Πετρέλαιο μέχρι το τέλος....( για κάποιους πέθανε), σημαντική διαφορά επίσης είναι και στην χωρητικότητα σε λίτρα στο ρεζερβουάρ που φαίνεται στα πινακάκια. Πολύ ωραία ζάντα στο κόκκινο μοντέλο της φωτογραφίας.
Εχω και τα 2 μοντελα Diesel Style Plus 2017 Και Hybrid By tone 2017.Το ένα ντιζελ 22.000 και το Hybrid 18.000
Πραγματικες συνθήκες το Diesel καιει λιγοτερο εθνικη με 120-140 χιλιόμετρα σχεδόν 0.5 λιτρα
ΤΟ υβριδικο καιει λιγοτερα μεσα στην Πολη σχεδόν 0.7 όταν ΔΕΝ πατας απότομα το γκαζι.
Ντιζελ τα καλα είναι η ροπη του και αμεσότητα στο γκαζι και τα ασχημα ότι εχει ένα κροταλισμα σε χαμηλες στροφες και επιλογή μονο με χειροκίνητο.
Το υβριδικο εχει ένα απιστευτο αυτοματο που δεν νιώθεις αλλαγή πουθενα, όμως εχει το κακο ότι νιώθεις σαν να πατινάρει όταν πατας απότομα , επισης άλλο ένα κακο είναι ο θορυβος από το μοτερ στο υβριδικο όταν πατας τερμα το γκαζι .
Για το χαρακτηρα του συγκεκριμενου αυτοκινητου δαγκωτο υβριδικο!!!
ΒΓΑΛΑΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠ'ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ;;;;; ΤΩΡΑ,ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ 6 ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ!!!!!!!!!!!!!
Πετρέλαιο μέχρι το τέλος....( για κάποιους πέθανε), σημαντική διαφορά επίσης είναι και στην χωρητικότητα σε λίτρα στο ρεζερβουάρ που φαίνεται στα πινακάκια. Πολύ ωραία ζάντα στο κόκκινο μοντέλο της φωτογραφίας.
Εχω και τα 2 μοντελα Diesel Style Plus 2017 Και Hybrid By tone 2017.Το ένα ντιζελ 22.000 και το Hybrid 18.000 Πραγματικες συνθήκες το Diesel καιει λιγοτερο εθνικη με 120-140 χιλιόμετρα σχεδόν 0.5 λιτρα ΤΟ υβριδικο καιει λιγοτερα μεσα στην Πολη σχεδόν 0.7 όταν ΔΕΝ πατας απότομα το γκαζι. Ντιζελ τα καλα είναι η ροπη του και αμεσότητα στο γκαζι και τα ασχημα ότι εχει ένα κροταλισμα σε χαμηλες στροφες και επιλογή μονο με χειροκίνητο. Το υβριδικο εχει ένα απιστευτο αυτοματο που δεν νιώθεις αλλαγή πουθενα, όμως εχει το κακο ότι νιώθεις σαν να πατινάρει όταν πατας απότομα , επισης άλλο ένα κακο είναι ο θορυβος από το μοτερ στο υβριδικο όταν πατας τερμα το γκαζι .
ΜΗΠΟΣ ΣΤΙΣ ΡΕΠΡΙΖ ΕΙΝΑΙ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ;