Αγοραζω βασει αξιοπιστιας της μαρκας. Τη φοβια που περασα με τα γερμανικα και φοβομουν να οδηγησω μηπως και με αφησει στο δρομο, ουτε στον εχθρο μου δεν το ευχομαι!
Οδηγώ από το 1992 μόνο Hyundai. Atos, Accent, Elantra, Matrix. Η σύζυγός μου έχει i10. ΑΠΟΛΥΤΑ ικανοποιημένος, αυτοκίνητα σκυλιά, τέρατα αξιοπιστίας, ασχολιόμουν μαζί τους μια φορά το χρόνο στα service. Σήμερα, 47 χρονών πλέον, θέλω να αλλάξω μάρκα απλά και μόνο για αλλαγή. Μου αρέσει τρελά, τρελά όμως το Citroen C4 Cactus. Εχω έρωτα μεγάλο με το αυτοκίνητο αυτό, μέχρι και στον ύπνο μου το βλέπω. Οικονομικά μπορώ να το αγοράσω, αλλά ο λόγος που δεν το έχω κάνει ακόμα είναι απλά διότι είναι...Citroen. Και φοβάμαι την αξιοπιστία τους, στην οποία πολλοί λένε ότι πάσχουν. Και εδώ αρχίζει το "δράμα" μου: Η λογική μου λέει να παραμείνω στην κορεάτικη ή ιαπωνική σχολή, η καρδιά μου όμως θέλει...Cactus. Αν το Cactus ήταν κορεάτικο θα το είχα ήδη αγοράσει. Αλλά δεν είναι. Και φοβάμαι πολύ το ρίσκο. Και κάπως έτσι απλά περιμένω, χωρίς να ξέρω τι. Οπότε, ναι, η μάρκα παίζει για μένα ρόλο και με επηρεάζει. Δεν ξέρω όμως μέχρι πότε η λογική θα με κρατάει πίσω. Μήπως ήρθε η ώρα να ακολούθήσω...την καρδιά μου;
φίλε Δημήτρη μην κάνεις την ζωή σου δύσκολη, πλην όμως σε καταλαβαίνω! το νέο Κοnan της αγαπημένης σου μάρκας σου δίνει πινελιές από την Γαλλική σχολή τουλάχιστον στην μάσκα την οποία θεωρώ πολύ ομορφότερη από αυτήν του cactus.Αν πάλι δεν σε ικανοποιεί υπομονή αν μπορείς γιατί η Hyndai μέχρι το 2019 θα παρουσιάσει και άλλα μοντέλα μικρομεσαία που πιθανόν κάποιο να σου αρέσει ώστε να παραμείνεις στο περιβάλλον της καθ'ολα αξιόπιστης αυτής εταιρίας. Από την άλλη η παροιμιώδης αξιοπιστία της Κορεάτικης σχολής δεν σου αφήνει και πολλά περιθώρια επιλογής ειδικά στην εποχή μας που τα έξοδα σε συνεργεία είναι απολύτως απαγορευτικά. Στην Ελλάδα που τα πράγματα δυσκολεύουν συνεχώς επι των οικονομικών σε συνδυασμό με την μελλοντική αβεβαιότητα της καθημερινότητας, προτεραιοτητα στην επιλογή αυτοκίνητου είναι 1) η τιμή απόκτησης του(κατά πόσο αξίζει για αυτά που απαιτεί) 2) η αξιοπιστία,3)το οικονομικό κόστος που απαιτείται για τα σέρβις και των εν γένει ανταλλακτικών και μετά το μοντέλο της μάρκας που βλέπουμε στον ύπνο μας γιατί μπορεί πολύ εύκολα να μετατραπεί σε εφιάλτης με απίστευτες οικονομικές και ψυχολογικές περιπέτειες! Πιστεύω να σε βοήθησα!!!!
Αν εξαιρέσουμε το αισθητικό και οικονομικό κριτήριο που είναι διαφορετικό για τον καθένα, υπάρχει περίπτωση κάποιος να μην επιλέξει οποιοδήποτε Honda γνωρίζοντας την φήμη και αξιοπιστία της εταιρείας αυτής ;
Το ελληνικο κοινο επιλεγει συνηθως με βαση καποιες στερεοτυπες και ξεπερασμενες αντιλήψεις, αδικαιολογητες στην πλειοψηφια τους. Ολα αυτα μεχρι να έρθει η ωρα να αγορασουν οι ιδιοι. Μετα ξεχναν αυτα που βροντοφωναζαν καποτε και επιλεγουν με βάση τα πραγματικα κριτηρια που εχει ο καθενας. Στην πραξη λοιπον υπαρχει ο ελληνας/ελληνιδα που επιλεγει με τα εξης κριτηρια: 1) τι μάρκα αυτοκινητο ειχα πριν, 2) ανεση vs ποιοτητα αρα γερμανικο vs ιαπωνικο (στερεοτυπικο κριτηριο, συνηθως λανθασμενο, διοτι αυτη η αντιληψη γεννηθηκε καποτε, βασιζομενη σε συγκεκριμενα μοντελα), 3) τι badget διαθετω, αρα ποσο μπορω να πλησιάσω σε αυτο που θα ηθελα χωρις να μπορω να αποκτησω αυτο που πραγματικα θα ηθελα, 4) καποιοι δήθεν "μεγαλοπιασμενοι" για λογους κυρους θελουν suv και ξερο ψωμι, συν την υποκατηγορια 4.1) που ισχυει για καποιες συγκεκριμενες κυριες οπου μετραει μονο το χρωμα ή το αν θα ειναι τζιπ ή το αν θα ειναι καμπριο (εδω γελαμε), 5) τι μου προτεινε ο μαστορας (που συνηθως ο μάστορας εχει καποιο καρβουνιαρη της δεκαετιας του 1990 για καθε μερα και ενα συγχρονο μπιμπελο νεας γενιας που το αραζει στην ακρη του συνεργειου για να μπορει ευκολα να φορτιζει τη μπαταρια τις 2 φορες το χρονο που το βαζει μπροστα για να κουνηθουν τα λαδια), 6) οι χωροι του αυτοκινητου και η χρηση για την οποια το θελουμε (χρηση στην πολη ή για μετακινησεις στην εθνικη με επιβάτες και αποσκευες), και τελος 7) η υποκειμενικη μεν αλλα πολυ σημαντικη οψη (ομορφια) του αυτοκινητου. Καποια παραπεμπουν σε σκαθαρια, καποια σε ανοιχτο στομα ετοιμο να κατασπαραξει (συνηθως μυγακια απο τα πολλα χιλιομετρα), καποια σε χαμογελο, καποια σου βγαζουν μια σπορ διαθεση και καποια δεν βλεπονται καθολου. Παντα υποκειμενικο το κριτηριο αυτο. Καπως ετσι εχω χωρισει το ελληνικο κοινο στο μυαλο μου.
Ναι συμφωνω οτι ετσι ηταν η Hyundai πριν καμμια 10αρια χρονια αλλα πλεον δεν ισχυει γιατι κοιταζει στα ισια τον ανταγωνισμο και σε μερικες περιπτωσεις τον ξεπερναει κιολας με τα νεα της μοντελα.
Όπως είχε πει και ο Jeremy Clarkson "If you buy a Hyundai, or any car from that part of the world, you will be seen as a bore. Invitations will dry up, your kids will refuse to speak to you, your wife will sleep with your friends and you may end up committing suicide."
Επειδη ζουμε στην εποχη της διαφημισης οι περισσοτεροι αγοραζουν αυτοκινητο με βαση το τι κινειται στο δρομο,τι διαφημιζεται κοκ.η λογικη της μαζας και του marketing γενικα.αυτα αποτελουν το πρωτο βημα για να επιλεξεις σε ποιες αντιπροσωπιες θα πας.Απο εκει και περα καθενας εχει και διαφορετικα κριτηρια.Αλλοι κοιτουν την εμφανιση αλλοι τα τελη και τη καταναλωση αλλοι τους χωρους και την αξιοπιστια.Υπαρχουν εταιρεις που σκιζουν σε πωλησεις αλλα απο πλευρας εξοπλισμου ειναι οι χειροτερες.Επιλεγονται ομως λογω μαρκας και διαφημισης.
Σαφως και η "αιγλη" που εχουν τα μεγαλα,δυνατα και ακριβα εχει αντικτυπο και στα μικρα και φτηνα...Αυτο το γνωριζουν καλυτερα οι κατασκευαστες μοτοσυκλεττας και τοχουν κανει επιστημη απο πολυ παλια,απευθυνομενοι σε σαφως πιο παρορμητικο κοινο...
Ποτέ δεν θα έπαιρνα Κορεάτικο ή Skoda...Γνωρίζω πως πλέον είναι ποιοτικά αλλά δεν μου "κάθεται" καλά...Επέλεξα Alfa λόγω test drive, δεν ήμουν alfisti πριν την αποκτήσω, μεταξύ A Class και Σειρά 1. Πριν το test drive ήμουν σίγουρος για την Σειρά 1. Το test drive όμως με την Giulietta καθώς και η αίσθηση τα άλλαξε όλα...Ένας χρόνος έχει περάσει, κανένα πρόβλημα με το αμάξι..Έχει γεμίσει ο τόπος Σειρά 1 αλλά Giulietta βλέπεις αραιά και που..Στο μέλλον πάλι μεταξύ αυτών των μαρκών αυτοκινήτων θα κοιτάξω...
Αγοραζω βασει αξιοπιστιας της μαρκας. Τη φοβια που περασα με τα γερμανικα και φοβομουν να οδηγησω μηπως και με αφησει στο δρομο, ουτε στον εχθρο μου δεν το ευχομαι!
Επιλεγω το μοντελο αν και καποιες φορες η μαρκα λειτουργει αποτρεπτικα αν ειναι γερμανικη.
Οδηγώ από το 1992 μόνο Hyundai. Atos, Accent, Elantra, Matrix. Η σύζυγός μου έχει i10. ΑΠΟΛΥΤΑ ικανοποιημένος, αυτοκίνητα σκυλιά, τέρατα αξιοπιστίας, ασχολιόμουν μαζί τους μια φορά το χρόνο στα service. Σήμερα, 47 χρονών πλέον, θέλω να αλλάξω μάρκα απλά και μόνο για αλλαγή. Μου αρέσει τρελά, τρελά όμως το Citroen C4 Cactus. Εχω έρωτα μεγάλο με το αυτοκίνητο αυτό, μέχρι και στον ύπνο μου το βλέπω. Οικονομικά μπορώ να το αγοράσω, αλλά ο λόγος που δεν το έχω κάνει ακόμα είναι απλά διότι είναι...Citroen. Και φοβάμαι την αξιοπιστία τους, στην οποία πολλοί λένε ότι πάσχουν. Και εδώ αρχίζει το "δράμα" μου: Η λογική μου λέει να παραμείνω στην κορεάτικη ή ιαπωνική σχολή, η καρδιά μου όμως θέλει...Cactus. Αν το Cactus ήταν κορεάτικο θα το είχα ήδη αγοράσει. Αλλά δεν είναι. Και φοβάμαι πολύ το ρίσκο. Και κάπως έτσι απλά περιμένω, χωρίς να ξέρω τι. Οπότε, ναι, η μάρκα παίζει για μένα ρόλο και με επηρεάζει. Δεν ξέρω όμως μέχρι πότε η λογική θα με κρατάει πίσω. Μήπως ήρθε η ώρα να ακολούθήσω...την καρδιά μου;
φίλε Δημήτρη μην κάνεις την ζωή σου δύσκολη, πλην όμως σε καταλαβαίνω! το νέο Κοnan της αγαπημένης σου μάρκας σου δίνει πινελιές από την Γαλλική σχολή τουλάχιστον στην μάσκα την οποία θεωρώ πολύ ομορφότερη από αυτήν του cactus.Αν πάλι δεν σε ικανοποιεί υπομονή αν μπορείς γιατί η Hyndai μέχρι το 2019 θα παρουσιάσει και άλλα μοντέλα μικρομεσαία που πιθανόν κάποιο να σου αρέσει ώστε να παραμείνεις στο περιβάλλον της καθ'ολα αξιόπιστης αυτής εταιρίας. Από την άλλη η παροιμιώδης αξιοπιστία της Κορεάτικης σχολής δεν σου αφήνει και πολλά περιθώρια επιλογής ειδικά στην εποχή μας που τα έξοδα σε συνεργεία είναι απολύτως απαγορευτικά. Στην Ελλάδα που τα πράγματα δυσκολεύουν συνεχώς επι των οικονομικών σε συνδυασμό με την μελλοντική αβεβαιότητα της καθημερινότητας, προτεραιοτητα στην επιλογή αυτοκίνητου είναι 1) η τιμή απόκτησης του(κατά πόσο αξίζει για αυτά που απαιτεί) 2) η αξιοπιστία,3)το οικονομικό κόστος που απαιτείται για τα σέρβις και των εν γένει ανταλλακτικών και μετά το μοντέλο της μάρκας που βλέπουμε στον ύπνο μας γιατί μπορεί πολύ εύκολα να μετατραπεί σε εφιάλτης με απίστευτες οικονομικές και ψυχολογικές περιπέτειες! Πιστεύω να σε βοήθησα!!!!
Αν εξαιρέσουμε το αισθητικό και οικονομικό κριτήριο που είναι διαφορετικό για τον καθένα, υπάρχει περίπτωση κάποιος να μην επιλέξει οποιοδήποτε Honda γνωρίζοντας την φήμη και αξιοπιστία της εταιρείας αυτής ;
Το ελληνικο κοινο επιλεγει συνηθως με βαση καποιες στερεοτυπες και ξεπερασμενες αντιλήψεις, αδικαιολογητες στην πλειοψηφια τους. Ολα αυτα μεχρι να έρθει η ωρα να αγορασουν οι ιδιοι. Μετα ξεχναν αυτα που βροντοφωναζαν καποτε και επιλεγουν με βάση τα πραγματικα κριτηρια που εχει ο καθενας. Στην πραξη λοιπον υπαρχει ο ελληνας/ελληνιδα που επιλεγει με τα εξης κριτηρια: 1) τι μάρκα αυτοκινητο ειχα πριν, 2) ανεση vs ποιοτητα αρα γερμανικο vs ιαπωνικο (στερεοτυπικο κριτηριο, συνηθως λανθασμενο, διοτι αυτη η αντιληψη γεννηθηκε καποτε, βασιζομενη σε συγκεκριμενα μοντελα), 3) τι badget διαθετω, αρα ποσο μπορω να πλησιάσω σε αυτο που θα ηθελα χωρις να μπορω να αποκτησω αυτο που πραγματικα θα ηθελα, 4) καποιοι δήθεν "μεγαλοπιασμενοι" για λογους κυρους θελουν suv και ξερο ψωμι, συν την υποκατηγορια 4.1) που ισχυει για καποιες συγκεκριμενες κυριες οπου μετραει μονο το χρωμα ή το αν θα ειναι τζιπ ή το αν θα ειναι καμπριο (εδω γελαμε), 5) τι μου προτεινε ο μαστορας (που συνηθως ο μάστορας εχει καποιο καρβουνιαρη της δεκαετιας του 1990 για καθε μερα και ενα συγχρονο μπιμπελο νεας γενιας που το αραζει στην ακρη του συνεργειου για να μπορει ευκολα να φορτιζει τη μπαταρια τις 2 φορες το χρονο που το βαζει μπροστα για να κουνηθουν τα λαδια), 6) οι χωροι του αυτοκινητου και η χρηση για την οποια το θελουμε (χρηση στην πολη ή για μετακινησεις στην εθνικη με επιβάτες και αποσκευες), και τελος 7) η υποκειμενικη μεν αλλα πολυ σημαντικη οψη (ομορφια) του αυτοκινητου. Καποια παραπεμπουν σε σκαθαρια, καποια σε ανοιχτο στομα ετοιμο να κατασπαραξει (συνηθως μυγακια απο τα πολλα χιλιομετρα), καποια σε χαμογελο, καποια σου βγαζουν μια σπορ διαθεση και καποια δεν βλεπονται καθολου. Παντα υποκειμενικο το κριτηριο αυτο. Καπως ετσι εχω χωρισει το ελληνικο κοινο στο μυαλο μου.
Ναι συμφωνω οτι ετσι ηταν η Hyundai πριν καμμια 10αρια χρονια αλλα πλεον δεν ισχυει γιατι κοιταζει στα ισια τον ανταγωνισμο και σε μερικες περιπτωσεις τον ξεπερναει κιολας με τα νεα της μοντελα.
Και η μεταπωλητικη αξια παιζει ρολο για καποιους.
Όπως είχε πει και ο Jeremy Clarkson "If you buy a Hyundai, or any car from that part of the world, you will be seen as a bore. Invitations will dry up, your kids will refuse to speak to you, your wife will sleep with your friends and you may end up committing suicide."
Επειδη ζουμε στην εποχη της διαφημισης οι περισσοτεροι αγοραζουν αυτοκινητο με βαση το τι κινειται στο δρομο,τι διαφημιζεται κοκ.η λογικη της μαζας και του marketing γενικα.αυτα αποτελουν το πρωτο βημα για να επιλεξεις σε ποιες αντιπροσωπιες θα πας.Απο εκει και περα καθενας εχει και διαφορετικα κριτηρια.Αλλοι κοιτουν την εμφανιση αλλοι τα τελη και τη καταναλωση αλλοι τους χωρους και την αξιοπιστια.Υπαρχουν εταιρεις που σκιζουν σε πωλησεις αλλα απο πλευρας εξοπλισμου ειναι οι χειροτερες.Επιλεγονται ομως λογω μαρκας και διαφημισης.
Σαφως και η "αιγλη" που εχουν τα μεγαλα,δυνατα και ακριβα εχει αντικτυπο και στα μικρα και φτηνα...Αυτο το γνωριζουν καλυτερα οι κατασκευαστες μοτοσυκλεττας και τοχουν κανει επιστημη απο πολυ παλια,απευθυνομενοι σε σαφως πιο παρορμητικο κοινο...
Ποτέ δεν θα έπαιρνα Κορεάτικο ή Skoda...Γνωρίζω πως πλέον είναι ποιοτικά αλλά δεν μου "κάθεται" καλά...Επέλεξα Alfa λόγω test drive, δεν ήμουν alfisti πριν την αποκτήσω, μεταξύ A Class και Σειρά 1. Πριν το test drive ήμουν σίγουρος για την Σειρά 1. Το test drive όμως με την Giulietta καθώς και η αίσθηση τα άλλαξε όλα...Ένας χρόνος έχει περάσει, κανένα πρόβλημα με το αμάξι..Έχει γεμίσει ο τόπος Σειρά 1 αλλά Giulietta βλέπεις αραιά και που..Στο μέλλον πάλι μεταξύ αυτών των μαρκών αυτοκινήτων θα κοιτάξω...
...τι μας αρέσει, κ.τ.λ. την δεδομένη χρονική στιγμή, βάση προσωπικών αναγκών, μετρήσεων, κ.τ.λ.