Συνηθισμένη λύση και στις μέρες μας: εδώ βλέπετε τη δομή ημιάκαμπτου άξονα από το Opel Astra προηγούμενης γενιάς (με έξτρα σύνδεσμο Watt), η οποία πέρασε και στο τωρινό μοντέλο χωρίς μεγάλες αλλαγές.

    Ημιάκαμπτος άξονας: Η «στάνταρ» επιλογή

    121821 Επισκέψεις στο άρθρο

    Αποτελεί τη συχνότερη επιλογή των μηχανικών για τον πίσω άξονα σε αυτοκίνητα πόλης, μικρομεσαία και όχι μόνο. Ο λόγος που συναντάμε αυτή τη διάταξη σε πολλά μοντέλα της αγοράς είναι η κατασκευαστική απλότητα, οι μειωμένες ανάγκες χώρου και η ικανοποιητική οδική συμπεριφορά που προσφέρει. Αποτελείται από έναν εγκάρσια τοποθετημένο άξονα, ο οποίος στις άκρες του ενώνεται με δύο παράλληλους διαμήκεις βραχίονες. Πάνω σε αυτούς τους βραχίονες εδράζονται οι τροχοί. Η συγκεκριμένη διάταξη ανήκει ξεκάθαρα στην κατηγορία των μη ανεξάρτητων αρχιτεκτονικών. ΠαρΆ όλα αυτά, λόγω της ελαστικότητας του άξονα, οι μικρές ταλαντώσεις του ενός τροχού μπορεί να μην επηρεάσουν τη συμπεριφορά του απέναντι, με αποτέλεσμα πολλοί να χαρακτηρίζουν αυτή τη διάταξη ως ημιανεξάρτητη.

    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

    Kοινοποίησε το »

    ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΙΔΗΣ Ι.Κ.Ε.
    ΕΛΑΣΥΝ Α.Ε.Ε Εμπορική & Τεχνική Εταιρία

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ