Μόνο όποιος έχει μείνει από λάστιχο σε δύσβατο ορεινό δρόμο μπορεί να εκτιμήσει την αξία μιας ρεζέρβας. Θεωρώ ότι θα έπρεπε από τις εθνικές νομοθεσίες να επιβάλλεται η ύπαρξη κανονικού ελαστικού σε όλα τα οχήματα ως αναπόσπαστο τμήμα της οδικής και όχι μόνο ασφάλειας του οδηγού. Τα περί μείωσης του βάρους κατά 10 kg δεν αντέχουν πραγματικά στοιχειώδους κριτικής, είναι αστεία.
Εννοειται ρεζερβα και γρυλλος παντα στο αμαξι.
Εδω βαζουν γυαλινες οροφες που ζυγιζουν 3 φορες την κλασικη μεταλλικη οροφη. Η ρεζερβα τους μαρανε. Εχουν χαζομαρες να κοψουν βαρος μπολικες... Απλα η ρεζερβα κοστιζει αρκετα φαινεται...
Αν δεν κάνω λάθος η χρήση του συστήματος πλήρωσης με αφρό, πέραν του ότι δεν καλύπτει κάθε περίπτωση ρήξης του ελαστικού, καταστρέφει και την ειδική βαλβίδα που έχουν τα καινούργια οχήματα με ένδειξη πίεσης ελαστικών, η οποία θέλει αλλαγή μετά τη χρήση του αφρού με ένα σημαντικό κόστος για το χρήστη, πέραν του κόστους επισκευής του ελαστικού
Μόνο όποιος έχει μείνει από λάστιχο σε δύσβατο ορεινό δρόμο μπορεί να εκτιμήσει την αξία μιας ρεζέρβας. Θεωρώ ότι θα έπρεπε από τις εθνικές νομοθεσίες να επιβάλλεται η ύπαρξη κανονικού ελαστικού σε όλα τα οχήματα ως αναπόσπαστο τμήμα της οδικής και όχι μόνο ασφάλειας του οδηγού. Τα περί μείωσης του βάρους κατά 10 kg δεν αντέχουν πραγματικά στοιχειώδους κριτικής, είναι αστεία.
Εννοειται ρεζερβα και γρυλλος παντα στο αμαξι. Εδω βαζουν γυαλινες οροφες που ζυγιζουν 3 φορες την κλασικη μεταλλικη οροφη. Η ρεζερβα τους μαρανε. Εχουν χαζομαρες να κοψουν βαρος μπολικες... Απλα η ρεζερβα κοστιζει αρκετα φαινεται...
Αν δεν κάνω λάθος η χρήση του συστήματος πλήρωσης με αφρό, πέραν του ότι δεν καλύπτει κάθε περίπτωση ρήξης του ελαστικού, καταστρέφει και την ειδική βαλβίδα που έχουν τα καινούργια οχήματα με ένδειξη πίεσης ελαστικών, η οποία θέλει αλλαγή μετά τη χρήση του αφρού με ένα σημαντικό κόστος για το χρήστη, πέραν του κόστους επισκευής του ελαστικού
Ερώτηση: Το γυαλί είναι τελικά πιο ακριβό από το μέταλλο;