Η αξιοπιστία της ατμόσφαιρας είναι σε άλλο επίπεδο. Όσο και να βελτιωθεί η αξιοπιστία των τούρμπο, μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν πολύ περισσότερα μηχανικά μέρη, άρα υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να χαλάσει κάτι.
Το Mazda 3 έχει ως βάση τον 1.5 skyactiv και όχι τον 2.0
17 χρονια αλμερα ατμοσφερα ,βαζω το κλειδι στη μιζα και κανω τη δουλεια μου χωρις πονοκεφαλο.Το επομενο αυτοκινητο θα ηθελα να ειναι τουρμπο.Το θεμα ειναι ποσες φορες θα γινω εγω <<τουρμπο>> απο τα προβληματα που ισως μου βγαλει.
Η ατμόσφαιρα θα ζει παράλληλα με τα τούρμπο,μέχρι να αντικατασταθεί από τα ηλεκτρικά. Τι να το κάνω εγώ το χιλιάρι το τούρμπο για μέσα στην πόλη, μόνο καταστροφή κι έξοδα θα είναι.Και όσο για εκτός πόλεως εκεί χρειάζεσαι τουλάχιστον 1400 κυβικά τούρμπο ή 1600 ατμόσφαιρα,ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας
Αν μου βρείτε εσείς τρόπο να έχωατμοσφαιρικό κινητήρα 1600 cc, με ιπποδύναμη 300 ίππους, τότε με ικανοποιεί η ατμόσφαιρα. Δυστυχώς όμως μεγάλες ιπποδυνάμεις της τάξης των 300 ή 400 ίππων από σχετικά μικρούς κυβισμούς, χωρίς τούρμπο, δεν υπάρχουν. Άρα καταλήγω αναγκαστικά στο τούρμπο.
Επειδή βλέπω ότι πολλοί θίγουν το θέμα της αξιοπιστίας στα τούρμπο, θέλω να τονίσω ότι κανένα τέτοιο θέμα δεν υπάρχει. Με την προϋπόθεση φυσικά οτι δεν το σπας κρύο και ότι μετά από μεγάλο ταξίδι με μεγάλη ταχύτητα, δεν το σβήνεις αμέσως αλλά μετά από λίγο, ίσα να ξεφορτώσεις το πορτ-μπαγκάζ. Σε θέμα επιδόσεων, δεν υπάρχει σύγκριση αφού ακόμα και ίδιου κυβισμού μοτέρ έχουν άλλες επιταχύνσεις με τουρμπίνα. Το θέμα είναι ότι όταν γευτείς τις επιδόσεις της τουρμπίνας, δεν ξαναγυρνας σε ατμόσφαιρα....Σου φαίνεται οτι τα ατμοσφαιρικά δεν πάνε βήμα μετά....
Η αξιοπιστία της ατμόσφαιρας είναι σε άλλο επίπεδο. Όσο και να βελτιωθεί η αξιοπιστία των τούρμπο, μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν πολύ περισσότερα μηχανικά μέρη, άρα υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να χαλάσει κάτι. Το Mazda 3 έχει ως βάση τον 1.5 skyactiv και όχι τον 2.0
17 χρονια αλμερα ατμοσφερα ,βαζω το κλειδι στη μιζα και κανω τη δουλεια μου χωρις πονοκεφαλο.Το επομενο αυτοκινητο θα ηθελα να ειναι τουρμπο.Το θεμα ειναι ποσες φορες θα γινω εγω <<τουρμπο>> απο τα προβληματα που ισως μου βγαλει.
Η ατμόσφαιρα θα ζει παράλληλα με τα τούρμπο,μέχρι να αντικατασταθεί από τα ηλεκτρικά. Τι να το κάνω εγώ το χιλιάρι το τούρμπο για μέσα στην πόλη, μόνο καταστροφή κι έξοδα θα είναι.Και όσο για εκτός πόλεως εκεί χρειάζεσαι τουλάχιστον 1400 κυβικά τούρμπο ή 1600 ατμόσφαιρα,ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας
Κωστας 1971, με κάλυψες πλήρως. Ευχαριστώ
Αν μου βρείτε εσείς τρόπο να έχωατμοσφαιρικό κινητήρα 1600 cc, με ιπποδύναμη 300 ίππους, τότε με ικανοποιεί η ατμόσφαιρα. Δυστυχώς όμως μεγάλες ιπποδυνάμεις της τάξης των 300 ή 400 ίππων από σχετικά μικρούς κυβισμούς, χωρίς τούρμπο, δεν υπάρχουν. Άρα καταλήγω αναγκαστικά στο τούρμπο.
Επειδή βλέπω ότι πολλοί θίγουν το θέμα της αξιοπιστίας στα τούρμπο, θέλω να τονίσω ότι κανένα τέτοιο θέμα δεν υπάρχει. Με την προϋπόθεση φυσικά οτι δεν το σπας κρύο και ότι μετά από μεγάλο ταξίδι με μεγάλη ταχύτητα, δεν το σβήνεις αμέσως αλλά μετά από λίγο, ίσα να ξεφορτώσεις το πορτ-μπαγκάζ. Σε θέμα επιδόσεων, δεν υπάρχει σύγκριση αφού ακόμα και ίδιου κυβισμού μοτέρ έχουν άλλες επιταχύνσεις με τουρμπίνα. Το θέμα είναι ότι όταν γευτείς τις επιδόσεις της τουρμπίνας, δεν ξαναγυρνας σε ατμόσφαιρα....Σου φαίνεται οτι τα ατμοσφαιρικά δεν πάνε βήμα μετά....