• 2.280 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το υγραέριο αποτελείται από ένα μείγμα προπανίου (C3H8) και βουτανίου (C4H10).

Φθηνά χιλιόμετρα με LPG

19.612 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/1/2016

Διανύστε τα φθηνότερα χιλιόμετρα των τελευταίων ετών - «Ανακουφίστε» τον ετήσιο προϋπολογισμό σας, επιλέγοντας υγραέριο, ως καύσιμο κίνησης.

 
Τα νέα δεδομένα στην αγορά των καυσίμων και συγκεκριμένα του υγραερίου, έχουν δημιουργήσει μια τεράστια μια ευκαιρία, για πραγματικά μεγάλη οικονομία στους οδηγούς. Με την τιμή του υγραερίου στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών, ακόμα και κάποιος που διανύει λίγα χιλιόμετρα μπορεί να εξοικονομήσει αρκετές εκατοντάδες ευρώ πλέον. Ένα διόλου ευκαταφρόνητο κέρδος που μπορείτε να το διαθέσετε κάπου αλλού…
Παρακάτω αναφερόμαστε σε όλα τα πλεονεκτήματα που έχει για την τσέπη σας η τοποθέτηση ενός κιτ υγραερίου, αλλά και στα οφέλη της επιλογής του και στους υπόλοιπους τομείς, καταρρίπτοντας συγχρόνως οποιαδήποτε αμφιβολία σε ζητήματα ασφαλείας. 

Το υγραέριο ως καύσιμο
Το υγραέριο ή LPG (Liquified Petroleum Gas), όπως είναι ευρέως διαδεδομένο, αποτελείται από ένα μείγμα προπανίου (C3H8) και βουτανίου (C4H10), τα χημικά χαρακτηριστικά των οποίων δίνουν στα αυτοκίνητα καλές επιδόσεις σε όρους ισχύος, ελαστικότητας και λειτουργίας του κινητήρα. Καίγονται χωρίς να αφήνουν στον κινητήρα κατάλοιπα που είναι υπεύθυνα για πρόωρες φθορές, επιμηκύνουν τη διάρκεια ζωής των αναφλεκτήρων, των βαλβίδων και των εμβόλων και διατηρούν αναλλοίωτες τις ιδιότητες του λιπαντικού του κινητήρα.
Η αναλογία των αερίων αυτών στο μείγμα του υγραερίου, διαφέρει από χώρα σε χώρα, αλλά συνήθως το προπάνιο αποτελεί το 80 με 95% του μείγματος υγραερίου. Δύο είναι οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να παραχθεί το υγραέριο: ως απόσταγμα από την διύλιση του αργού πετρελαίου και ως παραπροϊόν της εξόρυξης από κοιτάσματα αερίου μαζί με φυσικό αέριο.

Σύμφωνα με την τροπολογία που ισχύει πλέον, τα αυτοκίνητα που φέρουν σύστημα LPG δεν θα επιβαρύνονται με τέλος 75 ευρώ μετατροπής της άδειας κυκλοφορίας (ό,τι ακριβώς συμβαίνει και για τα οχήματα στα οποία εγκαθίσταται φυσικό αέριο, CNG).

 
  • Στέφανος

    Καλημέρα. Θα ήθελα να προσθέσω, ως παλιός πλέον χρήστης του υγραερίου, ότι όποιος αποφασίσει να το βάλει πρέπει να ξέρει ότι στο Κ.Τ.Ε.Ο. ανά 2 χρόνια θα πρέπει να ξοδεύει άλλα 35 euro ώστε να παίρνει και την πιστοποίηση του εγκαταστάτη πριν τον κυρίως έλεγχο. Ο παραλογισμός στα "κόκκινα". Όταν γίνεται η εγκατάσταση πληρώνεις το Κ.Τ.Ε.Ο. για να πιστοποιήσει την εγκατάσταση αλλά όταν πρέπει να περάσεις από τον τακτικό έλεγχο, το Κ.Τ.Ε.Ο. αδυνατεί να πιστοποιήσει την σωστή λειτουργία της εγκατάστασης. Τότε, πας σε έναν εγκαταστάτη υγραερίου ο οποίος σου δίνει μια δήλωση (35 ευρώ) που αναφέρει ότι το σύστημα λειτουργεί καλά. Μια γελοιότητα δηλαδή αφού επί του συστήματος δεν γίνεται κανένας έλεγχος απολύτως αλλά απλά σε αυτή την δήλωση αναφέρεται ο τύπος του συστήματος. Κατά τα λοιπά θα πω ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος τόσο από την αξιοπιστία και την απόδοση όσο και από την οικονομία που προσφέρει.

      5
  • Nikos

    Μπορεί να μου πει αν γνωρίζει κάποιος γιατί οι αντιπροσωπείες εισάγουν από ελάχιστα εως καθόλου οχήματα με εργοστασιακή εγκατάσταση υγραεριοκίνησης? Τώρα που βρίσκεις υγραέριο παντού το γυρίσαν όλοι στο diesel!!!

      5