Οι καψουρες πληρώνονται....κι εγώ πχ, μπορεί να θέλω το c-rv 1.6 diesel και αυτόματο, αλλά πάει κοντά στις 37.000. Μετά έρχεται το Vitara 1.6 diesel αυτόματο που πάει γύρω στις 27.000.....Αλλά μάλλον θα καταλήξω σε μεταχειρισμενο Duster με γύρω στα εννιά -εννιαμιση......δεν είναι αυτόματο, τα πλαστικά και εργονομία του, είναι της πλάκας, αλλά δυστυχώς άμα θέλω SUV με τετρακίνηση και diesel, μέχρι εκεί με παίρνει.....
Ως πατέρας έχω να πω αγοράζω αυτοκίνητο με την λογική και όχι το συναίσθημα... Όταν με το καλό γίνω 50 και τα παιδιά μου θα είναι 20 ετών και περισσότερο.. Αν μου το επιτρέπουν τα οικονομικά μου ναι ένα μικρό σπορτ θα το ήθελα και το θέλω πάντα.. Όμως σήμερα έχει προτεραιότητα η οικογένεια μου..
Για μένα πρώτα έρχεται η μάρκα, μετά ο κινητήρας (ιπποδύναμη και ροπή) και ύστερα όλα τα υπόλοιπα. Δεν με ενδιαφέρουν καθόλου τα start & stop, τα δερμάτινα καθίσματα, η ηλιοροφή και οτιδήποτε άλλο. Όταν αποκτήσεις το αυτοκίνητο που σου αρέσει, σχεδόν όλα τα υπόλοιπα μπορείς να τα τοποθετήσεις μετά. Σε κάθε αυτοκίνητο μπορείς να βάλεις δερμάτινα καθίσματα, ή να πας σε έναν ταπετσιέρη, να σου μετατρέψει αυτά που έχεις σε δερμάτινα. Σε κάθε αυτοκίνητο μπορείς να βάλεις ηλιοροφή και πολλά άλλα. Τα διάφορα ηλεκτρονικά δεν με ενδιαφέρουν, διότι κάνουν το αυτοκίνητο πιό βαρύ και πολύπλοκο και τόσα χρόνια έχω μάθει σε αυτοκίνητα που δεν είχαν τίποτε από όλα αυτά. Το κύριο χαρακτηριστικό λοιπόν για μένα είναι η μεγάλη ισχύς, για να μπορώ να οδηγώ ευχάριστα, να μπορώ να προσπεράσω αστραπιαία και γενικά να έχω μια καλή ενεργητική ασφάλεια. Η ενεργητική ασφάλεια χρειάζεται για να αποφύγεις ένα ατύχημα, ενώ η παθητική για να επιβιώσεις αν σου τύχει. Προφανώς το καλύτερο είναι να καταφέρεις να το αποφύγεις και εγώ τουλάχιστον από το 1968, που άρχισα να οδηγώ μέχρι σήμερα, τα άχω καταφέρει, χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα.
Οι καψουρες πληρώνονται....κι εγώ πχ, μπορεί να θέλω το c-rv 1.6 diesel και αυτόματο, αλλά πάει κοντά στις 37.000. Μετά έρχεται το Vitara 1.6 diesel αυτόματο που πάει γύρω στις 27.000.....Αλλά μάλλον θα καταλήξω σε μεταχειρισμενο Duster με γύρω στα εννιά -εννιαμιση......δεν είναι αυτόματο, τα πλαστικά και εργονομία του, είναι της πλάκας, αλλά δυστυχώς άμα θέλω SUV με τετρακίνηση και diesel, μέχρι εκεί με παίρνει.....
Ως πατέρας έχω να πω αγοράζω αυτοκίνητο με την λογική και όχι το συναίσθημα... Όταν με το καλό γίνω 50 και τα παιδιά μου θα είναι 20 ετών και περισσότερο.. Αν μου το επιτρέπουν τα οικονομικά μου ναι ένα μικρό σπορτ θα το ήθελα και το θέλω πάντα.. Όμως σήμερα έχει προτεραιότητα η οικογένεια μου..
Είναι καθαρά θέμα χρημάτων.. Από κει και πέρα είναι θέμα προτεραιοτήτων!! Αν υπάρχει περιθώριο για καψούρα, σίγουρα την καψούρα!!
Για μένα πρώτα έρχεται η μάρκα, μετά ο κινητήρας (ιπποδύναμη και ροπή) και ύστερα όλα τα υπόλοιπα. Δεν με ενδιαφέρουν καθόλου τα start & stop, τα δερμάτινα καθίσματα, η ηλιοροφή και οτιδήποτε άλλο. Όταν αποκτήσεις το αυτοκίνητο που σου αρέσει, σχεδόν όλα τα υπόλοιπα μπορείς να τα τοποθετήσεις μετά. Σε κάθε αυτοκίνητο μπορείς να βάλεις δερμάτινα καθίσματα, ή να πας σε έναν ταπετσιέρη, να σου μετατρέψει αυτά που έχεις σε δερμάτινα. Σε κάθε αυτοκίνητο μπορείς να βάλεις ηλιοροφή και πολλά άλλα. Τα διάφορα ηλεκτρονικά δεν με ενδιαφέρουν, διότι κάνουν το αυτοκίνητο πιό βαρύ και πολύπλοκο και τόσα χρόνια έχω μάθει σε αυτοκίνητα που δεν είχαν τίποτε από όλα αυτά. Το κύριο χαρακτηριστικό λοιπόν για μένα είναι η μεγάλη ισχύς, για να μπορώ να οδηγώ ευχάριστα, να μπορώ να προσπεράσω αστραπιαία και γενικά να έχω μια καλή ενεργητική ασφάλεια. Η ενεργητική ασφάλεια χρειάζεται για να αποφύγεις ένα ατύχημα, ενώ η παθητική για να επιβιώσεις αν σου τύχει. Προφανώς το καλύτερο είναι να καταφέρεις να το αποφύγεις και εγώ τουλάχιστον από το 1968, που άρχισα να οδηγώ μέχρι σήμερα, τα άχω καταφέρει, χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα.