O κάτοχος ενός μοντέλου Mercedes, μπορεί και απολαμβάνει πρώτης τάξεως υπηρεσίες, χωρίς περιττές απώλειες χρόνων αναμονής, εξασφαλίζοντας peace of mind, σιγουριά και ασφάλεια.

O κάτοχος ενός μοντέλου Mercedes, μπορεί και απολαμβάνει πρώτης τάξεως υπηρεσίες, χωρίς περιττές απώλειες χρόνων αναμονής, εξασφαλίζοντας peace of mind, σιγουριά και ασφάλεια.

Ο κάτοχος μιας Mercedes ζει το δικό του ψηφιακό ταξίδι στο service, από την διαδικασία του online ραντεβού μέχρι και την live ενημέρωση της πορείας των εργασιών, καθώς και του ιστορικού του οχήματος.

Ο κάτοχος μιας Mercedes ζει το δικό του "ψηφιακό ταξίδι" στο service, από την διαδικασία του online ραντεβού μέχρι και την "live" ενημέρωση της πορείας των εργασιών, καθώς και του ιστορικού του οχήματος.

  • O κάτοχος ενός μοντέλου Mercedes, μπορεί και απολαμβάνει πρώτης τάξεως υπηρεσίες, χωρίς περιττές απώλειες χρόνων αναμονής, εξασφαλίζοντας peace of mind, σιγουριά και ασφάλεια.
  • Ο κάτοχος μιας Mercedes ζει το δικό του ψηφιακό ταξίδι στο service, από την διαδικασία του online ραντεβού μέχρι και την live ενημέρωση της πορείας των εργασιών, καθώς και του ιστορικού του οχήματος.

Digital intelligence για κατόχους Mercedes

11899 Επισκέψεις στο άρθρο

Με κουλτούρα καινοτομίας και premium εξυπηρέτησης. Καινοτομεί ακατάπαυστα (και όχι μόνο… λόγω συνθηκών «call me Covid»). Σχεδιασμός υπηρεσιών, τεχνοκράτες συνεργάτες, δια βίου εκπαίδευση, λύσεις «φυσικών ή ψηφιακών» λύσεων διευκόλυνσης κατόχου μερικά από τα πλεονεκτήματα της μάρκας. Digital intelligence από ανθρώπους, όχι «μηχανές».

ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ ΚΑΙ ΥΙΟΣ