Σωστά αυτά που γράφετε, αλλά δεν λέτε τίποτα για την "ταμπακιέρα" της VW.
Η οποία είναι ότι τα αυτοκίνητα που ελέχθηκαν στις ΗΠΑ ήταν καινούργια (αν δεν κάνω πολύ λάθος) άρα δεν υπήρχε θέμα αμέλειας των ιδιοκτητών ως προς τη συντήρηση των συστημάτων ελέγχου καυσαερίων των αυτοκινήτων.
Εκεί ήταν θέμα ξεκάθαρα παραβίασης των κανονισμών από την VW, και μάλιστα με πονηρό τρόπο και ξεκάθαρο στόχο να ξεγελάσουν τις στατικές μετρήσεις.
Τώρα, αν τα ντίζελ που κυκλοφορούν εκπέμπουν περισσότερους ρύπους επειδή οι ιδιοκτήτες τους αμελούν, ή για οικονομία δεν συντηρούν τα συστήματα ελέγχου καυσαερίων, αυτό είναι αντίστοιχο πρόβλημα με τον βενζινοκέφαλο που δεν αλλάζει ποτέ τον καταλύτη του, ή και ακόμα τον αφαιρεί για να κερδίσει σε ισχύ.
Βέβαια αν οι αντίστοιχες επιπτώσεις στα ντίζελ είναι πιο περιοριστικές, δηλ αν μόλις και με τα βίας μπορείς να κινηθείς αν "κάνεις το κορόιδο" στις σχετικές ενδείξεις του ταμπλώ, αυτό είναι ένα κόστος που ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να το γνωρίζει, όταν συγκρίνει κόστη χρήσης.
Απάντηση: Υπάρχουν αρκετά αρθρα (7 νομίζω) για το θέμα της VW. Το θέμα που θίγουμε δεν εστιάζει στους ιδιοκτήτες, αλλά στο τι πρέπει να κάνουν οι κατασκευαστές και οι ελεγκτές.
Οι αναφορές στο άρθρο σας για τους χαλασμένους ΝΟx είναι ανακριβείς.
Στο autocheck αναφέρθηκαν αρκετές βλάβες αισθητήρα ΝΟx και συγκεκριμένα από κατόχους BMW. Πρόκειται για αισθητήρα που ενημερώνει τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και όχι συσκευή μείωσης των ΝΟx. Επιπλέον πρόκειται για βενζινοκίνητα μοντέλα και όχι για πετρελαιοκίνητα.
Η σημερινή τεχνολογία με την ουρία που απαιτεί συμπλήρωμα κάθε μήνα, δεν είναι καθόλου κακή και μη πρακτική.
Σωστά αυτά που γράφετε, αλλά δεν λέτε τίποτα για την "ταμπακιέρα" της VW. Η οποία είναι ότι τα αυτοκίνητα που ελέχθηκαν στις ΗΠΑ ήταν καινούργια (αν δεν κάνω πολύ λάθος) άρα δεν υπήρχε θέμα αμέλειας των ιδιοκτητών ως προς τη συντήρηση των συστημάτων ελέγχου καυσαερίων των αυτοκινήτων. Εκεί ήταν θέμα ξεκάθαρα παραβίασης των κανονισμών από την VW, και μάλιστα με πονηρό τρόπο και ξεκάθαρο στόχο να ξεγελάσουν τις στατικές μετρήσεις. Τώρα, αν τα ντίζελ που κυκλοφορούν εκπέμπουν περισσότερους ρύπους επειδή οι ιδιοκτήτες τους αμελούν, ή για οικονομία δεν συντηρούν τα συστήματα ελέγχου καυσαερίων, αυτό είναι αντίστοιχο πρόβλημα με τον βενζινοκέφαλο που δεν αλλάζει ποτέ τον καταλύτη του, ή και ακόμα τον αφαιρεί για να κερδίσει σε ισχύ. Βέβαια αν οι αντίστοιχες επιπτώσεις στα ντίζελ είναι πιο περιοριστικές, δηλ αν μόλις και με τα βίας μπορείς να κινηθείς αν "κάνεις το κορόιδο" στις σχετικές ενδείξεις του ταμπλώ, αυτό είναι ένα κόστος που ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να το γνωρίζει, όταν συγκρίνει κόστη χρήσης.
Απάντηση: Υπάρχουν αρκετά αρθρα (7 νομίζω) για το θέμα της VW. Το θέμα που θίγουμε δεν εστιάζει στους ιδιοκτήτες, αλλά στο τι πρέπει να κάνουν οι κατασκευαστές και οι ελεγκτές.
Οι αναφορές στο άρθρο σας για τους χαλασμένους ΝΟx είναι ανακριβείς. Στο autocheck αναφέρθηκαν αρκετές βλάβες αισθητήρα ΝΟx και συγκεκριμένα από κατόχους BMW. Πρόκειται για αισθητήρα που ενημερώνει τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και όχι συσκευή μείωσης των ΝΟx. Επιπλέον πρόκειται για βενζινοκίνητα μοντέλα και όχι για πετρελαιοκίνητα. Η σημερινή τεχνολογία με την ουρία που απαιτεί συμπλήρωμα κάθε μήνα, δεν είναι καθόλου κακή και μη πρακτική.