουν γνωμη οσοι δεν ειχαν-εχουν αλφα ρομεο και απλα μεταφερουν τι εχουν ακουσει απο τον εναν ή τον άλλον.Εγω ημουν κατοχος ενος αλφα 33 για 18 χρονια και δεν με αφησε ποτε στο δρομο ούτε στα συνεργεια ετρεχα.Οταν τ παρεδωσα για καταστροφη δουλευανε τα παντα.Τωρα ειμαι κατοχος μιας 159 εδω και 4 χρονια και ουτε λαδι μου καιει ουτε προβληματα εχει παρουσιασει. Ελπιζω μονο να μην συμβει κατι τετοιο γιατι τοτε θα χαθει το συναισθημα και η οδηγικη απολαυση της αυτοκινησης...
zerba... (13/2/2011, 23:43) ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΩΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΣ ΑLFA ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ Κ ΝΑ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ.ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟ ΦΑΝ ΚΟΙΝΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΟΛΙΣ ΒΓΑΛΑΝ TSI ΑΜΕΣΩΣ ΤΕΘΗΚΑΝ ΘΕΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ...ΚΑΘΕ ΜΑΡΚΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ Κ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΒΡΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΥΤΟΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΦΑ ΣΑΝ ΦΑΜΠΡΙΚΑ ΦΑΣΟΝ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ..ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΛΟΙΠΟΝ..ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΝΟΡΓΑΣΜΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΣΤΑ ΑΥΓΑ ΤΟΥΣ...ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ ΝΥΚΤΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ..
tasos... (28/1/2011, 11:40) ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ BMW ΜΕ ALFA ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΤΡΕΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΠΑΡΑ VW ΜΕ ALFA...
nikev... (27/1/2011, 18:33) Τι να προσφέρουν οι άχρηστοι Γερμαναράδες στο θρύλο της ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ. Εδώ μιλάμε για ΑΛΦΑ οχι για μπαρμπούτσαλα βλέπε vw. Tι σχέση έχει ο σκαραβαιος με την καλλονή ΑΛΦΑ.
hellc... (27/1/2011, 18:04) Τελικα βλεπω πως οι ιταλοφιλοι δεν καταλαβαινουν πως οι γερμανοι να τους σωσουν προσπαθουν απο την καταστροφη. Αντι για ευχαριστω εχουμε αχαριστια ..... Η συνεργασια η λογικη και η καταλληλη νοοτροπια θα πρεπει να περασει και στην ιταλια. Ας ειναι η αλφα ρομεο η αρχη... Υ/Γ : αυτη (το 2010) ηταν και η τελευταια χρονια που η τογιοτα ηταν και η πρωτη σε ταξινομησεις στον κοσμο... Πια δεν θα τα καταφερει ....και ας βαζει οχι μονο φρενα αλλα και κινητηρες απο την κινα για να κοψει το κοστος
exper... (26/1/2011, 18:26) ΜΗΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΓΙΞΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΕΡΑΤΩΔΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ALFA ROMEO. ΚΥΡΙΟΙ ΑΣ ΗΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΙΤΑΛΟΦΙΛΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΣ. ΤΙ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ (ΒΛΕΠΕ MULTIAIR,TBi, κ.α.)? ΤΑ ΑΥΤ/ΤΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΧΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΣΥΝΑΡΠΑΣΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΛΗΖΕΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΜΙΑΣ AR. ΘΕΩΡΩ ΟΤ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ!
BOULI... (26/1/2011, 11:14) ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑΝ ΟΙ <ΦΙΛΟΙ> ΜΑΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΟΤΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΕΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ TSI ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΑΛΑΣΑΝΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΒΓΑΛΑΝΕ 900CC ΔΥΚΙΛΙΝΔΡΟ ΜΕ 105 ΙΠΠΟΥΣ. ΞΕΚΙΝΗΣΑΝΕ ΑΛΙΣΒΕΡΙΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ CHRYSLER ΘΑ ΠΑΝΕ ΑΚΛΑΦΤΑ ΚΑΤΙ TIGUAN TOUAREG ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΦΥΛΕΣ ΕΣΚΙΜΟΩΝ.ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΨΟΥΝ ΤΗ ΦΟΡΑ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΠΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΤΕΡ. ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΗΝ LAMBORGHINI ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΠΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ SUPERCAR ΚΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΤΟΝ ΚΛΩΝΟ R8. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΖΗΛΕΨΕΙ Η ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Η ALFA ROMEO ΑΠΟ ΤΗΝ VW ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΗΣ. Υ/Γ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 9000000 ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΦΕΡΑΝ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΗΣ TOYOTA ΠΡΩΤΟ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.ΔΕΝ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΑΝ ΒΡΕ ΠΑΙΔΕΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ TSI ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ.
ferra... (25/1/2011, 20:21) Η απολυτη καταστροφη,και πως το εννοω,η mazda και η alfa romeo ειναι οι μονες μικρες φιρμες που εχουνε αγαπημενο κοινο.Τι εχει να προσφερει το group vw;Μαλλον αλλου αποσκοπει στο να βγαλει την παραγωγη εκτος γερμανιας ως αλλη toyota,ιαπωνικης προελευσης,να το κανει γερμανικης προελευσης.Να δουμε.
kanak... (25/1/2011, 17:41) η αλφα ρομεο ειναι μια πολυ προβληματικη εταιρια.θα ηταν ευτηχημα για την φιατ η πωληση της,καθως οι ιταλοι μπαινουν μεσα εκατομμυρια ευρω το χρονο εξαιτιας της αλφα.αν δεν πωληθει στους γερμανους,πολυ πιθανο ειναι η φιατ να την κλεισει οριστικα.ισως περιμενουν να δουν 5 χρονια ακομα πως θα παει στην αμερικη αν και δεν νομιζω να κανει ρεκορ πωλησεων ουτε εκει
yanni... (25/1/2011, 14:13) E οχι και τοσο κακο... Να σταματησει να φιγουραρει στην πρωτη θεση, στη λιστα σας, με τα ζημιαρικα αυτοκινητα! :p
erevo... (24/1/2011, 12:00) Μόνο καλό θα έκανε μια τέτοια εξέλιξη για την αξιοπιστία τις φίρμας. Μιλάμε για τα πιο αναξιόπιστα αυτοκίνητα του κόσμου. Μόνο αν έχεις κουμπάρο με συνεργείο αγοράζεις Alfa. Για να μην αναφέρουμε την αξία μεταπώλησης μετά από 5-6 χρόνια.
hellc... (23/1/2011, 19:51) νομιζω πως δεν εινα σωστο να βριζεται οι ιταλοφιλοι τους γερμανους επειδη δεν σας αρεσει αυτη η κινηση. Σαν κινηση εγω πιστευω οτι ειναι η μονη σωστη επιλογη για την αλφα. Η θα γινει αυτο η θα ξεπουληθει σε καποια χρονια για ενα πιατο τορτελινια στους κινεζους. Τωρα θα παρει τεχνολογια ( αφου ολα τα μηχανικα και αλλα μερη θα ερχονται απο την γερμανια )που χρειαζεται διατηρωντας και το στυλ της.
lkara... (23/1/2011, 12:01) Η VW καταργεί τους TSI??? Παραδέχτηκαν τελικά οτι πρέπει να αντιγράψουν τους Ιάπωνες για να φτιάξουν ένα αξιόπιστο turbo? Κοίτα να δεις, που όσοι έχουν TSI θα πρέπει να τους αποσύρουν όσο πιο γρήγορα μπορόυν, διότι σε λίγα χρόνια από σήμερα δεν θα μπορέσουν να σπωξουν στην αγορά τα αυτοκίνητά τους. Και μετά σου λέει για μεταπωλητική αξία και άλλα τέτοια. Ευτυχώς που πήρα Toyota.
dgis... (22/1/2011, 12:03) Σε καμία περίπτωση δεν θα ήτανε καταστροφή το αντίθετο μάλιστα αφού θα δύνονταν η δυνατότητα σε πάρα πολλλλλλα prozect αλλά η μονοπωλιακή τακτική της VW είναι που χαλάει τις εντυπώσεις και η αίσθηση ότι θα είναι όλα τα αυτοκίνητα ίδια.
evamp... (22/1/2011, 09:46) η αλφα ειναι πολυ πισω σε σχεση με την VW και μονο να κερδισει εχει. η αξιοπιστια των γερμανων ειναι κορυφαια. οι γερμανοι δεν εχουν να κερδισουν τιποτα. και για τον φιλο που λεει πως οι κινητηρες καινε λαδι και καυσιμα,,,,,, μονο να γελασουμε μπορουμε. η καταναλωση του τουρμπο ειναι πολυ μικρη και η καταναλωση λαδιου μηδενικη. και ενα θα του πω. ασε πια την καραμελα και παρε και εσυ τουρμπο να δεις ασπρη μερα.
l.tim... (21/1/2011, 17:42) Θα ήταν η απόλυτη καταστροφή. Αν έπαιρναν οι Γερμανοί την Alfa, την άλλη ημέρα θα είχαν χαθεί η φαντασία, η ομορφιά, το ταμπεραμέντο, τα πάντα. Οι Γερμανοί είναι καλοί για να φτιάχνουν κουτιά που δεν τρίζουν. Αυτά είναι τα αυτοκίνητα τους.
tedag... (21/1/2011, 15:03) Το σίγουρο είναι ότι η FIAT δεν έχει να δώσει τίποτα. Βρήκε μια τεράτια κληρονομιά ιστορική και τεχνολογική όπως και στη LANCIA και την αφάνισε σε μηδέν χρόνο. Άφήνει τα μοντέλα να φθείρονται για πάνω από 10 χρόνια απέναντι στον ανταγωνισμό δεν κατάλαβε ποτέ ότι οι παραδοσιακοί αλλά και οι νέοι όδηγοι alfa τις αγοράζουν για να τις οδηγήσουν και όχι για να κάθονται δίπλα ή πίσω. Τόλμησε να αντικαταστήσει τους BOXER, TURBO BENZINA και 3.0 V6 αν είναι δυνατό με Αμερικάνικους. Η μόνη σωστή κίνηση με GTV/SPIDER και 156/147 αντί να δεχτεί την σωστή προσθήκη κινητήρων και μείωση βάρους κατέληξε στην 159 που είναι αργά τώρα με την TBi και τις BRERA/SPIDER που αυτοί που τις εξέλιξαν στο δρόμο μπορεί να ήταν καιυποψήφιοι για δίπλωμα οδήγησης.
exars... (21/1/2011, 13:19) Ας συνεχισει η VW να φτιαχνει μενιρ με ροδες - βλεπε νεο PASSAT αχαχα - και με κινητηρες που θελουν λαδι οσο ενα μοτορσιπ κ καυσιμο με το κιλο (γιατι οι καταναλωσεις που ανακινωνουν οι TSI ειναι εργαστηριου - οποιος εχει TSI θα το παραδεχτει) και ας αφησει την ALFA κατα μερος, η οποια δεν παιζεται. Ελεος πια μ αυτο το γκρουπ, ουστ. (Δεν ειμαι φιλος κανενος και προπαντως θυμα του marketing καμιας εταιρειας, αλλα ερωτηματα οπως αυτου του post δεν αντεχονται).
gbati... (21/1/2011, 13:00) Έλεος με αυτήν την καραμέλα έλιωσε κ δεν υπάρχει περίπτερο για να πάρουμε άλλη Ο Μαρτς το ξεκαθάρισε κ είναι σαφές πως η AR δεν είναι προς πώληση κ πως μπορεί να είναι άλλωστε αφού με την συνεργασία των αμερικανών του ομίλου Chrysler ετοιμάζουν μια ολοκληρωμένη γκάμα με υψηλή τεχνολογία για τα επόμενα 15 χρόνια Η VW του Κου Piech δεν μπορεί να προσφέρει απολύτως τίποτα στην AR αυτήν τη στιγμή παρά μόνο αίγλη στην ματαιοδόξια του Γερμανού διευθύνοντα σύμβουλου Πάμε στο επόμενο non paper γιατί εδώ το θέμα είναι κλειστό
alexk... (21/1/2011, 11:42) Δεν έχει ανάγκη η Alfa Romeo ούτε ή Fiat να πουληθεί η μάρκα στη VW. Μιλάμε για μια εταιρία που παράγει αυτοκίνητα πολύ ανώτερα από τα γερμαρνικά. Ποιός ο λόγος, τι παραπάνω ξέρουν οι γερμανοί δοκιμαστές και τεχνικοί από τους ιταλούς μάστορες? Αν είναι δυνατόν. Θανάσης Κολλιόπουλος
grapo... (21/1/2011, 10:48) Η κίνηση της VW νομίζω ότι ήρθε με μεγάλη καθυστέρηση. Συμφωνώ ότι πλέον αυτή την περίοδο η VW δεν έχει πολλά να της προσφέρει. Αρκεί η Alfa Romeo να διατηρήσει αυτή την ανοδική πορεία και εξέλιξη.
derek... (21/1/2011, 10:16) ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ALFA ΧΩΡΙΣ ROMEO . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
sotos... (20/1/2011, 21:41) Όσο περισσότεροι τόσο λιγότερα μονοπώλια...
pvaik... (20/1/2011, 09:54) ΕΧΩ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΥΤΥΧΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ALFA ROMEO ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΑΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΗΣ (156,147) ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΑΠ ΟΤΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΙ Η ΦΙΡΜΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΟΧΕΣ. ΕΔΩ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ. ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΑΜΕΣΩΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΜΕΝ, ΑΛΛΑ ΥΠΕΡΒΑΡΗ 159 ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΦΟΔΙΑΖΑΝ. ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ ΟΜΩΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ, ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΟΦΤΕΡΟ ΤΙΜΟΝΙ, ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΡΩΤΕΥΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΑ. ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ, ΕΚΤΟΣ ΙΣΩΣ ΤΙΣ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΕΣ BMW ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΝΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ ALFA. ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ Ή ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ Η FIAT ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΗΣ VW ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ; ΕΧΟΥΝ PREMIUM ΣΗΜΑ (AUDI) ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ; (ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ Η ALFA ROMEO ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ PREMIUM ΣΗΜΑ ΔΕ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΕΤΟΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΟΥΜΑΣΤΕ). ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ALFA ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ GROUP ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΗΣ AUDI, ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ PREMIUM ΑΓΟΡΑΣ; ΙΣΩΣ. Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΝ ΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ALFA ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ. ΟΠΟΤΕ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ "ΠΡΟΞΕΝΙΟ" ΑΥΤΟ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΜΕ ΧΑΛΑΓΕ, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΒΑΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΗΣΥΧΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ.
holda... (20/1/2011, 08:58) Είναι εκφρασμένος, ο στόχος της VW, να γίνει σαν group, η πρώτη εταιρία σε πωλήσεις παγκοσμίως και με το να αγοράζει άλλες εταιρίες, προσπαθεί αποκτήσει πρόσβαση στις πωλήσεις τους. Η Alfa Romeo ίσως να κέρδιζε κάπως σε θέματα αξιοπιστίας, χωρίς όμως να έχω άποψη για την αξιοπιστία της νέας γενιάς κινητήρων της. Πάντως δεν θα μου άρεσε αυτή η κίνηση, γιατί πιστεύω πως πνίγει την διαφορετικότητα και την ποικιλία, αφήνοντας στους δρόμους, απρόσωπα αυτοκίνητα. Το group Fiat, πάντως είναι ισχυρό και δεν νομίζω πως θα επιτρέψει κάτι τέτοιο.
otyxe... (20/1/2011, 08:45) μακαρι να μας παρει η VW. ετσι θα σωθουμεκ και επιτελους θα εχω κα ιεγω ενα ποιοτικο αμαξι και αξιοπιστο. γιατι ρε παιδια ωραιο το ιταλικο μου αμαξι αλλα βαρεθηκα τα συνεργεια
tasos... (20/1/2011, 00:33) Η ΘΑ ΞΕΝΕΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΦΛΩΡΕΨΕΙ Η ALFA,Η ΘΑ ΣΟΒΑΡΕΨΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΠΑΘΙΑΡΙΚΗ Η VW...
ixok... (19/1/2011, 22:29) Δε θα ωφελούσε κ σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να συμβεί.Πράγματι ίσως πριν κάποια χρόνια να είχε κάποιες τεχνολογικές και ποιοτικές ελλείψεις η Alfa αλλά πλέον δεν αποτελεί θέμα (ας μη μιλήσουμε και για την αλησμόνητη σχέση της με GM).Ακόμη και αν βελτιωνόταν σε θέματα τεχνοκρατικά,θα έχανε την αίγλη που έχει ως Ιταλική εταιρεία,το πάθος,τη φινέτσα,το cuore sportivo τέλοσπάντων που πλασάρουν.Όχι,όχι κ ξανά όχι.
peter... (19/1/2011, 21:39) Η ALFA ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΣ VW ΕΧΕΙ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΑΜΠΕΡΑΜΕΝΤΟ ΠΟΥ Η VW ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟ GOLF GTI.EINAI ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΟΔΗΓΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΔΙΑΦΟΡΗ.ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ ΠΟΛΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΣ VW ΠΟΥ ΑΔΙΚΑ ΧΑΙΡΕΙ ΤΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΟ TOP 3 ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.
stath... (19/1/2011, 21:14) Αν η VW έχει σκοπό να αλλάξει το χαρακτήρα της Alfa Romeo, τοποθετώντας τους κινητήρες της, στα αμαξώματά της, ή σχεδιάσει νέα αμαξώματα που δεν θα θυμίζουν τη μορφή της, τότε η Alfa Romeo θα πάψει να είναι αυτή που ξέρουμε. Το ιδανικό θα ήταν όποιος την αγοράσει (ή αν παραμείνει στη Fiat), να κρατήσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της και αν είναι δυνατό να βγάλει και πάλι μοντέλα με πίσω κίνηση. Θα ήταν τέλειο να αναβιώσει η πισωκίνητη δίλιτρη Veloce, με έναν σύγχρονο turbo κινητήρα 200 ή 250 ίππων.
const... (19/1/2011, 19:18) Δε θα συμφωνήσω ότι η ALFA είναι στα καλύτερά της, δεδομένου ότι διαθέτει αποκλειστικά προσθιοκίνητα μοντέλα που στην ουσία είναι παραλλαγές αντίστοιχων FIAT. Ωστόσο, παραδέχομαι ότι στη συνείδηση του κοινού είναι σε αρκετά ψηλό επίπεδο. Για το αν θα της έκανε καλό μια ενδεχόμενη εξαγορά της από τη VW δε μπορώ να εκφέρω γνώμη. Η αντίστοιχη περίπτωση των SEAT και SKODA σίγουρα είχε επιτυχημένη έκβαση, αλλά εδώ μιλάμε για ALFA ROMEO, αυτοκίνητα που αγοράζεις κυρίως με το συναίσθημα. Νομίζω ότι οι παραδοσιακοί alfisti θα θεωρούσαν μια τέτοια εξέλιξη ως ήττα. Εκτός πια και αν η VW έφτιαχνε τις ALFA όπως θα έπρεπε να είναι…