Παιδιά από που και ως που φθηναίνουν τα καύσιμα;; Έχουν ξεπεράσει κιόλας το 1,5€ και είμαστε ακόμα στην αρχή του έτους.
Τα σουβ τα θεωρώ άσκοπα οχήματα μιας και έχουν περιττό βάρος, όγκο, είναι ενεργοβόρα και δυσκίνητα σε αστικό περιβάλλον.
Στην πράξη η καταναλώσεις είναι στα 10lt/100km, τα περιφερειακά και αναλώσιμα τους, ακριβότερα, ενώ οι χώροι είναι ίδιοι αν δεν υστερούν σε σχέση με τα συμβατικά σεντάν/χατσμπακ της κατηγορίας.
η Volkswagen δεν εχει SUV?ξεχασα οτι μετα το σκάνδαλο παραποίησης των δοκιμών για τις εκπομπές ρύπων σε οχήματά της κ την ανικανοτητα να φτιαξει εναν καθαρο κινητηρα πετρελαιου προχωρισε στο επομενο βημα να βγαλει ολους τους κινητηρες diesel ρυπογονους k εκτος ευρωπης.κ παλι ομως θα φαει φολα απο τα υβριδικα της toyota,nissan που ηδη ειναι πολυ μπροστα....οποτε περιμενουμε τι αλλο θα σκαρφιστουν μεχρι τοτε οι γερμανοκατσαπλιαδες μαλλον θα απαγορεψουν την κατασκευη SUV.
Φυσικα και θα αγοραζα. Συνδυαζουν εξαιρετικες εκτος δρομου ικανοτητες με πανεμορφη σχεδιαση πολυ συχνα δε, σπορ. Ειναι τα αγαπημενα μου αυτοκινητα, μαζι φυσικα με τα σπορ και supercars. Eχουν τον τροπο τους να σε φτιαχνουν. Μπορεις να κινηθεις με σπορ συμπεριφορα εντος δρομου και με απιστευτη ευκολια offroad, ιδιως με ενα τετρακινητο. Τα αγαπημενα μου μακραν SUV, ειναι η κουκλαρα Porsche Cayenne, Macan, Mercedes ML-Class, BMW X5, Lexus RX400, Toyota Land Cruiser, Jeep Grand Cherokee, Nissan Murano, Αudi Q5, Q7 και το Volvo XC90.
Υπάρχουν και αυτοί που ΔΕΝ θέλουν αυτοκίνητα κάτω από το μέσο όρο παντού (SUV).Απλά οι opinion developers, μας κάνουν πλύση εγκεφάλου για την κατηγορία αυτή (ΟΝ=80/off=20).Ποιός κάτοχος ενός streetάδικου ΑΚΡΙΒΟΥ SUV θα του βάλει λάστιχα για OFF?Μάλλον κανένας...Οπότε όσοι θέλουμε αυτοκίνητα για OFF, ΔΕΝ πρόκειται να επιλέξουμε SUV .-
Ενα σπορ και γρηγορο απο μαμα SUV, θα το επελεγα σιγουρα! Τα απλα λογω υψηλης θεσης οδηγησης δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιαζουν.
βασικα τα suv ειναι οτι καλυτερο για τους γεματους κακοτεχνίες ελληνικους κατσικοδρομους που ειναι γεμματοι με σαμαρακια λακουβες κ μπαλωματα.
Παιδιά από που και ως που φθηναίνουν τα καύσιμα;; Έχουν ξεπεράσει κιόλας το 1,5€ και είμαστε ακόμα στην αρχή του έτους. Τα σουβ τα θεωρώ άσκοπα οχήματα μιας και έχουν περιττό βάρος, όγκο, είναι ενεργοβόρα και δυσκίνητα σε αστικό περιβάλλον. Στην πράξη η καταναλώσεις είναι στα 10lt/100km, τα περιφερειακά και αναλώσιμα τους, ακριβότερα, ενώ οι χώροι είναι ίδιοι αν δεν υστερούν σε σχέση με τα συμβατικά σεντάν/χατσμπακ της κατηγορίας.
η Volkswagen δεν εχει SUV?ξεχασα οτι μετα το σκάνδαλο παραποίησης των δοκιμών για τις εκπομπές ρύπων σε οχήματά της κ την ανικανοτητα να φτιαξει εναν καθαρο κινητηρα πετρελαιου προχωρισε στο επομενο βημα να βγαλει ολους τους κινητηρες diesel ρυπογονους k εκτος ευρωπης.κ παλι ομως θα φαει φολα απο τα υβριδικα της toyota,nissan που ηδη ειναι πολυ μπροστα....οποτε περιμενουμε τι αλλο θα σκαρφιστουν μεχρι τοτε οι γερμανοκατσαπλιαδες μαλλον θα απαγορεψουν την κατασκευη SUV.
Φυσικα και θα αγοραζα. Συνδυαζουν εξαιρετικες εκτος δρομου ικανοτητες με πανεμορφη σχεδιαση πολυ συχνα δε, σπορ. Ειναι τα αγαπημενα μου αυτοκινητα, μαζι φυσικα με τα σπορ και supercars. Eχουν τον τροπο τους να σε φτιαχνουν. Μπορεις να κινηθεις με σπορ συμπεριφορα εντος δρομου και με απιστευτη ευκολια offroad, ιδιως με ενα τετρακινητο. Τα αγαπημενα μου μακραν SUV, ειναι η κουκλαρα Porsche Cayenne, Macan, Mercedes ML-Class, BMW X5, Lexus RX400, Toyota Land Cruiser, Jeep Grand Cherokee, Nissan Murano, Αudi Q5, Q7 και το Volvo XC90.
Υπάρχουν και αυτοί που ΔΕΝ θέλουν αυτοκίνητα κάτω από το μέσο όρο παντού (SUV).Απλά οι opinion developers, μας κάνουν πλύση εγκεφάλου για την κατηγορία αυτή (ΟΝ=80/off=20).Ποιός κάτοχος ενός streetάδικου ΑΚΡΙΒΟΥ SUV θα του βάλει λάστιχα για OFF?Μάλλον κανένας...Οπότε όσοι θέλουμε αυτοκίνητα για OFF, ΔΕΝ πρόκειται να επιλέξουμε SUV .-