Οπως εχουμε ξαναπει η Toyota προχωρα παιρνοντας τεχνολογια ετοιμη απο τη Mazda σε κινητηρες με περισσοτερα κυβικα αλλα χαμηλοτερη καταναλωση. Οποτε ναι ντιζελ τελος. Κι επειδη η Toyota ως παγκοσμιος πρωτοπορος οδηγει αυτη τις εξελιξεις και οι υπολοιοι ακολουθουν ετσι θα ακολουθησουν το παραδειγμα της και αλλοι τα επομενα χρονια.
Καλημέρα! Κατά την άποψη μου συμφωνώ όντως ότι πρέπει να προχωρήσουμε και να υποστηρίξουμε τεχνολογίες για να αναπτυχθούν για το καλό του περιβάλλοντος....Αλλά πρώτον θεωρώ κοροιδία, υποκριτικό και κατ'επέκταση απαράδεκτο από μέρους της αυτοκινητοβιομηχανίας να το "παίζει" φιλική προς το περιβάλλον ενώ δεν είναι....Ας δαπανήσει πόρους για να ρίξει τους ρύπους και τη μόλυνση που προκαλούν τα εργοστάσιά τους και μετά και τα προιόντα που παράγουν....Ας αποσύρουν όλοι οι "πράσινοι" Ευρωπαίοι τους στόλους των παλιών ρυπογόνων diesel και μετά ας πάμε και στα καινούργια.....Δεύτερον, βγάζεις ένα πολύ όμορφο και απολαυστικό στην οδήγηση C-SUV (κατά τη γνώμη μου, εχω οδηγήσει και τα 2 σύνολα κινητήρων), το οποίο και καλά το έφτιαξες για την πόλη και για κανένα ταξιδάκι το ΣΚ.....εεε δε γίνεται....Αυτό το αμάξι κάποιοι θα το θέλουν περισσότερο για ταξίδια και λιγότερο για την πόλη!! Επίσης μία εταιρεία σαν την Toyota δε φαίνεται ωραίο να σου λέει "Έχουμε αναπτύξει έναν πετρελαιοκινητήρα 1.5, αλλά σταματάμε το καλιμπράρισμα του για την Ευρώπη γιατί πέφτει η ζήτηση των diesel. Αλλά θα συνεχιστεί η ανάπτυξή του για παγκόσμιες εφαρμογές" .... Όχι κυρία Toyota....Απλά είπες να βγάλεις τα λεφτά που δαπανούσες τόσα χρόνια για την ανάπτυξη Hybrid κινητήρων....Αν όντως τα υβριδικά ήταν πιο οικονομικά στη χρήση τους εγώ προσωπικά δε θα είχα πρόβλημα να τα χρησιμοποιήσω...Αλλά δεν είναι!! Γι'αυτό λοιπόν όταν θα βγάλεις ένα υβριδικό σύνολο που θα καίει σε ταξίδι λιγότερο από ένα Diesel 1.5-1.6 λίτρων τότε θα το σκεφτούμε.....Αυτά, συγνώμη για το μέγεθος του κειμένου, αλλά έχει καταντήσει αηδία με το "το diesel πεθαίνει και πάει στον Άδη και πάρτε μικρά turbo (άλλη κοροιδία)" επειδή τα κάνανε μαντάρα τα κράτη που ανάγκασαν τον κόσμο να στραφεί στα diesel με τη φορολογία τους γιατί βλέπαν το "Δέντρο" (CO2) και όχι το "Δάσος" (NOx)..... Να επισημάνω ότι είμαι πολύ υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος αλλά δε μου αρέσει το πιπίλισμα του μυαλού του καταναλωτή με σκοπό μόνο το κέρδος και τπτ άλλο..
Εσβησαν .... τα σχόλιά μας.. ή λάθος κάνω! Και ...γράφουμε εμείς, διαλέγετε εσείς..ότι θελετε να παρουσιάσετε!
Πολύ ...αντικειμενικότητα βλέπω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πριν κράξετε δοκιμάστε αντίστοιχα αυτοκίνητα για να κρίνετε καταναλώσεις και επιδόσεις και οχι άλλες κατηγορίες αυτοκινήτων! Όσο για την Toyota, εχει διώξει το diesel χρονια τωρα οχι ξεκινώντας απο το CHR αλλα απο ολόκληρη τη γκάμα της Lexus η οποία ειναι χρονια μπροστά σε σχέση με τους ανταγωνιστές της!
φυσικα και ο ντιζελ λειπει για τον χαρακτηρα του μοντελου, ειναι γνωστο οτι η τογιοτα προωθει τα υβριδικα συνολα. αυτο που πιστευω πριν την οριστικη ελευση τον ηλεκτρικων η πορεια του ντιζελ θα καθοριστει απ την επιλογη και τις προτιμησεις των πελατων.
μπορει να μοιαζει καλο και χρυσο σε καποιον που θα φυγει απο ενα βενζινοκινητο και θα παει σε ενα chr hybrid ειδικα αν κινειται στη πολη αλλα θα συμφωνησω με το φιλο C-HR-ISTOS οσον αφορα καποιον που εχει συνηθισει σε ενα συγχρονο diesel 1.6lt (euro5-euro6) θα ξενερωσει ασχημα...ας καταφερει να παει σβελτα το chr Αθηνα-Ιωαννινα-Αθηνα χωρις ανεφοδιασμο και τα ξαναλεμε...ειδικα στις ανηφορες οταν εχεις συνηθισει σε ροπες των 30 κ 32 κιλων που πατας και ακουει και με το hybrid απλα ακους σαν οδηγος το βουιτο του cvt...μεγαλο ξενερωμα....
καλο χρυσο λοιπον αλλα οχι για ολους .
Φοβερό αυτοκίνητο και πολύ ιδιαίτερο από κοντά. Έχει αρχίσει και κυκλοφορεί έντονα στους δρόμους. Ειδικά η επιλογή βενζίνης και υβριδικού πιστεύω αξίζει στις μέρες μας, από το να είναι μόνο βενζίνη.
Οπως εχουμε ξαναπει η Toyota προχωρα παιρνοντας τεχνολογια ετοιμη απο τη Mazda σε κινητηρες με περισσοτερα κυβικα αλλα χαμηλοτερη καταναλωση. Οποτε ναι ντιζελ τελος. Κι επειδη η Toyota ως παγκοσμιος πρωτοπορος οδηγει αυτη τις εξελιξεις και οι υπολοιοι ακολουθουν ετσι θα ακολουθησουν το παραδειγμα της και αλλοι τα επομενα χρονια.
Καλημέρα! Κατά την άποψη μου συμφωνώ όντως ότι πρέπει να προχωρήσουμε και να υποστηρίξουμε τεχνολογίες για να αναπτυχθούν για το καλό του περιβάλλοντος....Αλλά πρώτον θεωρώ κοροιδία, υποκριτικό και κατ'επέκταση απαράδεκτο από μέρους της αυτοκινητοβιομηχανίας να το "παίζει" φιλική προς το περιβάλλον ενώ δεν είναι....Ας δαπανήσει πόρους για να ρίξει τους ρύπους και τη μόλυνση που προκαλούν τα εργοστάσιά τους και μετά και τα προιόντα που παράγουν....Ας αποσύρουν όλοι οι "πράσινοι" Ευρωπαίοι τους στόλους των παλιών ρυπογόνων diesel και μετά ας πάμε και στα καινούργια.....Δεύτερον, βγάζεις ένα πολύ όμορφο και απολαυστικό στην οδήγηση C-SUV (κατά τη γνώμη μου, εχω οδηγήσει και τα 2 σύνολα κινητήρων), το οποίο και καλά το έφτιαξες για την πόλη και για κανένα ταξιδάκι το ΣΚ.....εεε δε γίνεται....Αυτό το αμάξι κάποιοι θα το θέλουν περισσότερο για ταξίδια και λιγότερο για την πόλη!! Επίσης μία εταιρεία σαν την Toyota δε φαίνεται ωραίο να σου λέει "Έχουμε αναπτύξει έναν πετρελαιοκινητήρα 1.5, αλλά σταματάμε το καλιμπράρισμα του για την Ευρώπη γιατί πέφτει η ζήτηση των diesel. Αλλά θα συνεχιστεί η ανάπτυξή του για παγκόσμιες εφαρμογές" .... Όχι κυρία Toyota....Απλά είπες να βγάλεις τα λεφτά που δαπανούσες τόσα χρόνια για την ανάπτυξη Hybrid κινητήρων....Αν όντως τα υβριδικά ήταν πιο οικονομικά στη χρήση τους εγώ προσωπικά δε θα είχα πρόβλημα να τα χρησιμοποιήσω...Αλλά δεν είναι!! Γι'αυτό λοιπόν όταν θα βγάλεις ένα υβριδικό σύνολο που θα καίει σε ταξίδι λιγότερο από ένα Diesel 1.5-1.6 λίτρων τότε θα το σκεφτούμε.....Αυτά, συγνώμη για το μέγεθος του κειμένου, αλλά έχει καταντήσει αηδία με το "το diesel πεθαίνει και πάει στον Άδη και πάρτε μικρά turbo (άλλη κοροιδία)" επειδή τα κάνανε μαντάρα τα κράτη που ανάγκασαν τον κόσμο να στραφεί στα diesel με τη φορολογία τους γιατί βλέπαν το "Δέντρο" (CO2) και όχι το "Δάσος" (NOx)..... Να επισημάνω ότι είμαι πολύ υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος αλλά δε μου αρέσει το πιπίλισμα του μυαλού του καταναλωτή με σκοπό μόνο το κέρδος και τπτ άλλο..
Εσβησαν .... τα σχόλιά μας.. ή λάθος κάνω! Και ...γράφουμε εμείς, διαλέγετε εσείς..ότι θελετε να παρουσιάσετε! Πολύ ...αντικειμενικότητα βλέπω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πριν κράξετε δοκιμάστε αντίστοιχα αυτοκίνητα για να κρίνετε καταναλώσεις και επιδόσεις και οχι άλλες κατηγορίες αυτοκινήτων! Όσο για την Toyota, εχει διώξει το diesel χρονια τωρα οχι ξεκινώντας απο το CHR αλλα απο ολόκληρη τη γκάμα της Lexus η οποία ειναι χρονια μπροστά σε σχέση με τους ανταγωνιστές της!
φυσικα και ο ντιζελ λειπει για τον χαρακτηρα του μοντελου, ειναι γνωστο οτι η τογιοτα προωθει τα υβριδικα συνολα. αυτο που πιστευω πριν την οριστικη ελευση τον ηλεκτρικων η πορεια του ντιζελ θα καθοριστει απ την επιλογη και τις προτιμησεις των πελατων.
μπορει να μοιαζει καλο και χρυσο σε καποιον που θα φυγει απο ενα βενζινοκινητο και θα παει σε ενα chr hybrid ειδικα αν κινειται στη πολη αλλα θα συμφωνησω με το φιλο C-HR-ISTOS οσον αφορα καποιον που εχει συνηθισει σε ενα συγχρονο diesel 1.6lt (euro5-euro6) θα ξενερωσει ασχημα...ας καταφερει να παει σβελτα το chr Αθηνα-Ιωαννινα-Αθηνα χωρις ανεφοδιασμο και τα ξαναλεμε...ειδικα στις ανηφορες οταν εχεις συνηθισει σε ροπες των 30 κ 32 κιλων που πατας και ακουει και με το hybrid απλα ακους σαν οδηγος το βουιτο του cvt...μεγαλο ξενερωμα.... καλο χρυσο λοιπον αλλα οχι για ολους .
Φοβερό αυτοκίνητο και πολύ ιδιαίτερο από κοντά. Έχει αρχίσει και κυκλοφορεί έντονα στους δρόμους. Ειδικά η επιλογή βενζίνης και υβριδικού πιστεύω αξίζει στις μέρες μας, από το να είναι μόνο βενζίνη.