Θα συμφωνησω με τον Νικ. Ναστο σε αυτο το ποστ καθως κατω απο την S-Class, την A8, την BMW 7, κλπ. οι οποιες ειναι ο ορισμος της εννοιας premium, ολα τα αλλα ειναι ψευτο-premium (fake-premium). Οποιος εχει παρα πολλα φραγκα τα σκαει και νιωθει και ειναι premium. Οι αλλοι παιζουμε κοντα στα 30.000€ και ειμαστε κομπλε αλλα οχι premium. Δεν χρειαζεται να παμε απο 30.000€ Ειναι πεταμενα λεφτα. Ο τρομερος ανταγωνισμος παιζει απο 30.000 € και κατω.
Για την εικονιζόμενη C-CLASS και γενικότερα τη MERCEDES, δεν αξίζουν τα αυτοκίνητά της, εκτός και αν αναφερόμαστε από το επίπεδο της Ε - CLASS και άνω. Τα μοντέλα A-CLASS, B-CLASS, CLA, GLA, κατασκευάστηκαν με σκοπό να πουλήσει αυτοκίνητα η εταιρεία, αλλιώς δεν θα μπορούσε να πουλήσει τίποτα εκτός Γερμανίας. Στην Ελλάδα δεν θα μπορούσε να πουλήσει τίποτα αν δεν υπήρχε η A-CLASS. Όσον αφορά την ποιότητα, λίγα πράγματα, για παράδειγμα η A-CLASS είναι χειρότερη από ένα GOLF. Ανοίγεις το καπό του κινητήρα βάζεις τη βέργα για να το στηρίξεις (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ), ενώ το κυριότερο είναι ότι τα εξαρτήματα στο χώρο του κινητήρα είναι τόσο κοντά μεταξύ τους που για να κάνεις μια επισκευή ίσως πρέπει να αφαιρέσεις αρκετά από αυτά. Το χειρότερο βέβαια είναι ότι πίσω από τη μάσκα είναι τοποθετημένο το ENGINE CONTROL, οπότε σε περίπτωση ακόμα και μιας μικρής σύγκρουσης, μπορεί να πάθεις πολύ μεγάλη ζημιά με το ανάλογο υψηλότατο κόστος. Επίσης αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου στην περίπτωση της C-CLASS είναι ότι κατασκευάζεται στη Νότια Αφρική πλέον, ενώ και η E-CLASS οδεύει προς Ρωσία.
Η αγορα ενος premium BMW το 2007 υπηρξε καταστροφικη επιλογη για μενα.
Το αυτοκινητο ασταματητα διαλυεται,χειρολαβες,γρυλλοι παραθυρων,πολλαπλασιαστες,κολλησε το γκαζι,σημερα που μιλαμε εχουν αχρηστευτει ολα τα ηλεκτρονικα του (ESP,antispin,ABS).
Η μαζικη παραγωγη τους με εξαρτηματα απο τριτους κατασκευαστες εριξε ισως την τιμη αλλα σιγουρα και την ποιοτητα.
Δεν ειχα ποτε scoda,απο οσα αυτοκινητα εχουν περασει απο τα χερια μου μονο το fiat panda 4X4 1.3j υπηρξε υποδειγμα αξιοπιστιας και κατασκευης.
Κακα τα ψεμματα,premium παιρνεις και για αλλους λογους που δεν εχουν να κανουν με την ποιοτητα.Στο μελλον αναγκαστικα θα ξαναπαρω,αλλα θα αποφυγω να αγορασω μοντελο που δεν κυκλοφορει 2 ετη στην αγορα για να ειναι δοκιμασμενο.
για μενα το αμαξι για να είναι πριμιουμ πρεπει να εχει καλη ποιοτητα υλικων στο εσωτερικο του αλλα και εξωτερικα.επισης η σχεδιαση να δενει αρμονικα το αμαξωμα με αποτέλεσμα να εχει αεροδυναμικο συντελεστη κατω από 0,30.ακομα να είναι αξιοπιστο να μην εμφανιζει βλαβες συχνα και όλα τα εξαρτήματα του να είναι κορυφαιων χαρακτηριστικων.επισης σημαντικο για ένα πριμιουμ αμαξι είναι οι χωροι που διαθετει γιατι αν είναι μικρο εσωτερικα δεν βολευει τους επιβατες,τελος οι επιδοσεις του να είναι σβελτες 0-100 σαφως κατω από 10 sec .
Premium μαρκες είναι η mercedes από c class και πανω γιατι την a και b class δεν τις θεωρω καν Premium.επισης η BMW είναι κορυφαια μαρκα από τη σειρα 320 και πανω η 316 ναι μεν εχει όλα τα καλούδια αλλα εχει ένα κινητηρα αθλιο ο οποιος κανει το αμαξι νωχελικο κατι που δεν αρμοζει σε Premium κατηγορια.η σειρα 1 και παλι είναι στη κατηγορια a class φορανε σηματακι Premium αλλα δεν είναι.
η Audi ναι μεν εχει τα καλυτερα και ποιοτηκοτερα υλικα κυριως στο εσωτερικο του αμαξιου ναι μεν εχει κορυφαια τεχνολογια και πανεμορφη σχεδιαση αλλα όμως τα μηχανικα του μερη και τα εξαρτήματα τα δανειζεται από τον ομιλο της vw.αυτο κανει την Audi να χανει ποντους απέναντι στην BMW mercedes γιατι τα εξαρτήματα αυτων είναι συγκεκριμενα για αυτά και δεν τα δανειζονται από αλλου όπως η Audi εχει πολλα κοινα μηχανικα εξαρτήματα με την vw .
το ιδιο εκανε και η Volvo μεχρι το 2012 με την ford ειχαν κοινα πατωματα και μηχανικα μερη και αυτό λειτουργουσε αρνητικα για την εταιρια εχανε το κυρος της γιατι να δωσει καποιος 26000 ευρω για το s60 και δεν δινει 20000 να παρει το mondeo αφου μηχανικα μοιράζονται τα ιδια εξαρτήματα.βεβαια η Volvo στα νεα μοντελα που εχει βγαλει xc90 s90 v90 xc60 εχει απεξαρτηθει πλήρως από τη ford και τα νεα μοντελα βγαζουν τον πριμιουμ χαρακτήρα που ελειπε από την Volvo τοσα χρονια.
Δεν είναι ίδια όλα τα αυτοκίνητα. Π.χ. μια BMW M3 δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο αυτοκίνητο, της σειράς, για δύο λόγους: Πρώτα πρώτα διότι έχει πίσω κίνηση και δεύτερο τη συνδυάζει με πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή, από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο μη premium. Ακόμα και αν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο, μη premium, με ίδια ή μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή και πάλι ο συνδυασμός με την πίσω κίνηση δεν υπάρχει.
αρες μαρες κουκουναρες σταθη....
Θα συμφωνησω με τον Νικ. Ναστο σε αυτο το ποστ καθως κατω απο την S-Class, την A8, την BMW 7, κλπ. οι οποιες ειναι ο ορισμος της εννοιας premium, ολα τα αλλα ειναι ψευτο-premium (fake-premium). Οποιος εχει παρα πολλα φραγκα τα σκαει και νιωθει και ειναι premium. Οι αλλοι παιζουμε κοντα στα 30.000€ και ειμαστε κομπλε αλλα οχι premium. Δεν χρειαζεται να παμε απο 30.000€ Ειναι πεταμενα λεφτα. Ο τρομερος ανταγωνισμος παιζει απο 30.000 € και κατω.
Για την εικονιζόμενη C-CLASS και γενικότερα τη MERCEDES, δεν αξίζουν τα αυτοκίνητά της, εκτός και αν αναφερόμαστε από το επίπεδο της Ε - CLASS και άνω. Τα μοντέλα A-CLASS, B-CLASS, CLA, GLA, κατασκευάστηκαν με σκοπό να πουλήσει αυτοκίνητα η εταιρεία, αλλιώς δεν θα μπορούσε να πουλήσει τίποτα εκτός Γερμανίας. Στην Ελλάδα δεν θα μπορούσε να πουλήσει τίποτα αν δεν υπήρχε η A-CLASS. Όσον αφορά την ποιότητα, λίγα πράγματα, για παράδειγμα η A-CLASS είναι χειρότερη από ένα GOLF. Ανοίγεις το καπό του κινητήρα βάζεις τη βέργα για να το στηρίξεις (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ), ενώ το κυριότερο είναι ότι τα εξαρτήματα στο χώρο του κινητήρα είναι τόσο κοντά μεταξύ τους που για να κάνεις μια επισκευή ίσως πρέπει να αφαιρέσεις αρκετά από αυτά. Το χειρότερο βέβαια είναι ότι πίσω από τη μάσκα είναι τοποθετημένο το ENGINE CONTROL, οπότε σε περίπτωση ακόμα και μιας μικρής σύγκρουσης, μπορεί να πάθεις πολύ μεγάλη ζημιά με το ανάλογο υψηλότατο κόστος. Επίσης αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου στην περίπτωση της C-CLASS είναι ότι κατασκευάζεται στη Νότια Αφρική πλέον, ενώ και η E-CLASS οδεύει προς Ρωσία.
Η αγορα ενος premium BMW το 2007 υπηρξε καταστροφικη επιλογη για μενα. Το αυτοκινητο ασταματητα διαλυεται,χειρολαβες,γρυλλοι παραθυρων,πολλαπλασιαστες,κολλησε το γκαζι,σημερα που μιλαμε εχουν αχρηστευτει ολα τα ηλεκτρονικα του (ESP,antispin,ABS). Η μαζικη παραγωγη τους με εξαρτηματα απο τριτους κατασκευαστες εριξε ισως την τιμη αλλα σιγουρα και την ποιοτητα. Δεν ειχα ποτε scoda,απο οσα αυτοκινητα εχουν περασει απο τα χερια μου μονο το fiat panda 4X4 1.3j υπηρξε υποδειγμα αξιοπιστιας και κατασκευης. Κακα τα ψεμματα,premium παιρνεις και για αλλους λογους που δεν εχουν να κανουν με την ποιοτητα.Στο μελλον αναγκαστικα θα ξαναπαρω,αλλα θα αποφυγω να αγορασω μοντελο που δεν κυκλοφορει 2 ετη στην αγορα για να ειναι δοκιμασμενο.
για μενα το αμαξι για να είναι πριμιουμ πρεπει να εχει καλη ποιοτητα υλικων στο εσωτερικο του αλλα και εξωτερικα.επισης η σχεδιαση να δενει αρμονικα το αμαξωμα με αποτέλεσμα να εχει αεροδυναμικο συντελεστη κατω από 0,30.ακομα να είναι αξιοπιστο να μην εμφανιζει βλαβες συχνα και όλα τα εξαρτήματα του να είναι κορυφαιων χαρακτηριστικων.επισης σημαντικο για ένα πριμιουμ αμαξι είναι οι χωροι που διαθετει γιατι αν είναι μικρο εσωτερικα δεν βολευει τους επιβατες,τελος οι επιδοσεις του να είναι σβελτες 0-100 σαφως κατω από 10 sec . Premium μαρκες είναι η mercedes από c class και πανω γιατι την a και b class δεν τις θεωρω καν Premium.επισης η BMW είναι κορυφαια μαρκα από τη σειρα 320 και πανω η 316 ναι μεν εχει όλα τα καλούδια αλλα εχει ένα κινητηρα αθλιο ο οποιος κανει το αμαξι νωχελικο κατι που δεν αρμοζει σε Premium κατηγορια.η σειρα 1 και παλι είναι στη κατηγορια a class φορανε σηματακι Premium αλλα δεν είναι. η Audi ναι μεν εχει τα καλυτερα και ποιοτηκοτερα υλικα κυριως στο εσωτερικο του αμαξιου ναι μεν εχει κορυφαια τεχνολογια και πανεμορφη σχεδιαση αλλα όμως τα μηχανικα του μερη και τα εξαρτήματα τα δανειζεται από τον ομιλο της vw.αυτο κανει την Audi να χανει ποντους απέναντι στην BMW mercedes γιατι τα εξαρτήματα αυτων είναι συγκεκριμενα για αυτά και δεν τα δανειζονται από αλλου όπως η Audi εχει πολλα κοινα μηχανικα εξαρτήματα με την vw . το ιδιο εκανε και η Volvo μεχρι το 2012 με την ford ειχαν κοινα πατωματα και μηχανικα μερη και αυτό λειτουργουσε αρνητικα για την εταιρια εχανε το κυρος της γιατι να δωσει καποιος 26000 ευρω για το s60 και δεν δινει 20000 να παρει το mondeo αφου μηχανικα μοιράζονται τα ιδια εξαρτήματα.βεβαια η Volvo στα νεα μοντελα που εχει βγαλει xc90 s90 v90 xc60 εχει απεξαρτηθει πλήρως από τη ford και τα νεα μοντελα βγαζουν τον πριμιουμ χαρακτήρα που ελειπε από την Volvo τοσα χρονια.
Δεν είναι ίδια όλα τα αυτοκίνητα. Π.χ. μια BMW M3 δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο αυτοκίνητο, της σειράς, για δύο λόγους: Πρώτα πρώτα διότι έχει πίσω κίνηση και δεύτερο τη συνδυάζει με πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή, από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο μη premium. Ακόμα και αν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο, μη premium, με ίδια ή μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή και πάλι ο συνδυασμός με την πίσω κίνηση δεν υπάρχει.