Ξενοδοχεία: Εικόνα ή ουσία;

Διαβάστηκε από 2852 αναγνώστες

Τι μετράει σε ένα ξενοδοχείο; Η εμφάνιση, η τοποθεσία και η διακόσμηση ή το service και οι παροχές; Πρόκειται για δύο τελείως ανεξάρτητα πράγματα, όμως η ουσία είναι μία. Να μένει ο πελάτης ευχαριστημένος. Εσείς τι θέλετε περισσότερο;

Προφανώς το ιδανικό είναι να έχουμε και τα δύο. Και ένα περιβάλλον ωραίο και ελκυστικό αλλά και άριστη εξυπηρέτηση και παροχές. Τι έχει περισσότερη σημασία όμως; Ένα ξενοδοχείο να έχει ωραία εικόνα, να είναι καθαρό ή να προσφέρει πολυτελείς ανέσεις που δεν έχουμε στην καθημερινότητά μας; Γιατί, κακά τα ψέματα, τέτοιες δυνατότητες υπάρχουν όλες μαζί, αλλά κοστίζουν… κάτι παραπάνω.

Φυσικά, ο ανταγωνισμός έχει καταστήσει αναγκαίο για τα ξενοδοχεία όλο αυτό το «πακέτο παροχών», με αποτέλεσμα τα περισσότερα να καλύπτουν ως ένα ικανοποιητικό επίπεδο τις απαιτήσεις των πελατών. Το ζήτημα όμως δεν είναι η εύρεση μιας διαμονής μέτριας ποιότητας, αλλά η σωστή επιλογή ανάλογα με τα πιο σημαντικά κριτήρια.

Τι θεωρείτε λοιπόν πιο σημαντικό για να επιλέξετε ένα ξενοδοχείο; Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι για τους περισσότερους εκδρομείς, είτε μιλάμε για άτομα με… χοντρά πορτοφόλια είτε για εκείνους με πιο «μετριοπαθείς» οικονομικές δυνατότητες, η καθαριότητα παίζει καίριο ρόλο. Όσες παροχές κι αν έχει ένα ξενοδοχείο, όσα μασάζ, spa ή activities κι αν προσφέρει, ένα βρώμικο σεντόνι ή ένα λερωμένο ποτήρι σίγουρα θα δημιουργήσει αρνητική εντύπωση. Και σίγουρα θα είναι αυτό που θα μείνει σαν εικόνα στο μυαλό του επισκέπτη, περισσότερο από το όμορφα διακοσμημένο δωμάτιο και τον γεμάτο λουλούδια κήπο.

Το δεύτερο πράγμα που κοιτάμε συνήθως πριν καταλήξουμε σε ένα ξενοδοχείο είναι το σημείο που βρίσκεται. Για την ακρίβεια, αν μπορούσαμε να βρούμε ξενοδοχείο κυριολεκτικά μέσα στη θάλασσα, σίγουρα δε θα το σκεφτόμασταν δεύτερη φορά. Επειδή, όμως, αυτό είναι σχεδόν ανέφικτο, τα καταλύματα πολύ κοντά στην παραλία αλλά και σε μικρή απόσταση από το εμπορικό κέντρο της περιοχής για τα απαραίτητα ψώνια και την μεσημεριανή ή βραδινή ανάπαυλα, είναι πάντα ψηλά στη λίστα των επισκεπτών.

Τρίτη στην αξιολόγηση των εκδρομέων έρχεται, σύμφωνα με τις τουριστικές ενδείξεις αλλά και τη γενικότερη οικονομική κατάσταση, η πολυτέλεια που χαρακτηρίζει ένα κατάλυμα. Από τις deluxe ανέσεις των δωματίων μέχρι τις πισίνες, τα spa, τη διοργάνωση δραστηριοτήτων και το συνολικό service του ξενοδοχείου, η πολυτέλεια είναι κάτι που αρέσει σε όλους και την αναζητούν, ανάλογα με το budget που προτίθενται να διαθέσουν.

Εσείς; Όταν διαλέγετε το ξενοδοχείο για τις διακοπές σας τι ακριβώς ψάχνετε; Οι προτεραιότητές σας τελειώνουν στη βασική εικόνα ή ζητάτε και το κάτι παραπάνω; Και αν ναι, τελικά, τι είναι πιο σημαντικό για εσάς;

Δείτε περισσότερα άρθρα στο autotriti-touring.gr

Επιστροφή