• 2.280 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

LNG BLUE CORRIDORS

LNG BLUE CORRIDORS

Terberg Benschop

Σταθμός ανεφοδιασμού στο λιμάνι Αντβέρπ στο Βέλγιο

Σταθμός ανεφοδιασμού στην Piacenza

Ως προς τα οικονομικά οφέλη, το φυσικό αέριο κίνησης προσφέρει εξοικονόμηση 30% σε σχέση με το diesel και 50% σε σχέση με το πετρέλαιο.

Τα οχήματα φυσικού αερίου απαιτούν επίσης λιγότερα λειτουργικά έξοδα και έξοδα συντήρησης.

Μεγάλες επενδύσεις για την κίνηση των εμπορικών στόλων με CNG/LNG

2.206 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/10/2014

Στο φυσικό αέριο δείχνουν να «το γυρίζουν» οι μεγάλες πολυεθνικές ύστερα από τα test drive που έγιναν όλα τα τελευταία χρόνια σχετικά με την εξοικονόμηση κόστους στους προϋπολογισμούς και την δυνατότητα απρόσκοπτου ανεφοδιασμού και service.

 
Οι εταιρείες υιοθετούν την χρήση του πράσινου καυσίμου και διακηρύσσουν περήφανα ότι υλοποιούν δράσεις προστασίας του περιβάλλοντος ενώ οργανισμοί και φορείς εργάζονται εντατικά για την διεύρυνση των σημείων ανεφοδιασμού. Πρόσφατα δημιουργήθηκαν άλλα τρία πρατήρια ανεφοδιασμού στους λεγόμενους «μπλε» διαδρόμους ενώ αναμένεται να λειτουργήσουν άλλα επτά σε στρατηγικά σημεία σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις. 

Ο βασιλιάς της μπύρας κινείται με φυσικό αέριο
Με φυσικό αέριο κινείται στο εξής μεγάλο τμήμα του εμπορικού στόλου του γνωστού ομίλου Anheuser-Busch Companies Inc. προκειμένου να καλυφθούν οι διανομές που πραγματοποιούνται στο Χιούστον. Οι γνωστές μπύρες Budweiser, Stella Artois και άλλα προϊόντα του ομίλου θα μεταφέρονται με 66 φορτηγά CNG με άμεσο στόχο την μείωση του κόστους μεταφοράς από την χρήση του οικονομικού πράσινου καυσίμου αλλά και την ελάττωση εκπομπών ρύπων. Το Χιούστον είναι η πρώτη πόλη στην οποία η εταιρεία δοκιμάζει την πλήρη αντικατάσταση του στόλου της με CNG φορτηγά και με αυτό τον τρόπο γίνεται η αρχή για την υιοθέτηση μιας πιο πράσινης στρατηγικής. Όπως αναφέρει ο James Sembrot, Διευθυντής του Τμήματος Μεταφορών της Anheuser-Busch, «χρησιμοποιήσαμε τα σχετικά προγράμματα παροχής κινήτρων του Τέξας και υιοθετήσαμε την τεχνολογία επόμενης γενιάς CNG με αποτέλεσμα να καταφέρουμε να κάνουμε αυτό το σημαντικό βήμα και να μετατρέψουμε πλήρως τον εμπορικό στόλο στο Χιούστον. Η πόλη αυτή, αποτελεί μια στρατηγική επιλογή λόγω της κεντρικής της θέσης και με αυτό τον τρόπο διευκολύνεται η διανομή των εμπορευμάτων μας αλλά και ο ανεφοδιασμός των οχημάτων λόγω της εγγύτητας σε σταθμούς ανεφοδιασμού».

Μαζικές παραγγελίες βαρέων οχημάτων LNG στην Τουρκία
Για τις κατασκευαστικές ανάγκες του νέου τερματικού σταθμού κοντέινερ στο νέο λιμάνι της Τουρκίας στην Αλικαρνασσό, στην θάλασσα του Μαρμαρά, θα παραδοθούν τον Ιανουάριο του 2015 στην Asyaport Liman SA 40 βαρέα φορτηγά Terberg YT222 με μηχανή Mercedes (170 kW). Σύμφωνα με την διοίκηση της Asyaport, η συγκεκριμένη απόφαση λήφθηκε για περιβαλλοντικούς, οικονομικούς και γεωγραφικούς λόγους. Η χρήση
LNG περιορίζει τις εκπομπές ρυπογόνων σωματιδίων καθώς και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ενώ το υγροποιημένο φυσικό αέριο είναι πιο οικονομικό από το diesel. Ενισχυτικά στην απόφαση λειτούργησε η ύπαρξη σταθμού ανεφοδιασμού κοντά στον τερματικό σταθμό. 

Νέοι «μπλε διάδρομοι» ανοίγουν δρόμο στο πράσινο καύσιμο
Συνεχή βελτίωση σημειώνεται στις υποδομές στην Ευρώπη για τον απρόσκοπτο ανεφοδιασμό
LNG με την διεύρυνση του δικτύου των «μπλε διαδρόμων» να αποτελεί ένα απτό παράδειγμα κινητοποίησης όλων των φορέων. Οι στρατηγικά τοποθετημένοι σταθμοί ανεφοδιασμού στην Ευρώπη, αυξήθηκαν με την ίδρυση τριών νέων (Πιατσέντζα στη Βόρεια Ιταλία, Ορέμπρο στη Σουηδία, Κάλλο στο Βέλγιο). Παράλληλα, έχει εγκριθεί η ίδρυση 7 νέων σταθμών στην Μάλαγα (Ισπανία), τη Λισσαβώνα (Πορτογαλία), τη Λυών (Γαλλία), το Παρίσι (Γαλλία), το Πόρτο (Πορτογαλία), τις Βρυξέλλες (Βέλγιο) και την Τζέσενις (Σλοβενία).

«Επιβεβλημένη εναλλακτική το φυσικό αέριο»
Σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Αερίου, IGU, το φυσικό αέριο αποτελεί πλέον μια επιβεβλημένη εναλλακτική καθώς ο ρόλος των καυσίμων έχει καταστεί μέρος της εφαρμογής μιας πολιτικής υπέρ της μείωσης των εκπομπών ρυπογόνων ουσιών αλλά και της οικονομικής μετακίνησης, είτε πρόκειται για ιδιωτικά και δημόσια οχήματα, είτε για βαριά επαγγελματικά φορτηγά ή πλοία και τρένα. Σήμερα κυκλοφορούν περίπου 20.000.000 οχήματα φυσικού αερίου ενώ οι υποδομές έχουν αναπτυχθεί σε μεγάλο βαθμό προκειμένου να εξυπηρετηθεί η αυξημένη ζήτηση. Το φυσικό αέριο που χρησιμοποιείται στις μεταφορές μπορεί να μειώσει έως και 30% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου σε σύγκριση με το πετρέλαιο και το diesel ενώ τα οχήματα που κινούνται με φυσικό αέριο σημειώνουν μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 25% σε σύγκριση με τα πετρελαιοκίνητα οχήματα και κατά 20% σε σύγκριση με τα οχήματα που κινούνται με diesel. Παράλληλα, τα οχήματα που κινούνται με φυσικό αέριο παρουσιάζουν κατά 95% μειωμένες εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε σύγκριση με το πετρέλαιο και το diesel.