Στα ίδια λεφτά, ποιο μικρό SUV; Suzuki Vitara ή το νέο VW T-Cross;

Ο 1.000άρης TSI είναι «κεφάτος» και εύρωστος από χαμηλά, με την κατανάλωσή να γυροφέρνει στα 7 λτ./100 χλμ..

Ο 1.000άρης TSI είναι «κεφάτος» και εύρωστος από χαμηλά, με την κατανάλωσή να γυροφέρνει στα 7 λτ./100 χλμ..

Η παρουσία ήπια υβριδικής τεχνολογίας εξασφαλίζει στο Suzuki Vitara απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδο στον πράσινο Δακτύλιο.

Η παρουσία ήπια υβριδικής τεχνολογίας εξασφαλίζει στο Suzuki Vitara απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδο στον πράσινο Δακτύλιο.

Το καλό με το 60άρι προφίλ των ελαστικών του T-Cross είναι η άνεση που προσφέρει, με συνδυασμό με την σχετικά μαλακή ανάρτηση, που μπορεί να απορροφά σε πολύ καλό βαθμό τις κακοτεχνίες.

Το καλό με το 60άρι προφίλ των ελαστικών του T-Cross είναι η άνεση που προσφέρει, με συνδυασμό με την σχετικά μαλακή ανάρτηση, που μπορεί να απορροφά σε πολύ καλό βαθμό τις κακοτεχνίες.